برگزیده های پرشین تولز

قوانین و شرایط استفاده ( لطفا قبل از فعالیت مطالعه شود)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون
انجمنهای پرشین تولز تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کاربران موظف به پرهیز از هر گونه بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در " فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) " هستند.

مدیران فروم بدون اطلاع قبلی نوشته ها و موضوعاتی که مصداقی از این قوانین باشند را حذف و دسترسی کاربران خاطی را محدود خواهند کرد.

همچنین پرشین تولز نیز تضمین یا بیان نمى کند که استفاده مطالب نمایش داده شده در این بخش ( بورس و بانکداری) موجب تجاوز به حقوق شخص (اشخاص) ثالثى که در تملک پرشین تولز نیستند، نخواهد گردید.


قوانین بخش بوس و بانکداری :

1.
قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجراِ و تأثیر این توافق نامه حکم خواهند بود.

2. زدن هر گونه تاپیک اعم از ارائه سیگنال و.. (محدود به نوع فعالیت و یا تارنمای خاصی نیست و مشمول همه میشه) با لینک ریفال و یا کد ریفال و یا هر شکلی ممنوع میباشد .

3. از هر گونه بی احترامی و توهین به یکدیگر به شدت بپرهیزید و به نظرات هم اعم از موافق و مخالف احترام بگذارید .

۴. در هنگام درج خبر ذکر منبع الزامی میباشد . توهمات و شایعات بازار مجاز به باز نویسی نمیباشد .

۵. معرفی تارنمای تجاری شما در این بخش ممنوع میباشد . لطفا از بخش مربوطه برای معرفی تارنمای خود استفاده کنید .

۶. اشاعه خبر کذب ممنوع است (محدود و یا شامل و یا محدود به نمیباشد ) فلذا قوانین کلی هست .

۷. بخش ایجاد شده صرفا محلی برای تبادل نظر و مباحث اقتصادی و بورسی است ، بدین ترتیب ارائه هر گونه مطالب سیاسی و یا سایر مطالب غیر مرتبط با مسائل اقتصادی و بورسی در آن كاملا ممنوع است.

۸. استفاده شما و مرور و جستجوی شما در بخش اقتصاد ( بورس و بانکداری) با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى گیرد.
نه انجمن های گفتگوی پرشین تولز و نه اشخاص حقیقى، یا حقوقى دیگرى که دست اندر کار ایجاد، تولید و ارائه مطالب در فروم هستند تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از مطالب و موضوعات معرفی شده ندارند.

۹. هرگونه تبليغات براي موسسات، شركت ها، سايت هاي اينترنتي و گروهای تلگرامی ، اینستاگرام و موارد مشابه در فروم بدون هماهنگی پذيرفته نمي باشد. همچنین استفاده از کلمات، عبارات یا تصاویر تبلیغاتی و تجاری در پروفایل کاربر (شامل نام کاربری، آواتار، امضا و ...)، در نوشته ها و تاپیکها ممنوع است. ( جهت تبلیغات با ما تماس بگیرید )

۱۰. ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی ممنوع است و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران پس از بررسی، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

۱۱.توهین ، افترا ، بی اعتبار کردن و همچین دادن پست های دو پهلو نسبت به یک کاربر ثالث به کلی ممنوع میباشد فلذا محدود به نمی باشد .

۱۲.
كپي‌برداري از مطالب نوشته شده اين سايت در سايت‌ها، روزنامه‌ها، مجلات و هر نوع رسانه‌ي ديگر فقط با ذكر نام نويسنده و نام سايت مجاز مي‌باشد.

۱۳.استارتر تاپیک باید موضوع استارت تاپیک رو در پست اول به صورت کامل شرح داده باشد و هیچ موضوع گنگی در پست اول نباشد و همچنین درج پست الکترونیک در پست اول توسط استارتر ممنوع میباشد فلذا این قوانین کلی میباشد و محدود به نمیباشد و شامل تمامی کاربران میگردد .

۱۴. کاربران حق هیچ گونه تجزیه و تحلیل عملکرد یا تجربیات خوب یا بد کارگزاری های معتبر بورس ایران را نخواهند داشت . این قوانین کلی هست و در مورد تمامی کارگزارن رسمی و سبد گردانندگان رسمی دارای مجوز میباشد و فلذا محدود به نمیباشد.

۱۵. ایجاد تاپیک به هر نحوی درباره یک بروکر فارکس و یا ای بی اون در ایران بنا به استناد به بند 14 قوانین بخش به صورت کلی ممنوع میباشد فلذا محدود به نمیباشد
تبصره 1 : حتی در تاپیک های مرجع بخش دادن یک پست هم درباره این مقوله ممنوع میباشد .

۱۶.بدون محدود کردن پیش گفته ها، هر چیزی که در این بخش به شما ارائه مى شود تنها بصورتى که هست بدون هیچگونه تضمین صریح یا تلویحى، شامل ولى نه محدود به، ضمانت هاى تلویحى قابلیت فروش، مناسب بودن براى هدفى ویژه و یا عدم تخطى قانونى ارائه مى گردد. همچنین پرشین تولز در قبال هرگونه خسارت وارده و یا ویروسى که ممکن است بر لوازم کامپیوترى شما و سایر اموال بخاطر ورود، استفاده، و یا مرور سایت و نیز بارگیری (download) هرگونه مطلب، دیتا، متن، عکس، تصویر و یا صوت از سایت اثر بگذارد مسئولیتى بعهده نمى گیرد.

۱۷.استفاده از الفاظ رکیک به هر نحوی درباره مسئولین جاری کشور به صورت کلی ممنوع می باشد فلذا محدود به نمیباشد.
توضیح : محدود به به معنی کلیه مسئولین بازنشسته جاری **** فعلی کشور میباشد .

۱۸.مديران دسترسی های لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها، پست ها، امضاء و محدود كردن كاربران خاطی را دارند و برای فعاليت های مديريتی ملزم به پاسخگویی به كاربران نيستند.

۱۹.کاربران در صورت اعتراض به عملکرد مدیران از طریق پیام خصوصی موارد شکوائیه را برای مدیران ارشد ارسال نمایند.

۲۰.
مقوله فارکس طبق بازبینی دوباره مجموعه مقررات ارزی توسط بانک مرکزی به تاریخ 1390.12.11 کما فی السابق ممنوع میباشد و هر هر بحثی در این زمینه کان لم یکن میباشد.

۲۱.استفاده از نکات اقتصادی برای ارسال پست سیاسی به جهت مقایسه کردن 2 شخص در **** فعلی ایران کلا ممنوع می باشد .
توضیح : منظور برای جانب داری از فرد خواص و یا یک جناح سیاسی خواص است .

۲۲. در مقوله ارز و سکه تمامی 21 بند این قوانین حاکم میباشد . فلذا ارز و سکه محدود به یک بند خواص نیست .

۲۳.ایجاد تاپیک ها جذب سرمایه - نیاز به سرمایه و موارد مشابه به هر دلیلی ممنوع میباشد و با ایجاد کننده برخورد خواهد شد.

۲۴.کاربران محترم مجاز به ارسال پستی با عنوان سبدگردانی ، ایده های جدید بورس ، جذب سرمایه و از این قبیل مسائل نخواهند بود و مدیران سایت بشدت با چنین مواردی برخورد خواهند کرد.

۲۵.تیم مدیریتی پرشین تولز مى تواند با به روز کردن این بیانیه در هر زمان این "شرایط والزامات" را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط والزامات جارى و لازم الاجراِ در زمان منظور مطلع شوید.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا