در مورد چیزی که اطلاع ندارید صحبت نکنید. با گارانتی تماس بگیرید تعویض خمیر رو خودشون هم انجام میدن (با گرفتن هزینه)
برچسب گارانتی این کارت روی پیچ ها نخورده (قطعا من و شما از اون شرکت گارانتی کننده زرنگتر نیستیم)
شمارو نمی دونم ولی شخصا بعد ازمعامله هم همه رو میشناسم و اکثر خرید و فروش هام هم اینجا با کسایی بودن که چندین معامله داشتم
این کارت هم مبلغی نیست که به خاطرش اعتبار خودم رو زیر سوال ببرم
اتفاقا اطلاع دارم و همونطور که گفتم خودم شاید بیش از ده ها بار رفتم گارانتی و اتفاقا چندین بارش بابت کارت گرافیک بوده و اولین چیزی که نگاه کردن همین ظاهر و جای پیچ ها بوده و صرفا برچسب گارانتی منظورم نیست که میگید برچسب گارانتی رو پیچ نخورده بعضا برچسب یا محافظی برا پیچ ها میذارن
اون مسئول گارانتی
اولا که دنبال بهانه برا ندادن خدمات هست
در ثانی از کجا بدونه که شما صرفا برا تعویض خمیر پیچ ها رو باز کردید مگه باز کردن خنک کننده فقط برا تعویض خمیر هست
ثالثا اصلا که به فرض محال که یقین حاصل کنه که فقط خمیر تعویض شده از کجا بدونه جنابعالی به این کار وارد بودید و خمیر سالم و ... زدید
دوستان اصلا من نفهم نفهم و ایشون عالم عالم ،پرسیدن چیزی از آدم کم نمیکنه .زنگ بزنید اون چیزی رو که گفتم مخصوصا قضیه باز شدن پیچ و خنک کننده و هیت سینک رو بپرسید و یه جوری هم بگید که خیال نکنن شما می خواید جنس با گارانتی اونا بخرید بلکه خیال کنن شما میخواید جنسی رو تحویلشون بدید چون اگه فکر کنن میخواید جنسی با گارانتی اونا بخرید برا بازار گرمی و رقابت ممکنه دروغ بگن
اون قضیه بعد از معامله هم کلی هست و صرف شخص جنابعالی مد نظر من نبوده برا هر معامله ای حتی دین و شرع میگه که سر اعتماد حتی به برادر خودت چیزی رو الکی قبول نکن که عواقبش(مثل کم فروشی و کلاهبرداری و ...) بعدا اگر دامنت رو گرفت تنها کسی که باید ملامت کنی خودتی که اینطور معامله کردی(هرچند شاید بشه شکایت کرد ولی با کلی دردسر)
اعتبار و ... هم چیزی نیست که کاملا بشه بهش اعتماد کرد بودن کسایی که کلی اعتبار و مشتری داشتن ولی ... (یهو میبینی یارو با این همه اعتبار بخاطر ورشکست شدن مجبور میشه کلاهبرداری کنه)در ضمن همچین اعتباری هم نیست