nexpay

فلش : لود کردن عکس بصورت داینامیک

شروع موضوع توسط Pixar ‏9 سپتامبر 2005 در انجمن مقالات و آموزش ها

  1. Pixar

    Pixar مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏10 اکتبر 2003
    نوشته ها:
    1,400
    تشکر شده:
    16
    محل سکونت:
    َِChocolate's City
    هنگامی که شما یک عکس را در فلش هنگام طراحی قرار میدهید ،این فایل بهمراه بقیه جزئیات در فایل SWF نهایی شما کامپایل میشود . این کار حجم فایل شما را بالا میبرد . اما میتوانید اینکار را توسط کد های اکشن اسکریپت انجام دهید تا فایل عکس شما در فایل فلش جاسازی نشود .بلکه در زمان اجرا از یک آدرس لود شود .



    • برای لود کردن تصاویر jpeg در زمان اجرا در یک LEVEL ، باید از متد LoadmovieNum و برای لود کردن عکس در یک Movieclip باید از متد loadmovie متعلق به شیئ Movieclip استفاده کنید . هنگامی که عکسی را در Movieclip لود میکنید این عکس جایگزین تمام محتویات Movieclip میشود.
    • برای بدست آوردن مقدار بایت های دانلود شده از متد getbytesLoaded متعلق به شیئ Movieclip استفاده میکنیم.
    • فلش برای فایل های عکس فلش فقط فرمت Standard Jpeg را ساپورت میکند و حالت Progressive jpeg را قبول نمیکند .
    • مثال : کد زیر یک عکس را در Movieclip لود میکند . جای آن روی timeline جاییست که Movieclip مربوطه قرار دارد :



    کد:
    myMC.loadmovie("http://www.Persianyahoo.com/index/logo.jpg")
    حسين شرفي
    از : macromediax.com
     
zarpopخرید بک لینک عسل طبیعی و گرده گل ایرانیfootbal