برگزیده های پرشین تولز

فروش چند نام دامنه که براحتی تبدیل به برند میشوند

hhosseinn

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2015
نوشته‌ها
235
لایک‌ها
22
سن
35
محل سکونت
IrAn
سلام

چند دامنه که برای برند شدن مناسب هستند رو قرار دادم.برای اطلاع از قیمت لطفا پیام خصوصی ارسال کنید و دوستان هرگونه سوال یا پیشنهاد یا انتقاد رو هم ازطریق پیام خصوصی مطرح کنند.با تشکر


www.irxa.ir ایریکسا یا آی ریکسا . مخفف عنوان سایتها.مانند ایرنا ایسنا رجا و امثالهم.که البته اسم این دامنه زیبایی خاصی هم داره.

www.sitea.ir سایتا . که در حقیقت اشاره به تمامی سایتها داره اما چون شکل و تلفظ زیبایی داره بسیار مناسب برای برند شدنه.

www.morvar.ir مروار . نام گیاهی هست که برگهایی شبیه به درخت بید داره و از برگهای این گیاه در صنایع دستی استفاده زیادی میکنن و یا بهتر بگم اصلی ترین نیاز برای بافت صنایع دستی همین مروار هست.و اگر اسمش رو در گوگل سرچ کنید متوجه میشید.اسم قشنگیه و میتونه تبدیل به یک برند بسیار زیبا بشه.

www.chikeh.ir چیکه . نامی که تلفظ زیبایی داری و میتونه به معنای نمونه باشه یا یادآور باران باشه یا گزیده ای از مطلب خاصی یا موضوع خاصی باشه.

www.archivenama.ir آرشیونما . خیلی از موضوعات دارای آرشیو هستن و یک سایت میتونه ارائه دهنده ی آرشیو همون موضوع باشه و در حقیقت نمایانگر آرشیوهای اون موضوع باشه.البته شباهتی هم به برند معروفی همچون فیسنما داره و میتونه این برند هم به یادماندنی باشه.

www.fundan.ir فان دان . همونطور که گلدان محل گل هست و یا شکردان محل شکر یا امثالهم.این نام و دامنه هم اشاره به محل سرگرمی داره و با اسمی که در این ترکیب به وجود اومده اسم و برند قشنگی رو بوجود آورده.(البته فعلا روی یک وبلاگ هست که خیلی وقته آپ نشده)

www.upseda.ir آپصدا . مشخصه که برای یک سایت موزیک بهترین دارایی آپدیت بودن سایت و داشتن موزیکهای جدید و بروز هست.مشخصا در این نام دو کلمه آپدیت و صدا به نوعی با هم ترکیب شدن که تشکیل یک برند با معنی رو دادن و نشانگر هدف سایت هم هست مانند تاپ صدا که در دانلود موزیک معروفه..

www.abarpc.ir ابر پی سی یا ابر کامپیوتر . همونطور که میدونید پی سی یعنی کامپیوتر و پیشوند ابر در حقیقت به کارایی بالای یک کامپیوتر از دیگر کامپیوترها اشاره میکنه.این دو در کنار هم تشکیل اسمی رو میده که از نظر معنایی بزرگ و به نوعی سرتر از دیگر سایتهای مشابه در موضوع کامپیوتر هست.

www.TahNeshin.ir تهنشین . این نام هم با معناست و هم نوع اسمی که داره میتونه تبدیل به یک برند در بین سایتهای هم موضوعش بشه که البته موضوعش با صاحب سایت و کسی که صاحب این دامنه خواهد شد هستش.خوده این کلمه اشاراتی رو میتونه داشته باشه مثل باقیمانده یا دقت بالا یا چکیده ای از مطالب یا موضوعات مختلف و خیلی معناهای دیگه و اشاراتی میشه بهش ربط داد.

www.ashpazamooz.ir آشپزآموز . ترکیب آشپز و آموز اسمی قابل برند رو بوجود آورده که هدف یک سایت آشپزی رو نشون میده و میشه با این اسم به راحتی نشان داد که سایت مذکور از لحاظ هدف به آموزش آشپزی و حتی آشپزها بصورت حرفه ای میپردازه.

www.sazanweb.ir سازان وب . دو کلمه ای که در کنار هم قرار داده شده نامی بسیار مناسب برای برند شدن رو بوجود آورده و نیاز به توضح نیست که این نام مشخص کننده ی چه نوع فعالیتی هست.


www.sitesima.ir سایت سیما . این دامنه هم میتونه تبدیل به یک برند مثل برند وب سیما بشه که خیلی از وبمسترها رو به خودش کشونده.ذکر این نکته هم بد نیست که خوده کلمه ی سیما به معنای نشان هست و مشخصا وقتی در کنار کلمه سایت بیاد جلوه قشنگی رو با خودش داره.و این دو کلمه کنار هم نام بزرگی رو تداعی میکنن.

این چند دامنه فقط جهت نمونه بوده و چندین نام دامنه قابل برند شدن در لینک و بنری که در امضای بنده هست قرار گرفته که میتونید در اونجا هم نامهای دیگری رو مشاهده کنید.
 
Last edited:
بالا