برگزیده های پرشین تولز

قالب تزریق پلاستیک

mejrisazan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2018
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
28
قیمت طراحی و تولید قالب تزریق پلاستیک برای قالب گیری و تزریق قاب یا بسته بندی نهایی محصول شما از بیشترین هزینه هایی است که باید در سرمایه گذاری اولیه شما لحاظ شود. این قالب ها به ویژه آنهایی که برای تولید در تیراژ بالا استفاده می شوند قیمت بالایی دارند.

یک قالب ساده، دارای دو قسمت است. هرچه محصول شما ظاهر پیچیده تری داشته باشد تعداد این قالب ها بیشتر می شود. بیشتر محصولات به 4 تا 6 قالب نیاز دارند. عمده هزینه قالب ها مربوط به میزان:

  • سختی فلز آن،
  • حفره های آن،
  • سوراخ ها و حفره های جانبی قطعه
است. در بیشتر موارد بهتر است برای شروع از یک قالب تک حفره ای که از فولاد نرمتری تهیه شده است استفاده کنیم تا هزینه کمتری پرداخت کنیم.
قیمت طراحی و تولید قالب تزریق پلاستیک
شاید تصور کنید قطعات الکترونیکی جزء گران ترین بخش های محصول شما خواهند بود اما در عمل خواهید دید که بخش های پلاستیکی، بخاطر قیمت بالای قالب های تزریق پلاستیک هزینه زیادی را به شما تحمیل می کنند.

قالب تزریق پلاستیک شامل دو قطعه ی فلزی است که با فشرده شدن این دو قطعه به هم و تزریق پلاستیک مذاب با فشار بالا، در حفره ی داخلی _که به شکل قطعه موردنظر ساخته شده_ قطعه پلاستیکی تولید می شود.

مزیت اصلی استفاده از تکنولوژی قالب های تزریق پلاستیک؛

  • تولید میلیون ها کپی از قسمت های پلاستیکی محصول است
دو جنبه منفی استفاده از قالب های تزریق پلاستیک؛
%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8.gif


  • اولا بالا بودن هزینه ها و قیمت طراحی و تولید قالب تزریق پلاستیک است که قبلا به آن اشاره کردیم و
  • دوما محدودیت در اشکالی است که می توان تولید کرد.
برای ادامه مطالب وارد لینک شوید
 
بالا