برگزیده های پرشین تولز

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,875
محل سکونت
ایران !
خیلی از شما دنبال ایجاد وب سایت مشابه سایت دیوار هستید که بسیار موفق و کاربردی نیز طراحی شده ! امروز این فرصت برای شما به وجود اومده تا با استفاده از قالب زیبای ویترین بتونید کسب و کار خودتون رو مشابه سایت دیوار شروع کنید .

امکانات قالب ویترین :

جستجو در تمامی استان ها
یکی از مشکلات بزرگی که به نظر ما سایت دیوار داشت عدم جستجو در تمامی استان هاست ! یعنی کاربر نمی تواند آگهی مورد نظر خودش را در تمامی استان ها جستجو کند ! ما این مشکل را در طراحی ویترین برطرف کرده ایم و در صفحه اصلی سایت آیتم های جستجوئی را بر اساس متن دلخواه کاربر ، دسته بندی ها و استان ها تعبیه کرده ایم تا کاربر بتواند سریعتر به آگهی های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد .

نمایش اطلاعات کاربر و یا اسلایدشو شخصی در صفحه نخست
در صفحه اول سایت شما می توانید از طریق پنل مدیریت مدیریت به راحتی متن دلخواه خود را وارد کرده و در صفحه اصلی به نمایش بگذارید ! و زمانیکه کاربر وارد سایت میشود آن متن جای خودش را به مشخصات و دکمه های مدیریت تبلیغات و ویرایش پروفایل می دهد . در نسخه جدید ویترین قادر خواهید بود به جای اطلاعات کاربر یک اسلایدشو بگذارید و تبلیغات و شعارهای خود را درون آن قرار دهید.

آگهی های فوری و کسب درآمد
خب بگذارید برویم سر اصل مطلب یعنی کسب درآمد از سایت ! مسلما اکثر کسانی که سایت آگهی راه اندازی می کنند بدنبال کسب درآمد هستند ، به همین دلیل آگهی های فوری را در سیستم تعبیه کرده ایم که به راحتی بتوانید از سایت خود درآمد کسب کنید. در ضمن می توانید از بسته های عضویت و آگهی هم استفاده کرده و درآمد خود را بیش از پیش کنید !

نمایش صحیح در انواع لپ تاپ ها و موبایل ها (واگنشگرا)
همیشه دغدغه اصلی وبمسترها هماهنگ بودن نمایش سایتشان در انواع تبلت ها و موبایل ها بوده و هست ! به همین دلیل سایت ویترین را واکنشگرا طراحی کرده ایم تا کاربرانتان با هر ابزاری بتوانند از سایت شما بدون دردسر استفاده کرده و بالطبع با این عمل طرفداران بیشتری پیدا خواهید کرد !



برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
 

yusefbal

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2011
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سلام قالب خوب و سریعی هست
<a href="http://3d-panel.ir/تایل-پی-وی-سی-cnc-و-استفاده-در-مکان-های/"><strong>تایل cnc</strong></a>

<strong><a href="http://3d-panel.ir/product-category/محصولات-سه-بعدی/تایل-سقفی-دکوراتیو/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">تایل سقفی دکوراتیو</a></strong>

<strong><a href="http://3d-panel.ir/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">پنل سه بعدی</a></strong>

<strong><a href="https://3d-panel.ir/tag/قیمت-دیوار-پوش-سه-بعدی-سلولزی/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">دیوارپوش سه بعدی</a></strong>
 
بالا