برگزیده های پرشین تولز

كسب درآمد اينترنتي

sattarovc

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سن
35
وب سایت مینی کار محیط همکاری آنلاینی است که با هدف برقراری ارتباط بین افرادی که با دنیای وب و اینترنت سر و کار دارند و به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند ، و همینطور افرادی که برای انجام پروژه ها ی آنلاین خود نیاز به افراد زیادی دارند، ایجاد شده است.

براي ثبت نام كليك كنيد


شما برای فعالیت در مینی کار به عنوان کارفرما و یا مجری باید حتما ثبت نام خود را تکمیل کرده باشید. برای این کار شما باید به قسمت ثبت نام مراجعه کنید و اطلاعات خود را به صورت واقعی و صحیح وارد نمایید. بعد از انجام ثبت نام یک لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال خواهد شد . شما برای فعال کردن حساب کاربری خود باید بر روی این لینک کلیک کنید.

من چگونه مینی کار انجام دهم و کسب در آمد کنم ؟

بعد از ثبت نام و وارد شدن به حساب کاربری ، در قسمت " مینی کار های فعال" شما لیستی از مینی کارهای ایجاد شده توسط کارفرمایان را مشاهده می کنید ، برروی عنوان مینی کار کلیک کنید. هر عنوان مینی کار یک مجموعه از راهنمایی ها را نشان می دهد،که شامل زمان لازم جهت تکمیل آنها ، تعداد افراد مورد نیاز ، میزان پیشرفت کار ، مبلغ دریافتی بابت انجام کار و راهنمای انجام و تایید می باشد . اگر شما می توانید مینی کار را به اتمام برسانید برروی (( انجام می دهم )) کلیک کنید تا آن مینی کار را عهده دار شوید و کادری برای شما نمایش داده خواهد شد که مجری باید تاییدیه ی مورد نظر کارفرما را در این کادر درج کند. بعد از انجام مینی کار موردنظر ( طبق دستورالعمل ) و ارسال تایید به کارفرما ، باید منتظر تایید کارفرما بمانید . به محض تایید کارفرما کارمزد مورد نظر به حساب کاربری شما واریز خواهد شد برداشت وجه 24 تا 72 ساعت کاری پس از ارسال درخواست برداشت ، به حساب درج شده در درخواست شما واریز خواهد شد.

شماره کارت یا حساب باید متعلق به خود کاربر باشد.

پس از ثبت درخواست برداشت ، تا نهایی شدن برداشت وجه کاربر نمی تواند درخواست دیگری جهت برداشت وجه ثبت کند.
 
بالا