برگزیده های پرشین تولز

قسمت سوم فیلم «ثور» در صدر جدول پرفروش‌های امریکای شمالی

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
قسمت سوم فیلم «ثور» در صدر جدول پرفروش‌های امریکای شمالی

فیلم «ثور: راگناروک»، محصول مشترک مارول و دیزنی با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر فیلم‌ها در صدر جدول پرفروش‌های هفته امریکای شمالی قرار گرفت. قسمت سوم فیلم «ثور» 121 میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش فروخت که از پیش‌بینی‌ها بیشتر بود!

همچنین فروش این فیلم در خارج از امریکا به رقم 306 میلیون دلار رسید. در بازار جهانی هم این دومین هفته نمایش «ثور: راگناروک» بود و تقریبا در همه کشورهای مهم روی پرده رفت و 151 میلیون دلار دیگر به درآمدش اضافه کرد.

مهم‌ترین درآمد خارجی محصول جدید مارول در چین بود که از این هفته به بازارهای نمایش آن اضافه شد و بیش از 55 میلیون دلار فروخت. درآمد این فیلم از هند 5 میلیون دلار و از مکزیک 10.8 میلیون دلار شد.

فیلم ابرقهرمانی «ثور: راگناروک» از تماشاگران فیلم در سایت سینمااسکو درجه A گرفت و نکته قابل توجه آن است که فروش افتتاحیه‌اش 35 میلیون دلار از قسمت دوم «ثور» بیشتر شد!

در گیشه امریکای شمالی، جدیدترین دنباله سری فیلم‌های «اره» یعنی فیلم ترسناک «جیگسا» که هفته گذشته پرفروش‌ترین فیلم بود، این هفته 6.7 میلیون دلار فروخت و در رده سوم ایستاد.

کمدی ترسناک «یک هالووین مدیایی 2» هم 4.6 میلیون دلار فروخت و چهارم شد. و در نهایت «توفان جغرافیایی» که با 120 میلیون دلار بودجه ساخته شده، 3 میلیون دلار دیگر به درآمد خود از گیشه اضافه کرد و در رده پنجم قرار گرفت.
 

Fatime

Registered User
تاریخ عضویت
9 آگوست 2017
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
17
محل سکونت
تهران
اینطور که معلومه از دو قسمت قبلیش قشنگ تره!
باید صبر کرد تا کیفیت خوبش بیاد و دید!
 
بالا