برگزیده های پرشین تولز

hamedhhpp

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,095
لایک‌ها
305
محل سکونت
داراب
سلام دوستان قصد دارم یه سری VPS خیلی قیمت مناسب و کارایی خوب بهتون معرفی کنم VPS ها از کشورهای مختلف و با پایین ترین نرخ ممکن در خدمت شما قرار داده شده شما میتونید با خیالت راحت خرید کنید چون ما نماد اعتماد داریم و تحویل سروریس ها خیلی سریع هست شما میتونید قبل از خرید کانفیگ ها رو نیز تغییر دهید در پایین هم یه توضیح در مورد VPS براتون گذاشتم که دوستانی که اشنایی ندارن توضیحات رو بخونن:
وی پی اس یا همان سرور خصوصی مجازی Virtual Private Server شیوه‌ای است که در آن یک سرور واحد به چند قسمت تقسیم شده و هر قسمت به عنوان یک سرور مجازی می‌تواند مانند یک سرور اختصاصی عمل کند.ویژگی‌های خوب سرور مجازی باعث شده تا بتواند یک جایگزین بسیار ایده‌آل و با قیمت ارزانتر برای اهدافی که سرورهای میزبانی مشترک برای آن‌ها مناسب نیستند و سرورهای اختصاصی و مجزا هم هزینه‌های سنگینی را به دنبال دارد باشد. تکنولوژی مجازی سازی استفاده شده توسط Vmware می باشد.‬

کانفیگ و قیمت سرور مجازی امریکا با قیمت فوق العاده ماسب
لینک خرید کلیک کنید
amrica.JPG
کانفیگ و قیمت سرور مجازی المان
لینک خرید کلیک کنید
holand.JPG
کانفیگ و قیمت سرور مجازی فرانسه
لینک خرید کلیک کنید
france.JPG
کانفیگ و قیمت سرور مجازی هلند
لینک خرید کلیک کنید
holand.JPG
راهنما
  • سرور مجازی فاقد کنترل پنل می باشد و فقط سیستم عامل بر روی سرویس نصب می شود.
  • تمامی سرویس ها مدیریت نشده هستند و تحت عنوان Self Manage ارائه خواهند شد.
  • پشتیبانی فنی به صورت 24 ساعته از طریق تیکت فعال می باشد.
  • در تمامی پلن ها دارای یک IP اختصاصی است.


logo.aspx.png
 

فایل های ضمیمه

  • alman.JPG
    alman.JPG
    34.1 KB · نمایش ها: 6

PHP_LOVE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 مارس 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
3
برای اجاره کلاس آنلاین روش های مختلفی وجود دارد، یکی از روش ها اجاره کلاس مجازی بیگ بلو باتن(BigBlueButton) می باشد. برگزاری جلسات آنلاین، وبینارها و کلاس های آنلاین مدت هاست که در بین فراگیران گسترش پیدا کرده است. صرفه جویی در وقت و هزینه، بدون نیاز به طی کردن مسافت طولانی و با استفاده از تکنولوژی روز جهان و همچنین همه گیری بیماری کرونا،باعث گسترش روند استفاده از این محیط های آموزشی شده و **** آموزشی جهان را دستخوش تغییر قرارداده است.
طوری که‌این روز ها به دلیل منع تجمع افراد در مکانهای عمومی، کلاس های درس در مدارس و دانشگاهها ، آموزشگاهها و سازمانها همچنین جلسات و حتی کنفراس ها بیشتر به صورت مجازی برگزار میگردد. درحال حاضر پلتفرم های زیادی به منظور برگزاری کلاس آنلاین موجود می باشد بیگ بلو باتن یکی از نرم افزارهای کاربردی جهت برگزاری کلاس آنلاین یا برگزاری کنفراس ها و وبینارها می باشد.
این پلتفرم متن باز (Open Source) است و در اختیار همه فراگیران و معلمین قرار گرفته است ، این نرم افزار آموزش مجازی به خودی خود کاملا رایگان می باشد، ولی برای برقراری کلاس و نصب و راه اندازی آن نیاز به متخصصین و سرورهای گران قیمت و پرقدرت دارد که باید به صورت ماهانه یا سالانه اجاره کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنم، که بجای هزینه های زیاد و دردسرهای فنی راه اندازی این کار، و برای خرید سرور bigbluebutton، از سرویس های آماده برگزاری کلاس آنلاین روشکا استفاده کنید.


بیگ بلو باتن کلیه امکانات یک کلاس مجازی را دارد. پلتفرم بیگ بلوباتن کاربرپسند (user friendly)، ساده، روان، به زبان فارسی و دارای محیط گرافیکی مناسبی می باشد که مخاطبین را جذب خود می کند. سایت اصلی این پلتفرم https://bigbluebutton.org می باشد که می توان آن را به صورت کامل با ورژن جدید از این سایت دانلود کرد.
نسخه جدید بیگ ‌بلو‌باتن از HTML 5 به طور کامل پشتیبانی کرده و برای برگزاری کلاس‌های آنلاین دیگر نیازی به نصب نرم‌افزارها و پلاگین‌های جانبی نیست و فقط کافی است که مرورگر خود ر ا باز کرده و در آدرس بار آن آدرس وبینار یا کلاس مجازی مورد نظر را زده و وارد کلاس خود شوید.
 
بالا