برگزیده های پرشین تولز

فروش نرم افزار حسابداری(تحت وب) از 0 تا 100 برای شرکت ها و سازمان ها و کارخانجات

وضعیت
موضوع بسته شده است.

peyman1364

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2014
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
18
سن
39
محل سکونت
تبریز
سلام خدمت دوستان عزیز
گروه ما با قابلیت های متمایز در برنامه نویسی و پیاده سازی نرم افزارهای حسابداری و پخش، سبد محصولات متنوعی با توجه به نیاز مشتریان محترم در اختیار دارد که می توان به نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در این زمره اشاره کرد.
ماژول فروش و پخش مویرگیاز مرحله سفارش ‌گیری تا توزیع و تسویه حساب در فرآیندهای فروش قطعی و غیرقطعی را پوشش داده و با استفاده از امکانات برنامه‌ریزی برای ویزیت و توزیع، امکان استفاده بهتر از منابع سازمان را افزایش می‌دهد.

نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی پاسخی یکپارچهبرای شرکت‌هایی است که می‌خواهند آن‌ را به صورت متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند. این نرم افزار شامل 6 بخش انبارداری، خرید، پخش، حسابداری، خزانه داری و حقوق و دستمزد می باشد که بصورت کاملا پکپارچه و با قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه ( تحت وب) و شامل نسخه های لپ تاپ ، تیلت و موبایل و دارای ساختاری با قابلیت بارگذاری بسیار سریع صفحات با استفاده از پیشرفته ترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی می باشد.همچنین گروه ما آمادگی خود را برای ساخت و تهیه نرم افزار حسابداری به سلیقه مشتری و با توجه به نیازهای شرکت ها و ساز مان ها و کارخانجات اعلام می دارد.
امید است با تکیه بر دانش فنی در راستای حرکت در مسیر پیشرفت و تکنولوزی سعادت خدمت گزاری را داشته باشیم.

مشخصات تماس:

موبایل:09364436624(از طریق مکالمه تلفنی و sms و telegram)
یاهو آی دی: [email protected]
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا