برگزیده های پرشین تولز

فکری برای دخملا بکنید .

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sokooot

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
10
سن
40
محل سکونت
جهنم
خب شما اگه هفت خط تر ( منظور هشت خط و بالاتر ) باشی ... هیچ وقت گول نمی خوری و هیچ وقت با تعریف و تمجید خر نمیشی که سوارت بشن و افسارتو بدست بگیرند

در این مورد دست بالای دست بسیاره!!! خیاطم حتی یه روز توی کوزه می افته!!!

مسئله فرشته بودن یا نبودن نیست ! مسئله عمومی بودن یا نبودن است !
اینو قبول دارم خفن !!!!

آموزش نیاز نیست ! جامعه و افرادش با چند بار تجربه اموزشهای لازم رو میدن
اتفاقا اینجا اموزش خیلی مهمه!!! تجربه معلم سخت گیریه اول امتحان می گیره بعد درس می ده!!!!
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
:2دختر جوان که قرباني اميال يک خواستگار قلابي شده بودند، زماني به خود آمدند که متوجه شدند زندگي آنها تباه شده است.
به گزارش جام جم ، چندي پيش والدين 2دختر جوان با مراجعه به دادسراي جنايي و ارائه شکايتي عنوان کردند، فرزندان آنها که با هم دوست هستند به بهانه حضور در کلاس درس دانشگاه ، منزل را ترک کرده ، اما به منزل مراجعه نکرده اند و تلاش براي يافتن آنها بي نتيجه بوده است.
به دنبال اين شکايت ، موضوع به دستور رضا جعفري معاون دادستان تهران براي تحقيقات به پليس آگاهي ارسال و تحقيق در اين زمينه آغاز شد.

رد پا


تحقيقات اوليه پليس نشان داد، اين دو دختر از 2سال پيش با هم دوست بوده و چندي پيش جواني براي خواستگاري يکي از دختران به منزل آنها آمده ، اما والدين دختر گمشده به وي جواب رد داده اند.
با به دست آمدن اين سرنخ ، تحقيق از جوان خواستگار آغاز شد، اما با مراجعه ماموران به محل سکونت مرد خواستگار معلوم شد وي نيز چند روزي خانه را به قصد نامعلومي ترک کرده است.
در حالي که تحقيقات پليس براي يافتن دختر گمشده ادامه داشت ، ماموران اطلاع پيدا کردند جوان خواستگار اين دو دختر را در يک منزل مسکوني در غرب تهران زنداني کرده است.
با گزارش موضوع به جانشين سرپرست دادسراي جنايي و صدور دستور قضايي ، ماموران با شناسايي اين خانه وارد محل شدند و جوان خواستگار را دستگير و به همراه 2دختر گمشده به پليس آگاهي منتقل کردند.
2دختر دانشجو پس از تحقيقات مقدماتي به دادسراي جنايي منتقل شدند. يکي از دخترهاي جوان به معاون دادستان گفت: حميد خواستگار من بود و بارها در مسير خانه و دانشگاه به من ابراز علاقه کرده بود و با آن که مرا از والدينم خواستگاري کرده بود، اما والدينم گفتند او صلاحيت اخلاقي ندارد.
دختر جوان افزود: در اين مدت به حميد علاقه پيدا کرده بودم و دور از چشم والدينم با او ارتباط داشتم.
وي اضافه کرد: يک روز وقتي حميد از من خواست به ديدن او بروم ، موضوع را با دوستم در ميان گذاشتم و هر دو به سراغ حميد رفتيم. او نيز از ما درخواست کرد براي گفتگو به خانه اش برويم و زماني که وارد خانه شديم ، برخلاف تصوراتي که از او داشتم ، با زور و تهديد من و دوستم را مورد آزار و اذيت قرار داد و با زنداني کردن ما در خانه ، اجازه نمي داد محل را ترک کنيم و هر وقت از خانه خارج مي شد، ما را درون اتاقي که پنجره اي نداشت ، زنداني مي کرد.
به دنبال اين اظهارات و شکايت 2دختر جوان از خواستگار دروغين ، دستور قضايي در اين ارتباط صادر شد.
جعفري معاون دادستان با اشاره به اين پرونده ضمن هشدار به خانواده ها از آنها خواست ، مراقب رفتار فرزندان خود باشند، زيرا افراد فرصت طلب با کمين در مسير دختران جوان و با وعده هاي دروغين قصد اغفال آنها را دارند.
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
Banned_Bananas جان ، اکثر کسانی که زندگی شون خراب میشه و به طلاق و دعوا و نفرت کشیده میشه یه زمانی عاشق هم بوده اند . دوست داشتن نمیتونه معیار کاملی برای انتخاب باشه ، باید از معیار عقلی هم استفاده کرد . بنظر من سلامت اخلاقی میتونه معیار خوبی باشه .
البته من رابطه قبل از ازدواج رو قبول ندارم و منظور از انتخاب هم انتخاب برای ازدواج هست .

بابا اینا همش تبلیغه!ملت چون مشکل زیاده از هم طلاق می گیرن!;) حالا می خوان بگن دوستیابی خیابانیو عشق های اینترنتی منجر به طلاق می شه!ملت اینجوری نسبت به اینترنت حساس می شن وبعد برخورد میشه با اینترنت!:f34r:
بعدشم ادم اگه عاشق کسی نباشه برا چی باید زن بگیره!;)
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
38
محل سکونت
تهران
اتفاقا ازدواج هایی که با دوستی شروع نشه بیشتر به طلاق میرسه
چون یارو بعد از ازدواج کم کم میفهمه طرفش عجب ... بوده :D
چرا قدیما طلاق کم بوده؟
نه واسه اینکه خانواده ها سالم بودن و روابط نامشروع کم بوده
1 - به خاطر اینکه اینقدر مشکلات نبوده
2- واقعا به این مسئله که با لباس سفید برو با کفن سفید بیا رو عمل میکردن
واسه همین تا آخر عمر تحمل میکردن
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,720
لایک‌ها
11,272
محل سکونت
Tehran
يه چيزي رو هم در نظر بگيريد:
نيروي انتظامي داره از پشت هزاران پرونده و شاكي به اين قضيه نگاه مي كنه.
هميشه اين جوريه، كسي كه با شكايت و طلاق سر و كار داره چون از صبح تا شب داره مرد و زن هايي را مي بينه كه تو سر و كله هم مي زنند به قضايا منفي نگاه مي كنه و ميگه مردم اصلا ازدواج نكنيد! (يا مثل اين آقا يه دستمالي هم دستش مي گيره و ميگه مثل قديمي ها ازدواج كنيد و اين روشهاي مستهجن را كنار بگذاريد)!
از اون طرف يه نفر هم كه مثلا 4-3 تا از برو بچه هاي دور و برش با دوست دخترهاشون ازدواج كردند و زندگي موفقي داشتند چون دوروبرش رو موارد مثبت و خوب پر كرده ميگه مردم بياييد با دوست دخترهاتون ازدواج كنيد كه خيلي عاليه و...
آدم بايد حواسش باشه كه هر دو تاي اين موارد هست. هم موارد مثبت هم موارد منفي. نه ميشه با ديدن يه مورد ازدواج موفق يه نفر با دوست دخترش، آدم با خيال راحت بگه ايول پس راهش همينه، و نه ميشه با ديدن يه نفر كه يه قولي داده و بعدش در رفته، آدم بياد هشدار بده كه اي بابا مردم اين جوري ازدواج نكنيد و دوستي برقرار نكنيد!
 

mo_toori

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 می 2003
نوشته‌ها
942
لایک‌ها
256
محل سکونت
تهران
من چند تا دختر دیدم که حتی نمیدونستن .......
نامزد خودم اوایل نامزی تازه یه دوره اموزشی براش گذاشتم که بفهمه دختر چیه , پسر کیه :D

شروین خیلی باحالی. اگه دو ریالی فمینیست ها افتاده بود... .
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
:مرد جوان که پس از آشنايي با يک دختر دانشجو وقتي پي برد اين دختر قصد جدايي از او را دارد، با تهيه سي دي غيراخلاقي از وي قصد انتقامجويي داشت.
به گزارش خبرنگار جام جم ، يک هفته پيش والدين دختري دانشجو به شعبه 13بازپرسي دادسراي ناحيه 5تهران مراجعه و از مرد شروري شکايت کردند.
پدر شاکي در تشريح ماجرا به بازپرس پرونده گفت: دخترم از چند هفته پيش مدام گريه مي کرد و هر چه علت ماجرا را از وي جويا مي شديم ، حرفي نمي زد تا اين که چند روز بعد وقتي همسرم به اتاق وي رفت تا او را از خواب بيدار کند، متوجه شد که او با خوردن تعداد زيادي قرص اقدام به خودکشي کرده است.
به اين ترتيب دخترم را براي درمان به بيمارستان منتقل کرديم که با تلاش پزشکان از مرگ حتمي نجات پيدا کرد. وقتي او را به منزل منتقل کرديم ، به ما اعتراض کرد که چرا او را از مرگ نجات داده ايم.

نقشه شيطاني مرد جوان براي زندگي دختر دانشجو


شاکي ادامه داد: دخترم تلفن همراهش را به من نشان داد و خواست تا پيام هاي داخل آن را نگاه کنم تا از ماجرا باخبر شوم.
وقتي پيام هاي تلفني وي را بررسي کردم متوجه شدم او قرباني دوستي پنهان خود با يک مرد شده است.
شاکي افزود: در ادامه بررسي موضوع پي بردم که مردي جوان به بهانه خواستگاري با دخترم آشنا شده و با عنوان اين موضوع که قصد ازدواج با وي را دارد، او را فريب داده است و بي آن که وي متوجه شود، از او با تلفن همراه فيلمبرداري کرده و تهديد کرده است اگر به ارتباط با وي ادامه ندهد، تصاوير غيراخلاقي را تکثير و در اختيار افراد مختلف قرار مي دهد. با اين تهديد، دخترم نيز از ترس اقدام به خودکشي کرده است.
به دنبال اظهارات شاکي ، دختر جوان هم در تحقيقات گفته هاي والدينش را تاييد کرد.
به دنبال اين ماجرا ، بازپرس پرونده ، تحقيقات گسترده اي را در اين خصوص آغاز و دستور دستگيري مرد شرور را صادر کرد.

دستگيري متهم


جستجوهاي ماموران انتظامي تهران براي يافتن جوان شرور ادامه داشت تا اين که چند روز پيش متهم در يکي از محله هاي غرب تهران شناسايي و دستگير شد و در مواجهه با دختر جوان (شاکي) به ناچار به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف متهم به گناه نابخشوده


