برگزیده های پرشین تولز

فروش کالای ایرانی با بسته بندی خارجی در کشورهای دیگه؟

F-May5th

کاربر فعال بخش پاتوق
تاریخ عضویت
5 می 2016
نوشته‌ها
1,022
لایک‌ها
10,542
برای تولیدش مشکلی نیست و می تونم ماهی هزار تا تولید کنم و هدفم اینه تا قبل از کپی شدنش حداقل ده هزار تا بفروشم! چون محصول بهداشتی و غذایی نیست نمیشه بدون پروانه تولید و پروانه بهره برداری و ...وارد بازار کرد و به فروش رسوند؟
نه. هر محصولی که بخواد به صورت قانونی تولید و صادر بشه، پروانه تولید میخواد. مواد غذایی و بهداشتی، پروانه بهداشت هم میخواد
مگر اینکه شما بخوای به صورت دست ساز یا همون نمونه، محصولی رو بسازی و در تعداد کم برای کسی ارسال کنی
میشه 300 یا 400 تایی با پست برای کسی خارج از کشور بفرستم و اون بازاریابی کنه؟ یا یه سایت بزنم و از اون طریق محصولمو به خارجی ها معرفی کنم و سفارش بگیرم؟
معمولا با پست نمی فرستن. مخصوصا الان که اصلا فکر نمیکنم هیچ پستی در ایران برای ارسال کالا به خارج فعال باشه. فقط مدارک و نامه میفرستند. یه سری کارگو برای حمل بار هوایی ( یا اگر بزرگ باشه با کشتی)، در فرودگاه امام ***** و مهرآباد هست که شما میتونی به دفتر اونا مراجعه کنی. اگر کالای مجاز باشه، تا 30 کیلو ( قابل افزایش) میتونی با قیمت معقولی ارسال کنی. توی اینترنت سرچ کن، شرکت حمل و نقل بین المللی، پیداشون میکنی.

ارسال تک تک از ایران، مخصوصا برای این محصول شما که 4 دلاره، امکانپذیر نیست. هزینه ارسال کالا در هر نوبت از 30 دلار کمتر نیست. برای یه دونه جنس 4 دلاری نمیصرفه. شما باید یکجا بفرستی و از یک کشور خارجی پخش برای مشتری انجام بشه. سایت برای تبلیغات یا ثبت سفارش مشتری خوبه. از آمازون و ایبی هم میشه استفاده کرد
 
بالا