برگزیده های پرشین تولز

فروش هدفون سنهایزر HD 598 و ایرفون آدیو تکنیکا ATH-CKX7iS BK شدیدا زیر قیمت بازار

sadra442

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 می 2010
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
با سلام خدمت دوستان گرامی. من قصد فروش هدفون Sennheiser HD 598 و ایرفون آدیو تکنیکا Audio-Technica ATH-CKX7iS BK رو دارم. قیمت هدفون سنهایزر حدود یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومن در وب سایت iranheadphone هست و لینکش هم در زیر موجوده. من هدفون سنهایزر رو به قیمت ششصذ هزار تومن میدم. یعنی نصف قیمت و بسیار ارزون. لطفا تقاضای تخفیف نفرمایید که امکان نداره ارزون تر از این هیچ کجای ایران گیرتون بیاد. قیمت ایرفون آدیو تکنیکا Audio-Technica ATH-CKX7iS BK در سایت iranheadphone حدود دویست و هشتاد هزار تومن هست و من اون رو صد و پنجاه هزار تومن میدم. این رو هم نصف قیمت دارم حساب می کنم و دیگه کمتر از این حساب کنم خیلی زشته. پس لصفا بحث تخفیف رو نفرمایید.
لینک هدفون Sennheiser HD 598 در سایت iranheadphone
http://iranheadphone.com/sennheiser/sennheiser-hd-598?limit=100
لینک ایرفون آدیو تکنیکا Audio-Technica ATH-CKX7iS BK در سایت iranheadphone
http://iranheadphone.com/audio-technica/audio-technica-ath-ckx7is-bk?limit=100

من هدفون سنهایزر رو چند ماه قبل برای بازی کامپیوتری گرفتم و چون الان دیگه سر کارم و بازی کامپیوتری رو گذاشتم کنار دیگه لازمش ندارم. هدفون تنها حدود سه ماه کار کرده و حمع ساعت هایی که باهاش کار کردم به 10 ساعت نمی رسه. هدفون کاملا سالمه و مال شرکت آلمانی معروف سنهایزر هست که نیازی به تعریف نداره. در درون سیمش برای رسانایی بهتر از آلیاژ طلا استفاده شده است.تنها نکته ای که باید عرض کنم اینه که کارتون و سر فیش ها و همه ی چیز های هدفون وجود داره به غیر از قالب پلاستیکی که هدفون رو درونش میگذارن و بعد میگذارنش درون کارتونش. اون رو درست یادم نمیاد کجا گذاشتم. ولی اگه لازم باشه بیشتر می گردم و پیداش می کنم. با توجه به عکس ها می توانید ببینید که هدفون نو و سالم هست.

من ایرفون آدیو تکنیکا رو هم برای گوش دادن به موسیقی گرفتم. در سایت iranheadphone می تونید نظرهای کاربران رو بخونید و ببینید چقدر از کیفیت صداش تعریف کردن. دارای آلیاژ طلا در سیم هاش هست و دارای میکروفون و کنترلر صدا هست. کنترلر صداش یونیورسال هست و بر روی تمام موبایل ها و وسایل صوتی کار می کنه. دکمه جواب دادن به مکالمات و تغییر موسیقی هم داره. حدود 1 ماه استفادش کردم و چون یک ایرفون سنهایزر خریدم دیگه لازمش ندارم و می خوام بفروشمش. جعبه و کیف و تمام سرهای کوچک و متوسط و بزرگش هم موجوده و نو نو است.

تنها دلیلی که دارم این وسایل رو می فروشم به خاطر اینه که دیگه لازمشون ندارم و می خوام به کسی بدم که ازشون استفاده کنه. نه اینکه گوشه ی خونه ی من خاک بخورن. دلیل قیمت فوق العاده پایینشون هم همینه. چون برای پول نمی فروشمشون. فقط دیگه نیازی بهشون ندارم.

لطفا اگر دیدید زود به فروم سر نزدم برای جواب دادن به شما بهم اس ام اس بدید.
شماره موبایل: 09390386470
روش خرید هم پول رو واریز کنید به حسابم تا براتون پست سفارشی کنم. اگر در استان بوشهر هستید هم بهم اس ام اس بدید تا بهتون آدرس بدم بیایید حضوری خرید کنید. موفق و پیروز باشید.



zjb_1.jpg


uzg_2.jpg


1s6_3.jpg


2uuv_4.jpg


838b_5.jpg


vll_6.jpg
 

morteza300

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 جولای 2015
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
38
ایرفون ادیو تکنیکا توسط بنده خریداری شد منتظر ارسال هستم
بعد از رسیدن در مورد ایرفون نظر خواهم داد
 

sadra442

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 می 2010
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سلام خدمت دوستان گرامی. ایرفون آدیو تکنیکا فروش رفت. امیدوارم خریدار لحظات خوبی رو باهاش بگذرونه و مبارکشون باشه
 

morteza300

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 جولای 2015
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
38
ایروفون سالم و بدون کم کاستی به دستم رسید
مرسی
 
بالا