برگزیده های پرشین تولز

bawnimawni

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
24
محل سکونت
مازندران، نوشهر
چنانچه تمایل به خرید ویلا ساحلی مدرن و لوکس درون شهرک در شمال و منطقه نوشهر دارید این ویلای فروشی ساحلی با استخر در داخل ویلا میتواند به دلیل ساخت عالی و موقعیت متصل به دریا و نزدیک به جنگل ، یکی از بهترین آیتم در خرید ویلا ساحلی استخردار در شمال برای شما باشد .
فروش ویلا ساحلی در شمال نوشهر در شهرک لوکس و زیبا با خیابان بندی عریض به صورت دو بانده از جاده اصلی تا دریا با داشتن ساحل اختصاصی شنی و مناسب در پلاک سوم از دریا با ویو مستقیم دریا و همچنین جنگل با تنوع ویلاهای شیک و لوکس در کنار دریا و درون مجموعه ای خصوصی با نگهبان و امنیت کامل واقع شده است .
pSrc.ashx
ویلای ساحلی فروشی در مسیر نوشهر به سمت رویان درون شهرک و قواره سوم دریا با زمین حدود 730 متری دارای سند ششدانگ مالکیت و مجوز ساخت و پایان کار در سازه ای دوبلکس با روف گاردن در قسمت سقف بیرونی ویلا و در مجموع با مساحت 500 متر در 5 خواب به همراه استخر و سونا داخل ویلا اعمار گردیده و با قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان با توجه به شرایط پرداخت در خرید قابل تخفیف و مذاکره میباشد .
محوطه زیبا با طراحی حیاط منحصر به فرد به عنوان فضای سبز و باغچه و نصب کنتور برق و گاز در این قسمت با موتورخانه متصل به ساختمان و مشخصات ویلا ساحلی که در طبقات به شرح زیر میباشد و با تصاویر داخلی از قسمت های مختلف طبقات درون سایت جهت آشنایی بیش‌تر شما اجرا شده است .
در طبقه همکف هنگام ورود دست راست شما با استخر و سونا که با پوشش شیشه در سالن قابل دید میباشد و سالن بزرگ و مبله شده با شومینه چدنی و کف پارکت و یک اتاق خواب مستمر به همراه کمد دیواری و آشپزخانه فول و سرویس بهداشتی جدا در کنار راه پله که با چوب و نرده فلزی شکیل میباشد در این طبقه به همراه سیستم نصب گرمایشی شوفاژ و نصب سیستم کولر به عنوان سرمایش در ویلا را خواهید داشت .
pSrc.ashx
طبقه اول دارای نشیمن سالن حدود 50 متری به همراه میز بیلیارد و 4 اتاق خواب مستمر مبله به همراه تخت خواب و کمد دیواری که هر یک از خواب ها به تراس رو به جنگل و دریا ارتباط داشته و پنجره های قدی بلند به همراه پرده با سقف تلفیقی از چوب و کناف شده و یک میز بار جهت پذیرایی در این قسمت را خواهید داشت و از تراس 40 متری جنوبی که ویو جنگل و کوه را داشته و باربیکیو سنگی نیز در این قسمت است با پله ای فلزی به سقف ویلا و روف گاردن مرتبط خواهید شد .
در قسمت روف گاردن ویلا ساحلی فروشی که با چمن مصنوعی و سنگ فرش شده و یک سوییت کلبه ای مجهز با ویو و چشم انداز رویایی دریا و جنگل را خواهید داشت که زیبایی و ارزش این ویلا مدرن و لوکس ساحلی را در زیباترین شهرک ساحلی نوشهر دوچندان کرده است .
فروش ویلا ساحلی در شمال متقاضیان خاص خود را دارد و هستند افرادی که به دنبال خرید ویلا لوکس و مدرن شهرکی ساحلی در نوشهر و رویان و متل قو باشند و داشتن یک ویلا ساحلی علاوه بر امتیازات ساحل خصوصی و دسترسی آسان و بدون دغدغه دارای ویو و چشم انداز جنگل نیز میباشد و ما در این تصویر شما را با یکی از زیباترین ویلای ساحلی در نوشهر آشنا میکنیم .
فروش ویلا ساحلی در شمال از قدیم الایام مشتریان و خریداران خاص خود را داشته است و چه بسا اکثر افراد تمایل به داشتن یه ویلا لوکس و زیبا رو به دریا را در شمال دارند اما به دلیل اختلاف زیاد قیمت ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی ، که این اختلاف قیمت خصوصا در مناطق پرفروش ویلا در شمال و شهرهای غرب مازندران از بابلسر تا رامسر بیشتر به چشم میخورد و دلیل آن هم وجود زمین های کم ساحلی نسبت به جنگلی در نوشهر و رویان و متل قو میباشد که باعث شده تا ارزش زمین ساحلی چند برابر بیش تر از زمین جنگلی باشد احتمال اینکه سلیقه و نظر خود را تغییر دهند بسیار زیاد است .
pSrc.ashx
طبق آمار و جستجوی کلمات در رابطه با خرید ویلا در شمال جملاتی چون خرید ویلا ساحلی در بابلسر ، فروش ویلا ساحلی در رویان ، فروش ویلا ساحلی در نوشهر و همچنین فروش ویلا ساحلی در متل قو در بین شهرهای ساحلی شمال طرفداران بیش‌تری داشته و پیگیری بیش‌تری را در بر دارد .
فروش ویلا ساحلی در شمال و نوشهر را مثال بزنیم ، به دلیل وجود زمین های ساحلی در ظلع شمال جاده سراسری که از یک سمت به دریا و از سمت دیگر به جاده بین المللی مرتبط میباشد در بیشترین طول خود در حدود 200 متر با در نظر گرفتن حریم دریا و ساحل را داراست و این فاصله کم باعث شده تا زمین ساحلی از ارزش بیش‌تر و بالطبع ساخت و خرید ویلا ساحلی از قیمت بیشتری نسبت به ویلا جنگلی برخوردار باشد .
امروزه فروش ویلا ساحلی در شمال و به صورت اختصاصی از رویان تا نوشهر از تنوع سازه و با کیفیت ساخت و طراحی مناسب به صورت ویلا ساحلی داخل شهرک و به عنوان ویلا ساحلی شهرکی و یا به صورت ویلا ساحلی مستقل با قیمت میلیاردی به چشم میخورد که نمونه ای از ویلا ساحلی فروشی لوکس در یکی از شهرک های بینظیر و زیبای نوشهر را به شما معرفی میکنیم .

