برگزیده های پرشین تولز

قوانین فعالیت در بخش ارزهای دیجیتال

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
با عرض سلام و خسته نباشید.

قوانین بخش ارزهای دیجیتال:

علاوه بر رعایت مرامنامه پرشین تولز رعایت قوانین زیر نیز الزامی می باشد:

همچنین پرشین تولز نیز تضمین یا بیان نمى کند که استفاده مطالب نمایش داده شده در این بخش ( ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی ) موجب تجاوز به حقوق شخص (اشخاص) ثالثى که در تملک پرشین تولز نیستند، نخواهد گردید.

نه انجمن های گفتگوی پرشین تولز و نه اشخاص حقیقى، یا حقوقى دیگرى که دست اندر کار ایجاد، تولید و ارائه سایت هستند تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از مطالب و اطلاعات درج شده ندارند.

بدون محدود کردن پیش گفته ها، هر چیزی که در این بخش به شما ارائه مى شود تنها بصورتى که هست بدون هیچگونه تضمین صریح یا تلویحى، شامل ولى نه محدود به، ضمانت هاى تلویحى قابلیت فروش، مناسب بودن براى هدفى ویژه و یا عدم تخطى قانونى ارائه مى گردد.

همچنین پرشین تولز در قبال هرگونه خسارت وارده و یا ویروسى که ممکن است بر لوازم کامپیوترى شما و سایر اموال بخاطر ورود، استفاده، و یا مرور سایت و نیز بارگیری (download) هرگونه مطلب، دیتا، متن، عکس، تصویر و یا صوت از سایت اثر بگذارد مسئولیتى بعهده نمى گیرد.

1.از هر گونه بی احترامی و خدایی نکرده توهین به یکدیگر به شدت بپرهیزید و به نظرات دیگر کاربران احترام بگذارید.

2.زدن هر گونه تاپیک اعم از ارائه سیگنال (چه رایگان و چه پولی) یا تشویق دیگر کاربران به عضویت در کانال های سیگنال دهی مجاز نمی باشد.

3.هر گونه خرید فروش ارزهای دیجیتال، پکیج کسب درآمد و به طور کلی هر گونه معامله، در این بخش مجاز نیست.

4.ارسال اسپم و محتوای فاقد کیفیت یا فاقد ارتباط با موضوع بخش ارزهای دیجیتال ممنوع است .

5.ایجاد تاپیک های مشابه با تاپیک هایی که قبلا در بخش مد نظر مطرح شده است ممنوع میباشد

6.هر گونه بحث و تبادل نظر در مورد بازارهای مالی غیرمجاز مثل فارکس در انجمن ممنوع میباشد.

7. در صورتی که قصد معرفی سایت های اکسچنج و مارکت های خارجی با لینک رفرال ( لینک زیر مجموعه گیری ) را داشتید، علاوه بر لینک رفرال باید لینک اصلی سایت ( بدون لینک رفرال ) نیز قرار گیرد.

8.معرفی بات های کسب درآمد، ماینیگ و به طور کلی هر گونه سیستم و روشی که قانونی بودن و اعتبار آن مشخص نشده است مجاز نمی باشد.

9.کاربران در صورت اعتراض به عملکرد مدیران از طریق پیام خصوصی موارد شکواییه را برای مدیران ارشد ارسال نمایند.

10.ایجاد تاپیک و یا پست جذب سرمایه،نیاز به سرمایه، درخواست قرض و موارد مشابه به هر دلیلی ممنوع میباشد و با ایجاد کننده برخورد خواهد شد.

11.کاربران محترم مجاز به ارسال پستی با عنوان سبدگردانی،جذب سرمایه با نیت سود روزانه/ماهانه و از این قبیل مسائل نخواهند بود و مدیران سایت بشدت با چنین مواردی برخورد خواهند کرد.

12. معرفی صرافی های اینترنتی بدون گذاشتن لینک رفرال در این بخش مجاز می باشد.

13. در صورتی که نقد و یا انتقادی نسبت به عملکرد صرافی ها و دیگر فعالان این حوزه داشتید میتوانید با رعایت ادب و احترام برای درج پست یا تاپیک اقدام کنید.

14. ⛔⛔️ مهم: از ایجاد هرگونه پستی که دیگر کاربران را مجبور به خرید و یا فروش کند خودداری فرمایید، در این رابطه میتوانید صرفا نظرشخصی خود را بیان کنید.

15.این بخش جهت بحث و گفتگوی ارزهای دیجیتال ایجاد شده است و هرگونه پیام یا مطلبى از جمله "دیتا"، اظهار نظر، شکایت ، کلاهبرداری و امثال آن بدون هیچ قید و شرطی توسط مدیران پرشین تولز پاک خواهد شد.

16. شما حداکثر مجاز به ایجاد یک تاپیک آموزشی - تبلیغی در این بخش هستید برای رفع محدودیت میتوانید از
امکانات ویژه ی بازارچه استفاده کنید.

17.
این تاپیک زیر صرفا برای علاقمندان به ارزهای رمزنگاری شده ایجاد شده است، در صورتی که شما علاقه ای به این بازار ندارید حدالامکان از حضور در این تاپیک خودداری فرمایید، دیگر کاربران برای نقد آزاد و بررسی ارزهای رمزنگاری شده میتوانند به این تاپیک مراجعه فرمایند.

18. در صورتی که تمایل به ایجاد تاپیک اختصاصی برای هر کوین و یا توکنی داشتید، توضیحاتی هر چند به مختصر به زبان فارسی در پست اول تاپیک درج بفرمایید و از کپی/پیست کردن توضیحات و یا اخبار به زبانی غیر از فارسی اجتناب کنید.

19.تیم مدیریتی پرشین تولز مى تواند با به روز کردن این بیانیه در هر زمان این "شرایط والزامات" را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط والزامات جارى و لازم الاجراِ در زمان منظور مطلع شوید.

آخرین به روز رسانی:

26 آبان 1400
 
Last edited:

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
راهنمای بخش:

برای بحث و تبادل نظر آزاد ( گفتگوی آزاد ) به این تاپیک بروید.

برای بحث و تبادل نظر در مورد هر کوین به صورت اختصاصی به این بخش بروید.

برای بحث و تبادل نظر در ارتباط با کیف پولهای آنلاین، ایردراپ ها، استخراج و... به این بخش مراجعه فرمایید.

برای اطلاع از آخرین و مهم ترین اخبار ارزهای رمزنگاری شده با این تاپیک مراجعه فرمایید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا