برگزیده های پرشین تولز

قوانین بخش سینمای ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است.

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
33
محل سکونت
Tehran
سلام.

تمامی قوانین بخش سینمای سابق و بخش سینمای جهان فعلی که در این تاپیک اومده در مورد بخش سینمای ایران هم صدق میکنه. برای یادآوری :

قوانین بخش سینما و تئاتر

1- از مطرح کردن بحث های مربوط به خرید و فروش، تبلیغ و یا در این بخش خودداری کنید.

2- در صورتی که مطلبی رو از سایت دیگه ای نقل قول می کنید حتما منبع رو ذکر کنید.

3- لطفا پیش از شروع فعالیت، مرامنامه پرشین تولز (به خصوص بند های 4، 5، 8 و 9) و همینطور ماده 21 قانون جرایم رایانه ای رو حتما مطالعه کنید.


تاپیک ها و پست هایی که با موارد ذکر شده در تقابل باشند بدون هشدار قبلی پاک می شوند.

با تشکر.
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
33
محل سکونت
Tehran
در این 2-3 روز اخیر تاپیک های بی محتوایی زده شده و یا تاپیک هایی زده شده که تمام باعث اسپم و بوجود اومدن بحث های سیاسی شده. من قبلا یکبار گفته بودم. با کلی زحمت بخش سینما دو قسمت شد تا یک قسمتش از حالت مخفی دربیاد، ولی با این پستها دوباره همون اتفاقات قبلی خواهد افتاد !

بنابراین رعایت کنید لطفا.

3-4 تا تاپیک کلا "پاک" شد. قبلا یک تاپیک در مورد فیلم "قلاده های طلا" زده شده بود که بعلت وجود پست های سیاسی قفل شد. پس بنابراین نیازی به استارت تاپیک جدید نیست، چون اگر قرار بود باشه همون قبلی قفل نمیشد ! دو تاپیک زده شد که هر دو پاک شدن، در صورت تکرار و استارت تاپیک جدید برای این موضوع علاوه بر پاک شدن اخطار هم داده خواهد شد !

یک تاپیک دیگه بود به نام "افشاگری پرستو صالحی ازفساداخلاقی درسینما+ عکس" که این پاک شد بدلیل بی محتوا بودن. دوستان لطفا اگر تاپیکی استارت میکنید به این فکر کنید که این تاپیک مثلا قرار بعدش چه پستی بخوره ! بنابراین از ایجاد چنین تاپیک هایی با نوشته ای بی محتوا و بی ارزش لطفا خودداری کنید !

پیشاپیش عذرخواهی میکنم، ولی خب کلی فرید زحمت کشیده این تاپیک ها رو آورده اینور، کلی وقت گذاشته شده که بخش دوباره یک سرو سامانی بگیره، پس لطفا خرابش نکنید.

مرسی.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا