برگزیده های پرشین تولز

قلعه مالبورک قلعه ای جذاب در لهستان

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38

قلعه مالبورک در شهر مالبورک کنار رودخانه نیگات احداث شد. این بنا با نمایی آجری یکی از قلعه های پر بازدید در کشور لهستان محسوب می شود. درون این قلع یک موزه دیدنی جای گرفته است که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. ‏
قلعه زیر قسمت ها و لایه های دفاعی زیادی دارد و از سه قلعه ی جداگانه تشکیل شده که با برج ها و خندق ها ازهم جدا شده اند. موقعیت خوب قلعه که در کنار رودخانه ی نوگات است باعث می شد که شوالیه ها از کرجی ها و کشتی های تجاری که از رودخانه ویستولا و دریای بالتیک می آمدند عوارض جمع کنند و با این پول ها قلعه های دیگری را در کنار رودخانه بسازنند. این قلعه که در جنگ جهانی دوم آسیب های زیادی دیده بود ولی دوباره در سال 2016 مورد بازسازی قرار گرفت. امروزه این بنای زیبا مورد محبوبیت بسیاری از گردشگران کشور لهستان واقع شده است.
کشور لهستان دارای دریاچه ها و بناهای زیبایی می باشد که هر گردشگر را مجذوب خود می کند. یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی که بیشتر گردشگران بیشتر برای دیدن این مکان زیبا و جداب به لهستان سفر می کنند معدن نمک ویلیچکا می باشد دیدن این مکان زیبا برای هر ببیننده لذت بخش می باشد.

جهت اخذ ویزای شینگن لهستان ,وقت سفارت لهستان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لهستان به صورت تضمینی و فوری که کشور لهستان عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و شما جهت مسافرت به لهستان به ویزا شنگن نیاز دارید. حضور شخض متقاضی ویزا در محل سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری برای ویزای لهستان و شنگن الزامی می باشد.

ما در سایت ویزای شینگن متقاضیان محترمی که قصد سفر به لهستان را دارند در امر تعیین وقت سفارت لهستان تضمینی و پرداختی هزینه های سفارت یاری می نماییم.

‏ ‏منبع: sitevisa.com
 
بالا