برگزیده های پرشین تولز

فروش ویژه لایسنس کسپرسکی توتال سکوریتی 2016 (جشنواره یلدا)

ehsanyeganeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2009
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
1
محل سکونت
وی پی اس سنتر
برای نرم افزار Kaspersky Total Security 2016 نیز مانند سایر نرم افزار های امنیتی دیگر، کرک کاملی عرضه نشده است و تنها کرک موجود تریال ریست می باشد و کاربر مجبور است در دوره های زمانی خاصی دوره آزمایشی نرم افزار را ریست کند که عملی طاقت فرسا است و در غیر این صورت نرم افزار از کار می افتد.
بی دردسر ترین گزینه برای کاربران آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Total Security 2016 تهیه لایسنس معتبر می باشد تا بدون دغدغه اقدام به آپدیت نرم افزار کنند و سیستم خود را در مقابل تهدیدات امنیتی همواره ایمن نگهدارند.
هم اینک شما می توانید لایسنس معتبر Kaspersky Total Security را با تخفیف استثنایی جشنواره یلدا خریداری نمایید.
kaspersky-total-security-orginal-licence.jpg
نرم افزار Kaspersky Total Security ابزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از سیستم شما در مقابل ویروس ها، تروجان، اسپم و Spywareها و ... محصولی از شرکت Kaspersky می باشد. محافظت از سیستم شما به ۳ بخش تقسیم شده است: فایل ها و داده های شخصی کاربر، اشیاء از سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر شما و همچنین کارهایی که بر روی شبکه ارائه شده است. محافظت از سیستم شما در مقابل انواع ویروس ها و تروجان ها، قفل گذاری وب و سیستم بر روی کودکان، قفل گذاری بر روی پسوردها، ترمیم نرم افزارهای تخریب شده، پشتیبان گیری از اطلاعات، بهینه سازی قدرتمند سیستم شما از انواع بدافزارها، مشاهده اتصال به اینترنت و امنیت کامل اتصال، محافظت از اطلاعات شما برای جلوگیری از خروج اطلاعات بدون اجازه و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار بدون وقفه تمامی اجزای متصل به اینترنت و پرت ها و مرورگرهای شما را تحت کنترل خود در آورده و به طور یک زمان نیز تمامی فایل ها، کوکی ها، سابقه مراجعه به صفحات وب و ... را از بین می برد تا از کوچکترین راه نفوذ به سیستم شما جلوگیری شود. در گذشته نام این محصول Kaspersky PURE بوده که از نسخه ی 2015، نام این برنامه به توتال سیکوریتی تغییر یافته است.

exclaim.gif
تاریخ شروع فروش ویژه: 1394.09.23 (به مدت 7 روز)
exclaim.gif
قیمت: 137000 تومان - 92,000 تومان
exclaim.gif
دوره زمانی لایسنس: 365 روزه
exclaim.gif
تعداد کاربر: 1 کاربر
exclaim.gif
ورژن نرم افزار: این لایسنس بر روی نسخه 2015 و 2016 قابل استفاده است.
exclaim.gif
کد تخفیف: yalda94
(جهت بهره مندی از تخفیف در هنگام خرید کد تحفیف را وارد کنید)
cart.gif
خرید لایسنس اوریجینال Kaspersky Total Security 2016
 
بالا