برگزیده های پرشین تولز

فقط 90 سانتی متر تا هدف (ثروت و کسب درآمدی عالی)

ali3ps

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
بنده خدایی در جستجوی طلا بود ساعت ها و سال ها زحمت کشید و در جستجوی معدنی که رگه های غنی از طلا در آن یافته بود به امید دست یابی به مقدار انبوه طلا دیواره آن را می کند و می کاوید، این کار را بارها و بارها ادامه داد ولی کم کم سایه نا امیدی ، راه امیدش را تیره و تار کرد و از خیر معدن گذشت و آن را به دیگری فروخت، صاحب جدید بلافاصله یک زمین شناس را استخدام کرد و از او در رابطه با آن معدن طلا نظر خواهی کرد، وی وقتی در معدن حضور یافت و به بررسی رگه های طلا پرداخت گفت: این رگه که تا به حال دنبال شده بسیار غنی است و علت آن هم این است که رگه های غنی در اوایل ضعیف هستند ولی بعد ناگهان غنی می شوند. بنابر این به حفاری همان رگه به ظاهر ضعیف ادامه دادند و تنها بعد از 90 سانتی متر کندن در جهتی درست، رگه غنی طلا پدیدار شد و بعد از آن بود که کامیون های پر از سنگ غنی طلا به طرف کارخانه استخراج طلا از طرف آن معدن سرازیر شدند و صاحب جدید خود را مالک میلیاردها دلار پول و ثروت کرد.

اما صاحب اول چرا نتوانست امیدوار بماند؟ شاید بهترین دلیل آن بود که واقعا سخت کوشی زیادی کرده بود ولی عنصر زیرکی و فراست را در سخت کوشی خود وارد نکرده بود، ضمنا می بایستی از کارشناس زمین شناسی کمک می گرفت و در عین حال خوش بینی را حفظ می کرد.

وقتی در اوج نا امیدی قرار داریم و در دل تاریک اتفاقات زندگی قدم می زنیم چگونه خود را امیدوار کنیم که شاید در انتهای کوچه بعدی هدف ما بدرخشد؟ واقعیت آن است که بایستی در این راه از روش علمی و کارشناسی بهره بگیریم درست مثل صاحب زیرک و خوش شانس معدن طلا که از کارشناس متخصص در زمین شناسی استفاده کرد و صاحب میلیاردها دلار ثروت شد، خوب ربط این موضوع با پکیج واجا چیست؟

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید دانشگاه هاروارد تحقیقی ارائه داده که در آن ظرفیت ذهن افراد مورد بررسی قرار گرفته است طبق آمار، اکثر مردم فقط از 10 در صد ظرفیت ذهنشان استفاده می کنند و 90 درصد ظرفیت مغز افراد دست نخورده باقی می ماند و افراد بسیار موفق تنها از 14 درصد ظرفیت ذهنشان استفاده می کنند و این امر بدان معناست که حتی آنها هم 86 درصد ظرفیت ذهنشان را استفاده نمی کنند. خوب دانستن این موضوع کمکی به ما می کند؟

خوب شاید یک کمک آن این باشد که کمتر حافظه و ذهن و استعدادهای خود را سرزنش کنیم.چراکه اکثر شما با خود می گویید افرادی که در کار تجارت و در کل کسب درآمد موفق هستند و به ثروت چشم گیری رسیده اند، افرادی تیز هوش و خارق العاده هستند و ذهن خود را مرتبا مورد بمبارانی از انواع تحقیر ها قرار می دهید و طبیعتا دانستن این موضوع می تواند به کاهش یا پایان تحقیر ذهن مان منجر شود ولی یک نکته مهم وجود دارد، آیا بعد از دانستن این موضوع مشکل ما حل می شود؟ یعنی به صرف اینکه بدانیم 90% ظرفیت ذهنمان خالی است و تلاش برای استفاده از آن، مشکل را حل می کند؟ مالک اولیه معدن را به یاد بیاورید ، او خوب می دانست که یک معدن طلای ناب در آنجا نهفته است ولی هرچه تلاش کرد نتوانست از آن استفاده کند چراکه نیاز به ابزارهای لازم، تکنولوژی و دانش فنی داشت، که فاقد آن بود. بعبارتی دیگر، اینکه بدانیم 90% حافظه و ذهن ما دست نخورده است ولی ندانیم چگونه می توان چند درصدی از آن را در گیر تفکر کرد تا رفتارهای تیزهوشانه (مانند افراد ثروتمند و متفکر در اقتصاد که تنها 4% بیشتر از ذهنشان استفاده می کنند) داشته باشیم، مشکلی را حل نخواهد کرد و اما: پکیج واجا در حقیقت یک ترکیب دوگانه از « روش » و « وسیله » است که در اصطلاح تکنولوژی آموزشی 70% آن را را نرم افزار طرز استفاده آن تشکیل می دهد و 30% خود وسیله است که شامل: یک بسته نرم افزاری بسیار پیشرفته، منسجم و پر قدرت + روش های ابتکاری و انحصاری + کارت اعتباری و همچنین ضمانت نامه + قابلیت بروز رسانی پکیج می باشد.

در دنیای امروز کسی به ثروت خواهد رسید که بتواند «سخت کوشی» را با هنر «زیرکانه رفتار کردن» پیوند بزند اگرچه سخت کوشی به تنهایی هم می تواند نتایجی را به بار آورد ولی هنگامی که با هنر استفاده از تجربیات دیگران و روش های علمی پیوند بخورد، موفقیت در آن ضریب اطمینان بیشتری می یابد.

موسسه واجا ادعا دارد، توانسته است با در آمیختن علوم روز دنیا، امکانات وسیع (آموزشی، بروز رسانی، پشتیبانی) و ضمانت اجرایی معتبر و همچنین فعالیت بر اساس شرایط اصلی موفقیت در کسب ثروت و درآمد مناسب از دیدگاه اقتصاد دانان و محققان (در ادامه با این شرایط به صورت کامل آشنا خواهیم شد) ، شیوه و روشی کاملا ابتکاری و انحصاری را آفریده است تا تمامی افراد یک جامعه, اعم از حقیقی و مجازی بتوانند بدون در نظر گرفتن شرایط سیاسی، اجتماعی و... در هر کجای دنیا و همچنین بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی و از همه مهمتر بدون کمک گرفتن از هرگونه روش های ختم شده به سامانه های هرمی و روش های بعضا من درآوردی و بی محتوا (مانند کلیک کردن بر روی تبلیغات که در ادامه شرح داده خواهد شد) ، به کسب درآمد و ثروت بپردازند.
 

ali3ps

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
وه یا گروه هایی که می توانند از پکیج (Package) واجا استفاده نمایند، کدامند؟

• گروه اول: آن دسته از افراد که جویای کار با درآمد عالی می باشند .

• گروه دوم: آن دسته از افراد که کارمند و یا در کل شاغل می باشند و در هفته حداقل یک تا سه ساعت، وقت آزاد دارند.

• گروه سوم: مدیران

• گروه چهارم: خانم های خانه دار.

• گروه پنجم: دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و...

• گروه ششم: استادان دانشگاه

• گروه هفتم: تُجّار و کلیه افرادی که به نوعی در کار تجارت یا بیزینس فعالیت می کنند .

• گروه هشتم: کلیه اشخاص حقیقی (مدیران کافی نت ها، مدیران فروشگاه ها، مدیران بنگاه های معاملاتی و...) یا حقوقی (شرکت ها، مدارس، کتابخانه ها، فرهنگسرا ها، دانشگاه ها و...).

• گروه نهم: صاحبان و مدیران وب سایت ها

• گروه دهم: صاحبان و مدیران وبلاگ ها

جهت استفاده از این پکیج چه پیش زمینه و شرایط اولیه ای را بایستی دارا بود؟

همانطور که می دانید برای انجام هر کاری احتیاج به یکسری پیشنیازها وجود دارد و این امری غیر قابل انکار می باشد. در رابطه با پکیج واجا بایستی گفت شما به 2 مورد پیش زمینه یا پیش نیاز برای فعالیت با استفاده از پکیج مذکور نیاز خواهید داشت که از قرار ذیل می باشند :

• دانستن طرز استفاده از سیستم عامل ویندوز (در سطح ابتدایی)

• برقرار کردن اتصال رایانه به اینترنت (در سطح ابتدایی)

این 2 پیش نیاز بیشتر جنبه تشریفاتی دارد، زیرا زمانیکه شما توانسته اید وارد این وب سایت شوید به طور قطع این 2 پیش زمینه در شما وجود داشته است . لازم به ذکر است در نرم افزار موجود در پکیج واجا، بخشی تحت عنوان پشتیبانی زنده وجود دارد که در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام به واحد پشتیبانی که دارای انواع مختلفی می باشد، متصل خواهید شد و به راحتی خواهید توانست به پاسخ مورد نظر خود آگاهی یابید که در ادامه با روش های مختلف ارتباط با واحد پشتیبانی آشنا خواهید شد .

جهت بهره وری از پکیج مذکور چه امکاناتی مورد نیاز می باشد؟

• یک دستگاه رایانه با امکانات بسیار ابتدایی

• یک خط تلفن یا ... جهت اتصال رایانه شما به اینترنت

جهت بهره وری از پکیج مذکور هر هفته چه میزان زمان بایستی صرف شود؟

البته گفتنی است که این مدت زمان در هفته برای افراد مختلف، متفاوت می باشد و به صورت نرمال، مدت زمان صرف شده جهت بهره وری از پکیج مذکور بین 1 تا 3 ساعت در هفته خواهد بود و از این بازه زمانی تجاوز نخواهد کرد.

پکیج واجا از چه اجزایی تشکیل شده است؟

پکیج واجا از 2 بخش اصلی تشکیل شده است و هریک از این 2 بخش به اجزاء کوچکتری تقسیم می شوند که از قرار ذیل می باشند :

بخشهای اصلی :

• واحد آموزش :

- متون آموزشی

- تصاویر آموزشی

• واحد پشتیبانی :

- پشتیبانی زنده (24 ساعته)

این بخش در داخل نرم افزار واجا تعبیه شده است. که به شما امکان ارتباط مستقیم با کارشناسان مربوطه را می دهد.

- پشتیبانی از طریق پست الکترونیکی :

مشترکین با استفاده از این امکان خواهند توانست، توسط پست الکترونیکی با واحد پشتیبانی مکاتبه نمایند و ظرف مدت حداکثر 12 ساعت پاسخ مورد نظر خود را دریافت نمایند.

• واحد راهنما :

در این بخش کلیه مراحل به صورت گام به گام برای مشترکین شرح داده شده است و در داخل نرم افزار موجود در پکیج واجا ارائه شده است.

- سوالات متداول :

کارشناسان واحد پشتیبانی کلیه سوالاتی را که ممکن است در ذهن مشترکین ایجاد شود به همراه پاسخ آنها به صورت منسجم و پویا گردآوری نموده اند تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن سوال مورد نظر خود را یافته و پاسخ مربوط به آنرا که در کنارش ذکر شده است، مطالعه نمایند.

- ارسال خبرنامه به مشترکین :

کلیه اخبار روز مربوط به فعالیت مشترکین، بصورت نامه الکترونیکی برای ایشان به با یک برنامه زمان بندی شده ارسال می شود.

• واحد نرم افزار :

- نرم افزار انحصاری و ابتکاری واجا

- نرم افزار ارائه آموزش ها به صورت پویا با متد کاربر محوری

- نرم افزار ارتباط مستقیم با واحد پشتیبانی

- روبات هوشمند واجا با نام (V-ROBO)

- و ده ها نرم افزارهای سمت سرور دیگر...

پکیج واجا برای چه امری طراحی و ساخته شده است؟

پکیج واجا برای گروه های مختلف به دلایل مختلف طراحی و ساخته شده است که از قرار ذیل می باشد :

• کسب درآمد :

به کمک روش ها و نرم افزارهای ابتکاری، انحصاری و همچنین دارای ضمانت نامه 100% علمی و عملی بودن این مجموعه، کلیه افراد یک جامعه (اعم از مجازی و حقیقی) خواهند توانست به کسب درآمد و ثروت بپردازند. روش ها و همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه، کاملا بکر و جای فعالیت را دارا می باشند و بعنوان مثال در نوعی دیگر از فعالیت حتی خواهید توانست حقوق خود را از نشریه الکترونیک فانوس دریافت نمایید. لازم به ذکر است شما می توانید بسته به نظر خود از یک یا کلیه روش های موجود در این مجموعه، جهت فعالیت اقتصادی خود استفاده نمایید. گفتنی است کلیه روش ها و آموزش های موجود در پکیج مذکور قابلیت بروز رسانی را دارا می باشند. در کل می توان گفت تمامی نیاز های یک کاربر معمولی و بعضا ابتدایی اینترنت، جهت انجام فعالیت های اقتصادی و همچنین کسب درآمد و ثروت از طریق اینترنت را به راحتی مرتفع خواهد ساخت.

• گسترش تجارت با استفاده از شبکه جهانی اینترنت :

امروزه اینترنت جزء جدا ناشدنی و غیر قابل انکار در زندگی کلیه جوامع بشری می باشد و جوامعی که از این امکان به نحو احسن استفاده نمی کنند، اکثرا جزو کشورهای در حال توسعه و جهان سوم می باشند که این امر به علت کمبود افراد متخصص و آموزشهای لازم در این زمینه (فناوری اطلاعات) می باشد که این امر ضررهای جدی و کلانی را به اینگونه جوامع وارد می سازد. موسسه واجا در جهت رفع معضلات و نیازهای موجود، اقدام به تولید پکیج واجا نمود که تا حدود زیادی توانایی حل این مشکلات را دارد. به این صورت که اگر شما تاجر هستید و به نوعی در این عرصه فعالیت دارید، خواهید توانست توسط پکیج واجا محصولات و یا تجارت خود را از حالت محدود به محل یا منطقه به تجارت فرا منطقه ای و جهانی تبدیل کنید .

• ارتقاء سطح علمی کلیه کاربران اینترنت در زمینه تجارت الکترونیک (E-COMMERCE) :

اکثر کاربران اینترنت به علت کمبود یا عدم افراد متخصص، آموزش های لازم و همچنین عدم فرهنگسازی بجا نمی توانند حتی بیش از 3% از ظرفیتی که اینترنت در جنبه های مختلف (اقتصادی، علمی، فرهنگی و...) را دارا است، استفاده کنند و بعضا وقت خود را در اینترنت تلف می کنند (توسط چت کردن، رفتن به وبلاگ ها و وب سایت های غیر اخلاقی و نا متعارف). با کمک پکیج واجا، این گروه از افراد خواهند توانست سطح علمی خود را در این زمینه (تجارت الکترونیک) به میزان قابل توجهی افزایش دهند .

• آموزش روش های کسب درآمد برای افرادی که وب سایت یا وبلاگ دارند:

برخی از مدیران صاحبان وب سایت ها و وبلا گ ها نمی دانند که چگونه می توانند از طریق روش های موجود که در کشورهای توسعه یافته جهت کسب درآمد استفاده می شود، استفاده نمایند و به نوعی در این امر (کسب درآمد از طریق وب سایت و حتی وبلاگ و در کل تجارت الکترونیک) دچار سردرگمی شده اند. شما می توانید با استفاده از پکیج حاضر به آنها آموزش دهید که چگونه می توانند از طریق وب سایت یا وبلاگ خود به کسب و کار و در کل تجارت الکترونیک بپردازند، و بابت این عمل از آنها حق التدریس دریافت کنید.

مزیت های کسب درآمد از طریق پکیج واجا در چیست؟

• نداشتن هیچگونه محدودیت زمانی :

1. همانطور که می دانید انسانهای مختلف عادات و روش های مختلفی برای زندگی دارند. بعنوان مثال برخی از افراد زمانیکه می خواهند فعالیتی انجام دهند، مطلبی را حفظ کنند، در ساعات بین 5 صبح تا 12 بازدهی این فعالیتشان بالاتر از زمانهای دیگر خواهد بود. در مقابل برخی از افراد جهت این نوع فعالیت در ساعات بین 10 شب تا 5 بامداد بازدهی کاری بالایی دارند اما در تمامی نقاط دنیا کارمندان و حتی مدیران بایستی راس بعنوان مثال ساعت 7 صبح در محل کار خود حاضر و فعالیت خود را آغاز نمایند و اختلاف میان عادات انسان های مختلف باعث می شود بازدهی کاری آن شرکت یا ... حتی به 30% هم نرسد و این امر ضررهای جبران ناپذیری برای آن شرکت و در سطح کلان، آن جامعه وارد خواهد ساخت.

در کل به نکته ای بایستی توجه داشته باشیم و آن اینکه انسان آزاده است و هیچ انسانی حق ندارد این نعمت را که خداوند عنایت فرموده است از هیچ انسان دیگری بگیرد و اگر آزادی از هر انسانی گرفته شود موجبات بیماریهای جسمی (آلزایمر، ام اس و...) و روحی( افسردگی، پرخاشگری و...) و ... را در پی خواهد داشت. گفتنی است که تجربه و علم ثابت کرده است قوانین موجود بر جوامع بشری به میزان باورنکردنی درست و علمی می باشد و در صورتی که طبق آنها حرکت کنیم در زندگی موفق تر و شاد کام تر خواهیم بود. به هر حال با امکانات موجود در پکیج حاضر، شما برای انجام فعالیت های خود هیچگونه محدودیت زمانی نخواهید داشت. که این شاخص باعث افزایش بازدهی کار شما خواهد شد .

• نداشتن هیچگونه محدودیت مکانی :

امروزه محدودیت مکانی یکی از مهمترین عوامل اشتغال زدایی و محدودیت در انجام فعالیت های اقتصادی می باشد و در صورتی که بتوان این عامل را حذف کرد، مزایای ذیل را در پی خواهد داشت :

- جلوگیری از تمرکزگرایی :

افرادی که تمایل به انجام فعالیت اقتصادی دارند، مجبور نخواهند بود برای انجام فعالیت خود به محل کار مراجعه نمایند و این امر خود شامل مزایای کثیری می باشد که از جمله آن می توان موارد ذیل را نام برد :

• جلوگیری از آلودگی هوا

• جلوگیری از ترافیک

• جلوگیری از تصادفات ناشی از ترافیک

• جلوگیری از هدر رفتن سوخت های فسیلی

• و هزاران مورد دیگر ...

مشترکین، دیگر محدودیت مکانی برای انجام کار خود ندارند و می توانند در منزل، دانشگاه، مسافرت و در هر نقطه جغرافیای که هستند بدون ایجاد هیچگونه خلل در فعالیت اقتصادی خود به فعالیت بپردازند .

• نداشتن هیچگونه رابطه میان کسب درآمد و اوضاع سیاسی، اقتصادی و کلیه شاخص های موثر در کسب درآمد :

می توان گفت در بیش از 93% فعالیت های اقتصادی، اوضاع سیاسی و اقتصادی آن جامعه جزء یکی از شاخص های سرنوشت ساز در آن فعالیت می باشد و می تواند مسیر آن فعالیت را به طور کامل تغییر و یا مسدود کند .

پکیج واجا توانسته این عامل را به طور کامل حذف کند و شما بدون در نظر گرفتن روابط سیاسی، اقتصادی و... می توانید فعالیت های اقتصادی خود را انجام دهید .

• رئیس و صاحب کار خویش هستید :

در ظاهر این عبارت بسیار ساده و قابل درک می باشد اما در پس این سادگی حرف های بسیاری در آن نهفته است. این عبارت توسط بسیاری از اندیشمندان و محققان در زمینه های مختلف اقتصاد، بارها و بارها بعنوان یک عامل سرنوشت ساز به زبان آورده شده است، اما معنی این عبارت چیست؟

فرض کنید شما کارمند یک شرکت هستید. شما در روز به عنوان مثال X ساعت کار می کنید و حقوق N تومان دریافت می کنید. با این ساعات کاری و این حقوق متوجه خواهید شد که نمی توانید حتی پس از گذشت 20 تا 40 سال، خانه و ماشین و... را حتی به صورت شرایطی خریداری نمایید. مجبور می شوید روزانه X+x ساعت در شرکت یا محل کار خود به صورت اضافه کار، فعالیت نمایید و در پی این زمان مبلغی که عاید شما می شود N+n تومان خواهد بود. حال شما پس از گذشت 2 الی 3 سال خواهید توانست خانه و ماشین و... را به صورت قسطی خریداری نمایید. حال این نقطه ای که شما به آن رسیده اید نقطه ای کاملا خطرناک و بعضا جبران ناپذیر و غیر قابل بازگشت می باشد. چراکه پس از انجام این مراحل بایستی به همان صورت که آن 2 یا 3 سال (به صورت تمام وقت) را گذرانده اید، کار کنید در غیر این صورت نمی توانید اقساط ماهیانه ی خانه، ماشین و... را پرداخت نمایید و اینجاست که معنای واقعی جبر را درک می کنید. چراکه مجبور هستید این کار را ادامه دهید و در غیر این صورت زندگی شما از هم خواهد پاشید و در بر گیرنده ضررهای جبران ناپذیری خواهید شد. حال 10 سال، 20 سال... را با این روش کار کردن سپری می کنید و بازنشته می شوید و متوجه می شوید برای فرزندان خود جهت ادامه تحصیل، ازدواج و...، نه سرمایه اقتصادی و نه در طول دوران کودکی، نوجوانی، جوانی و ... آنها سرمایه معنوی به ارث گذاشته اید .

اما بایستی از خود بپرسید :

• هدف از زندگی انسان واقعا در همین حدخلاصه می شود؟

• چگونه افرادی توانسته اند ثروتمند شوند و به اکثر ا و یا حداقل اهداف خود در زندگی برسند (تعداد این افراد کم نیست)؟

پاسخ) اگر می خواهید دچار این سرنوشت نشوید کافیست صاحب کار خویش باشید و همچنین از فناوری روز دنیا برای تحقق این امر بهره گیرید.

آیا میان روش کسب درآمد ارائه شده توسط پکیج واجا با سامانه های هرمی و یا کسب درآمد از طریق اینترنت بر اساس کلیک کردن بر روی تبلیغات، رابطه ای وجود دارد و یا این موارد جزو دروس رائه شده توسط این پکیج می باشد و یا خیر؟

موسسه واجا به شدت فعالیت شبکه های هرمی را در کشور نقض می کند و فعالیت های سودجویانه ی این شرکت ها را به نوعی کلاه برداری نسبت می دهد. همانطور که می دانید سامانه های هرمی باعث خروج مبالغ هنگفتی از کشور ما درسالهای اخیر شده است و این امر ضررها و عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. موسسه واجا معتقد است این هنر نیست که پول را از کشور خارج کنیم بلکه هنر آن است که پول را وارد کشور کنیم.

در رابطه با کسب درآمد از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات بایستی گفت از نظر موسسه واجا و نیز اندیشمندان در زمینه علوم فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک این روش، روشی بی اساس به معنای واقعی می باشد. در خارج از ایران این نوع کسب درآمد از اینترنت جرم محسوب می شود. نکته ی دیگری که بایستی به آن اشاره کرد این است که در خارج از کشور برخی از افرادی که از این روش برای کسب درآمد استفاده می کنند ممکن است بتوانند اندکی کسب درآمد کنند، اما بایستی خطرات زیر را به جان بخرند :

• دستگیر شدن توسط پلیس های اینترنتی و پرداخت جرایم سنگین نقدی و معنوی

• بیماری های مزمن جسمی و روحی و... که در اثر مداومت در کار با رایانه ایجاد خواهند شد .

• و صدها مورد دیگر که در این مجال نمی گنجد ...

در ایران مشکلی بعنوان خلاف یا جرم بودن در رابطه با استفاده از این روش وجود ندارد ولی مشکلی وجود دارد که بسیار اساسی و غیر قابل انکار می باشد و آن هم طریقه دریافت درآمد شما از طریق اینترنت می باشد که بسیار سخت و بعضا غیر قابل دریافت می باشد و پس از تحریم کشور جمهوری اسلامی ایران از جانب آمریکا حتی حساب های E-GOLD و بسیاری از حساب های دیگر که صاحبان ایرانی داشته است، بسته شد و عملا دریافت درآمد غیر ممکن شده است. در هر صورت قبل از تحریم، برخی شرکت های ارائه دهنده این نرم افزارهای آموزشی اعلام می داشتند، درآمد شما را توسط رابط های خود به ریال تبدیل می کنیم، اما در پس این گفتار مسئله ای نهفته است و آن هم این است که شما بایستی در صدهای قابل توجهی از درآمد خود را به شرکت های مذکور پرداخت می نمودید. و در صورتی که شما روزانه 7 الی 9 ساعت وقت خود را برای این نوع کسب درآمد بگذارید و تعداد کافی زیر مجموعه داشته باشید، متوجه خواهید شد سود نهایی شما پس از طی چندین مرحله که ذکر شده است چیزی در حدود چند هزار تومان خواهد بود. اما در پس این ماجرا سود بسیار هنگفتی عاید بیش از 10 الی 20 شرکت واسطه خواهد شد و این بدان معناست که آنها از انرژی و وقت شما به نفع خود استفاده کرده اند .

موسسه واجا به هیچ عنوان از این روش ها (2 روش مذکور) برای کسب درآمد و تجارت الکترونیک استفاده نمی کند و نخواهد کرد و حتی روش ها و نرم افزارها و امکانات موجود در پکیج مذکور به هیچ عنوان به این موارد نا متعارف و غیر قانونی مربوط و ختم نخواهد شد.

آیا پکیج واجا دارای ضمانت اجرایی و عملی بودن می باشد؟

بلی و این ضمانت نامه در هنگام دریافت محصول به همراه یک کد (کد ضمانت نامه مختص شما) در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین قابل ارائه در کلیه مراجع قانونی در کشور می باشد. همانطور که می دانید هر فردی در صورتی که تمایل دارد مبلغی را بابت هرمحصولی پرداخت کند، حق دارد ضمانتی از فروشنده دریافت نماید که این ضمانت جهت سالم بودن جنس و یا کارآمد بودن آن محصول می باشد تا در صورت عدم عملکرد شاخص های ذکر شده در مراجع قانونی از آن استفاده شود و جریمه این عمل از عامل و یا عوامل آن دریافت شود. قانونا، شرعا و عرفا گرفتن ضمانت از تولید کننده محصول مرسوم می باشد .

چگونه می توان پکیج واجا را خریداری نمود؟

کلیه علاقه مندان به خرید پکیج واجا می توانند فقط و فقط محصول را از پایگاه اینترنتی واقع در نشانی اینترنتی:

http://www.vajja.ir

خریداری نمایند.

* لازم بذکر است موسسه واجا در حال حاضر دارای بیش از 50 نماینده رسمی در 22 کشور می باشد و این در حالیست که موسسه واجا در مورد ارسال محصولات با استفاده از نمایندگان مختار می باشد.

موسسه واجا در مواردی که عملیات خرید از طریق وب سایت با نشانی فوق انجام نشده باشد، هیچگونه مسئولیت و ضمانتی را تقبل نخواهد کرد .

آیا دو شخص مختلف می توانند از یک محصول استفاده نمایند؟

این امر به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود و لازم بذکر است کلیه مشترکین واجا توسط روبات هوشمند منطقه یاب شناسایی می شوند و در صورت تخلف حساب کاربری فرد (متخلف) به حالت معلق در خواهد آمد (تا زمانی که تعیین تکلیف گردد).

آیا شخص مشترک می تواند از محصول خود بر روی چند رایانه استفاده نماید (بعنوان مثال در منزل و محل کار)؟

این امر هیچ اختلالی در سامانه و پکیج واجا ایجاد نخواهد کرد و شخص خریدار می تواند از پکیج خود را طبق ظوابط موجود در راهنمای پکیج بر بیش از 20 رایانه نصب و فعالیت نماید.

نحوه دریافت درآمد حاصله از طریق پکیج واجا به چه صورت خواهد بود؟

نحوه دریافت درآمد حاصله از طریق پکیج واجا (مشترکین مقیم کشور ایران) بصورت واریز به حساب های متصل به شبکه شتاب و بانک های ایرانی می باشد و در این نوع کسب درآمد به هیچ عنوان از حساب های خارجی و بین المللی (Master card, E-Gold, ...) استفاده نخواهد شد.

حداقل و حداکثر درآمد کسب شده (در هر ماه) با استفاده از پکیج واجا چه میزان می باشد؟

همواره می بایست به این موضوع توجه داشت که در سامانه ذکر شده به هیچ عنوان حداکثر درآمد وجود نخواهد داشت و نمی توان برای این امر سقفی تعیین نمود ولی می توان حداقل درآمد در این سامانه را ماهیانه برابر با 400.000 تومان ذکر نمود.

آیا کارمندان و مدیران موسسه واجا از پکیج مذکور استفاده می کنند؟

تمامی کارمندان و مدیران واجا از محصول ذکر شده استفاده می کنند.

خاک هست، آب هست، بایستی جوانه زد
 
بالا