برگزیده های پرشین تولز

$ فروش قالب وردپرسی دانلود موزیک همراه با افزونه SEO Premium Yoast == قیمتی عالی

hassannak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2015
نوشته‌ها
78
لایک‌ها
21
سن
34
محل سکونت
بلندای بام ایران
Capture.JPG


ویژگی های قالب

دموی قالب www.bo2bo3.com


قیمت قالب همراه با افزونه های فقط و فقط 60 هزار تومان می باشد
برای نحوه دریافت پ خ دهید

  • دارای پنل مدیریت پیشرفته و حرفه ای (مدیریت لوگو،تبلیغات بنری و متنی،شبکه های اجتماعی،نرم افزار های مورد نیاز و…)
  • دارای پشتیبانی از فهرست های وردپرس
  • دارای پشتیبانی از کلیه ابزارک های تمامی نسخه های وردپرس با طراحی زیبا
  • دارای طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو در کلیه صفحه نمایش ها
  • دارای منوبار بسیار زیبا (dropdown)
  • طراحی فلت و زیبای باکس ها
  • قابلیت پشتیبانی از انواع اندازه های بنر ۴۶۸/۶۰ – ۱۲۰/۲۴۰ – ۱۲۰/۱۲۰
  • استفاده از فونت آیکون و شیوه های جدید طراحی آیکون های وبسایت
  • دارای سرعت لود بالا و بهینه سازی شده
  • استفاده از فونت اصلاح شده ی yekan
  • طراحی هدر زیبا با طراحی جدید
  • طراحی باکس دانلود حرفه ای با مدریت ویژه و اختصاصی آن
  • دارای انواع زمینه های دلخواه مناسب برای سایت های دانلود ، اندروید و …
  • طراحی زیبای تبلیغات متنی
  • طراحی فوتر با علم سئو
  • و…
WordPress-SEO-Premium-v1.5.2.2-Yoast.jpg

قیمت قالب همراه با افزونه های فقط و فقط 60 هزار تومان می باشد
برای نحوه دریافت پ خ دهید


قیمت این افزونه در سایت همیار وردپرس و بیگ تم 35000 تومان است فقط جهت اطلاع
افزونه سئو وردپرس SEO Premium Yoast نام افزونه قدرتمند وردپرس می‌باشد که نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO می‌باشد و امکاناتی خوبی را برای بهینه سازی وبسایت شما قرار خواهد داد. از جمله امکانات این افزونه امکان مدیریت عناوین تمام بخش های وردپرس می‌باشد که به کمک این بخش می‌توانید ساختار عناوین بخش های مختلف وبسایت خود را تغییر بدهید. امکان دیگر این افزونه ساخت نقشه xml برای وبسایت شما می‌باشد. همچنین این امکان را خواهید داشت که فایل های robots.txt و .htaccess را از طریق داشبورد وردپرس خود ویرایش کنید. کلام آخر اینکه افزونه SEO Premium Yoast دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد و می‌توانید پس از نصب این افزونه با این امکانات آشنا شوید.
SEO Premium Yoast نام افزونه قدرتمند وردپرس می‌باشد که نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO می‌باشد و امکاناتی خوبی را برای بهینه سازی وبسایت شما قرار خواهد داد. از جمله امکانات این افزونه امکان مدیریت عناوین تمام بخش های وردپرس می‌باشد که به کمک این بخش می‌توانید ساختار عناوین بخش های مختلف وبسایت خود را تغییر بدهید. امکان دیگر این افزونه ساخت نقشه xml برای وبسایت شما می‌باشد. همچنین این امکان را خواهید داشت که فایل های robots.txt و .htaccess را از طریق داشبورد وردپرس خود ویرایش کنید. کلام آخر اینکه افزونه SEO Premium Yoast دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد و می‌توانید پس از نصب این افزونه با این امکانات آشنا شوید.


افزونه wp rocket وردپرس قیمت این افزونه 20000 تومان است فقط جهت اطلاع
در طول این مدت افزونه های مشابه زیادی ارائه شده که هر کدام از خصوصیت های برخوردار هستند اما با ظهور افزونه wp rocket یک تفاوتی بین خود و سایر پلاگین ها ایجاد کرد که واقعا قابل تحسین بود و امروزه اکثر وبمستران از این افزونه برای بالا بردن سرعت لود سایت و سرعت لود تصاویر و … سایت خود استفاده می کنند.از تنظیمات آسان و راحت را هم داراست.

قیمت قالب همراه با افزونه های فقط و فقط 60 هزار تومان می باشد
برای نحوه دریافت پ خ دهید

امکان کش صفحات مختلف سایت
شما با نصب و عمال تنظیمات این امکان را به سایت خود اضافه می کنید که ذخیره و کش تصاویر برای لود سریع صفحه را در پی داشته باشد و همچین کاربران بالا بازدید دوباره سایت شما دیگر منتظر لود تصاویر و … نخواهد بود و در نهایت رضایت کابران و بهینه شدن سایت برای موتور های جستجو را در پی خواهد داشت.

wp-rocket-uptheme-2.png


قابلیت دیگر این پلاگین کش پیش بارگذاری می باشد که این امکان ه باعث بهبود سرعت سایت و بهینه شدن برای موتور های جستجو را لحاظ می کند.

wp-rocket-uptheme-3.png


امکان بالا رفتن سرعت لود ویدیو ها و تصاویر
همان طور که می دانید در سطح اینترنت سایت های بزرگی مشغول فعالیت هر کدام با ضمینه کاری مختلف هستند قصعا این نوع سایت ها از این روش برای بالا بردون سرعت سایت خود و کش تصاویر و ویدیو های خود استفاده می نمایند برای مثال می توان به سایت های یوتیوب ، آپارات ، فیسبوک ، یاهو و …

wp-rocket-uptheme-4.png


امکان فشرده سازی کردن فایلهای css ، js ، txt
این گونه فایلها در هرسایتی وجود دارد که به آنها استاتیک می گویند که اگر تعداد انها افزایش یابد سرعت سایت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد اما اگر افزونه wp rocket روی سایت شما فعال باشد این نوع فایلها را به شکلی عجیب و باور نکردنی فشرده سازی می کند و این امر منجرب بالا رفتن سرعت سایت تا چندین برابر می شود.

کد نویسی مدرن و حرفه ای
افزونه افزایش سرعت سایت wp rocket از سوی طراح کاملا استاندارد و اصولی کد نویسی شده و کاملا باوردپرس و تمامی قالب وردپرس سازگاری دارد و این امکان را در اختیار مدیران سایت ها قرار داده تا خود بتوانند سفارشی سازی و توسعه دهند.

wp-rocket-uptheme-6.png


کاربران گرامی آپ تم اگر سایت شما هم از سرعت کمتری در لود برخوردار است در نظر داشته باشید wp rocket بهریتن گزینه برای شماست زیرا اگر روی این امر بی تفاوت باشید نزد موتور های جستجو محبوب نخواهید بود و پس رفت هایی خواهید داشت همیشه در سوئو روی سرعت سایت تاکید شده و می شود.

شما می توانی توضیهات کامل را روی سایت سازنده ببینید به آدرس https://wp-rocket.me/

قیمت قالب همراه با افزونه های فقط و فقط 60 هزار تومان می باشد
برای نحوه دریافت پ خ دهید
 
بالا