برگزیده های پرشین تولز

قوانین بخش وردپرس [قبل از فعالیت مطالعه کنید]

وضعیت
موضوع بسته شده است.

MihanV

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 جولای 2010
نوشته‌ها
11,831
لایک‌ها
30,312
محل سکونت
کرج
درود

قوانین بخش وردپرس :

1- قبل از ایجاد تاپیک لطفا در تاپیکهای قبلی جستجو کرده و در صورت عدم یافت شدن تاپیک مناسب ، اقدام به ایجاد تاپیک جدید فرمایید .

2- عنوان تاپیکها بایستی کاملا واضح و شفاف باشد . ایجاد هرگونه تاپیک یا عنوان هایی نظیر : کمک ، کمکم کنید ، مشکل ، مشکل در نصب ، مشکل بزرگ ، کمک فوری و .... مجاز نمیباشد.

3- بدلیل مشابه بودن تاپیکها ، احتمال دارد تاپیکی که شما ایجاد می فرمایید با تاپیکهای دیگر ادغام شود.

4- تاپیک یا پست های ارسالی شما در صورت بی محتوا بودن ، حذف خواهد شد و در صورت عدم ارتباط به این بخش و داشتن شرایط انتقال ، به بخش مناسب منتقل خواهد شد . ارسال تاپیک هایی که مطالب در آن ناقص درج شده باشد و کاربران را به سایت دیگری ارجاع دهد ممنوع می باشد .

5- تاپیک یا پست هایی که صرفا جهت قرار دادن لینک ایجاد شده باشد حذف می شود .

6- با توجه به اینکه این بخش ، یک بخش کاملا تخصصی است ، لطفا از پرداختن به هر گونه شوخی ، استهزاء ، درگیری ، بی احترامی و .. خودداری فرمایید .

7 - تاپیک های تجاری و خرید و فروش را که شامل طراحی پوسته یا پلاگین , تغییرات , راه اندازی , بهینه سازی پوسته‌ یا افزونه و سایر موارد مرتبط با وردپرس می باشد را در بازارچه خدمات وبمستری مطرح کنید , هرگونه درخواست تجاری و خرید و فروش در این بخش ممنوع هست و برخورد با نام کاربری را در پی دارد.

8- قرار دادن ایمیل , شماره تلفن یا موبایل یا هرگونه پیشنهاد تجاری یا درخواست هزینه برای حل مشکل در تاپیک ها ممنوع است و برخورد با نام کاربری را در پی دارد.

در صورتی که پست یا تاپیکی با قوانین مغایرت داشته باشد بدون اطلاع قبلی حذف و با نام کاربری خاطی برخورد خواهد شد.
هرگونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص بهبود این بخش را در این تاپیک مطرح فرمایید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا