برگزیده های پرشین تولز

قالب وردپرس همتای اینستاگرام، تویتر و آپارات

mssp

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2014
نوشته‌ها
280
لایک‌ها
44
سن
35
امروز در خدمت شما هستیم با یک قالب وردپرس فوق العاده زیبا و حرفه ای برای افرادی که می خواهند سایتی همچون تویتر و اینستاگرام داشته باشند. با استفاده از این قالب، کاربران شما می توانند مطالب خود را به اشتراک بگذارند و از این راه امتیاز کسب کنند. همچنین کاربران می توانند یکدیگر را دنبال کنند تا به مطالب یکدیگر دسترسی داشته باشند.


سیستم کاربری پیشرفته
قالب king دارای پنل پیشرفته کاربران می باشد. مدیر سایت می تواند به کاربران نماد کاربر تایید شده اعطا کند و برای کاربران محدودیت های خاصی اعمال کند. کاربران می توانند یکدیگر را فالوو کنند تا به مطالب همدیگر دسترسی داشته باشند. همچنین امکان تعریف مدال با توجه به ویژگی های خاص مثلا امتیاز و تعداد پست برای کاربران توسط مدیر سایت مهیاست.

از دیگر امکانات پنل کاربری امکان ایجاد پیام خصوصی بین کاربران است. کاربران سایت شما می توانند در قالب هایی همچون عکس، خبر، ویدئو و موسیقی مطلب ارسال کنند و ویدئو ها و موسیقی های خود را آپلود و به اشتراک بگذارند.



profile.png




امکان واکنش دادن به پست ها
از قابلیت های دیگر این قالب امکان واکنش دادن به پست ها توسط کاربران و بازدیدکنندگان، با استفاده از شکلک های گرافیکی است. مدیریت سایت می تواند این شکلک ها را تعریف و برای آن ها نام انتخاب کند.



reactionspost.png




سیستم تبلیغات پیشرفته
قالب کینگ مجهز به یک سیستم تبلیغات پیشرفته است که شما را قادر می سازد در بخش های مختلف سایت بنرهای خود را قرار دهید. از ویژگی های جالب این سیستم تبلیغاتی امکان قرار دادن تبلیغ قبل از پخش ویدئو است، همانند سایت آپارات. شما می توانید تعیین کنید که کاربر پس از چند ثانیه تبلیغ ویدئو را رد کند و سپس به مشاهده ویدئو بپردازد.



ads-in-king-theme.png




سازگاری با افزونه وکامرس
قالب king کاملا با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگار است که شما را قادر می سازد در همزمان در کنار چنین سایتی، محصولات خود را معرفی و به فروش برسانید.



integration-woocommerce.png




پنل تنظیمات پیشرفته قالب
این قالب دارای پنل تنظیمات پیشرفته است که کنترل کامل ظاهر و امکانات قالب را به شما می دهد. پنل تنظیمات قالب نیز به طور کامل فارسی سازی شده است.



setting-king-theme.png




فارسی سازی و بومی سازی حرفه ای
این قالب به صورت کاملا استاندارد و حرفه ای توسط تیم webmid فارسی سازی شده است و با خیال راحت می توانید با این قالب سایت خود را راه اندازی نمایید. همچنین این قالب به صورت بسته نصبی پس از خرید تقدیم شما می گردد که با نصب آن سایتی دقیقا مشابه دموی آنلاین راه اندازی می نمایید.

امکانات قالب بسیار زیاد است و آنچه که شما تا کنون خواندید، تنها بخشی از امکانات این قالب حرفه ای می باشد. توصیه می کنیم که پیش نمایش این قالب حرفه ای را حتما مشاهده نمایید.

 
بالا