majidkamalibio90
Registered User
- تاریخ عضویت
- 1 می 2014
- نوشتهها
- 539
- لایکها
- 98
- سن
- 44
دوستان عزیز در این تاپیک بنده تلاشم برای گرفتن حق خودم هستش و قصد تخریب ندارم
البته همزمان دارم مسیر قانونی و شکایت از ایشون را از طریق پلیس فتا پیگیری میکنم و تا گرفتن نتیجه دست از تلاشم بر نمیدارم
من در تاریخ 13 jue و 13 may یکسال پیش یعنی 2018 از ایشون گیفت کارتهایی خریداری کردم که حدود 8 گیفت کارت 60 و50 دلاری و 3 گیفت کارت 20 دلاری بوده
من تمامی این گیفت کارت ها را مشروط بر بدون اکسپایر شدن از ایشون خریدم چون بنده اون موقع کار ریختن بازی روی کنسول انجام میدادم و این امر مصادف با گرون شدن دلار شد من ترجیح دادم تعدادی گیفت خریداری کرده و ذخیره داشته باشم
اینم چت اینکه این گیفت ها اکسپایر نمیشه :
من با توجه به تغییر ماهیتی کار خودم و البته اعتمادی که به گیفت هایی که از ایشون خریده بودم عجله ای برای فروش انها نداشتم البته من از همکاران دیگر ایشون هم همین خرید را داشتم که خداروشکر همین الان همه کارتها جواب میدند و هیچ مشکلی ندارند و انها نیز پاسخگو هستند هر چند ایشون در قیمت مناسبتر بودند
چند روز پیش من که کارت 20 دلاری را به همکاران خود فروختم و ایشون گفتند که این کارت inactive شده
من با خجالت زدگی مجبور شدم کارت دیگری را به ایشون بدم و مشکل حل شد
وقتی بررسی کردم دیدم 4 گیفت کارت 2 عدد 50 دلاری 1 عدد 20 دلاری و 1 عدد 60 دلاری از گیفت ها غیر فعال شده اند توجه کنید غیر فعال شده اند نه مصرف شده چون توی سیستم پلی استیشن این این دو خطا کاملا مشخص و تفکیک شده هستش
متاسفانه وقتی به اقای سهند تاجدیدنی (با توجه به واریزی که بنده برای ایشون بصورت کارت به کارت داشتم ) که در تلگرام دیجیتال فکتوری بهشون پیام دادم با این صحبت که ما قبلا اعلام کردیم روبرو شدم
حالا شما قضاوت کنید :
توصیه بسیار مهم:
:small_orange_diamond: بنا بر سیاست جدید پشتیبانی سونی، مبنی بر عدم اعلام تاریخ مصرف کدهای دیجیتال (تاریخی که کد استفاده شده است)، و در نتیجه دشوار شدن استعلام آن، توصیه میشود تنها زمانی اقدام به خریداری گیفت کارت کنید که آماده شارژ کردن حساب خود باشید. در غیر این صورت عواقب احتمالی ناشی از آن بر عهده خریدار خواهد بود.
همانطور که میبینید اولا در این اطلاعیه که مربوط به 6 ماه پیش هست خطاب به مشتری برای خرید جدید هستش و هیچ هشداری برای خرید های قدیمی داده نشده که کدهاشون را بررسی کنند
دومین موضوعی که مشخصه این هستش که ایشون در مورد تاریخ مصرف کارت هشدار دادند یعنی بدین صورت که اگر شما گیفت کارتی را از ایشون بخرید و اون گیفت کارت بعد از مدتی در سیستم وارد بشه و با هشدار این که این گیفت کارت قبلا مصرف شده روبرو بشید ایشون قادر نیست بررسی کنه که این گیفت کارت کی و در چه تاریخی مصرف شده و در مورد گیفت کارتی که توسط سونی بلاک شده و غیر فعال شده هیچ حرفی زده نشده
حالا بیاییم و تفاوت خطاهای این دو را ببینیم در سیستم پلی استیشن :
خطای مربوط به کد مصرف شده :
This prepaid card has already been redeemed.
خطای مربوط به کد غیر فعال شده :
The code you entered is inactive. Please check terms and conditions.
جواب ایشون به بنده با استناد به هشداری که قبلا قرار دادند این بود:
سلام عزیز
سرمون شدیدا شلوغ هست. خصوصا بخاطر تخفیفات سونی
ما فاکتور خرید نداریم. هیچوقت نداشتیم کسی هم از ما نخواسته
بهتون گفتم اگه ۶ ماه پیش حداقل اطلاع میدادین میشد پیگیری کرد ولی الان امکانش نیست متاسفانه وگرنه از خدامونه هر مشکلی پیش بیاد قابل حل باشه
ولی یکسال بعد خصوصا اینکه سونی سیاست پشتیبانیش رو تغییر داده دیگه قابل پیگیری نیست.
من در راستای اینکه بالاخره خودم اول تلاشی بکنم که ببینم از طریق خود سونی به نتیجه میرسم اول به دوستم گفتم که برام با قسمت پشتیبانی انلاین سونی صحبت کنه (دوستم در آمریکا زندگی میکنه و این موجب میشد راحت تر حرف بزنه ) دوستم بهم گفت اون فرد پشتیبانی گفته کد هایی که با این پیغام روبرو میشوند مصرف شده نیستند بلکه اینها به دلایلی بلاک و غیر فعال شده اند که میتونه یکی از دلایلش روند خرید غیر متعارف یا حتی هک یا ... بوده باشه البته ما نمیخواهیم این برچسب را به این فروشنده بزنیم ولی میخواهیم بگوییم که این کد ها مصرف شده نیستند
متاسفانه دوست من از چتشون اسکرین شات یا کپی نگرفته
من خودم نیز شب بعد با پشتیبانی سونی صحبت کردم:
خودم را یه شهروند افغانی جا زدم تا بلکه بتونم مشکل را حل کنم (احتمال دادم اگه بگم ایرانی ام اصلا جوابگو نباشند)
ولی اونها نیاز به فاکتور رسمی دارند چون تنها راه رسیدگی همینه
و ایمیلی برای من با این مضمون ارسال کردند :
و من از این فروشنده عزیز خواهش کردم مستندات مورد نیاز را در اختیار من قرار بدند تا من بتونم درخواست فعال کردن گیفت کارتها را بفرستم
و جواب اینشون اینه :
ما فاکتور خرید نداریم. هیچوقت نداشتیم کسی هم از ما نخواسته
من برای گرفتن حقم دارم مسیر قانونی را طی میکنم و مطمِنا ایشون خواهند دید که من از حقم نمیگذرم
ولی من این تاپیک را جهت اطلاع رسانی قرار دادم که دوستان دیگه به مشکلی چون مشکل بنده برخورد نکنند
در ضمن اگر کسی اطلاعاتی از این شخص داره ممنون میشم بصورت خصوصی یا در این تاپیک ذکر کنه
خواهشا ادمین های محترم این پست را تا به نتیجه رسیدن پاک نکنند ممنون و سپاسگذارم
البته همزمان دارم مسیر قانونی و شکایت از ایشون را از طریق پلیس فتا پیگیری میکنم و تا گرفتن نتیجه دست از تلاشم بر نمیدارم
من در تاریخ 13 jue و 13 may یکسال پیش یعنی 2018 از ایشون گیفت کارتهایی خریداری کردم که حدود 8 گیفت کارت 60 و50 دلاری و 3 گیفت کارت 20 دلاری بوده
من تمامی این گیفت کارت ها را مشروط بر بدون اکسپایر شدن از ایشون خریدم چون بنده اون موقع کار ریختن بازی روی کنسول انجام میدادم و این امر مصادف با گرون شدن دلار شد من ترجیح دادم تعدادی گیفت خریداری کرده و ذخیره داشته باشم
اینم چت اینکه این گیفت ها اکسپایر نمیشه :
من با توجه به تغییر ماهیتی کار خودم و البته اعتمادی که به گیفت هایی که از ایشون خریده بودم عجله ای برای فروش انها نداشتم البته من از همکاران دیگر ایشون هم همین خرید را داشتم که خداروشکر همین الان همه کارتها جواب میدند و هیچ مشکلی ندارند و انها نیز پاسخگو هستند هر چند ایشون در قیمت مناسبتر بودند
چند روز پیش من که کارت 20 دلاری را به همکاران خود فروختم و ایشون گفتند که این کارت inactive شده
من با خجالت زدگی مجبور شدم کارت دیگری را به ایشون بدم و مشکل حل شد
وقتی بررسی کردم دیدم 4 گیفت کارت 2 عدد 50 دلاری 1 عدد 20 دلاری و 1 عدد 60 دلاری از گیفت ها غیر فعال شده اند توجه کنید غیر فعال شده اند نه مصرف شده چون توی سیستم پلی استیشن این این دو خطا کاملا مشخص و تفکیک شده هستش
متاسفانه وقتی به اقای سهند تاجدیدنی (با توجه به واریزی که بنده برای ایشون بصورت کارت به کارت داشتم ) که در تلگرام دیجیتال فکتوری بهشون پیام دادم با این صحبت که ما قبلا اعلام کردیم روبرو شدم
حالا شما قضاوت کنید :
توصیه بسیار مهم:
:small_orange_diamond: بنا بر سیاست جدید پشتیبانی سونی، مبنی بر عدم اعلام تاریخ مصرف کدهای دیجیتال (تاریخی که کد استفاده شده است)، و در نتیجه دشوار شدن استعلام آن، توصیه میشود تنها زمانی اقدام به خریداری گیفت کارت کنید که آماده شارژ کردن حساب خود باشید. در غیر این صورت عواقب احتمالی ناشی از آن بر عهده خریدار خواهد بود.
همانطور که میبینید اولا در این اطلاعیه که مربوط به 6 ماه پیش هست خطاب به مشتری برای خرید جدید هستش و هیچ هشداری برای خرید های قدیمی داده نشده که کدهاشون را بررسی کنند
دومین موضوعی که مشخصه این هستش که ایشون در مورد تاریخ مصرف کارت هشدار دادند یعنی بدین صورت که اگر شما گیفت کارتی را از ایشون بخرید و اون گیفت کارت بعد از مدتی در سیستم وارد بشه و با هشدار این که این گیفت کارت قبلا مصرف شده روبرو بشید ایشون قادر نیست بررسی کنه که این گیفت کارت کی و در چه تاریخی مصرف شده و در مورد گیفت کارتی که توسط سونی بلاک شده و غیر فعال شده هیچ حرفی زده نشده
حالا بیاییم و تفاوت خطاهای این دو را ببینیم در سیستم پلی استیشن :
خطای مربوط به کد مصرف شده :
This prepaid card has already been redeemed.
خطای مربوط به کد غیر فعال شده :
The code you entered is inactive. Please check terms and conditions.
جواب ایشون به بنده با استناد به هشداری که قبلا قرار دادند این بود:
سلام عزیز
سرمون شدیدا شلوغ هست. خصوصا بخاطر تخفیفات سونی
ما فاکتور خرید نداریم. هیچوقت نداشتیم کسی هم از ما نخواسته
بهتون گفتم اگه ۶ ماه پیش حداقل اطلاع میدادین میشد پیگیری کرد ولی الان امکانش نیست متاسفانه وگرنه از خدامونه هر مشکلی پیش بیاد قابل حل باشه
ولی یکسال بعد خصوصا اینکه سونی سیاست پشتیبانیش رو تغییر داده دیگه قابل پیگیری نیست.
من در راستای اینکه بالاخره خودم اول تلاشی بکنم که ببینم از طریق خود سونی به نتیجه میرسم اول به دوستم گفتم که برام با قسمت پشتیبانی انلاین سونی صحبت کنه (دوستم در آمریکا زندگی میکنه و این موجب میشد راحت تر حرف بزنه ) دوستم بهم گفت اون فرد پشتیبانی گفته کد هایی که با این پیغام روبرو میشوند مصرف شده نیستند بلکه اینها به دلایلی بلاک و غیر فعال شده اند که میتونه یکی از دلایلش روند خرید غیر متعارف یا حتی هک یا ... بوده باشه البته ما نمیخواهیم این برچسب را به این فروشنده بزنیم ولی میخواهیم بگوییم که این کد ها مصرف شده نیستند
متاسفانه دوست من از چتشون اسکرین شات یا کپی نگرفته
من خودم نیز شب بعد با پشتیبانی سونی صحبت کردم:
خودم را یه شهروند افغانی جا زدم تا بلکه بتونم مشکل را حل کنم (احتمال دادم اگه بگم ایرانی ام اصلا جوابگو نباشند)
ولی اونها نیاز به فاکتور رسمی دارند چون تنها راه رسیدگی همینه
و ایمیلی برای من با این مضمون ارسال کردند :
و من از این فروشنده عزیز خواهش کردم مستندات مورد نیاز را در اختیار من قرار بدند تا من بتونم درخواست فعال کردن گیفت کارتها را بفرستم
و جواب اینشون اینه :
ما فاکتور خرید نداریم. هیچوقت نداشتیم کسی هم از ما نخواسته
من برای گرفتن حقم دارم مسیر قانونی را طی میکنم و مطمِنا ایشون خواهند دید که من از حقم نمیگذرم
ولی من این تاپیک را جهت اطلاع رسانی قرار دادم که دوستان دیگه به مشکلی چون مشکل بنده برخورد نکنند
در ضمن اگر کسی اطلاعاتی از این شخص داره ممنون میشم بصورت خصوصی یا در این تاپیک ذکر کنه
خواهشا ادمین های محترم این پست را تا به نتیجه رسیدن پاک نکنند ممنون و سپاسگذارم
فایل های ضمیمه
Last edited: