برگزیده های پرشین تولز

فروش مارکت دِومی با دامنه devme.ir

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان
درود.
مایل به فروش وبسایت مارکت دِومی هستیم. به دامنه https://devme.ir
این مارکت در حوضه مسایل وبمستری (کدنویسی، قالب و افزونه وردپرس، گرافیک، نرم افزارها، مستندات آموزشی و ...) فعالیت میکنه.

دلیل فروش هم مشغول شدن به پروژه ها و فعالیت های دیگه مثل طراحی اپلیکیشن، و تدریس مسایل مربوط به وبمستری در یک آموزشگاه تازه تأسیس خودمون هست. و گروه 10 نفره مارکت هم از هم جدا شده. 3 نفر باقی مانده از گروه هم دیگه امکان مدیریت مارکت رو نداریم به همین جهت خواستیم سایت رو بسپاریم به کسی که هدف ساخت چنین مارکتی داشته. هر کسی هم از اوایل شروع کار یک سایت زیاد رضایت نداره طبیعتا :)

43 محصول که به صورت اختصاصی برای مارکت تهیه شده.
برخی از این محصولات دارای نسخه پیش نمایش هستند که در دامین http://fageek.ir نصب شده اند. (دامین فاجیک هم فروخته میشه همراه با مارکت)
چندین نرم افزار اختصاصی (مانند نرم افزار همیار تلگرام ، بودجه جامع، iGame Booster Pro ، King's Empire Learn و نرم افزار فارسی سلامت) طراحی شده با نام مارکت دِومی که همراه با وب سایت به فروش می رسه.
هر چند سفارشات طراحی قالب رو به صورت اختصاصی انجام می دادیم، اما یک قالب طراحی شده به صورت اختصاصی به نام Moovier در مارکت منتشر کردیم که اون قالب و امتیازش هم به خریدار منتقل میشه :)

قالب مرکت دِومی هم اختصاصی به همراه سئوهای انجام شده و بهینه سازی.
مطالب شامل :
216
مستند آموزشی / 40 قالب وبلاگ / 43 محصول

الکسای سایت : 367.149 (یه مدت بخاطر تغییرات قالب و تغییر هاست، سایت در دسترس نبوده و کمی افت داشته اما مجددا الکسا داره روز به روز بهتر میشه)

بخش "سامانه مشتریان" اسکریپت کاملا اورجینال هست که مستقیما از انواتو خریداری شده. تا چند نسخه جدید رو می تونیم به صورت رایگان به خریدار مارکت ارائه کنیم که اون بخش رو بروز رسانی کنند. (البته به همراه اثبات اینکه واقعا اسکریپت اورجینال هست :) )

بخش بزرگی از درآمد این مارکت از بخش سفارش مشتریان (شامل کدنویسی، شخصی سازی قالب، برنامه نویسی، سئو، امنیت و ...) می باشد که ماهانه حدود 1.000.000 تا 1.200.000 تومان است. (البته بسته به تعداد مشتریان و سفارشات متغیر هست) (همچنین هیچ مسئولیتی در قبال مشتریان و سفارشات نخواهیم داشت. اکثر این مشتریان، به طور ثابت از طریق تلگرام با ما در تماس بوده اند. شما نیز می توانید با جلب اعتماد مجدد کاربران و البته ارجاع دادن مشتریان قدیمی به شما توسط ما، این میزان درآمد را حفظ نمایید. اما به هر حال این میزان درآمد صرفا بستگی به خودتان خواهد داشت چرا که مجبوریم به مشتریان آتی اعلام کنیم سایت فروش رفته و آنها تصمیم خواهند گرفت سفارش بدهند یا خیر!)

در بخش فروش محصولات طی 4 تا 5 ماه حدود 2.000.000 تومان بوده. این مورد ثابت هست. کافیست در نحوه ارائه محصولات جدید ماهر باشید تا با افزایش تعداد محصولات به درآمد دائمی و تضمینی دست پیدا کنید. افزایش درآمد مارکت از طریق فروش محصولات، طبیعتا به تعداد محصولاتش بستگی خواهد داشت.


+ دامنه ها حدودا نیمی از تاریخ اعتبار یکسالشون رو پشت سر گذاشتند اما به درخواست خریدار تمدید می شن.


هاست هم 2 گیگ cPanel هست با 10 گیگ پهنای باند و 3 ادان دامین که خود هاست 60 هزار تومان به صورت سالانه می باشد. (البته هاست از سایت طلاهاست خریداری شده که قیمت اصلی آن 50.000 تومان است ولی با اضافاتی که برای هاست تهیه شده، مجموع مبلغ قابل پرداخت 60.000 خواهد بود)

دوستان عزیز اول شرایط بالا رو مطالعه بفرمایید در صورت قطعی بودن خرید یا کمی سوال در تماس باشید.
در صورت تمایل برای خریداری مارکت دِومی و اطلاع از قیمت، در تلگرام در تماس باشید:
https://t.me/masihdindar
 
بالا