برگزیده های پرشین تولز

قابلیت Audio Routing در آخرین آپدیت ویندوز ۱۰

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
به تازگی خبرهای جالب و زیبایی در باره ویندوز ۱۰ موبایل را می شنویم. و با توجه به آمار ارائه‌شده حدود ۵۰ درصد از گجت های فعال تاکنون دستگاه خود را آپدیت کرده است. حتی دستگاهی همانند لومیا ۵۲۰ نیز آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کرده است و این خبر بسیار خوبی خواهد بود. در آخرین بیلد داخلی رد استون عرضه‌شده برای ویندوز ۱۰، چند قابلیت جدید اضافه‌شده است. در ادامه همراه باشید.
زمانی که صدا در حال پخش چه موزیک باشد و چه تماس صوتی بتواند از اسپکیری به‌غیراز اسپیکر دستگاه اصلی پخش شود، به‌اصطلاح Audio Routing گویند. به‌احتمال‌زیاد تاکنون توجه شما به این قابلیت جذب نشده است زیرا کاربر اندروید یا iOS بوده‌اید چراکه مدت زیادی است یا بهتر بگوییم یکی از اولیه‌های سیستم پخش در سیستم‌عامل‌های مذکور به‌حساب می‌آمد اما به‌تازگی قرار است به ویندوز موبایل اضافه شود.قابلیت Audio Routing مربوط به زمانی است که شما دستگاهی بلوتوثی به اسمارت‌فون خودتان متصل می‌کنید.
New-HTC-10-teaser-images-plus-leaked-unconfirmed-photos.jpg

Move-the-phone-from-your-ear-during-a-call-and-the-speaker-phone-turns-on.jpg-768x578.png

Decide-if-you-want-calls-or-audio-from-video-clips-to-be-sent-to-the-phones-speakers-or-Bluetooth.jpg-768x543.png

Audio-Routing-is-a-feature-that-will-come-to-the-internal-Redstone-builds-of-Windows-10.jpg-768x303.png


در کل شما فرض کنید با دستگاه ویندوزی خود باعرضه این آپدیت می‌توانید موزیک را به‌صورت اتوماتیک از یک اسپیکر متصل بلوتوثی پخش‌کنید و در همان لحظه اگر کسی با شما تماس گرفت، با هندزفری خودپاسخ دهد.این ویژگی امکانات دیگری نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند تمایز بیشتری را ایجاد کند. برای مثال می‌تواند مشخص کند که در چه زمانی به‌صورت اتوماتیک سوییچ بین دستگاه‌های متصل اجرا شود.


منبع:
قابلیت Audio Routing در آخرین آپدیت ویندوز ۱۰
 
بالا