برای خرید روی لینک کلیک کنید: خرید و فروش ویلا
 

sccontrol96

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران، لاله زار
برای اولین بار از سایت شما بازدید کردم و واقعا ویلا های زیبا و لوکسی داشتید. و نسبت به ویلا های دیگر در شمال و لب ساحلی بهترین ویلا هارو دارید و با قیمت های مناسب.
 

saminkarami

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
سال هاست که تو مناسب های مختلف به شمال سفر می کنم و بلاخره تصیمیم گرفتم ویلایی برای خودم بسازم و این تصمیمم به کمک تیم طراحی ویلا سایت abgoondesign.com عملی شد و این تیم طراحی و ساخت ویلای بنده را در کوتاه ترین زمان تمام کرد. امیدوارم شما هم بزوردی صاحب ویلا در هر نقطه ای که دوس دارین بشین.
 

110shabgard

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
25
محل سکونت
تهران
ویلا های ساحلی و جنگلی در شمال امکانات زیادی دارند و نسبت به این امکانات قیمت هاشون فرق می کند. از امکانات می توان به استخر روباز، استخر روباز آب گرم، استخر روباز آب سرد، بیلیارد، بار بیکیو، تراس، سونا، جکوزی و .... اشاره کرد.
در چند سال اخیر اجاره ویلا در شمال نسبت به خرید ویلا در شهر های شمالی رواج خیلی بیشتری پیدا کرده و حتی صاحبان ویلا ترجیح می دهند ویلا های خود را اجاره دهند و از این طریق کسب درآمد کنند.
 
بالا