برگزیده های پرشین تولز

قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟

معیار شما برای انتخاب ردیاب GPS چیست؟

  • پشتیبانی قوی

    Votes: 1 100.0%
  • قدرت سیگنال دهی بالا

    Votes: 0 0.0%
  • قیمت ارزان

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1

PooyeshSocial

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
2
قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟ با چه قیمتی می توانیم یک ردیاب خودرو خریداری کنیم؟

احتمالا شما نیز به اهمیت استفاده از ردیاب های خودرو پی برده اید و حالا تصمیم به استفاده از دستگاه ردیاب GPS برای ماشین سواری خود گرفته اید. اما آیا از قیمت ردیاب های GPS خودرو خبر دارید؟! با چه قیمتی می توانیم یک ردیاب GPS خودرو خوب تهیه کنیم؟! در این نوشته قیمت ردیاب خودرو بحث ماست.

خودرو یکی از وسایلی است که به شدت برای آن اهمیت قائل هستیم و آن را نیازمند حفاظت و ردیابی می دانیم. یک خودرو می تواند مصارف بسیاری داشته باشد مصارف کاری مانند خودروهایی که در اختیار کارمندان در یک اداره قرار گرفته است ، خودرو سواری یا همان ماشین های شخصی خودمان و.. استفاده های دیگر که هر کدام اهمیت ردیابی خودرو را برای ما بیشتر می کنند.

بهترین روش ردیابی خودرو استفاده از یک ردیاب جی پی اس خودرو است اما آیا اطلاعات کافی برای خرید یک ردیاب جی پی اس آن از از نوع خودرو را دارید؟!

قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟
طبیعتا یکی از مسائل مهم در خرید هر چیز قیمت آن است. در بحث ردیابی خودرو نیز قیمت ردیاب خودرو مطرح می شود. این سوال پیش می آید که با چه قیمتی می توانیم یک ردیاب خودرو با کیفیت و با امکانات مناسب خریداری کنیم؟!

حداقل امکاناتی که می توان از یک ردیاب خودرو انتظار داشت عبارتند از:

  • قابلیت ردیابی بر اساس GPS و سیمکارت
  • دارای پنل مدیریتی برای دریافت گزارش موقعیت های مکانی
  • دارای ضمانت کارکرد
  • دارای پشتیبانی فعال و پاسخگو
  • کیفیتی ساخت بالا و به ویژه کیفیت ساخت بدنه
این امکانات از حداقل امکاناتی است که انتظار می رود تا یک ردیاب خودرو داشته باشد.

اما چنین ردیابی با چی قیمتی قابل خریداری است؟

قیمت ردیاب خودرو مدل RN 818
ردیاب خودرو RN 818 یکی از دستگاه های جی پی اس خودرو سامانه ردیابان است که با جدیدترین فناوری و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است. بر روی این ردیاب دو سوکت خروجی برای آنتن های GPS و GSM تعبیه شده است تا برای بهره وری هر چه بیشتر قدرت سیگنال دهی ماهواره های GPS و همچنین افزایش قدرت ارتباط با دکل های مخابراتی سیمکارت را افزایش دهید. البته که در حالت عادی و بدون تقویت نیز پوشش دریافت سیگنال بسیار خوب است.

این ردیاب جی پی اس از برق خودرو برای کارکرد خود تغذیه می کند که این موضوع باعث می شود تا نیازی به شارژ دوباره دستگاه ردیاب نداشته باشید و علاوه بر این این ردیاب یک باتری داخلی دارد که در مواقع قطع برق خودرو نیز تا ۴۸ ساعت می تواند از باتری داخلی خود تغذیه کند.

این ردیاب در هر کجای خودرو قابل نصب است و نصب و راه اندازی آن با توجه به راهنمای نصب قرار داده شده در پکیج بسیار ساده خواهد بود.

این ردیاب برای عملکرد خود نیاز به یک سیمکارت دارد که اطلاعات را در بستر شبکه ۲G ارسال می کند.

قیمت ردیاب خودرو مدل RN 818 با ارسال رایگان ۴۸۰ هزار تومان می باشد.

پس خرید و نصب و راه اندازی این ردیاب کافی است تا برای شروع ردیابی به پنل مدیریتی خود در وبسایت ردیابان وارد شوید یا اپلیکیشن ردیابان را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

قیمت ردیاب خودرو مدل RN 818 Pro
ردیاب جی پی اس خودرو مدل RN 818 Pro یک تفاوت با مدل RN 818 دارد و آن تفاوت در مخابره اطلاعات به پنل مدیریتی شماست. RN 818 Pro اطلاعات دستگاه GPS را با اتصال هر چه سریعتر از طریق بستر ۳G ارسال می کند. از هر نظر دیگر این ردیاب کاملا مشابه RN 818 می باشد و هر دو نیز قابلیت اتصال میکروفن برای دریافت صدای محیط را دارند.

بهترین ردیاب خودرو
بهترین ردیاب خودرو ردیابیست که علاوه بر داشتن امکانات بسیار بالا در ردیابی هرچه پیشرفته تر قیمت مناسبی نیز داشته باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید ردیاب خودرو مدل RN 818 است.

با توجه به اینکه اطلاعات ارسالی توسط دستگاه های ردیاب GPS حجم بسیار کمی دارند سرعت آنچنان فاکتور تاثیر گذاری نمی باشد با این حال اگر احساس می کنید روش ارتباطی سریع تر را نیاز دارید، خرید ردیاب خودرو مدل RN 818 Pro را پیشنهاد می کنیم.

قیمت ردیاب خودرو
 
بالا