برگزیده های پرشین تولز

فکری برای دخملا بکنید .

وضعیت
موضوع بسته شده است.

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
مرد عنكبوتي با پهن كردن تور ازدواج، دختر جوان را در دام تجاوز اسير كرد
سرويس: حوادث
1386/03/02
05-23-2007
13:27:00
8603-01044: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



مردي كه با قول ازدواج، پس از اغفال دختر جواني حين تجاوز به عنف، از وي فيلمبرداري كرده بود، با شكايت به موقع اين دختر در حالي دستگير شد كه آلبومهاي تصاوير مكشوفه از منزل اين مرد، از مفاسد متعدد وي پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، شانزدهم ارديبهشت ماه سال جاري، دختري 18 ساله به پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي استان تهران مراجعه كرد و با طرح شكايت از مردي 33 ساله كه كارمند بوده است، پليس را در جريان وقوع يك حادثه تجاوز به عنف قرار داد.

اين دختر به پليس گفت: چندي پيش با مردي آشنا شدم كه به دنبال طرح درخواست ازدواج به ايجاد روابط دوستي با وي راضي شدم، به طوري كه در جريان اين دوستي‌ها، اين مرد مرا به منزل مجردي‌اش دعوت كرد و در آنجا با درخواستهاي شرم‌آور وي مبني بر برقراري رابطه مواجه شدم.

دختر جوان درباره نحوه اغفال‌شدگي‌اش اظهار كرد: اين مرد تمام مدت با فريب اين كه قصد ازدواج دارد، اقدام به فيلمبرداري از من حين تجاوز به عنف كرد، اما با گذشت مدتي از اين حادثه، وي با طفره رفتن از مساله ازدواج و حتي حاضر نشدن بر سر قرارهاي ملاقات زمينه‌هاي نگراني مرا فراهم كرد، به طوري كه با وجود چنين فيلمي از ترس آبرو به پليس مراجعه و شكايت كردم.

بدين ترتيب با بررسي شكايت دختر جوان و انجام هماهنگي‌هاي لازم،‌ مرجع قضايي دستور بازداشت متهم اين پرونده و حكم ورود به منزل وي را صادر كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران در ادامه رسيدگي به اين پرونده، ماموران پليس مبارزه با مفاسد استان تهران با تعقيب و مراقبت نامحسوس از مكانهاي تردد احتمالي متهم، سرانجام زماني كه از حضور وي در منزلش اطمينان حاصل كردند، با حكم قضايي وارد اين محل شده و مرد مجرد را به همراه زني با آرايش‌هاي زننده در خانه‌اش دستگير كردند.

با انتقال هر دو متهم به اداره پليس، ماموران در بررسي اظهارات زن دستگير شده پي بردند كه وي نيز يكي از كارمندان همان شركت بيمه بوده كه ادعا كرد، متهم پرونده دوست شوهرش است.

در حاليكه با پيگيري موضوع از شوهر اين زن، پليس با اظهارات عجيب اين مرد كه مدعي بود از روابط همسرش اطلاع كامل دارد، مواجه شد، ماموران موفق شدند در بازرسي از منزل متهم اصلي پرونده تعدادي سي‌دي و فيلمهاي تهيه شده به همراه آلبومي از تصاوير تعدادي دختر جوان كشف كنند.

بدين ترتيب متهم كه اين بار در برابر مدارك و مستندات مكشوفه پليس قرار گرفته بود، راهي جز اعتراف به تجاوز به عنف عليه دختر جوان نداشت، به طوري كه وي در جريان بازجويي‌هاي پليسي معترف شد كه مبتلا به اختلالات جنسي است و تهيه فيلم را براي حل مشكلاتش از دخترهاي اغفال شده پيش گرفته بود.

با اعتراف صريح متهم و از ميان رفتن گمانه‌هاي پليس از ارتباط اين موضوع با شركت محل اشتغال وي و همكارانش، مرد 33 ساله با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي روانه زندان شد.

اين در حاليست در ادامه پيگيري‌هاي پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي استان تهران دو تن از همدستان متهم اصلي اين پرونده كه در اغفال دختران و تهيه فيلم با او همكاري داشتند، نيز دستگير و به جرم ارتكابي معترف شدند.

انتهاي پيام
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
پليس در جستجوي عامل درگيري خونين تهران
:به دنبال درگيري خونين در خيابان وحدت اسلامي که قتل جوان 18ساله اي را در پي داشت ، بازپرس ويژه قتل تهران دستور دستگيري متهم فراري را صادر کرد.
به گزارش «جام جم»، اين حادثه هنگامي روي داد که فردي با همدستي چند نفر در خيابان وحدت اسلامي به سوي جواني به نام حميد سلطاني حمله ور شد و پس از قتل وي ، از محل حادثه گريخت.
بازپرس محمدحسين شاملو درباره اين جنايت به خبرنگار ما گفت : پس از اعلام جنايت و حضور در محل ، تحقيق در اين زمينه آغاز و مشخص شد 2نفر از عاملان نزاع ، پس از ارتکاب قتل قصد فرار داشته اند که از سوي مردم دستگير و تحويل ماموران انتظامي شده اند.

تحقيق از دختر 18ساله


بازپرس ويژه قتل تهران در ادامه افزود: تحقيق از 2متهم دستگير شده مشخص کرد اين جنايت در حالي روي داده است که دختر 18ساله اي به نام فريبا پس از ارتباط با حميد (مقتول) به برادر ناتني اش (عامل جنايت) مجتبي گفته است ، حميد (مقتول) براي او ايجاد مزاحمت مي کرده و او نيز براي رهايي از مزاحمت ها، از 2هفته قبل با او ارتباط پنهاني داشته است.
بازپرس شاملو تصريح کرد: پس از اين اظهارات ، عامل جنايت همراه چند نفر ديگر به سوي حميد (مقتول) حمله ور شده و او را به قتل رسانده است.
وي افزود: پس از بررسي در اين زمينه ، دستور دستگيري دختر جواني که ارتباط وي با مقتول موجب بروز اين جنايت شده است ، صادر شد و پس از تحقيق از 3متهم ، قرار بازداشت موقت آنان صادر و پرونده براي پيگيري و تحقيقات بيشتر به شعبه 10پليس آگاهي تهران منتقل شد.
محمدحسين شاملو در ادامه با تاکيد بر چاپ تصوير متهم فراري بدون پوشاندن چهره ، از مردم خواست چنانچه اطلاعي از مخفيگاه متهم (صاحب تصوير) دارند، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110يا شعبه 10پليس آگاهي تهران گزارش کنند.


http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=198098&t=acc
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
هيچ‌كس آنها را نمي‌خواهد، اما قانون مي‌گويد: «به دنيا بياييد!»
بررسي وضعيت خلاء حقوقي امكان فراهم كردن سقط جنين محصول تجاوزات به‌عنف سرويس: حوادث
1386/03/18
06-08-2007
10:20:39
8601-05971: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



پرونده بسته شد:

نظريه پزشك تشريح كننده پزشكي قانوني با ماژيك قرمز بر روي پرونده جسد بي‌هويت دختر 18 ساله نوشته شد: «آثار دستكاري و جراحت ناشي از سقط بر ديواره واژن كاملا مشهود است».

دكتر نگاهي به جسد دختر انداخت، موهاي صورتش حاكي از آن بود كه از نگاه ديگران، او همچنان يك دختر است. با خودش مرور كرد: «نسوج تكه شده جنين بر ديواره رحم حاكي از يكي از آن دستكاري‌هاي كاملا غيرپزشكي خاله خان باجي‌ها است»؛ شايد باز هم حفظ آبرو در ميان بوده است و چه دردناك اگر اين «گوشت تكه شده» حاصل تجاوزي بود كه دختر جوان هيچ راهي براي بر ملاء كردنش نداشت؛ شايد يك بچه مدرسه‌اي بود؛ شايد نمي‌دانست باردار است؛ شايد اگر قانوني بود كه به او اين اجازه را مي‌داد كه جنين يك تجاوز را سقط كند...؛ شايد اگر راهي جز اين بود...

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آنچه از جست‌وجوهاي رسانه‌اي در مجامع علمي ايران به دست آمده و مي‌توان در حد اظهارنظري به آن توجه كرد، از وقوع سالانه 80 هزار مورد سقط جنين در كشور حكايت دارد كه بر اساس آن سن متوسط داوطلبان سقط جنين 23 سال است.

شايد با انتشار اين آمار بلافاصله مراجع مربوطه، موضوع را «غيركارشناسي» بدانند، اما آيا اين عده از مسؤولان رقم دقيق سقط‌هاي انجام شده توسط خود افراد از طريق تزريق آمپول‌هاي فشار كه براحتي در بازارهاي ناصرخسرو و امثالهم خريد و فروش مي‌شود يا از رقم دقيق پزشكان زنان و زايمان و همچنين ماماهايي‌ كه به هر دليل پذيرفتني و يا نپذيرفتني با كورتاژ، يا ساير روشهاي پزشكي اقدام به سقط جنين مي‌كنند، مطلع هستند تا بدين ترتيب قادر به شناساندن چهره حقيقي سقط جنين در جامعه باشند؟

مهر «محرمانه» بر لبان مسوولان و پرونده‌ها تنها استنادي است كه براحتي دسترسي به اطلاعات را ناممكن كرده است و در اين ميان تنها مرجع كنوني كه در موارد 56 بيماري و ناهنجاري جنيني و بارداري، آن هم در حد مراجعات افراد آگاه به مساله دستي در آمار دارد «كميته سقط جنين سازمان پزشكي قانوني» است كه مي‌تواند آمار تعداد مراجعات صورت گرفته و ميزان صدور مجوز سقط درماني را ارائه كند.

برخي كارشناسان معتقدند در موضوع سقط جنين، با ناديده گرفتن جمعيت بالاي جوان، مواجهه با بي‌بند و باري جنسي عده‌اي، دسترسي به رسانه‌هايي كه به سادگي احساسات تحريك‌كننده را ايجاد مي‌كنند، فقر و بدبختي گريبانگير هزاران جوان محروم از امكانات فرهنگي و رفاه اجتماعي، حمايت نكردن خانواده، پشت كردن جامعه به آسيبهاي وارده به جوانان و در نهايت رهاشدگي نسل جوان، روبه‌رو هستيم و جا دارد در عرصه قانون سقط جنين مورد توجه قرار گيرد و در اين ميان اظهارات يك سويه عده‌اي از كارشناسان مبني بر اين كه «با توجه به ارايه رايگان و بسيار آسان وسايل جلوگيري از بارداري در مراكز بهداشتي سراسر كشور، جايي براي سقط‌هايي غيرقانوني وجود ندارد»؟! محل پرسش است.

وقتي از مدير تالار تشريح سازمان پزشكي قانوني از سقط‌هاي غيرقانوني مي‌پرسيم، او با تصحيح واژه به «سقط جنايي» مي‌گويد: پزشكي قانوني نمي‌تواند ماخذي در اين رابطه تلقي شود، چرا كه ما در اينجا با اجساد جنين‌ها و يا مادراني مواجهيم كه بر اثر عوارض ناشي از سقط فوت شده‌اند و اين بدان معناست كه اگر انجام سقط به بروز عارضه و متعاقب آن اعلام شكايت منجر شود، پزشكي قانوني براي بررسي وارد عمل مي‌شود.

بدين ترتيب باز هم دست يافتن به پاسخ اين كه خارج كردن محصول حاملگي خارج از ضوابط قانوني و پزشكي بيشتر حاصل روابط نامشروع و يا شرعي مادران است را با مشكل روبه‌رو مي‌كند.

دكتر بشير نازپرور، متخصص پزشكي قانوني كشور در اين باره به ايسنا مي‌گويد: آمار پزشكي قانوني آنقدر معدود است كه اصلا نمي‌توان بر روي آن حساب كرد، چون تنها اجساد جنين‌هايي كه به نوعي دفن نشده و توسط پليس از گوشه‌هاي شهر به پزشكي قانوني منتقل مي‌شوند و يا در موارد انگشت‌شمار، اجساد جنين‌هايي كه مادر در جريان سقط جنايي فوت كرده باشد به پزشكي قانوني انتقال داده مي‌شوند كه رقم آن در طول يك سال كمتر از انگشتان دو دست است.

البته اين متخصص اذعان مي‌كند: ممكن است مواردي هم باشد كه به دنبال سقط و مرگ مادر جواز دفن صادر شده است و به دليل ترس از تبعات قانوني معمولا خانواده زن اعلام شكايتي نكرده باشند كه اين موضوع باز هم تكليف رسيدن به آمار واقعي را ناممكن مي‌كند.


خلاء قانوني براي سقط جنين محصول يك تجاوز

يا خودكشي مي‌كنند يا اگر حمايت خانواده را داشته باشند در اوج ترس به سراغ مراكز سقط جنين غيرقانوني مي‌روند كه خدا عالم است چه بلايي بر سر زندگيشان مي‌آيد...

اين سرنوشت بسياري از دختراني است كه در جريان تجازو به عنف و يا حتي برقراري رابطه جنسي در پي اغفال و يا هرعلت ناخواسته و بعضا ظالمانه‌اي، باردار مي‌شوند.

دكتر پژومند، متخصص پزشكي قانوني كشور در حالي اين اظهارات را مطرح مي‌كند كه تنها راه‌حل پيش‌روي يك بارداري ناخواسته را قرار گرفتن مادر در شرايط عسر و حرج عنوان مي‌كند.

تنگناي پيش‌روي اين مادر «به همراه داشتن جنين محصول يك تجاوز است كه اگر نتواند او را از خود جدا كند يا اقدام به خودكشي مي‌كند يا توسط اعضاء خانواده‌اش به حكم حفظ حيثيت و آبروي خانوادگي به قتل مي‌رسد و يا شايد در شرايط پيچيده با تجربه فرار، راههايي كه اغلب غيراخلاقي است را براي ادامه حيات خود و فرزند نامشروعش بالاجبار برمي‌گزيند.

به گفته اين كارشناس پزشكي قانوني، در اين شرايط، اگر اين دختر به مراجع قضايي شكايتي را مطرح كند و اين شكايت مراحل قانوني را از جمله اثبات جرم تجاوز به عنف براي متهم و در واقع دستگيري وي را بپيمايد، در صورتي كه قاضي مادر را در شرايط عسر و حرج ببيند با نظر خود مي‌تواند دستور سقط جنين را صادر كند.


اما آيا همه متهمان تجاوز به عنف بلافاصله دستگير مي‌شوند؟

به گزارش ايسنا، اين مسايل در حالي عنوان مي‌شود كه مسوولان در پليس آگاهي بارها اذعان داشته‌اند كه بسياري از قربانيان پرونده‌هاي تجاوز به عنف با توجه به موانع پيش رو از باب مسايل حيثيتي اخلاقي اقدام به شكايت نمي‌كنند و بدين ترتيب اين بدين معنا است كه امكان ورود قاضي براي تصميم‌گيري درباره سقط جنين بارداري حاصل از تجاوز به عنف در اين پرونده‌ها نيز ناممكن مي‌شود.

متاسفانه بررسي قانون مجازات اسلامي بيانگر آن است كه تنها در باب عامل سقط كننده جنين مجازات تعيين شده است و در اين ميان حتي كميته سقط جنين سازمان پزشكي قانوني هم نتوانسته اين خلاء قانوني را پر كند و بدين ترتيب حد قانون براي «سقط درماني» در حد بيماريهاي جنيني و مادر تعريف شده و باقي مانده است.

سقط‌هاي جنايي از نگاه رييس تالار تشريح سازمان پزشكي قانوني كشور در پاره‌اي موارد نيز، محصول ناآگاهي فرهنگي است كه به دنبال پيچيدگي‌ و سختي‌هاي فراوان شرايط ازدواج، نبود زمينه اشتغال براي جوانان و در نهايت بي‌تحملي در برابر هزينه‌ها و شرايط زندگي تاهل شكل گرفته است و بر اين اساس روي آوردن طيفي به روابط نامشروع و در موارد خشن‌تر تجاوز جنسي به زنان و دختران از آثار سوء اين وضعيت است؛ عليرغم تمامي اين شرايط هنوز براي بارداري‌هاي نامشروع، ناخواسته و به عنف با وجود تبعات غيرقابل انكار براي مادر و كودك مجوزي براي سقط وجود ندارد و اگر هم سقط جنايي صورت گيرد با فوت مادر تنها زماني كه شكايت شوهر و يا اولياء متوفي ثبت شود، رسيدگي به آن امكانپذير مي‌شود.

به گزارش ايسنا، سازمان بهداشت جهاني در آخرين گزارش خود اعلام كرده است: مرگ زنان به دليل سقط جنين در شرايط غيربهداشتي دومين عامل مرگ آنها در كشورهاي فقير و نهمين عامل مرگ زنان در كشورهاي ثروتمند است.

بنابراين گزارش سالانه 68 هزار زن كه با توجه به موانع قانوني در برخي كشورها از جمله كشور ما، سقط جنايي را به عنوان راه‌حلي انتخاب مي‌كنند، در جهان مي‌ميرند، در اين دسته از مرگها دستان آلوده افرادي كه به دنبال بهره‌برداري از فرصت كسب درآمد سقط جنايي را صورت مي‌دهند، كاملا آشكار است اما رد پاي پنهان «نبود قانون» در اين باره، در مرگ دلخراش آنها نيز پنهان نمانده است.

پزشك در فكر قرباني جوان راهي درب خروجي شد و جسد بي‌هويت دختر 18 ساله در انتظار بازگشت به سردخانه همچنان بر سيني تالار تشريح پزشكي قانوني باقي ماند!

انتهاي پيام
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
ارتباط تلفني ، زندگي دختر نوجوان را تباه کرد

--------------------------------------------------------------------------------

سه شنبه 29 خرداد ماه 1386 00:55
:دختر نوجوان وقتي به دنبال تماسهاي تلفني مرد جواني با وي آشنا شد، نمي دانست که زندگي خود را تباه مي کند.
به گزارش «جام جم»، هفته پيش مردي به اداره آگاهي قم مراجعه و از مرد شروري شکايت کرد.
شاکي در تشريح ماجرا به پليس گفت: 2روز پيش ، دختر 15ساله ام براي انجام کاري از منزل خارج شد و آن روز به خانه برنگشت تا اين که روز بعد وقتي به منزل بازگشت ، بيان کرد مرد جواني که تلفني با هم آشنا شده بودند، او را به منزلش برده و مورد آزار و اذيت قرار داده و بعد در يکي از محله هاي شهر او را رها کرده است.
ماموران انتظامي قم با اطلاعاتي که از شاکي و دخترش به دست آوردند، مرد آزارگر را تحت تعقيب پليس قرار دادند تا اين که چند روز پيش در منزل اجاره اي اش دستگير شد.
با انتقال متهم به مرکز پليس قم ، وي مورد بازجويي قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد و گفت: 2ماه پيش ، به دنبال يک تماس تلفني با دختر نوجواني آشنا شدم و کم کم ارتباطمان ادامه يافت. روز حادثه دختر نوجوان با من تماس گرفت و خواست مرا ملاقات کند.
بنابراين به يکي از پارکهاي شهر رفتيم و پس از پرسه زدن در پارک و چند خيابان ، او را به منزلم دعوت کردم و در يک لحظه وسوسه شدم و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم.
بنابراين گزارش ، متهم با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شد و تحقيقات تکميلي از وي ادامه دارد.


http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=200146&t=acc
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
Boros جان شما هنوز دست از سر این تاپیک بر نداشتی ؟!!! ;)
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
دستگيري راننده جوان كه پس از تعرض به دختر مسافر رهايش كرد

سرويس: حوادث
1386/03/30
06-20-2007
15:10:18
8603-16913: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



جوان مسافركش‌نما پس از برقراري رابطه دوستي با دختر مسافر با منحرف كردن مسير حركت، وي را به خانه‌اي در شهرك غرب انتقال داده و پس از تعرض در همانجا رها كرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، عصر سي‌ام فروردين ماه سال جاري، دختر جواني از منزل يكي از بستگانش در خيابان آزادي بيرون آمد و به قصد رفتن به خانه‌اش واقع در شهرك غرب سوار بر اولين خودرو متوقف شده جلوي پايش شد.

راننده خودرو پرايد سفيد رنگ كه حدواد 25 ساله به نظر مي‌رسيد، وقتي ديد اين دختر تنهاست، شروع به صحبت با وي كرد تا بلكه با او رابطه دوستي برقرار كند، از اين رو شماره تلفن همراه خود را در اختيار دختر ساده‌لوح قرار داد.

هنوز دقيقي از طي مسافت نگذشته بود كه ناگهان راننده جوان از ضعف جسماني و روحي دختر سوءاستفاده كرد و با نيت شوم فرمان را به سمت يكي از خيابانهاي فرعي چرخاند و مسير را تغيير داد.

دختر از همه‌جا بي‌خبر با اين تصور كه اين مسير جديدي به سمت شهرك غرب است، اعتراضي نكرد، اما زماني كه راننده كه خود را «محسن» معرفي كرده بود، او را مقابل منزلي در شهرك غرب پياده كرد، تازه متوجه شد كه موضوع از چه قرار است، اما ديگر فايده‌اي نداشت، چرا كه «محسن»، وي را با زور و تهديد به سمت منزلي برده و سپس در همان مكان، او را مورد تجاوز قرار داد و پس از عملي كردن نقشه خود،‌ وي را در همان منطقه رها كرد.

با وقوع اين حادثه، قرباني بلافاصله خود را به منزل رسانده و با اعلام موضوع تجاوز به عنف به خانواده‌اش نسبت به طرح شكايت در دادسراي جنايي اقدام كرد.

با اين اعلام، پرونده به دايره پنجم پليس آگاهي تهران ارجاع شد و كارآگاهان براي دستگيري متهم وارد عمل شدند.

ماموران در نخستين گام در پي تحقيقات به عمل آمده از قرباني اين پرونده متوجه شدند: متهم شماره تلفن همراهش را در اختيار او قرار داده است، از اين رو اين شماره تلفن سرنخي براي دستگيري متهم شد، به طوري كه چندين بار تماس تلفني ميان دختر جوان و متهم برقرار شد كه طي آن موقعيت وي در شهرك غرب مشخص و با ارايه مشخصات خودرو و چهره وي، سرانجام «محسن» بيست و پنجم ارديبهشت ماه سال جاري در مسير شهرك غرب شناسايي و دستگير شد.

متهم دستگير شده در ابتدا منكر ارتكاب هرگونه جرمي شد، اما با روش‌هاي كشف علمي جرم، چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت وبه جرم ارتكابي اعتراف كرد.

بر اين اساس پرونده براي ادامه تحقيقات به دايره يازدهم پليس آگاهي تهران ارجاع شد.

انتهاي پيام
 

Dead_Man

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2007
نوشته‌ها
441
لایک‌ها
3
محل سکونت
Lost in middle of nowhere
من بار ها این تاپیک رو دیده بودم ولی می گفتم حتما یه چیزی ساده راجب دخترا کلا یه تاپیک دخترونه هست ولی اینی که می بینم واقعا تاپیک خشنی هست من همیشه به خودم می گفتم که تو یه جامعه سالم زندگی می کنم ولی این خبر ها دیگه باعث باشه باز رو این مسئله فکر کنم
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
دو دختر نوجوان ، قرباني علاقه به خوانندگي
: 2 نوجوان 17 ساله که با اغفال دختران کم سن و سال آنها را وادار به فرار از خانه مي کردند، از سوي ماموران پليس آگاهي تهران دستگير شدند.
داديار سليماني با اشاره به اين خبر به خبرنگار جام جم گفت : هفته گذشته والدين 2 دختر 14 و 15 ساله با مراجعه به دادسراي جنايي با ارائه دادخواستي عنوان کردند ، فرزندان آنها از خانه فراري شده و در نامه اي که نوشته اند ، عنوان کرده اند قصد دارند به يکي از کشورهاي همسايه بروند و از طريق آشناياني که پيدا کرده اند، در اين محل خواننده شوند.

دستور تحقيق

داديار جنايي افزود: به دنبال اين دادخواست و تحقيق از والدين 2دختر فراري مشخص شد اين 2دختر نوجوان احتمالا از سوي فرد يا افرادي با اين ترفند اغفال شده و از خانه فرار کرده اند. سليماني افزود: با ارجاع اين پرونده به پايگاه سوم پليس آگاهي ، تحقيق در اين زمينه آغاز شد و 4روز پس از مطرح شدن اين شکايت ، اين دختران نوجوان در حالي که پس از اغفال و فريب روي بازگشت به خانه را نداشتند ، دستگير و به دادسراي جنايي منتقل شدند. وي افزود: هر 2دختر نوجوان که بشدت از فرار خود پشيمان شده بودند، درخصوص فرار خود از خانه عنوان کردند: به صورت اتفاقي با 2نوجوان آشنا شديم و آنها عنوان کردند يکي از بستگانشان در يکي از کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس رستوراني دارد که در اين محل کنسرت خواننده هاي فراري اجرا مي شود و در ادامه هر 2عنوان کردند مي توانند ما را نيز به اين کشور منتقل و شرايطي ايجاد کنند تا ما نيز خواننده شويم !

دستگيري 2 متهم

در ادامه تحقيق ، 2دختر نوجوان اعتراف کردند، با ترغيب 2پسر نوجوان از خانه فرار کرديم و آنها با کشاندن ما به يک خانه قديمي در شرق تهران و پس از آزار و اذيت ، ما را از اين محل بيرون و عنوان کردند پس از تماس با بستگان خود در کشور عربي ، زمان سفر را به ما اطلاع خواهند داد. داديار شعبه دوم دادسراي جنايي در ادامه گفت : اين 2دختر پس از رهايي از سوي 2نوجواني که آنها را اغفال کرده بودند، چون روي بازگشت به خانه را نداشته اند در خيابان پرسه مي زده اند که پليس به آنها مظنون شده و هر 2نفر را دستگير کرده است.
سليماني تصريح کرد: با اطلاعاتي که از سوي 2دختر نوجوان در اختيار ماموران قرار گرفت ، ماموران پايگاه سوم پليس آگاهي در مرحله بعدي ، اين 2نوجوان را شناسايي و دستگير کردند.

اعتراف به فريب

2متهم دستگير شده که سن آنها 17سال اعلام شده است ، در تحقيقات عنوان کردند؛ پس از دوستي خياباني با 2دختر نوجوان ، متوجه شديم آنها علاقه خاصي به خوانندگي دارند، لذا هر 2را فريب داديم و پس از 4روز که با آنها در يک ساختمان قديمي متعلق به يکي از اقوام که در مسافرت است به سر مي برديم ، آنها را از اين محل بيرون کرديم و خود متواري شديم.
با ثبت اين اعترافات ، دستور قضايي لازم براي هر 2متهم صادر و تحقيق در اين زمينه بار ديگر به پليس آگاهي ارجاع شد.داديار جنايي تهران با هشدار به خانواده ها، از آنها خواست با ايجاد رابطه صميمانه با فرزندان ، آنها را نسبت به مواردي که ممکن است موجب فريب و اغفال آنها شود، آگاه کنند. وي افزود: بي توجهي به ارزشها و باورهاي عقيدتي در ميان برخي خانواده ها خود بسترساز انحراف و ايجاد مشکلات جدي براي فرزندان است ؛ زيرا آموزه هاي اخلاقي و ديني موجب خواهد شد تا زمينه هاي ارتباط غيراخلاقي از بين برود و از سقوط انحراف پيشگيري شود.

http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=201210&t=acc
 

boros

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
ارتباط پنهاني ، دختر جوان را وادار به خودسوزي کرد
--------------------------------------------------------------------------------

سه شنبه 12 تير ماه 1386 23:21

:دختر جوان وقتي به دنبال ارتباط پنهاني متوجه شد با فريب و اغفال باردار شده است و خواستگار خياباني حاضر به ازدواج با او نيست ، خودسوزي کرد.
به گزارش «جام جم»، روز سوم تيرماه ، ماموران کلانتري 48انقلاب از خودسوزي يک دختر جوان در پارک لاله اطلاع يافتند و با عزيمت به محل و مشاهده دختر جواني که بشدت دچار سوختگي شده بود، او را به بيمارستان منتقل و تحقيق در اين زمينه را آغاز کردند.
با بررسي و تحقيقات مقدماتي معلوم شد، هنگام حادثه دختر جوان با پسر جواني در حال گفتگو بوده که به يکباره دچار آتش سوزي شده و پسر جوان نيز با مشاهده صحنه بسرعت متواري شده است.

پرونده در پليس آگاهي


با تشکيل پرونده اي در اين ارتباط، موضوع براي پيگيري و تحقيق به پليس آگاهي تهران ارجاع و تحقيق در اين زمينه آغاز شد.
اين گزارش حاکي است ، در حالي که تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه داشت ، دختر جوان براثر شدت جراحات ناشي از سوختگي جان خود را از دست داد و با انتقال جسد به پزشکي قانوني ، مشخص شد وي باردار بوده است.
با جمع بندي اطلاعات مربوط به اين پرونده ، کارآگاهان پليس آگاهي با تحقيق از شاهدان عيني در پارک لاله و چهره نگاري از جوان فراري ، هويت وي را شناسايي و او را در اقدامي ضربتي ، روز گذشته دستگير کردند.

وعده دروغين ازدواج


متهم با نام ح - ح در تحقيقات مقدماتي اعتراف کرد: حدود 9ماه پيش با دختر جوان به صورت اتفاقي آشنا شدم و با وعده دروغين ازدواج با او ارتباط پيدا کردم و متوجه شدم او باردار شده است.
او مدام به من اصرار مي کرد که با وي ازدواج کنم ، اما هر بار طفره مي رفتم تا اين که روز حادثه وقتي همديگر را در پارک لاله ملاقات کرديم ، او بار ديگر از من خواست به قولي که داده بودم عمل کنم و زماني که عنوان کردم آمادگي ازدواج ندارم ، يک بطري حاوي بنزين را از کيف خود بيرون آورد و اقدام به خودسوزي کرد. متهم افزود: با مشاهده اين صحنه از محل متواري شدم. با ثبت اين اعترافات و صدور دستور قضايي تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

هشدار


بازپرس محمدحسين شهرياري در دادسراي جنايي با هشدار به دختران جوان به خبرنگار ما گفت: متاسفانه بي توجهي به ارزشهاي اجتماعي و ارتباط پنهاني موجب بروز حوادث و رخدادهاي تلخي است که نمونه آن را در اين پرونده شاهد هستيم.
وي افزود: دختران جوان بايد توجه داشته باشند که دوستي خياباني و پيشنهاد ازدواج از سوي افراد هوسران و شياد، دروغي بيش نيست. همچنين روابط ميان فرزندان و والدين بايد به گونه اي باشد که در صورت بروز مشکل ، موضوع بدون هيچ واکنشي در جمع خانواده مطرح و راهکارهاي مناسب اتخاذ شود.

http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=202279&t=acc
 

dedboy

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
102
محل سکونت
TEHROON !
زندگي 2دختر جوان در باغ متروکه با سياهي پيوند خورد

--------------------------------------------------------------------------------

دوشنبه 18 تير ماه 1386 23:52
:دوستي خياباني بار ديگر حادثه آفريد و 2دختر جوان پس از اغفال و فريب از سوي 3جوان ، به باغ متروکه اي منتقل و پس از آزار و اذيت ، از آنها فيلمهاي غيراخلاقي تهيه شد.
سرهنگ عبدالله قاسمي با اشاره به اين پرونده ، به خبرنگار جام جم گفت : روز گذشته 2دختر جوان با مراجعه به کلانتري 13رودهن از 3جوان شکايت کردند.
اين 2دختر در شکايت خود عنوان کردند: پس از مدتي دوستي پنهاني با 2جوان ، صبح هنگام وقتي قصد عزيمت به باشگاه را داشتيم ، 2جواني که با آنها دوست بوديم ، همراه فرد ديگري که درون خودرو بود، ما را سوار خودرو کردند و پس از انتقال به باغ متروکه اي در حوالي يک کارخانه ، با تهديد و ارعاب ما را مورد تعرض قرار دادند و با تهيه فيلمهاي غيراخلاقي ، تهديد کردند در صورتي که موضوع را به پليس گزارش کنيم ، آنها فيلمهاي تهيه شده را براي والدينمان ارسال خواهند کرد.

آغاز تحقيقات


رئيس اداره اجتماعي پليس آگاهي افزود: پس از مطرح شدن اين شکايت ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با بررسي و تحقيق در اين زمينه ، يکي از متهمان به نام عليرضا ح دستگير شد و در تحقيقات مقدماتي به جرم خود با همدستي 2نفر از دوستانش اعتراف کرد.سرهنگ قاسمي افزود: پس از اين اعترافات ، دستور قضايي لازم براي دستگيري 2متهم فراري صادر شده است.

دوستي هاي خياباني و مشکلات پيراموني


رئيس اداره اجتماعي در ادامه با اشاره به پرونده هاي اين چنيني افزود: بررسي کارشناسانه پليس آگاهي نشان مي دهد 40درصد از جرايم تجاوز به عنف ريشه در دوستي هاي خياباني دارد و دختران جوان بدون توجه به سرنوشتي که انتظار آنها را مي کشد، براحتي فريب خورده و پس از سقوط به دام افراد شياد، با مشکلات عديده اي روبه رو مي شوند.
سرهنگ قاسمي با هشدار به خانواده ها از آنها خواست تا با ارتباط و تعامل بهينه با فرزندان خود، آنها را از دامهاي هولناک افراد شياد آگاه کنند.
رئيس اداره اجتماعي افزود: در کنار اين موضوع ، يادآوري مي کنم که با پيگيري نيروي انتظامي و قوه قضاييه ، مجازات سنگيني براي تهيه و توزيع کنندگان فيلمهاي غيراخلاقي در نظر گرفته شده است که گاه اين مجازات در حد مفسد في الارض است.

http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=202944&t=acc
 

dedboy

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
102
محل سکونت
TEHROON !
«لطفا منو از جاده نترسون!»
گزارش تحليلي ايسنا از دوستي‌هايي كه با تجاوز پايان مي‌يابد
40 درصد تجاوزات جنسي درپي دوستي‌هاي خياباني رخ مي‌دهد


سرويس: حوادث
1386/04/22
07-13-2007
14:14:44
8604-12899: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



در اين گزارش، گروه «حوادث»‌ ايسنا به دنبال دريافت پاسخي به عينيت‌هاي يك فاجعه اخلاقي براي قربانيان تعرضات جنسي ناشي از رابطه‌هاي دوستي است.

يكشنبه هفدهم تيرماه، دو دختر به كلانتري 13 «رودهن» مراجعه و اظهار كردند: سه تن به نامهاي «عليرضا، فرزين و حميد» كه پيش از اين با آنها دوست بوديم، در راه باشگاه سه راه رودهن، ما را سوار خودرو پرايد كرده و پايين‌تر از كارخانه گدوك با تهديد قمه داخل باغي برده و مورد آزار و اذيت قرار دادند و در جريان آن فيلمبرداري نيز كردند.

اين دو شاكي در ادامه شرح حادثه عنوان كردند: متعرضان ضمن تهديد به اين كه اگر با آنها رفاقت نداشته باشيم و تن به خواسته‌هاي شيطاني‌شان ندهيم، فيلم را در اختيار خانواده‌هايمان قرار مي‌دهند، رهايمان كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، با شكايت اين دختران، پس از هماهنگي‌هاي قضايي يكي از متهمان به نام «عليرضا» دستگير و به كلانتري منتقل شده است.

اشاره سرهنگ قاسمي، رييس اداره اجتماعي پليس آگاهي نيروي انتظامي به آمار تكان دهنده سال 85 حاكي از آنست كه 40 درصد پرونده‌هاي تجاوزات جنسي عليه دختران و زنان طي اين مدت در پي دوستي‌هاي خياباني و روابط پنهان رخ داده و اين در حالي بوده كه گفته مي‌شود اغلب اين دوستي‌ها به بهانه شناخت قبل از ازدواج شكل گرفته است.

بر اساس اظهارات اين مقام انتظامي، 40 درصد قربانيان تجاوز به عنف با نوع پوشش و رفتار خود، امكان و فرصت برقراري رابطه پنهاني را براي متجاوز فراهم كرده‌اند و در نهايت نيات شيطاني مجرم نيز با كشاندن قرباني به جايي دور از چشم خانواده و مكانهاي متروك به بروز فاجعه منجر مي‌شود.

اما بخش تاريك و تاسف‌بار ماجرا از نگاه رييس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا در مورد پرونده‌هاي خياباني آنست كه معمولا مجرمان ردپايي از خود به جا نمي‌گذارند و تمامي مشخصاتي كه از سوي مجرمان براي جلب‌نظر دختران در رابطه عنوان شده، جعلي و ساختگي است، به طوري كه با مراجعه قرباني به پليس، كارآگاهان با مشخصات هويتي صوري و آدرس‌هايي كه به واقع وجود خارجي ندارند، مواجه مي‌شوند و به اين ترتيب روند دستگيري به تأخير مي‌افتد.

اين دسته از شكارچيان اطمينان دارند، ترس از آبروريزي، طعمه‌هايشان را كمتر به سوي پليس مي‌كشاند و به اين ترتيب براحتي، اقدامات پليدشان را با انتخاب طعمه‌هاي جديد ادامه ‌مي‌دهند؛ در حالي كه اگر پليس در جريان موضوع قرار بگيرد، اين احتمال قوي وجود دارد كه «اولين قرباني، آخرين قرباني باشد».


لطفا «منو از جاده نترسون»

استدلال جوانان، اين روزها حول محور شناخت پيش از ازدواج مي‌چرخد:«مي‌خواهيم خودمان با چشمان باز دست به انتخاب بزنيم. شريك زندگيمان را در روابط اجتماعي و شخصي بشناسيم، پس لطفا «منو از جاده نترسون».

ازدواجهاي سنتي، روابط و اختلافات پدر و مادرها، پوچي و افسردگي ديده شده در تجارب ازدواج ديگران به دليل عدم شناخت صحيح، ترس از شكست و يكهزار استدلال محكم و پولادين ديگر در كنار حس مقايسه با دختران همسن و سال، رسيدن به احساس خواسته شدن، كسب تجربه، آنها را در پافشاري به دوستي با پسري وا مي‌دارد كه اظهار علاقه كرده است.

اشكالي، اينجا وجود دارد و آن اشاره آمارها در اين باره هست: «فقط 4 درصد دوستي‌هاي ميان دختران و پسران به ازدواج منتهي مي‌شود كه البته در بيشتر موارد، زندگي‌ها به طلاق منجر مي‌شود.

با همه اين آمارها، برخي جوانان بر اين تصورند كه براي پا گذاشتن به جاده دوستي‌هاي خياباني، سياه‌نمايي مي‌شود.

به گزارش ايسنا جامعه‌شناسان مي‌گويند: مهمترين بنيان فكري هر فرد از خانواده ريشه مي‌گيرد و اين درحاليست كه اصل بنيان فكري هنوز هم به نسل دختران جوان مي‌گويد: «ازدواج، كليد خوشبختي و رسيدن به آرزوهاست».

در اين ميان براي عده‌اي ازدواج، رهايي از امر و نهي‌هاي دست و پاگير خانواده است و در نهايت تحقق ازدواج يعني پايان دادن به مهمترين دغدغه‌اي كه به علت بيدار شدن غرايز و پاسخ به نيازهاي عاطفي و احساسي شكل گرفته است.

اين روزها ديگر دختران، موجودات چشم و گوش بسته‌اي نيستند كه توان حرف زدن از عقايد، احساسات و انتظارات خود را نداشته باشند، پس مي‌خواهند دست به انتخاب بزنند، اما دكتر صديقه يگانه، روانشناس جوانان در تحليل خود از دوستي‌هاي خياباني به واقعيتي انكارناپذير اشاره مي‌كند و مي‌گويد: اصولا تحول عاطفي دختران متفاوت از پسران است. پسران نسبت به تخليات غريزي خود غافل باقي مي‌مانند، اما دختران در اين جنبه به دنبال عشق آرماني و رمانتيك هستند. آنها، اين دوستي‌ها را آسماني و پاك مي‌دانند و خيانت را گناهي نابخشودني.


«موش رمانتيك، گربه گرسنه را احساساتي ديد»!

اين روانشناس معتقد است: بنابر اين دوستي‌هاي پسر و دختر ايراني شباهت زيادي به دوستي موش و گربه دارد.

«موش» همواره براي «گربه» لذت‌بخش است و به همين دليل مي‌توان هر حيله‌اي را براي گربه‌اي تصور كرد كه مي‌خواهد موش بخورد.

اما در شرايط اجتماعي كه بسياري از پسران توان تشكيل خانواده از طريق ازدواج را ندارند، عده‌اي از آنان در جهت برطرف كردن نيازهاي جنسي و عاطفي خود از طريق دوستي برمي‌آيند؛ دوستي كه اغلب با وعده‌هاي فريبنده و دروغين ازدواج همراه است.


«والديني كه فقط مجري مراسم ازدواجند»

جعفري، رييس مجتمع قضايي خانواده با اشاره به افزايش آمار طلاق در كشور مي‌گويد: اين در حاليست كه بر اساس آمارهاي سال 85، از هر 4 مورد ازدواج، يكي در حالي به طلاق ختم شده كه زوجين، نداشتن تفاهم را علت طلاق عنوان كرده‌اند.

ازدواج‌هايي كه سرچشمه بسياري از آنها طي چند سال اخير از دوستي و برقراري رابطه‌اي ميان پسر و دختر نشأت گرفته است و به اصطلاح دو طرف با طرح علاقه و تفاهم بين خود تصميم به ازدواج گرفتند و در اين ميان گويا براي والدين نقشي جز مجري برگزاركننده مراسم تعريف نشده است!

آشنايي‌هاي دختران و پسران از چتهاي اينترنتي، مهماني‌هاي خصوصي، پارك، خيابان، مزاحمتهاي تلفني و ... آغاز شده و با گذشت ماه‌ها از اين روابط، پدر و مادر با ناديده گرفتن و يا بي‌توجهي به موضوع در نهايت مقابل عمل انجام شده‌اي قرار مي‌گيرند كه در بهترين حالت آن، دختر به ازدواج با پسري فاقد شرايط لازم اصرار دارد و يا در دامي مي‌افتد كه آبرويش در معرض خطر قرار مي‌گيرد.

سرهنگ قاسمي، رييس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا به ايسنا مي‌گويد: اگر مجرمان بدانند هر گونه رابطه‌اي از ابتدا از سوي فرزندان به خانواده و والدين انتقال داده مي‌شود، قطعا به سرعت به آن رابطه پايان مي‌دهند و گرنه طبيعي‌ترين حالت ممكن، آن است كه هر جوان سالمي با نيت ازدوج و تشكيل خانواده با فاصله اندكي از آشنايي با خانواده دختر مورد علاقه‌اش ارتباط برقرار كرده تا از وضعيت فاميلي و محيط خانوادگي دختر اطلاع پيدا كند.

اين گزارش حاكيست: در حال حاضر تمامي مراكز پليس آگاهي كشور به تيم مشاوره و مددكاري مجهز هستند و در موارد وقوع حادثه‌اي ناگوار نيز افراد مي‌توانند با اطمينان به اين كه پليس امين و محرم اسرار خصوصي زندگيشان است، موضوع را با افسران زن حاضر در آگاهي در ميان بگذارند.


«راه‌حل‌هاي پيش‌رو را بشناسيد»

پيشنهاد دكتر يگانه، روانشناس براي پيشگيري از بروز چنين آسيبهايي آگاهي دادن خانواده به فرزندان است.

والدين بايد نسبت به نيازهاي عاطفي و روحي فرزندان آگاه بوده و شيوه‌هاي صحيح پاسخگويي به نيازها را بشناسانند.

آموزش اصول اجتناب از آسان‌گيري فرزندان، پرهيز از سخت‌گيري و تنبيه و نيز رعايت تعادل و دوري از بي‌بند و باري، راه‌حل‌هاي پيش‌روي خانواده است.

اين هشدار جدي پليس به زنان و دختران بزه‌ديده است، خلاء عاطفي، حاكم نبودن روابط محبت‌آميز بر روابط زن و شوهر يا ساير اعضاي خانه، تهديد، ارعاب و اعمال خشونت عليه زنان و دختران، عزت نفس آنها را از ميان برده و فرد را تشنه كوچكترين نگاه محبت‌آميز مي‌كند.

تفكر در ارزشهاي انساني بايد به جوانان آموخته شود تا عظمت خود را دريابند و در معامله‌اي زيانبار، وجودشان را براي لذات‌ لحظه‌اي فدا نكنند.


http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-958880
 

dedboy

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
102
محل سکونت
TEHROON !
تحقيقات پليس قم به سرانجام رسيد:
مرد فريبكار با وعده‌ دروغين ازدواج از دختران جوان سوءاستفاده مي‌كرد


سرويس: حوادث
1386/04/24
07-15-2007
12:21:59
8604-13135: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث



متهمي كه با دادن وعده‌هاي دروغين ازدواج، زنان جوان را با شگردهاي مختلف فريب مي‌داد، با شناسايي مخفيگاهش طي عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، هفته گذشته دختر جواني با چهره‌اي مضطرب به پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان قم مراجعه كرد و به ماموران، گفت: چندي پيش با مردي كه خود را «ح ــ ح» معرفي ‌كرد، آشنا شدم كه در ابتدا به من وعده ازدواج داد، ارتباط ما ادامه داشت تا اين كه يك روز با ترفندي، مرا سوار يك پژو 206 كرد كه مدعي بود به تازگي آن را خريده است. من نيز او را براي رسيدن به محلي همراهي كردم، هنوز دقايقي نگذشته بود كه اين مرد در حركتي ناگهاني، خودرو را متوقف و با طنابي به سمت من حمله كرد.

دختر جوان ادامه داد: از اين اقدام بسيار وحشت‌زده شده بودم، او دست و پايم را با طنابي كه در دست داشت بست و سپس با تزريق آمپولي كه بعدا متوجه شدم حاوي موادمخدر است، مقداري شربت خواب‌آور به من خورانده و به مسير ادامه داد. به اين ترتيب كمي بعد از آن، به خواب عميقي رفتم، اما وقتي به هوش آمدم متوجه شدم «ح» مرا به مشهد منتقل كرده است.

وي به ماموران گفت: در همانجا بود كه از من درخواست كرد تا اعضاي يك باند حمل مواد مخدر را در قاچاق همراهي كنم. پس از گذشت چند روز در يك فرصت به دست آمده از محل فرار كرده و به قم بازگشتم.

سرهنگ خراساني، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان قم با اعلام اين خبر به خبرنگار «حوادث» ايسنا گفت: هنوز مدت زمان زيادي از شكايت اين زن جوان نمي‌گذشت كه زن ديگري با مراجعه به پليس اعلام كرد: مدتي است مردي به نام «ح ــ ح» به من پيشنهاد ازدواج داده است و پس از گذشت مدتي با بيان اين كه با مشكل مالي مواجه شده است، از من مبلغ 17 ميليون ريال وجه نقد گرفت و من نيز با اعتماد به او، اين مبلغ را در اختيارش قرار دادم، اما پس از تحويل پول ناپديد شد.

وي افزود: با اعلام اين دو شكايت و ارجاع پرونده به پليس امنيت قم، ماموران تحقيقات گسترده‌اي را با توجه به مشخصات ارايه شده از سوي اين دو شاكي آغاز كرده و به اين ترتيب با به دست آمدن سرنخ‌هايي از متهم تحت تعقيب، پاتوقهايي كه متهم به آنجا رفت و آمد مي‌كرد، شناسايي شده و تحت نظر پليس قرار گرفت.

به گفته سرهنگ خراساني، تحقيقات پليسي ادامه داشت تا اين كه متهم مورد نظر هنگام تردد به يكي از اين اماكن، از سوي ماموران شناسايي و بي‌درنگ طي عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي قم به ايسنا گفت: متهم پس از انتقال به پليس اطلاعات و امنيت در ابتدا تمامي اتهامات وارده را رد كرد، اما زماني كه از سوي دو شاكي شناسايي شد، راهي جز اعتراف نداشت و به ارتكاب هر دو جرم اقرار كرد.

تحقيقات پليس با احتمال ارتكاب تعداد بيشتري از كلاهبرداري‌ها همچنان در دست پيگيري است.


http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-959116
 

dedboy

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
102
محل سکونت
TEHROON !
پيگيري شكايت دختر17ساله از ادامه ارتباط نامشروع با تهديد به پخش فيلم غيراخلاقي
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي
1386/05/28
08-19-2007
09:06:47
8605-09643: كد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي


پرونده‌ي پسري كه با وعده ازدواج دختر 17 ساله‌اي را به منزل خود كشاند و با وي رابطه نامشروع برقرار و سپس وي را با تهديد به تهيه و پخش فيلم، مجبور به ادامه ارتباط كرد در دادسراي نوجوانان در حال رسيدگي است.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دختري 17 ساله در ارديبهشت 1385 با پسري 20 ساله آشنا مي‌شود. پسر با وعده و وعيدهاي فراوان در مورد ازدواج، دختر را به منزل خود برده و با او ارتباط نامشروع برقرار مي‌كند و سپس تهديد كرده كه فيلمي از او تهيه كرده است كه آن را به همراه شماره تلفن وي پخش مي‌كند و دختر نيز ناچار به ادامه رابطه تن مي‌دهد تا اين‌كه در تاريخ 4 تيرماه 86 جريان را به پليس اطلاع مي‌دهد.

دختر در جريان بازپرسي عنوان كرده است كه پسر مرا خام و از سادگي‌ام سوء استفاده كرده و مرا به منزل خود برده و با من ارتباط نامشروع برقرار كرده و پس از آن مدام مرا مورد آزارهاي جسمي و رواني قرار مي‌داد و تهديد كرده بود كه اگر به رابطه‌ام با وي ادامه ندهم با پخش فيلمي كه فقط من در آن هستم آبرويم را نزد خانواده و دوستانم مي‌برد و بارها به قصد كشتن مرا كتك زده و لباس‌هايم را پاره و تهديد به مرگ خود و خانواده‌ام كرده است.

پسر نيز در جريان بازپرسي با بيان اين‌كه يكسال و دوماه است كه با دختر آشنا شده، ادعا كرده كه او را دوست دارد و قصدش از داشتن رابطه با وي تنها ازدواج بوده كه وي نيز از اين روابط راضي بوده و معتقد است كه او از ترس خانواده‌ و تحت فشار آن‌ها اين شكايت را مطرح كرده است.

انتهاي پيام

http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-975007
 

El Che

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2005
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
20
واقعا مایه تاسف و شرمساریست:(
دخترا در جامعه ما دائما در معرض این گونه ناهنجاریها قرار دارند و راهی هم برای بهبود این وضعیت جامعه فعلا متصور نیستش پس تنها راه آگاهی دادن به آنها و به نوعی ایمن کردن آنها در برابر این معضلات اجتماعی هستش.
 

hamed1297

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2005
نوشته‌ها
2,710
لایک‌ها
8
سن
41
محل سکونت
shiraz
واقعا مایه تاسف و شرمساریست
دخترا در جامعه ما دائما در معرض این گونه ناهنجاریها قرار دارند و راهی هم برای بهبود این وضعیت جامعه فعلا متصور نیستش پس تنها راه آگاهی دادن به آنها و به نوعی ایمن کردن آنها در برابر این معضلات اجتماعی هستش

این در صورتی هست که طرف خودش نخواد این کار رو انجام بده.
تا اوضاع طوری باشه که امکان ازدواج نباشه هر روز بد تر هم میشه.
 

Shahed

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
30 ژوئن 2003
نوشته‌ها
7,270
لایک‌ها
34
محل سکونت
mt.cgi
واقعا مایه تاسف و شرمساریست:(
دخترا در جامعه ما دائما در معرض این گونه ناهنجاریها قرار دارند و راهی هم برای بهبود این وضعیت جامعه فعلا متصور نیستش پس تنها راه آگاهی دادن به آنها و به نوعی ایمن کردن آنها در برابر این معضلات اجتماعی هستش.
اگه بخواید من میتونم داوطلبانه دختر هارو ایمن کنم
m109.gif
 

dedboy

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
102
محل سکونت
TEHROON !
این در صورتی هست که طرف خودش نخواد این کار رو انجام بده.
تا اوضاع طوری باشه که امکان ازدواج نباشه هر روز بد تر هم میشه.

موافقم . راه آسان شدن ازدواج هم کم کردن توقع ها هست . نمیشه منتظر د و ل ت موند . مردم اگر خودشون فرهنگ سازی کنند بنظرم بسیاری از مشکلات حل میشه .
 

A R @ M

همکار بازنشسته خاطرات ، سینما و تلویزیون
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 جولای 2007
نوشته‌ها
6,329
لایک‌ها
5,482
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا