برگزیده های پرشین تولز

فروش هدست واقعیت مجازی vr box 2 + ریموت کنترل + DVD حاوی اپلیکیشن

vrday

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
29
هدست واقعیت مجازی vr box 2 یکی از بهترین و به صرفه ترین هدست های واقعیت مجازی در بازار ایران است. هدست vr box 2 نسبت به قیمت پایین، امکانات فوق العاده ای دارد و یکی از محبوبترین ها در نوع خودش است. برای بررسی جزئیات بیشتر این هدست و کسب اطلاعات بیشتر با وی آر دی همراه باشید.
Vr-box-Vs-vr-box-2.jpg


بررسی هدست واقعیت مجازی vr box 2
برند قدرتمند vr box انقلابی به پا کرد و نسل دوم هدست های vr box را به بازار جهان عرضه کرد. هدست واقعیت مجازی vr box 2 یکی از بهترین عینک واقعیت مجازی در بازار است. نسل قبلی این هدست یعنی عینک واقعیت مجازی vr box امکانات محدودی داشت ولی کمپانی vr box 2 با ارائه نسخه جدید این هدست تمام محدودیت ها را از بین برد. این هدست یک گزینه عالی است و از لحاظ قیمت هم فوق العاده است.

طراحی سری دوم هدست های vr box2 تغییر گرده است و خیلی زیبا تر شده. یکی از نقاط قوت این هدست لایه تلق مانندی است که در جعبه محصول قرار گرفته است. این لایه تلق مانند در زمان ها و در استفاده‌های طولانی مدت، جلوی خستگی و آسیب رسیدن به چشم را می‌گیرد.

لنز ها و فواصل بین آن ها قابل تنظیم هستند و شخص به هر شکلی که تمایل داشته باشد می تواند لنز ها را تنظیم کند. نکته جالب اینجاست است که این هدست فقط مخصوص گوشی های اندروید نیست و کاربران اپل و ویندوز فون و حتی نوکیا هم می توانند از این هدست استفاده کنند.

کاربران می توانند در تمام اپ استور ها و مارکت های سیستم عامل های مختلف مثل اندروید برنامه ها و بازی های واقعیت مجازی مخصوص را دانلود کنند. همچنین می توانند از بخش بازی واقعیت مجازی و ویدیو واقعیت مجازی و همچنین اپلیکیشن واقعیت مجازی سایت وی آر دی استفاده کنند و جدید ترین بازی ها را دانلود و استفاده کنند.

تکنولوژی واقعیت مجازی در حال پیشرفت می باشد و با توجه به پیشرفت همچنین گجت هایی باید منتظر جدیدترین بازی ها و اپلییشن های فوق العاده برای هدست های واقعیت مجازی باشیم.

نقاط قوت هدست واقعیت مجازی vr box2
  • لایه تلق مانند در جعبه هدست برای جلوگیری از خستگی چشم در استفاده های طولانی مدت
  • قابلیت تنظیم کردن و حرکت دادن لنز ها برای تجربه هر چه بهتر از این هدست
  • در کنار سیستم عمل اندروید تمام سیستم عامل ها هم می توانند از این هدست استفاده کنند.
  • قیمت به صرفه و پایین هدست واقعیت مجازی vr box 2


برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید….

قیمت : ۱۵۰,۰۰۰ تومان

 
بالا