برگزیده های پرشین تولز

قوانین و مقررات...

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
درود

این تاپیک جهت تجمیع و اعلام قوانین فعالیت در بخش ورزش و زیرشاخه های آن ایجاد شده است. قوانین جاری و هرگونه تغییر و تکمیل قوانین از این طریق به استحضار کاربران محترم خواهد رسید. احترام به قوانین احترام به خود و دیگران است...

لطفا هرگونه بحث و تبادل نظر و پیشنهاد یا انتقاد درباره قوانین رو در تاپیک "وقایع اتفاقیه تالار فوتبال" انجام بدید...

پاینده باشید...
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مجموعه قوانین بخش ورزش وبسایت پرشین تولز

تعاریف :

کاربر : به اشخاصی گفته میشود که تحت نام مشخص فعالیت میکنند. این نام و تصویر مرتبط با آن مربوط به همان شخص است و مسوولیت هرگونه سوءاستفاده از این نام و عنوان با دارنده آن خواهد بود.
همکار : کاربری است که از طریق مدیر بخش و تایید گردانندگان سایت جهت رسیدگی به امور بخشها و تاپیکها و اعمال قوانین در چارچوب دسترسی های داده شده معرفی میگردد.
مدیر : کاربری است که با نظر گردانندگان سایت جهت برقراری نظم و احترام متقابل افراد و سیاستهای سایت و اعمال قوانین فعالیت کاربران معرفی میشود.
اخطار : در قبال خطای کاربران در بخشهای مختلف و به دلایل مختلف اعمال میشود و بسته به نوع خطا، حاوی امتیاز یا امتیازات منفی است که مجموع این امتیازات در طول مدت اعتبار اخطار، میتواند منجر به بن شدن کاربر خاطی گردد.
بن : به محدودیت موقت یا دائم کاربران خاطی در دسترسی به فعالیت در سایت گفته میشود.
تاپیک : به زیرمجموعه ای که تحت عنوان مشخص و مرتبط با بخشی که در آن ایجاد شده، گفته میشود.
سایت : منظور وب سایت پرشین تولز است.

قوانین :

1- کلیه فعالیتها در بخش ورزش سایت، تحت قواعد مرامنامه فعالیت در پرشین تولز میباشد. لازم است کاربران محترم قبلا آن مرامنامه را مطالعه کرده باشند.

2- اساس فعالیت در بخش ورزش، تولید محتوای مفید، ایجاد فضای گفت و شنود و نقد و بررسی، با رعایت کامل انضباط و احترام متقابل کاربرها نسبت به یکدیگر میباشد.

3- رعایت دسته بندی های موضوعی ایجاد شده در بخش ورزش کاملا الزامیست. لذا هرگونه ایجاد بخش یا زیر بخش یا تاپیک موازی و مشابه با آنچه قبلا وجود داشته ممنوع است. تاپیکهای موازی حذف یا در تاپیکهای قدیمی تر ادغام میشوند حتی اگر تاپیک قبلی خیلی قدیمی باشد.

4- تاپیکها و بخشها محل درگیری و رفع خصومتها یا اختلافات شخصی نیست. برای رسیدگی به اینگونه موارد در صورت بروز هرگونه اشکال شکلی یا محتوایی، کاربر تنها موظف است از طریق کلید "گزارش تخلف"، موضوع را به اطلاع همکاران و مدیران برساند تا وفق قوانین، ترتیب اثر داده شود.

5- هرگونه اقدام به تبلیغ کالا، خدمات یا سایر وب سایتها در بخش ورزش ممنوع است. خرید و فروش کالا و خدمات در سایت، از طریق بخش بازارچه صورت میگیرد. لذا مجوز ایجاد تاپیک یا پست حاوی اینگونه موارد داده نخواهد شد.

6- هرگونه توهین، تحقیر، افترا و تهمت از جانب کاربران نسبت به یکدیگر به شدت مورد برخورد قرار میگیرد. بسته به سابقه کاربر یا کیفیت خطا، این برخورد تا سرحد بن دائم هم ادامه خواهد داشت.

7- درج اخبار در تاپیکها و بخشها منوط به ارائه منبع و اعتبار منبع مورد نقل است. لذا هرگونه نقل خبر از منابع غیر رسمی و شخصی، چه به منظور تبلیغ منبع مذکور و چه به نیت خبر رسانی ممنوع است. ترجیح است تا از منابع رسمی و بسیار معتبر برای نقل اخبار استفاده شود. ضمن اینکه خبر تکراری نبوده و دارای ارزش محتوایی باشد.

8- جهت سنگین نشدن تاپیکها و پیشرفت غیر معمول صفحات آنها، بجز اخبار توصیفی خاص یا مصاحبه افراد برجسته، لینک و عنوان خبر به تنهایی در پست ها درج گردد. هر پست خبری باید دست کم شامل دو لینک خبر باشد مگر اینکه کاربر، نظر تفصیلی خود را درپای هر لینک خبری قید کند.

9- اسپم در بخش ممنوع است. پستهای یک یا دو کلمه ای و تبدیل فضای تاپیکها به چت روم مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

10- نام هر تاپیک معرف اهداف آن تاپیک است. لذا در هر تاپیک منحصرا درباره موضوعات مرتبط با عنوان همان تاپیک بحث و گفت و گو صورت میگیرد.

11- سابقه یا انتساب کاربران به تعلقات خاص، مانعی برای فعالیت آنها در کلیه تاپیکها نیست. منوط به این که خارج از اهداف تاپیک، عدم رعایت احترام متقابل و با نیت مشاجره و گفتگوی تحریک آمیز نباشد.

12- تاپیکهایی که دارای بار محتوایی یکسان باشند یا یکی زیرمجموعه دیگری قرار داشته باشد، در یکدیگر ادغام میشوند. لذا کاربران در ایجاد تاپیکها به مواردی که قبلا ایجاد شده اند توجه داشته باشند. ایجاد تاپیکهای خبری یا تاپیکهایی با عنوان خبر ممنوع است و حذف خواهند شد.

13- کاربر فعال، عنوانی است که جهت تقدیر از زحمات ارزشمند و محتوای مفید تولید شده توسط کاربران، به آنها داده میشود. تشخیص این تعلق یافتن در صلاحیت کادر مدیریتی بخش و تایید گردانندگان سایت خواهد بود. قواعد خاص در این زمینه قابل تعریف است.

14- مجازاتهای مرتبط با اعمال کاربران خاطی به تشخیص کادر مدیریت میباشد.

15- هرگونه انتقاد نسبت به عملکرد کادر مدیریتی، با لحاظ موارد مشروحه فوق، از طریق تاپیکهای مربوطه (تاپیک وقایع اتفاقیه در بخش فوتبال برای بخش فوتبال و تاپیک دفتر مدیر ورزش در بخش سایر رشته های ورزشی برای سایر رشته های ورزشی) صورت میگیرد. لذا از هرگونه اظهار نظر در این باره در سایر بخشها و تاپیکها جلوگیری خواهد شد.

16- ملاک تشخیص عملکرد کاربران، مشاهده مستقیم یا گزارش کاربران و کادر مدیریتی است و هرگونه اعتراض به این عملکردها از مجاری تعیین شده صورت خواهد گرفت.

17- امضاء کاربران تابع قوانین امضاء سایت است. بنابراین از هرگونه امضای حجیم و تحریک آمیز جلوگیری میشود.

18- این قوانین به روز خواهند شد.
 
Last edited:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
قوانین تالار فوتبال پرشین تولز

1- قوانین فعالیت در تالار فوتبال سایت زیرمجموعه مرامنامه پرشین تولز و قوانین بخش ورزش قرار دارند. لذا لازم است کاربران محترم قبلا آنها را مطالعه کرده باشند.

2- تالار فوتبال و زیرمجموعه های آن محلی برای به اشتراک گذاشتن عقاید، نظرات، اطلاعات و تصاویر مرتبط با فوتبال و در راستای ایجاد محتوای مفید و محترمانه است.

3- تاپیکهای هواداری محلی برای گردهم آیی هواداران تیمهای مختلف است و موارد فعالیت در آنها در عنوان تاپیک لحاظ شده است. لذا با هرگونه اخلال عمدی در روند حرکت معمول و معقول این تاپیکها برخورد خواهد شد.

4- تاپیک کل کل و بطور کلی مقوله کل کل تا اطلاع ثانوی در بخش فوتبال داخلی بسته است. ایجاد یا پیشبرد هرگونه کل کل از این دست، در سایر تاپیکها ممنوع است.

5- به منظور نمایش عملکرد انضباطی افراد، کلیه احکام صادره انضباطی در تاپیک تابلو اعلانات منتشر میشود.

6- موارد مربوط به ایجاد تاپیک، رعایت احترام در عملکرد، درج اخبار، اسپم و سایر فعالیتهای جاری در بخش فوتبال تابع قوانین بخش ورزش و تعیین مجازات تخطی از قوانین در صلاحیت کادر مدیریت است.

7- برگزیدن کاربر فعال در بخش فوتبال بر اساس قوانین درج شده در همان بخش است و مراعات لوازم آن قواعد، الزامی است.

8- به منظور برقراری ارتباط نزدیکتر کاربران با بخش مدیریت، از میان کاربرانی که حضور ملموس تری در بخش دارند، 3 تا 4 نفر برای هر فصل، به تشخیص کادر مدیریتی برگزیده میشوند. این کاربران رابط بین مدیریت و سایر کاربران هستند و بدون دسترسی خاص مدیریتی، در راستای حفظ فضای محترمانه و مفید فعالیت در تالار همکاری خواهند داشت. فهرست اسامی این کاربران در اولین هفته از هر فصل در تاپیک وقایع اتفاقیه اعلام میشود.

9- به منظور تاکید و یادآوری مجدد، عنوان میشود که اعلام تخلف سایر کاربران تنها از طریق "گزارش تخلف" و انتقاد و پیشنهاد درباره نحوه اداره بخش، تنها از مجاری عنوان شده مجاز است و با هرگونه عکس العمل شخصی و رفتار نامتعارف برخورد خواهد شد.

10- این قوانین به روز میشوند.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا