برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
فیلم ابرقهرمانی «ثور» رونق را به گیشه امریکا بازگرداند

فیلم ابرقهرمانی «ثور: راگناروک» که از هفته گذشته در بیش از چهار هزار سالن سینمای امریکای شمالی اکران شد، احتمالا با 63 میلیون دلار فروش آخر هفته برای دومین هفته پیاپی صدرنشین گیشه خواهد شد. قسمت سوم فیلم 180 میلیون دلاری «ثور» با حضور بازیگران سرشناسی همچون کریس همزورث، تام هیدلستن و کیت بلانشت و ادریس البا از سوم نوامبر به نمایش درآمده است و با 122 میلیون دلار فروش افتتاحیه رونق را به گیشه امریکا بازگرداند.

«ثور 3» در حالی رکورد چهارمین افتتاحیه پرفروش سال 2017 را به خود اختصاص داده که افت 50 درصدی فروش این فیلم در دومین هفته اکرانش رقم معقولی به نظر می‌رسد! طبق آمار فروشی که منتشر شده احتمالا فروش خارجی «ثور 3» تا پایان یکشنبه (تعطیلات آخر هفته) به حدود 215 میلیون دلار می‌رسد و به این ترتیب، کل فروش جهانی آن از مرز 600 میلیون دلار عبور خواهد کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود بازسازی درام جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» به کارگردانی کنت برانا با 25 میلیون دلار فروش افتتاحیه در رده دوم و قسمت دوم کمدی «خونه بابایی» با کسب 21 میلیون دلار درآمد در سه روز نخست اکرانش در رده سوم جدول پرفروش‌ها قرار گیرند.

با این حال، پیش‌بینی‌های اولیه کارشناسان گیشه حاکی از آن است که از هفته آینده همزمان با آغاز اکران اولین دنباله «بتمن علیه سوپرمن» یعنی «لیگ عدالت» (Justice League) در سه روز نخست اکران دست‌کم 110 میلیون دلار فروش خواهد کرد.
 
بالا