برگزیده های پرشین تولز

قیمت گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ فاش شد

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران
براساس شایعات و گزارشات جدید گلکسی اس 21 اولترا از گلکسی اس 20 اولترا تقریبا 200 دلار ارزان‌تر خواهد بود.

مدتی پیش که شرکت سامسونگ از گلکسی نوت 20 رونمایی کرد یعنی دیگر شاهد پرچمدار قدرتمندی در سال 2020 نخواهیم بود، به همین دلیل شرکت سامسونگ روی ساخت محصولات پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ تمرکز کرده است. به نظر می‌رسد که در ابتدای سال 2021 شاهد رونمایی از پرچمدار سامسونگ باشیم.

با گذشت مدت کمی از رونمایی گلکسی نوت 20 هر روز شایعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ بیشتر می‌شود، حتی شایعات بسیار زیادی در رابطه با نام این پرچمدار شنیده می‌شود در برخی از رسانه‌ها نام سری بعدی گلکسی اس به گلکسی اس ۲۱ و در برخی دیگر نیز به گلکسی اس ۳۰ اشاره شده است. به جز نام این دستگاه اطلاعات مهم دیگری در اختیارمان قرار گرفته است که یکی از آن‌ها قیمت مدل پریمیوم این سری، یعنی گلکسی اس ۲۱ اولترا است.

خبرهایی مربوط به دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا فاش شده است؛ که خبر استفاده از دو ماژول دوربین تله‌فوتو در این گوشی تقریبا نهایی و تایید شده است. در برخی از گزارشات به ارزان بودن 200 دلاری نسخه جدید گلکسی اس 21 نسبت به نسخه قبلی خود اشاره شده است. افشاگری با نام Mauri QHD در صحبت‌های مدعی شده است که نسخه 512 گیگابایتی گلکسی اس 21 به نسبت گلکسی اس 20 200 دلار کاهش قیمت خواهد داشت و با قیمت 1400 دلاری رونمایی خواهد شد. گفتنی است گلکسی اس ۲۱ اولترا از مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۲۰ اولترا نیز ۵۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

این کاهش قیمت‌ها شاید برای کاربران گوشی‌های سامسونگ در حد انتظار نباشد؛ اما نباید فراموش کرد که این روند نزولی و کاهشی به مراتب باعث ارزان‌تر شدن موبایل‌های آینده خواهد شد. اما گزارشاتی منتشر شده است که برخی از کاربران و علاقه‌مندادن به پرچمدارهای سامسونگ را نگران کرده است. این شایعات اگر به واقعیت تبدیل شود، شرکت کره‌ای از پردازنده اگزینیوس 1000 در پرچمدارهای خودش استفاده خواهد کرد و دیگر خبری از پردازنده‌های اسنپدراگون 875 نخواهد بود.

در برخی از شایعات دیگر گفته شده است که مدیران سامسونگ تردید دارند و هنوز تصمیمی جدی نگرفته‌اند و ممکن است که پرچمداران سال آینده به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز نشود. باید قبول کرد که استفاده از این ویژگی، تنها به گران‌تر‌شدن هزینه‌ی نهایی گوشی هوشمند ختم می‌شود. در‌هر‌صورت، باید صبر کرد و دید که شرکت کره‌ای چه برنامه‌ای برای آینده‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود دارد.

برخی از کاربران از عملکرد پردازنده اگسینوس در پرچمداران فعلی ناراضی هستند و با این حساب به نظر نمی‌رسد که حذف مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون به فروش گلکسی اس 21 کمکی کند بلکه شاید برعکس شود و به فروش این پرچمدار لطمه وارد شود.​
 
بالا