• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروخته شد فروش کارت گرافیک ASUS STRIX Radeon R9 390 8G تمیز

وضعیت
موضوع بسته شده است.

zalman

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,455
لایک‌ها
4,892
سلام

یکدستگاه کارت گرافیک ASUS STRIX Radeon R9 390 8G تمیز با تمامی متعلقات و جعبه با گارانتی اصلی لایف سرویس تا تاریخ 2019/04 برای فروش موجود میباشد.

https://www.asus.com/Graphics-Cards/STRIXR9390DC3OC8GD5GAMING/

کارت گرافیک کارکرد کمی دارد و در مدتی که از کارت گرافیک استفاده شده است فقط برای وبگردی و گیم استفاده شده است هر چند وقت کافی برای گیم هم نبوده ولی بهرحال مدتی هم برای گیم استفاده شده است.

گرافیک فوق به هیچ وجه برای ماین و اورکلاک و .... مورد استفاده قرار نگرفته است و با خیال راحت دوستان میتونند اطمینان کافی داشته باشند که به هیچ عنوان زیر فشار سنگین نبوده است.

قدرت این کارت گرافیک در حد قدرت کارت گرافیک RX480 8G هست که تمام این کارت ها در حال حاضر در بازار بالای2500 میلیون معامله میشوند. (حتی در بعضی بازی ها روی روزلوشن 1080P فریم دهی بهتری هم دارد چون پهنای باندش بیشتره و مموری اینترفیسش وسیعتر است.)


نکته ای که در مورد کارت گرافیک باید عرض کنم این است که یکی از پره های یکی از فن های این گرافیک شکسته بوده است ولی هیچ خللی برای خنک سازی برد گرافیک ایجاد نکرده است و کاملا بی نقص هست . ( بصورت کاملا بی نقص و همانند کارخانه و پیشفرض فن چسبانده شده است و هیچ نقص و خللی ایجاد نمیکند و همانند دیفالت هست.)

فروخته شد/
خاتمه مزایده 12 ساعت بعد از بالاترین پیشنهاد.

 
Last edited:

miladsooti

Registered User
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,358
لایک‌ها
379
محل سکونت
شهرکرد
خریداری شد به قیمت فوری
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا