برگزیده های پرشین تولز

قابلیت جدید برای پلتفرم GBM گوگل

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
google-posts-add2.png

به نقل از تلگرام سئو :
بعد از گزارش های مختلف گوگل بطور رسمی اعلام کرد که گوگل پست در نهایت برای همه تجارت های کوچک در دسترس خواهد بود.

تمام تجارت های کوچک که از پلتفرم (Google My Business) GMB استفاده می کنند اجازه استفاده از گوگل پست را خواهند داشت. چند هفته گذشته بود که کمپانی گوگل پست را به GMB در هر دو نسخه دسکتاپ و اپ های اندروید و IOS منتقل کرد.

به حساب کاربری GMB خود بروید و روی گزینه " Posts " که در سمت چپ منو در هنگام حضور شما در لیست تجارت های گوگل وجود دارد کلیک کنید. .

وقتی که یک پست را ایجاد می کنید گزینه های بسیاری پیش روی شما خواهد بود : آپلود کردن یک تصویر ، نوشتن متن (بیش از 300 لغت) و یا اضافه کردن یک عنوان (همراه با ساعت و زمان آغاز و پایان).

کاربران می توانند گزینه " call-to-action " مانند بیشتر بدانیم ، ثبت نام ، خرید ، دریافت پیشنهاد و ... ایجاد کنند. در اولین تصویر پیوست شده یک اسکرین شات از رابط کاربری را مشاهده خواهید کرد.

توانایی ها و قابلیت ها :

. ایجاد پروموشن های خاص روزانه و مناسبتی به منظور ایجاد رغبت در مشتریان فعلی و کاربران عادی برای خرید

. فرستادن پیام های دعوت قبل از موعد پروموشن برای مشتریان

. نمایش محصولات خاص و جدید

. ایجاد گزینه هایی برای ارتباط مستقیم با کاربر ، ثبت نام ، پیشنهادهای خرید خاص

گوگل پست ها هم در جستجوها و هم در نتایج مپ و نقشه در دسترس خواهد بود. در دومین تصویر پیوست شده نمونه پست ها را آنطور که نمایش داده می شود را مشاهده می کنید.

پروژه گوگل پست ابتدا در ماه ژانویه سال 2016 میلادی با نام candidate cards ارائه شد. در نخستین ارائه فقط در اختیار کاندیدهای سیاسی قرار گرفت و پس از چند ماه برای تعداد محدودی از تجارت های کوچک در دسترس قرار گرفت و حالا گوگل آن را در اختیار عموم قرار داده است.


google-posts.png
 
بالا