برگزیده های پرشین تولز

فروش پلتفرم محتوامحور و آمارگیر بازدید سایت "استات فاکس" + اپلیکیشن اندروید

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان
سایت آمارگیر استات فاکس StatFox.ir به فروش می رسد!
قیمت فقط 1.000.000 تومان! / یک میلیون تومان

علاقه مندان جهت مدیریت سایت آمارگیر سایت و وبلاگ و کسب درآمد از این طریق می توانند هم اکنون اقدام نمایند...
این وب سایت که با وردپرس راه اندازی شده دارای یک قالب کاملا اختصاصی برای نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل بوده و در زمینه ارائه محتوا و همچنین ابزار آمارگیر بازدید سایت و وبلاگ نیز فعالیت می کند.​

555555.jpg

معرفی بخش آمارگیر بازدید استات فاکس
استات فاکس سرویس آمارگیر سایت و وبلاگ ها، ضمن رعایت حریم خصوصی و امنیت داده های کاربران، به شناسایی و ردگیری دقیق و جزئی آمار بازدید سایتتان به شما کمک خواهد کرد. استات فاکس ضمن ارائه خدمات آمار بازدید، قابلیت شمارش کلیک روی قسمت های مختلف و دلخواه سایت به همراه ردگیری بازدید کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، تبلیغات متنی یا بنری شما در اپلیکیشن ها و سایت ها به شما ارائه خواهد کرد. در ادامه قابلیت های کلیدی استات فاکس را به شما معرفی می کنیم!

عضویت ساده

در کمتر از سی ثانیه حساب کاربری خود را ایجاد کرده و بطور نامحدود سایت ها و وبلاگ هایتان را به پنل خود اضافه کنید.

کد آمارگیر بهینه شده

کد آمارگیر استات فاکس کمتر از یک کیلوبایت حجم داشته و با لودینگ سریع و فعالیت در پس زمینه، کمترین اثر در سرعت سایت شما خواهد داشت و توانایی فعالیت کامل و دقیق را دارد.

تفکیک بازدیدها بر اساس فیلترهای گوناگون

ترافیک و بازدید خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی (قاره، کشور، شهر)، نوع ورود ترافیک (بازدید مستقیم، موتورهای جستجو، بک لینک سایت های دیگر، شبکه های اجتماعی)، صفحات فرود و صفحات محبوب سایت، دستگاه و تکنولوژی (نوع مرورگر کاربر، اندازه صفحه نمایش کاربر، سیستم عامل کاربر، نوع دستگاه کاربر)، مشاهده آمار زنده بازدیدکنندگان حاضر در سایت، مشاهده گزارش اجمالی از سایت در تاریخ های دلخواه یا یک دوره زمانی خاص و...

ردگیری بازدید و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی

اگر در سایت ها یا اپلیکیشن های دیگر تبلیغات داده اید و قصد دارید میزان اثربخشی و ترافیک کسب شده از این تبلیغات را بررسی کنید، قابلیت کمپین های استات فاکس بهترین راه حل برای شماست. با این قابلیت می توانید برای هر سایت، اپلیکیشن و یا کمپین های تبلیغاتی خود یک شناسه اختصاصی ساخته و میزان ورودی ترافیک این کمپین ها را بررسی کنید.

شمارش کلیک ها

استات فاکس با ارائه کد ساده جاوا اسکریپت تحت عنوان Events / رویدادها، تعداد کلیک روی لینک و بخش های مختلف سایتتان را به صورت جداگانه شمارش کند. لینک خاصی دارید و قصد دارید تعداد کلیک های آن را بررسی کنید؟ افرادی در سایت شما سفارش تبلیغات متنی داده اند و قصد دارید بدانید کاربران سایتتان به چه تعداد روی این لینک ها کلیک کرده اند؟ سرویس شمارش کلیک های استات فاکس بهترین گزینه برای شماست!

توجه: بخش آمارگیر بازدید، به درگاه پرداخت زرین پال متصل می باشد و به کاربرانتان این اجازه را خواهد داد که پلن های عضویت را بطور آنی و آنلاین خریداری نمایند. یکی از راه های کسب درآمد در این سایت از طریق بخش آمارگیر بازدید است که ابزار کامل و جامعی است. اسکریپت این بخش بطور اورجینال از CodeCanyon خریداری شده و درگاه زرین پال و تغییرات مناسب برای فعالیت این ابزار در ایران انجام شده است و آخرین بروز رسانی های اورجینال به خریدار تحویل خواهد شد.


محتوای داخلی پلتفرم
در استات فاکس علاوه بر ابزار بازدید، محتوایی در دسته های زیر وجود دارد:
  • جملات و پیامک ها - 6.356 مطلب
  • ویدئوها - 171 مطلب
  • سرتیتر اخبار - 33.000 مطلب
  • بخش وبلاگ و مقالات - 122 مطلب
  • بخش فروشگاه اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل (دارای فرم های افزودن و ویرایش اگهی و درخواست واسط فروش به همراه امکان پرداخت آنلاین با زرین پال)
  • بخش نقد و بررسی سایت و وبلاگ - 5 مطلب
  • بخش شبکه اجتماعی - (دارای فرم ارسال پست جدید توسط کاربران)
  • بخش سیستم موردنیاز بازی ها - 720 مطلب
  • بخش معرفی کانال و گروه های اجتماعی - 34 مطلب (دارای فرم ارسال کانال جدید توسط کاربران)

نسخه موبایل استات فاکس
نسخه موبایل در استات فاکس به صورت یک قالب مجزا از نسخه دسکتاپ به طور کاملا اختصاصی طراحی شده است. این نسخه در تمامی موبایل ها و تبلت ها اجرا خواهد شد و حالت نمایش وب سایت بسیار زیبا و رابط کاربری را آسان خواهد نمود. ضمن اینکه خود قالب ریسپانسیو طراحی شده است و برای اندازه صفحه نمایش های مختلف، سازگاری کامل دارد، اما برای موبایل و تبلت یک قالب متفاوت با ظاهر یک اپلیکیشن کامل طراحی شده است.
S21_Mockup_15_-Recovered.jpg


اپلیکیشن اندروید اختصاصی ثبت شده در کافه بازار و مایکت
استات فاکس یک اپلیکیشن TWA اندروید نیز مخصوص به خود دارد و در کافه بازار و مایکت نیز به ثبت رسیده است. شما می توانید از ظرفیت ترافیک این اپ استورهای محبوب ایرانی برای جذب مخاطبین خود استفاده کنید. ضمن اینکه برای هر دو اپلیکیشن در این اپ استورها، کمپین های تبلیغاتی اولیه هر کدام به مبلغ 500.000 تومان ایجاد شده است.

بهینه سازی استات فاکس
استات فاکس به طور کامل و با هزینه 3 میلیون تومانی سئو و بهینه شده است. قالب ها بطور اختصاصی طراحی شده اند و تمامی استانداردهای سئوی گوگل در آنها رعایت شده است. در خصوص ساخت بک لینک های کاملا باکیفیت و دائمی اقدامات لازم انجام شده و آتوریتی دامین فعلی سایت 10 و آتوریتی پیج 25 می باشد. شما می توانید آمار وب سایت را در زیر مشاهده کنید:
Screenshot_1.png


وب سایت استات فاکس یک پلتفرم کامل برای علاقه مندانی است که هم قصد فعالیت در بخش محتوا دارند و هم علاقه به کسب درآمد. با قالب های کاملا اختصاصی استات فاکس، ابزارهای خاص و اپلیکیشن اندروید می توانید با صرف کمی بودجه برای کمپین های تبلیغاتی، آمار بازدید عالی به دست آورید.


چه مواردی با خرید به شما داده خواهد شد؟
  1. هاست (همراه با تمامی فایل ها + دیتابیس و قالب ها) + دامین استفاده شده بطور کامل به شما منتقل خواهد شد
  2. سورس اپلیکیشن اندروید به شما داده خواهد شد
  3. اپلیکیشن های ثبت شده در کافه بازار و مایکت به پنل توسعه دهنده شخصی خودتان در این دو اپ استور منتقل خواهد شد و از حساب ما حذف خواهد شد. (جهت انجام آپدیت ها و مدیریت اپ و ساخت کمپین در آینده)
  4. اسکریپت بخش آمارگیر بازدید + آخرین نسخه های ارائه شده برای آن. (درحال حاضر لایسنس Extended خریداری شده)
  5. تمامی فایل های لایه باز PSD برای لوگوها و پوسترهای مرتبط با استات فاکس که تاکنون طراحی شده است.
  6. پشتیبانی چند روزه جهت آشنایی با عملکرد این پلتفرم

هزینه های این وب سایت شامل چه چیزهایی است؟
  • هاست پرترافیک و حرفه ای لینوکس ماهانه حدود 170 هزار تومان
  • دامنه IR سالانه 16 هزار تومان
  • هزینه دیگری برای اداره این وب سایت نیاز نخواهد بود.

