برگزیده های پرشین تولز

قوانین بازارچه کتاب

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Forum Manager

ثبت احوال
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
12,690
لایک‌ها
1,843
مقدمه
انجمنهای پرشین تولز تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کاربران موظف به پرهیز از هر گونه بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در " فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) " هستند. مدیران فروم بدون اطلاع قبلی نوشته ها و موضوعاتی که مصداقی از این قوانین باشند را حذف و دسترسی کاربران خاطی را محدود خواهند کرد.

کلیه کاربران موظّف به مطالعه و رعایت مرام‌نامه پرشین تولز هستند.


پرشین تولز هیچ گونه تعهد و مسوولیتی در قبال کلیه فعالیتهای تجاری و غیرتجاری که از طریق این بخش از سایت انجام می شود ،ندارد.

تمامی فعالیتهای کاربران و خرید و فروشهای بین کاربران به صورتدوستانهو با مسوولیت خود آنها انجام می شود. پرشین تولز، همکاران بازارچه،‌ مدیران و گردانندگان انجمنهای بازارچه هیچگونه نفعی از این فعالیت و هیچ گونه تعهدی در خصوص صحت و سقم معامله یا کلاهبرداری و کم فروشیندارند. از طرفی پرشین تولز کیفیت و کمیت هیچ یک از محتویات نوشته های کاربران را تایید نمی کند.

تبصره:در صورت بروز مشکلات و احیاناً شکایت‌های احتمالی از کاربرانی که با نماد «فروشنده معتبر» مشخّص شده‌اند، مدارک و مشخصات آن‌ها فقط و فقط در صورت دستور مراجع قضایی و فقط به آن مراجع توسط ادمین فروم ارایه می‌شود. در مورد سایر کاربران نیز موارد درخواستی مراجع قضایی ارائه می‌شود.

توافق بر سر خرید یا فروش به عهده خریدار و فروشنده خواهد بود. به این صورت که در همان تاپیک، بحث و تبادل نظری در مورد امکانات و شرایط وسیله و احیانا قیمت آن صورت خواهد گرفت و در صورت توافق ، نحوه تحویل و دریافت وسیله به صورت یک توافق دو طرفه (بین خریدار و فروشنده) و در تماسهای بعدی آنها خواهد بود که بهتر است قرار نهایی از طریق پیام یا تلفن و خارج از سایت انجام شود.

محصول یا محصولات خود را به صورت صحیح، با شرایط کامل و عنوانی مناسب معرفی کنید

به سوالات کاربران در مورد محصول یا سرویس خود با احترام و حوصله کامل پاسخ دهید.

از بحث و جدل در مورد اثبات کیفیت یا قیمت مناسب محصول خود با کاربران خودداری کنید.

تاپیک خود را در جهت صحیح هدایت کنید و نوشته های نامربوط را گزارش کنید.

به کاربران پرشین تولز و مدیران، احترام بگذارید.

ایجاد دو یا چند تاپیک موازی یا همزمان برای یک کالا مجاز نیست و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

قوانین کلی بازارچه کتاب

1. تمامی کاربران برای فروش کتاب های خود باید از قوانین کلی بازارچه و قوانین قرار دادن عکس و قیمت گذاری برای فروش پیروی کنن در غیر اینصورت تاپیک حذف میشود.

2. قرار دادن کتاب های غیر اخلاقی و مخالف قوانین جمهوری اسلامی و جرایم رایانه ای ممنوع است.

3. فروش آرشیو مجلات ، کلکسیون های شخصی (تمبر، مجله،کتاب) ، کتاب هایی که چاپ آنها تمام شده و کتاب های قدیمی مجاز مشکلی ندارد.

4. هر کاربر مجاز به فروش کتاب شخصی خود است و اجازه فروش عمده و کتاب دست اول را ندارد و در صورتی که بخواهد فروش عمده داشته باشد و انتشارات خاصی را معرفی کند باید نشان انتشارات معتبر را درخواست دهد و مراحل برای انتشارات معتبر شدن را طی کن.

5. کاربران عادی میتوانن برای فروش بهتر محصولات خود ،امکانات ویژه بازارچه را خریداری فرمایند.

6. درج لینک به بیرون برای فروش کتاب در صورتی مجاز است که توضیحات کافی و عکس از محصول در تاپیک کاربر قرار داده شده باشد در غیر اینصورت لینک به صورت تنها در تاپیک خلاف قوانین است.

7. انتشارات معتبر باید کتاب های خود را همراه با عکس کتاب و توضیحات کامل از کتاب و طریقه خرید آن (آدرس پستی کتاب فروشی معتبر و شماره تماس) را در پست اول درج کند.
8. برای انتشارات معتبر شدن با forum manager در ارتباط باشید.
ارسال نوشته در بازارچه به معنای توافق در قوانین بالا و تعهد در اجرای آنهاست. تخطی از قوانین فوق، منجر به حذف نوشته ها و محدود شدن دسترسی های کاربران بدون اطلاع قبلی خواهد بود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا