برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30

قیمت تور استانبول فروردین The price of Istanbul is April

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دلشان میخواهد برای یکبار هم شده به استانبول سفر کنند؟ آیا شما هم سودای سفر به استانبول در تعطیلات نوروزی را به سردارید؟ اگر پاسخ تان مثبت است آیا درباره استانبول و قیمت تورهای مختلف آن چیزی می دانید؟ چه عواملی در قیمت تورهای استانبول تاثیر گذار است؟ آیا تور استانبول در تمام فصول قیمت یکسانی دارد ؟ اینها سوالاتی هستند که ممکن است ذهن شما را مشغول کنند، پس برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84(3).jpg




استانبول یکی از زیباترین شهر های توریستی ترکیه است که در تمام فصول سال، مورد توجه گردشگران زیادی قرار میگیرد. استانبول با داشتن کاخ ها و مساجد باشکوه، سواحلی زیبا و چشم نواز یکی از شهرهایی است که مردم دنیا آن را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب میکنند. علاوه بر این، کیفیت خوب اجناس ترکی و قیمت مناسب آن ها، موجب شده است که استانبول یکی از شهرهای خوب دنیا برای خرید کردن به شمار برود. به طوری که هر ساله جزو 10 شهر برتر برای خرید محسوب میشود و خیلی ها ممکن است به همین علت بخواهند که از این شهر زیبا دیدن کنند. به همین دلیل این شهر از لحاظ تعداد گردشگران خارجی، سومین شهر توریستی جهان به شمار میرود. استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه است و همینطور به عنوان مرکز فرهنگی و اقتصادی آن، نقش زیادی در اقتصاد و فرهنگ ترکیه ایفا میکند. قرار گرفتن استانبول در مجاورت تنگهٔ بسفر موجب شده که استانبول تنها شهری باشد که در دو قاره قرار دارد. چرا که این تنگه، دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند. آب و هوای استانبول معمولا مدیترانه ای و معتدل است، اما در تابستان‌ها گرم و آفتابی میشود و با وجود رگبارهای گاه به گاه، خشک‌ترین فصل سال محسوب میشود.. دمای هوای استانبول به طور متوسط روزها ۲۷ درجه و شب ها به ۱۸ درجه میرسد. آب‌وهوای استانبول در زمستان ها، سرد و مرطوب است. اگر می‌ خواهید شاهد بارش برف در استانبول باشید، میتوانید بین ماه‌های دسامبر و مارس به استانبول سفر کنید. اواخر بهار و اوایل پاییز بهترین زمان برای سفر به استانبول است ولی به علت جشنواره‌های هنری و کنسرت‌های متعدد، استانبول در فصل تابستان نیز گردشگران زیادی دارد.

istanbull.jpg




همینطور خیلی ها تعطیلات نوروز استانبول را ترجیح میدهند که در این صورت میتوانید تور استانبول فروردین 97 را تجربه کنید. آب و هوای استانبول در این مدت بین 8 تا 13 درجه در طول روز خواهد بود و قطعاٌ شب ها سردتر میشود. بنابر این لازم است که لباس گرم با خود داشته باشید. قیمت تور ترکیه فروردین 97 با توجه به نوع تور و امکانات آن میتواند متفاوت باشد که در صورت تمایل در قسمت تورها میتوانید هزینه ها را مشاهده نمایید. علاوه بر این، تور لحظه آخری استانبول و تور ارزان استانبول، این امکان را در اختیار شما قرار میدهند تا سفر ارزانی را تجربه کنید. جاذبه های گردشگری استانبول به قدری زیاد است که میتواند برای هر کس و هر سلیقه ای جذاب باشد . همین موضوع باعث شده که استانبول در سال ۲۰۱۵ با دارا بودن ۱۲.۵۶۶ میلیون بازدید کننده، لقب پنجمین شهر پر بازدید جهان را به خود اختصاص دهد. جاذبه های تاریخی زیادی در استانبول وجود دارد که نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و شما میتوانید در این شهر زیبا، از مساجد، کلیسا ها، ساختمان ها، کاخ ها و میدان های باشکوه آن دیدن کنید. موزه ایاصوفیه، حمام خرم سلطان، قصر دلما بهچه، مسجد سلیمانیه، پارک آبی دلفین، خیابان استقلال، تنگه بسفر، قصر توپکاپی، مسجد سلطان احمد، برج دختر و بازار بزرگ استانبول از جمله جاذبه های شهر استانبول هستند که میتوانید از آن ها دیدن کنید. شما میتوانید برای خرید تور و رزرو بلیط به مقصد استانبول، به لیست تورهای ما مراجعه نمایید​
 
بالا