برگزیده های پرشین تولز

candelliran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
3
سن
25
http://www.candelliran.com/dell-active-stylus/
600.jpg

قلم هوشمند برای بهبود بهره وری Dell Active Stylus

قلم Dell Active Stylus طراحی شده است برای کارهای حرفه ای (برای اطلاع از سازگار با سری دستگاها به پایین مطلب مراجعه بفرمائید) به شما قدرت تعامل بهتر , دقت بیشتر , بهبود و بهره وری است . آیا شما در حال یادداشت برداری و یا طراحی عکس ها، قلم اکتیو دل به شما این امکان را می دهد یک راه طبیعی تر و دقیق به تعامل با دستگاه شما .
قلم از قبل بر روی دستگاه شما کالیبره شده است , این بدان معناست که شما به محض خرید و یا تهیه آن به طور طبیعی فعال خواهد شد و امکان استفاده خواهید داشت .


نوک ها یک میلیمتری با تکنولوژی فشار سنج
قلم Dell Active Stylus دارای نوک یک میلیمتری ساخته شده است که به شما اجازه می دهد خطوط دقیق بکشید - بدون لبه های ناهموار مخصوص حرفه ای ها . قلم Dell Active Stylus دارای سنسور فشار سنج است که به شما اجازه می دهد مانند یک مداد طراحی و یا یک خودکار واقعی خط های ضخیم و یا نازک تر بکشید . این کار با اعمال فشار بر روی قلم اتفاق می افتد .
دکمه های تعریف شده در روی قلم برای دسترسی آسان می باشد
قلم Dell Active Stylus دارای یک دکمه تعریف شده در کنار خودکار میباشد که میتوانید برای پاک کردن , برجسته کردن , کلیک کردن استفاده نمائید .

استفاده حرفه ای و سنسور
یک فرستنده در داخل دستگاه شما اجازه می دهد زمانی که قلم در حال استفاده نیست تشخیص می دهد تا شما هنگامی که به صورت تصادفی دست شما میخورد هیچ اتفاقی رخ ندهد .
سنسور شناسایی و پیش بینی نقاط برخورد قلم
هنگامی که قلم به دستگاه شما نزدیک میشود , دستگاه شما به صورت خودکار آن را تشخیص می دهد . دستگاه شما قابلیت پیش بینی و نقاط , بنابراین شما به طور تصادفی در دستگاه قادر به نوشتند نیستید.
عمر باتری
قلم Dell Active Stylus از یک باتری AAAA است که میتوانید به صورت مداوم 90 روز استفاده نمائید .
412NU9gddHL._SX355_.jpg


چه چیز های در جعبه وجود دارد؟
Dell Active Stylus
یک باتری AAAA

بررسی اجمالی
قلم Dell Active Stylus طراحی شده است برای کارهای حرفه ای (برای اطلاع از سازگار با سری دستگاها به پایین مطلب مراجعه بفرمائید) به شما قدرت تعامل بهتر , دقت بیشتر , بهبود و بهره وری است . آیا شما در حال یادداشت برداری و یا طراحی عکس ها، قلم اکتیو دل به شما این امکان را می دهد یک راه طبیعی تر و دقیق به تعامل با دستگاه شما , دارای یک دکمه تعریف شده در کنار خودکار میباشد که میتوانید برای پاک کردن , برجسته کردن , کلیک کردن استفاده نمائید .یک فرستنده در داخل دستگاه شما اجازه می دهد زمانی که قلم در حال استفاده نیست تشخیص می دهد تا شما هنگامی که به صورت تصادفی دست شما میخورد هیچ اتفاقی رخ ندهد .
سازگاری
این محصول سازگار است با سیستم های زیر :

Latitude 7350
Venue 11 Pro (5130)
Venue 11 Pro (7130)
Venue 11 Pro (7139)
Venue 11 Pro (7140)
Venue 8 Pro (5830)



کندل نمایندگی رسمی نوت بوک دل - DELL


http://www.candelliran.com/dell-active-stylus/
 
بالا