برگزیده های پرشین تولز

فروش ویژه ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 اصلی =====> Windows XP SP3 Fina RTM 5.1.2600.5512

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام به همه دوستان آقا من خودم این ویندوز رو چند روز پیش از P30downlod دانلود کردم البته علان دیگه لینک مستقیمش غیر فعال شده به حر حال من این ویندوز رو توی کرمانشاه به صورت مجموعه در آوردم و دادم که یکی از دوستام ازش بفروشه تا علان هم حدود 20 تایی ازش فروخته با پک و بسته بندی عالی به همراه سیدی پرینت لیبل (نسبتا ارجینال)


خدایی کجا این چنین مجموعه ای با چنین طراحی و کیفیت عالی و بسته بندی توپی رو میدن 2000 تومن تازه 1000 تومنش هم ماله پست هست و راستی اینکه این بسته ها توی پک مخصوص دی وی دی قرار میگرن همون پلاستیک ها خداییش خدتون قضاوت کنید



در زیر توضیحاتی که سایت پی سی دانلود برای این ویندوز اصلی داده رو مینویستم راستی 100% اصلی هستا و من خودم آبدیت هم باهاش کردم و نسخه کاملا نهایی سرویس پک 3 هست

تا شب هم اطلاعات کامل رو تو پست میگذارم که شامل عکس مجموعه و ... هست راستی قیمتش هم تو کرمانشاه میدم 1500 تومن اگه کسی کرمانشاه هست بگه تا آدرس بدم بره بخره راستی دوستان قیمت کاغد مقداری پایین امد و بازم میتونم به همون قیمت قبل با هون بسته بنده عالی و شیک دوباره تولید و ارسال کنم و قیمت رو بازم کم برای بچه های پی تی قیمت 1000 تومن هست+ 1000 تومن پول پست که جمعا میشه 2000 تومن قابل شما رو هم نداره اگه کسی خواست این مشخصات هست برای واریز حساب تا شب اگه صبر کنید اطلاعات کاملی میگذارم.

قیمت تغییر کرد شد همون 2000 تومن

1- شماره قرمز رنگ فیش بانکی (در صورتیکه کارت به کارت واریز کرده اید، شماره کارت خودتان، ساعت و روز واریز کارت به کارت، شماره پیگیری و یک شماره دیگر در قسمت بالا سمت راست فیش دستگاه - رو لطفاً قید بفرمائید) + نام بانک و نوع حساب و مبلغ واریزی 2000 تومان به یکی از حساب های زیر:

1- پرداخت از طریق حساب جاری سیبا (قابل پرداخت در تمامی شعبه های مجهز به سیبای بانک ملی) که وجه اکانت مورد نظر خودتان را به حساب شماره 0302003068006 به نام امیر تدین یا چنانچه از طریق ملی کارت و دستگاه های خودپرداز قصد واریز دارید به شماره کارت 603799103649026 واریز نموده و شماره فیش بانک یا شماره ارجا را از طریق قسمت پیام خصوصی به من اطلاع دهید.

2- پرداخت از طریق حساب سپهر بانک صادرات (قابل پرداخت در تمامی شعبه های بانک سپهر) که وجه اکانت مورد نظر خودتان را به حساب شماره 0308986913008 به نام امیر تدین یا چنانچه از طریق سپهر کارت و دستگاه های خودپرداز قصد واریز دارید به شماره کارت 6037691045996808 واریز نموده و شماره فیش بانک یا شماره ارجا را از طریق قسمت پیام خصوصی به من اطلاع دهید.

2- آدرس دقيق پستي و کدپستي 10 رقمي و نام و نام خانوادگي

نکته1 : حتی الامکان کد پستی 10 رقمی خود را ذکر نمایید تا بسته به آسانی به دست شما برسد .

نکته 2 : درصورتی که تعداد سفارشات درخواستی شما بیش از یک سفارش باشد ممکن است به ازای هر سفارش درخواستی اضافه ، یک روز به مدت زمان ارسال سفارش اضافه شود .

نکته 3 : اگر در آدرس پستی خود را محل کار , خوابگاه دانشگاه , مغازه و ... هرمکانی که نگهبان و یا شخصی دیگر مرسوله ها را دریافت می کند نوشته اید دقت فرمایید حتما پیگیر باشید .

نکته 4 : سرعت رایت 8X می باشد.

نکته5 : سی دی ها پس از تست در محافظ قرار گرفته و در بسته بندی مناسب برای شما ارسال خواهد شد .

-------------------------------------------------------------------------------------------

توضیحات در مورد این ویندوز از زبان P30download:

پس از چندین نسخه ی آزمایشی از بسته ی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی، سر انجام بسته ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی در تاریخ 21 آوریل 2008 منتشر شد و در اختیار شرکت های سخت افزاری قرار گرفت این بسته در تاریخ 29 آوریل یعنی شش روز دیگر به صورت عمومی از طریق سایت مایکروسافت منتشر خواهد شد.
نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد!
سرویس پک سه ویندوز ایکس پی منتشر شده از طرف مایکروسافت به صورت بسته آپدیت کننده ویندوز است و شما باید پس از نصب ویندوز سرویس پک دو می بایستی اقدام به نصب سرویس پک سه کنید این عمل خود به دلیل زمان بر بودن از حوصله کاربران خارج است.
ساعاتی قبل نسخه ایی از ویندوز به همراه سرویس پک سه با شماره 5.1.2600.5512 در اینترنت منتشر شد که در آن سرویس پک سه به همراه خود ویندوز نصب میشود این نسخه هم اکنون برای اولین بار در میان سایت های دانلود فارسی زبان از طریق پی سی دانلود در اختیار شما قرار دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که توسط شرکت مایکروسافت برای کامپیوترها با کاربردهای عمومی از جمله خانگی، تجاری، نوت‌بوک ها و مراکز رسانه‌ای گسترش داده شده است. حروف «XP» برخاسته از واژه «eXPerience» بمعنی تجربه و ورزیدگی است. این ویندوز در ابتدا اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس ‌پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و Me گردید.
شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کابر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم‌آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد.
همان طور كه می دانید ویندوز ایكس پی بدون آپدیت آن دارای حفره های امنیتی بسیار زیاد می باشد. كه برای شما كاربران اینترنت خطر جدی را در پی خواهد داشت. در صورت داشتن یك آنتی ویروس خوب و بسیار قوی شما نمی توانید در اینترنت ایمن بمانید.

هدف اصلی SP3، بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با 4 رویکرد انجام می دهد:
- محافظت بهتر از شبکه
- بهبود حفاظت از حافظه
- ایمن سازی امور مربوط به E-Mail
- امنیت در مرورگر اینترنت (توسط Internet Explorer)

ویژگی های Windows XP SP3 RTM 5.1.2600.5512:
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع كار با اینترنت و شبكه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- و ...


2v116dw.jpg



دوستان این هم از مشخصات پک البته این رو بگم کیفیت ها خیلی عالی هستن ولی چون حجم بالا بود من کلی کمش کردم تا صفحه سنگین نشه راستی من تمامی محصولاتم رو روی کاغذ کتت 160 گرمی میزنم که هم کیفیت فوق الاده میشه و هم چیز باحالی از آب در میاد راستی طراحی ها رو هم خودم انجام میدم اینم کار خودمه من محصولات دیگه ای هم زدم مثل پک کامل نرم افزار ها وئ آموزش هک P990 و همچنین نرم افزار برای N95 که اینا همشون DVD هستن همین مجموعه N95 خدش 2 گیگ نرم افزار توش گذاشتم که تماما رو خودم رو گوشیم تست کردم و ... حالال به امید خدا کم کم محصولاتم رو معرفی خواهم کرد و در خدمت بچه های پی تی خواهیم بود.راستی کیفیت لیبل هم عالی هست و یه چیز توپی در میاد.

راستی این عکس های هستن که من برای برای چاپ به کار میبرم و من از در حالت به مجموعه در آمدش عکس ندارم چون همش رو دادم برای فروش . نگران نباشید چنان بسته بندی و طراحی زیبایی براتون میفرستم که حالشو ببرین و همیشه به یاده من باشید.

راستی لیبا سی دی به این صورت هست که سی دی های مخصوصی خریداری میکنم و بعد با پرینتر روش چاپ میکنم انگار روی کاکوتت دارم میزنم و سی دی ها هم کیفیت خوبی دارن و از اون نوعی که میارن روی سی دی میچسبونن نیست

عکس پک:

WinXp%20Sp3%20Pack.jpg


عکس لیبل سی دی:

WinXp%20SP3%20Label.jpg
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
سلام
میشه یه عکس از پک این محصول بذاری؟؟
ممنون
 

maxtor

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2007
نوشته‌ها
107
لایک‌ها
0
سن
47
محل سکونت
iran
سلام کاربر عزیز
یک سوال
آیا ویندوز مدیا پلیر این ویندوز 11 و ie 7 میباشد
دوم آیا درایورهای سخت افزارها بعد از سال 2004 به این ویندوز اضافه شده است؟
مثلا پک دو تا گرافیکهای جیفورس سری 5 رو میشناخت
حالا این ویندوز گرافیک سری 6-7-8 رو میشناسه ؟
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
سلام
دوست عزیز اگر ویندوز ویستا پک p30download رو هم داشته باشی خریدارم
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلا به شما دوستان عزیز

TehranN جان چشم علان تو پست اول میگذارم ولی عکس پک دش رو ندارم ولی اون عکسی که میدم چاپ کنن رو میگذارم توضیحاتش رو تو پست اول مینویسم

--------------------

دوست خوبم maxtor جان والا چرا دروغ بگم این ویندوز هیچ دستکاری توش نشده و مدیا پلیر این ویندوز 11 و ie 7 نمیباشد و همون فابریک خود ویندوز هست البته بلدم ویندوز رو دستکاری کنم که وقتی نصب میشه خودکار مدیاپلیر 11 و ie 7 هم نصب کنه ولی عرضش نداره پدر ویندوز در میاد و دستکاری شده به حساب میاد در مورد آبدیت های گرافیکی و سخت افزاری به نظر من تا 95% احتمال میدم که داشته باشه و بهش اضافه شده باشه خدا خیرت بده مگه میشه اضافه نکرده باشن از زمان ارائه سرویس پک 2 خیلی میگره پس حتما داره یقین داشته باش

------------

دوست خوبم saeid.z , اتفاقا تو فکرش بودم تا چند روز دیگه شاید اون مجموعه رو بخرم و با قیمت مناسبی به عنوان یکی از محصولات خودم بین اعضای پی تو منتشر کنم تا دوستان حالشو ببرن

موفق و پیروز باشید در پناه حق یا علی
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
به نقل از [E2];1730823 :
دوست خوبم saeid.z , اتفاقا تو فکرش بودم تا چند روز دیگه شاید اون مجموعه رو بخرم و با قیمت مناسبی به عنوان یکی از محصولات خودم بین اعضای پی تو منتشر کنم تا دوستان حالشو ببرن

موفق و پیروز باشید در پناه حق یا علی

پس زود باش
winking.gif

2 ، 3 تا از دوستان میخواستن

این پکیج xp رو هم هر وقت واریز کردم پی ام میکنم

ممنون
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام

دوست عزیز به روی چشم هرچه سریع تر اقدام میکنم,قابل شما رو نداره سی دی چه ارزشی داره بابا

موفق و پیروز باشید یا علی
 

MicroSystem

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2007
نوشته‌ها
1,649
لایک‌ها
0
محل سکونت
اهواز

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
اگر میتونی لطف کن یه ایمیل بزار یا با ایمیل من که تو امضام هست یه تماس بگیر مشخصات فیش رو بدم از اینجا نمیتونم پیغام خصوصی بدم ممنون
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام و دورد به شما دوست عزیز آقا سعید پیام خصویتون به دستم رسید فردا صبح اول وقت بسته رو براتون ارسال میکنم موفق و پیروز باشید یا علی
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام و درود به شما دوستان عزیز بسته آقا سعید با پست پیشتاز ارسال شد موفق و پیروز باشید یا علی
 

anf-b

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2005
نوشته‌ها
901
لایک‌ها
15
محل سکونت
4 8 15 16 23 42 [R@sht]
آقا دمت گرم واقعا ممنون از لطفت
من فردا میرم واریز میکنم
ممنون
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام و درود به شما دوستان عزیز

anf-bجان مارو خجالت ندین من که کار خاصی نکردم فقط دارم یه خدمت کوچیکی در حق این بچه های باحال پی تی میکنم البته اگه خدا بخاد قابل شما رو هم نداره ها بی تعارف میگم مهمان ما باش دوست عزیز

در پناه حق باشید یا علی
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
به دستم رسید ممنون
همونطور که خودتون هم گفتید بسته بندی خوبی داره

منتظر vista sp1 هم هستم
;)

ممنون زحمت کشیدید
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام به شما دوستان عزیز
خدا رو شکر که راضی هستید و بسته به سلامت به دستتون رسید
موفق و پیروز باشی ای دوست یا علی
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام به همه شما دوستان عزیز بسته 2 تا دیگه از دوستان که در خواست داده بودن امروز صبح ارسال شد

آقای (ب) با یوزر sabzsib بستشون امروز صبح اول وقت ارسال شد و کد پیگریش هم براشون به صورت پیام خصوصی ارسال کردم ایمنم کد رهگیری:6343000001105478490
موفق و پیروز باشید
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام به شما دوستان عزیز آقا بسته یگی دیگه از دوستانم همین امروز با اون یکی دوستمون ارسال شد امیدوارم هرچه سریع به دستتتون برسهموفق و پیروز باشید یا علی

آقای م.پ بستشون ارسال شد و کد رهگیریم براشون فرساتدم اینم کد رهگیری:63430064611005278517
 

[E2]

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
محل سکونت
C:\WINDOWS\SYSTEM32
با سلام به شما دوستان عزیز لطفا افرادی که خردی کردن نظر خودشون رو در مورد بسته بندی ,طراحی و کیفیت مجموعه بگن
در پناه حق باشید یا علی
 
بالا