برگزیده های پرشین تولز

فروش هیتر صنعتی

E.I.G

Registered User
تاریخ عضویت
7 دسامبر 2014
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
54
سن
31
محل سکونت
ارومیه - خیام
هیترهای صنعتی
هیترها دستگاه‌های گرمایشی هستند که برای تأمین حرارت موردنیاز مکان‌های مختلف مانند کارگاه‌ها ، کارخانه‌ها ، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها به کار گرفته می‌شوند. قدرت حرارت دهی هیترها بر اساس معیار کیلوکالری است. بدین‌صورت که هرچقدر این معیار برای یک هیتر بیشتر باشد ، این دستگاه قدرت بیشتری در تأمین حرارت دارد.

در این مقاله قصد داریم به سه قسمت اصلی هیترها اشاره کنیم. این سه قسمت عبارتنداز :

فن یا بادبزن ، مبدل حرارتی و مشعل

فن یا بادبزن : فن‌ها وظیفه مکش و انتقال هوای محیط را به داخل کوره یا هیتر بر عهده دارند. پس از این که دمای هوا در داخل کوره به اندازه کافی افزایش پیدا کرد توسط فن دوباره به محیط برگردانده می‌شود.

بهترین برند فن تولید ایران فن دمنده است که علاوه بر فروش در ایران به سایر کشورهای همسایه صادر می‌شود.

مشعل: مشعل مورد استفاده در هیترها می‌توان از نوع گازی ، گازوئیلی و یا دوگانه‌سوز باشد هرچند که گاهی اوقات هیترهای نفتی نیز مشاهده می‌شود.

بهترین مشعل ساخت ایران تحت برند ایران رادیاتور می‌باشند. این مشعل‌ها دارای نشان ملی استاندارد ایران هستند و برچسب انرژی آن‌ها از نوع A است. به همین دلیل این دستگاه‌ها بسیار باکیفیت با مصرف کم انرژی هستند.

کوره : کوره قسمتی از هیتر است که وظیفه ایجاد حرارت دستگاه را بر عهده دارد.

در هنگام خرید هیتر باید به چه مواردی توجه کنید؟
  • مکان مورد استفاده
در مکان‌های مختلف به هیترهایی با ساختمان تفاوت نیاز است. مثلاً گلخانه‌های پرورش گل باید از هیترهایی که دارای خروجی در قسمت بالایی هستند ، استفاده کرد تا گل‌ها بر اثر بر برخورد مستقیم حرارت پژمرده نشوند. درحالی‌که برای تأمین حرارت در گلخانه‌های پرورش توت‌فرنگی استفاده از هیترهای با خروجی در قسمت پایین مناسب است.
  • قدرت حرارت دهی دستگاه
همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم قدرت حرارت دهی دستگاه برحسب کیلوکالری سنجیده می‌شود. اگر فضایی که از آن استفاده می‌کنید بزرگ‌تر باشد باید هیتری با قدرت کیلوکالری بالاتری را خریداری کنید.

قدرت هوادهی : قدرت هوادهی هیتر بر مبنای دبی سنجیده می‌شود. دبی مقداری از هوا است که در مدت‌زمان مشخص از مقطع عبور می‌کند. دبی هوادهی هیترها بر مبنای مترمکعب بر ساعت است.
  • برند قطعات هیتر
همان‌طور که اشاره کردیم فن و مشعل از قطعات بسیار مهم سازنده هیترها است. استانداردترین فن‌های ساخت ایران تحت برند قدرتمند دمنده هستند. مشعل ایران رادیاتور نیز بهترین برند مشعل در ایران است که دارای برچسب انرژی A است.
  • استانداردهای هیتر
در خرید هیتر حتماً به استانداردهای این دستگاه‌ها توجه کنید. قطعاً دستگاه‌هایی دارای استاندارد ملی ایران و CE اروپا هستند ، در خرید در اولویت هستند.
  • جنس کوره
در خرید هیتر حتماً به جنس کوره دستگاه توجه کنید. البته برخی از تولیدکنندگان هیتر کوره دستگاه را بسته به سفارش مشتری از استیل یا فولاد می‌سازند.
  • بدنه و شاسی
هیترهای باکیفیت از بدنه گالوانیزه گرم مرغوب خارجی ساخته شده و با رنگ کوره ای یا چکشی در دمای بسیار بالا رنگ‌آمیزی می‌شوند. این عامل باعث می‌شود که بدنه دستگاه در مقابل ضربه و رطوبت دوام بالایی داشته باشد.

همچنین این هیترها دارای شاسی فولادی 3*3 هستند دوام و استحکام مناسبی را به دستگاه ارائه می‌کنند.

خرید هیتر صنعتی : 044.32387133 | 044.32346612
اطلاعات بیشتر
https://www.eig-shop.com/product-category/poultry-equipment/
 
بالا