تاکنون چه میزان هزینه برای سایت انجام شده؟
  • حدود 1.700.000 تومان هزینه خرید اسکریپت اورجینال بخش آمارگیر بازدید
  • حدود 3.000.000 تومان هزینه برای سئو کامل سایت
  • حدود 2.000.000 تومان هزینه جهت طراحی قالب های نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل
  • حدود 500.000 تومان هزینه جهت طراحی اپلیکیشن اندروید استاندارد و انتشار در مایکت و کافه بازار
  • هزینه 1.000.000 تومان جهت ساخت کمپین تبلیغاتی در اپ استورهای مایکت و کافه بازار

آیا فروش اختصاصی است؟
  • بله. این وبسایت فقط به یک فرد فروخته خواهد شد و پس از آن تحت هیچ شرایطی قالب یا سورس های این وب سایت به فرد دیگری فروخته نخواهد شد و شما مالک رسمی این وب سایت خواهید بود. شما با خرید این وب سایت برای طولانی مدت می توانید کسب درآمد داشته باشید.

* نحوه خرید *
  • جهت اطلاع از قیمت نهایی و آشنایی با این وب سایت و درخواست خرید، از طریق واتس اپ به شماره 09021620099 پیام خود را ارسال نمایید.
  • حداقل مبلغ این وب سایت 1.000.000 تومان و پایین تر از هزینه های انجام شده است. (به دلیل آغاز پروژه ای جدید، امکان ادامه فعالیت این سایت برایمان مقدور نیست و به همین دلیل با قیمتی بسیار پایین قصد فروش داریم)
 
Last edited:

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان
(به دلیل آغاز پروژه ای جدید، امکان ادامه فعالیت این سایت برایمان مقدور نیست و به همین دلیل با قیمتی بسیار پایین قصد فروش داریم)

قیمت به 1 میلیون تومان کاهش یافت
با خرید این پلتفرم، علاوه بر بخش تبلیغات، با استفاده از فروش پلن های بخش آمارگیر و کمپین های تبلیغاتی شبکه اجتماعی کسب درآمد کنید
 

yootoo

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2015
نوشته‌ها
1,147
لایک‌ها
181
محل سکونت
نت
سلام
ببخشید این سایت آمار گیره، ولی این همه خبر و ویدئو ها با موضوعات مختلف چی هستن پس؟
 

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان
سلام
ببخشید این سایت آمار گیره، ولی این همه خبر و ویدئو ها با موضوعات مختلف چی هستن پس؟
سلام،
این سایت یک مجله خبری هست که توی نسخه اندروید و موبایل به صورت یک مجله خبری دیده میشه. و در کنار اون پنل امارگیر هم وجود داره که میشه از اون طریق کسب درآمد کرد.
در واقع این بخش از سایت که شامل محتوای خبری و ویدئو و جملات و ... هست برای جذب کاربران به سایت هست که در نهایت بشه اونها رو ترغیب به عضویت و استفاده از خدمات آمارگیر کرد. یک پنل امارگیر به تنهایی نمی تونه از طریق گوگل ورودی داشته باشه.
 

Deket

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2022
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
5
سن
29
سلام
اپ رو کی زده ؟
 

nsco

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2010
نوشته‌ها
917
لایک‌ها
120
محل سکونت
ایران
سلام میزان درامدش تا حالا چقدر بوده ؟ لطفا مدارک را ارسال کنید .
 

masihdindar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
56
سن
29
محل سکونت
اصفهان
سلام میزان درامدش تا حالا چقدر بوده ؟ لطفا مدارک را ارسال کنید .
درآمدی نداشته چون تبلیغاتی براش انجام نشده. شما دارید هزینه خود سایت رو پرداخت می کنید! توقع ندارید با این مبلغ کم، سایتی که به مرحله درآمد رسیده باشه برای فروش قرار داده شده باشه؟
 
بالا