متهم در اظهاراتش گفت: از يک سال پيش با دختر جوان آشنا شدم و به هم علاقه مند شديم ، اما پس از گذشت چند ماه وسوسه شدم و به بهانه ازدواج او را فريب دادم تا اين که چند ماه پيش به طور کامل ارتباط خود را با من قطع کرد و وقتي متوجه شدم که ديگر نمي خواهد به خواسته هاي من تن دهد، طي تماس تلفني و فرستادن پيام هاي کوتاه او را تهديد کردم که تصاوير غيراخلاقي اي را که از او فيلمبرداري کرده ام ، تکثير و در اختيار افراد مختلف ازجمله خانواده اش قرار خواهم داد.
متهم ادامه داد: وقتي پي بردم که وي از من شکايت کرده است ، تصاوير وي را به بهانه اين که تلفنم خراب است و مي خواهم آن را براي تعمير به يک مرکز خريد و فروش تلفن ببرم ، از طريق تلفنم به گوشي تلفن همراه دوستم انتقال دادم و گفتم که عکس هاي خانوادگي مان است که دوستم قبول کرد تصاوير را براي چند روزي در تلفنش نگهداري کند.
به دنبال اظهارات مرد جوان ، همدستش هم دستگير و تصاوير غيراخلاقي وي از گوشي تلفن همراه دوستش کشف و ضبط شد.
اين گزارش حاکي است ، متهم با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شد و تحقيقات تکميلي از وي ادامه دارد. بازپرس شعبه 13دادسراي ناحيه 5تهران ، روز گذشته با اشاره به اين پرونده ضمن هشدار به خانواده ها از آنها خواست با ايجاد روابط مناسب با فرزندان و با کنترل رفت و آمد آنها، دوستانشان را شناسايي کنند و از صلاحيت اخلاقي آنها مطمئن شوند تا شاهد چنين حوادث تلخ و جبران ناپذيري نباشيم.
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
38
محل سکونت
تهران
شروین خیلی باحالی. اگه دو ریالی فمینیست ها افتاده بود... .
سخنان من پر از نکته های ریزه
4.gif
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
متجاوزان به عنف با وعده ازدواج دختران جوان را اغفال مي‌كردند
متهمان معترف شدند: «تا كنون 8 دختر را به همين شيوه اغفال كرده‌ايم» سرويس: حوادث
1386/02/01
04-21-2007
13:06:08
8601-12936: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



با تلاش مأموران انتظامي كرمان، دو جوان كه با وعده ازدواج پس از آزار و اذيت دختران جوان، از آنها اخاذي مي‌كردند، دستگير شدند.

به گزارش گروه «حوادث» ايسنا، اداره كل جرايم جنايي پليس آگاهي ناجا اعلام كرد: مأموران انتظامي در پي كسب خبري مبني بر اغفال دختران و آزار و اذيت آنها وارد عمل و متوجه شدند كه دو تن به نامهاي «س ـ م» 26 ساله و «غ ـ الف» 27 ساله با وعده‌هاي واهي ازدواج اقدام به اغفال دختران مي‌كنند.

متهمان پس از جلب اعتماد دختران، سوژه را به منازل امن كشانده و با تهديد و زور به آنها تجاوز مي‌كردند و با تهيه فيلم و عكس، آنها را تهديد و از قربانيان اخاذي مي‌كردند.

به اين ترتيب مأموران انتظامي با انجام تحقيقات اوليه، منازل متهمان را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه آنان را دستگير كردند.

به نوشته پليس خبر متهمان با انتقال به اداره مفاسد اجتماعي شهرستان جهت انجام تحقيقات بيشتر در بازجويي‌هاي به عمل آمده اعتراف كردند: تاكنون به همين شيوه 8 دختر را اغفال كرده‌ايم.

اين در حالي بود كه در جريان ادامه تحقيقات، متهمان، دو تن از قربانيان را نيز معرفي كردند.

گفتني است متهمان همراه پرونده متشكله به مرجع قضايي معرفي شده تا به دليل ارتكاب اين جرم محاكمه شوند.

تلاش پليس جهت شناسايي قربانيان ديگر اين پرونده همچنان ادامه دارد.


انتهاي پيام
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
به نظر من بهترین رابرا مقابله با فیلمهای خانوادگیو غیذره اینه این موضع ا=عادی بشه!اینکه شارون استون بتا افتخار غریزه اصلی بازی می کنه ولی زهره بعد از معروف شدن بدش میاد!نشاندهنده انحطات حاکم بر جامعست!:lol:
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
در پي فرار دختر فروخته شده،
مرد افغاني دو دختر از بستگان دختر فراري را گروگان گرفت


سرويس: حوادث
1386/02/02
04-22-2007
14:16:13
8602-00881: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



يك تبعه افغاني به اتهام گروگانگيري دو خواهر 11 و 7 ساله از سوي ماموران انتظامي شهرستان شيراز دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، ماموران كلانتري 40 «سلطان‌آباد» شهرستان شيراز حدود ساعت 22 روز بيست و هفتم فروردين ماه امسال، در پي مراجعه زني كه خود را «فاطمه» معرفي كرد در جريان يك مورد گروگانگيري قرار گرفتند.

اين زن زماني كه پشت ميز تحقيق افسر كلانتري قرار گرفت، اظهار كرد: «جلال» برادر همسرم، دخترش «بهناز» را به مبلغ 20 ميليون ريال به شخصي به هويت «محمد» كه تبعه افغاني است، فروخت.

وي گفت: چند روزي از اين ماجرا نمي‌گذشت كه «بهناز» از منزل «محمد» متواري شد و به اين ترتيب «محمد» نيز به جاي دختر فراري، دو تن از بستگان وي به نامهاي «گلناز» 11 ساله و «ساناز» 7 ساله را در شهرك صنعتي شركت صنايع فارس به گروگان گرفته است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران پليس نيز بي‌درنگ وارد عمل شده و موضوع را تحت بررسي قرار دادند.

ماموران پليس در اولين مرحله تحقيقات، از صحت اظهارات شاكي اطمينان حاصل كرده و پس از شناسايي متهم و محل سكونتش در اقدامي غافلگيرانه او را دستگير كردند.

در اين ميان دو دختر به گرو گرفته شده نيز شناسايي و به كلانتري منتقل شدند.

با تشكيل پرونده‌اي در همين رابطه، تحقيقات پليس جهت پيدا كردن دختر فراري و بازجويي‌هاي تكميلي از متهم آغاز شد.

انتهاي پيام
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
تماس تلفني اشتباه، دختر جوان را در دام باند مخوف گرفتار كرد

سرويس: حوادث
1386/02/24
05-14-2007
11:08:52
8602-14390: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: حوادث



اعضاي باند آدم‌ربايي که از طريق تلفن همراه و با سوءاستفاده از ساده‌لوحي دختر جواني، وي را ربوده بودند در مشهد دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، دختر 18 ساله‌اي ساكن اصفهان حدود سه ماه پيش، روزي كه مي‌خواست با يكي از اقوامش تماس تلفني داشته باشد، پيش شماره تلفن همراه را اشتباه گرفت و در جريان اين ارتباط، صداي ناآشنايي پشت گوشي خود را «ر» معرفي كرد، صدايي كه خيلي مهربان به نظر مي‌آمد و اين رابطه ناخواسته به ايجاد علاقمندي بين آنها منجر شد.

در ادامه اين ماجرا، همسر اين مرد نيز خودش را خواهر وي معرفي كرد و گاهي اوقات با دختر جوان صحبت مي‌كرد. بعد از مدتي خانواده دختر جوان براي مسافرت به مشهد آمدند و در يك هتل اقامت كردند.

دختر جوان بار ديگر اشتباه خود را تكرار كرد و با اين مرد به هويت «ر» تماس گرفت. آنها با هم قرار ملاقات گذاشتند و «ر» به اتفاق دوست خود، دختر جوان را چند ساعتي با خود بردند و سپس او به هتل برگشت.

اين گزارش حاكيست: روز بعد نيز دختر 18 ساله با «ر» قرار گذاشت و بار ديگر چند ساعتي را با آنها گذراند، اما وقتي به هتل بازگشت فردي كه اين دختر جوان را زير نظر داشت، جلوي او را گرفت و با تهديد و توسل به زور، او را با خود به خانه‌اي در منطقه گاز مشهد برد.

اين فرد سپس به قصد اخاذي با پدر دختر جوان تماس گرفت. او به همراه يكي از دوستانش، اين دختر جوان را به خانه مسكوني در بلوار پيروزي مشهد انتقال دادند.

در آنجا پسري، دختر جوان را از بند اين افراد نجات داد، اما وي نيز با تهديد قصد سوءاستفاده داشت و از آن سو پدر اين دختر نيز كه بسيار نگران و ناراحت بود، با اعلام شكايتي از پليس درخواست كمك كرد.

با توجه به اهميت موضوع، تيم‌هاي تجسس و عمليات كلانتري 12 امام رضا(ع) مشهد كار گسترده تحقيقاتي خود را براي يافتن دختر ربوده شده، آغاز كردند.

آنها با همكاري خانواده دختر جوان و با به دست آوردن سرنخ‌هايي موفق به شناسايي و دستگيري «ر»، همسر وي و دوستش شدند.

بازجويي از اين افراد كه بي‌ارتباط با گروگانگيران نبودند، رد دختر جوان را براي پليس آشكار كرد.

ماموران كلانتري امام رضا(ع) مشهد پس از تكميل اطلاعات تحقيقاتي خود با هماهنگي مقام قضايي در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه محل اختفاي دختر ربوده شده را شناسايي و متهمان را دستگير کردند.

بر اساس اين گزارش، در اين عمليات 8 تن دستگير شدند و دختر 18 ساله نيز به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

اما بايد گفت که اين دختر جوان به خاطر يك شماره اشتباه، اعتماد بي‌مورد، ارتباط نادرست و بي‌توجهي خانواده به رفتار فرزندشان دچار اين گرفتاري شد.

مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي خراسان رضوي در اين رابطه به شهروندان و والدين توصيه كرد تا در اين گونه موارد با اعمال كنترل و نظارت منطقي به فرزندان خود آگاهي‌هاي لازم را ارايه دهند.
 

semorena

Registered User
تاریخ عضویت
19 فوریه 2007
نوشته‌ها
180
لایک‌ها
2
دقت کردین؟ پسر و دختر جفتشون گول میخورن. اما تو روزنامه ها و اخبار هیچ وقت نمیگن فلان پسر گول خورد همش میگن پسری که دخترها رو فریب میداد. این شاید بخاطر نوع نگاه ما باشه. اما بنظر من اگه قرار به گول خوردن باشه پسرا راحتتر گول میخورن.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
:p


موافقم
باید قبل از ازدواج حتما یارو رو از هر جهت بشناسی
تاکید میکنم هر جهت
چون بعد از ازدواج راه برگشتی نیست
راه برگشت که هست ولی خیلی گرون تموم میشه

موافق نیستم
به هیچ روی دخترها (و همینطور پسرها) قبل از ازدواج کاملا قابل شناسایی نیستن. (البته قصد ندارم به طور کامل هم حرف شما رو نفی کنم) اما می خوام این رو بگم:
اتفاقا خیلی ها با همین تفکر میان جلو ولی شکست می خورن چون اگر دخترها (یا پسرها، از این حیث فرقی نمی کنه) بخوان فیلم بازی کنن به راحتی آب خوردن می تونن این کار رو بکنن و یکی دو ماه که سهله بیش از یک سال شما رو سر کار بگذارن و شما هم بعدا می فهمی که طرف عجب هنر پیشه ای بود و ما خبر نداشتیم!!
یک نمونه دیگه اش هم همین ازدواج های فامیلی است که شما به فرض دختر خاله ات رو از بچگی می شناسی و اصلا با هم همبازی بودین ولی تا زیر یک سقف زندگی نکنین نمی تونین بفهمین آیا واقعا به درد همدیگه می خورین یا نه، چون خیلی از خصوصیات رفتاری و شخصیتی قبل از ازدواج مخفی می مونه و بعدها به مرور زمان خودش رو نشون می ده...
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
اتفاقا ازدواج هایی که با دوستی شروع نشه بیشتر به طلاق میرسه
چون یارو بعد از ازدواج کم کم میفهمه طرفش عجب ... بوده :D
چرا قدیما طلاق کم بوده؟
نه واسه اینکه خانواده ها سالم بودن و روابط نامشروع کم بوده
1 - به خاطر اینکه اینقدر مشکلات نبوده
2- واقعا به این مسئله که با لباس سفید برو با کفن سفید بیا رو عمل میکردن
واسه همین تا آخر عمر تحمل میکردن

این مساله ابعاد ریشه ای خیلی گسترده ای داره و بهتره بگیم دلایل متعددی در به وجود اومدن آمار طلاق فعلی نقش داشته اند ولی شما دو مورد بسیار مهم به خوبی اشاره کردید.

اما بهتره برای روشن تر شدن موضوع مورد 1 رو بیشتر باز کنید که منظور تون کدام مشکلات هست؟
 

centoradora

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2006
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
سن
41
محل سکونت
tehran
ای بابا.طوری بحث می کنید که انگار هیچ کدومتون تو ایران زنگی نمی کنید.یه کم دست از شعر هامون برداریم.بهتر نگا کنیم ببینیم دور و ورمون چه خبره!!؟؟؟؟
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
به نظر من دليل طلاقها اينا دخترا دختراي قرن بيست و يكمن!!!! پسرها هنوز نگاه سنتي به خانواده دارن!(بخاطر اموزش و پروش غير مختلط!;) )
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,720
لایک‌ها
11,272
محل سکونت
Tehran
موافق نیستم
به هیچ روی دخترها (و همینطور پسرها) قبل از ازدواج کاملا قابل شناسایی نیستن. (البته قصد ندارم به طور کامل هم حرف شما رو نفی کنم) اما می خوام این رو بگم:
اتفاقا خیلی ها با همین تفکر میان جلو ولی شکست می خورن چون اگر دخترها (یا پسرها، از این حیث فرقی نمی کنه) بخوان فیلم بازی کنن به راحتی آب خوردن می تونن این کار رو بکنن و یکی دو ماه که سهله بیش از یک سال شما رو سر کار بگذارن و شما هم بعدا می فهمی که طرف عجب هنر پیشه ای بود و ما خبر نداشتیم!!
یک نمونه دیگه اش هم همین ازدواج های فامیلی است که شما به فرض دختر خاله ات رو از بچگی می شناسی و اصلا با هم همبازی بودین ولی تا زیر یک سقف زندگی نکنین نمی تونین بفهمین آیا واقعا به درد همدیگه می خورین یا نه، چون خیلی از خصوصیات رفتاری و شخصیتی قبل از ازدواج مخفی می مونه و بعدها به مرور زمان خودش رو نشون می ده...

صد در صد تایید میشه.
به هیچ وقت تا با یک نفر زندگی نکنی نمی تونی بشناسیش.
جامعه ایرانی به شما اجازه میده قبل از ازدواج با دختر باهاش نهایت 30-20 بار بیرون بری و 6 ماه نامزد باشی. بیشتر از این نمی ذارن.
حالا خودتون فکر کنید یه دختر چقدر راحت میتونه توی این مدت تمام معایبشو (خصوصا معایب اخلاقیش رو) مخفی کنه و خودشو مثل یه فرشته بهتون نشون بده.
من که خودم قید ازدواج تو این جامعه و با این شرایط رو از بیخ زدم.
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
پيشنهاد ازدواج بهانه اي براي اغفال دختران نوجوان

--------------------------------------------------------------------------------

سه شنبه 1 خرداد ماه 1386 23:47
:اعضاي يک باند که به بهانه ازدواج ، دختران نوجوان را فريب داده و پس از کشاندن آنها به خانه هاي فساد از آنان هتک حرمت مي کردند، دستگير شدند.
سرهنگ تقوي ، رئيس پليس مشهد با اشاره به اين خبر به مرکز اطلاع رساني ناجا گفت: به دنبال چند فقره شکايت ، موضوع به صورت ويژه پيگيري و چند تيم از ماموران انتظامي و بسيج تحقيق در اين زمينه را آغاز کردند که سرانجام با شناسايي مخفيگاه متهمان در يکي از محله هاي مشهد، 6زن و مرد دستگير شدند.
متهمان در تحقيقات مقدماتي اعتراف کردند، پس از پرسه زدن در نقاط مختلف شهر و ارتباط با دختران کم سن و سال ، آنها را به بهانه ازدواج اغفال و پس از هتک حرمت از آنها در باندهاي فساد سوئاستفاده مي کرديم.

منبع : جام جم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا