برگزیده های پرشین تولز

قالب ها و طراحي حرفه اي وب

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
نويسنده : نوشته میثم جعفری نژاد (۱۶ تير ۱۳۸۴)

منبع : http://weblog.iprodev.net



با سلام و عرض ادب و احترام
واقعاً من نمی توانم بفهمم با وجود اين همه سايت در اينترنت که خدمات قالب و آيکون و طرحهای وب سايت برای دانلود بصورت مجانی گذاشته اند، چرا انقدر سطح گرافيکهای وب سایت ايران با وجود طراحان بزرگ پايين و در حد افتضاحه!
اين صحبت ها از من نيست. ۳ سال پيش که در کنفرانس iEARN ژاپن افتخار حضور داشتم با هر کسی که سر رشته ای از طراحی داشت صحبت می کردم، اظهار می داشت سايت ايرانی يعنی تصاوير بزرگ Wallpaper و موسيقی هايی که رو اعصاب آدم بالانس می زند! و همچنان این نظرات رو در دو ماهه اخیر در کشوری دیگر شنیدم و این به نظرم یعنی فاجعه که طی سه سال کمتر پیشرفتی در این صنعت رخ نداده است و اگر هم رخ داده باشد بسیار کند و نامحسوس است.
خیلی از دوستان برنامه نويس و طراح در وب سايت و يا وبلاگ شخصی خود توضيح طراحی حرفه ای داده اند و مفصلا در اين باب نوشته اند، اما مشکل بزرگ ما ايرانی ها مطالعه است!
من هم به عنوان عضو خیلی کوچک از این دنیای وسیع دوست دارم سهم کوچکی در جهت بهبود این وضع داشته باشم، به همین خاطر ۱۸ وب سایت زیر همه مدل خدمات گرافيکی شامل Website Graphics و Logo Templates و Banner Templates و Icons و... را بصورت مجانی قرار داده است
wink.gif

اين وب سايتها رو معرفی نمی کنم که بگويم دقيقاً و عيناً از اين طرح ها استفاده بشوند، بلکه طراحان آگاه بشوند با استانداردهای طراحی و همچنين ساختارهای رنگ بندی دنيا و روانشناسی استفاده از رنگها که اميدوارم برای همه شما مفيد واقع شود.
اما هجده وب سايت عبارتند از:
http://www.freshtemplates.com
http://www.zerodollartemplates.com
http://www.effex-media.com
http://www.templatesbox.com
http://www.mastertemplates.com/free-templates.htm
http://www.templateyes.com
http://www.templateworkz.com
http://www.4layouts.com
http://www.templatehunter.com
http://www.freetemplates.ca/templates
http://www.freephotoshoptemplates.com
http://www.freewebtemplatesnow.com
http://www.zymic.com
http://www.adesdesign.net
http://www.notemplates.com
http://www.freepsd.com
http://www.zeroweb.org
و نهايتاً هجدهمین سایت که با شناسه dfgh655ye5 و رمز عبور dgh647u067 می توانيد به ۴۰۰ عدد WebTemplates دسترسی داشته باشيد.
 
بالا