برگزیده های پرشین تولز

كسب درآمد با شیوه ای بسیار جدید برای وب مسترهای ایرانی

firebird

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
1,424
لایک‌ها
10
سن
46
بدون مقدمه، سایت php5.ir اختصاصاً برای فروش كتاب "خودآموز PHP 5" هست. اما در كنار بخش فروش سیستمی تعبیه كردیم تا دوستان وب مستر بتونند در فروش كتاب همكاری كنند و درصد (پورسانت) مناسبی هم بگیرند. قبل از اینكه در مورد سیستم توضیح بدم باید اینو متذكر بشم كه امكان تقلب در این سیستم از طرف سایت و صاحیش (یعنی من) صفر هست و امكان اینكه حقی از كسی ضایع بشه به هیچ وجه وجود نداره.

در این سایت كتاب به قیمت پشت جلد به فروش میرسه. اما اگر خریداری كوپن تخفیف داشته باشه میتونه با اون كوپن از سایت تخفیف بگیره. حالا كوپن رو از كی میگیره؟ بله. از شما میگیره. در ادامه توضیح میدم كه چطور؟

قدم اول برای شروع همكاری مراجعه به سایت و ثبت نام هست:
http://www.php5.ir/webmasters/register.php

بلافاصله ایمیلی واستون میاد كه توش لینكی هست كه توسط اون صحت ایمیل شما تأیید میشه. بعد از اون باید صبر كنید تا از طرف سایت اكانتتون اكتیو‌ بشه. یك ایمیل ظرف 24 ساعت براتون میاد كه بعد از دریافت ایمیل میتونید وارد كنترل پانل بشید و شروع به فعالیت كنید.

هنگامی كه شما در سایت عضو میشید برای هر فروش درصدی به شما تعلق میگیره (در حال حاضر این درصد رو 25 در نظر گرفتم). اما این معنیش این نیست كه شما از هر خرید این قدر پورسانت میگیرید بلكه این عدد حداكثر درصدی هست كه میتونید به خریدارانی كه از طریق شما كتاب رو بخرند تخفیف بدید. یعنی كوپن هایی از 1 تا 25 درصد بسازید. هر چقدر درصد تخفیف كوپن ها كمتر باشه پورسانت شما بیشتر میشه اما مطمئناً با كوپن هایی كه تخفیف بیشتری داشته باشند افراد بیشتری خرید میكنند. در نتیجه باید تعادلی بین سهم خودتون و درصد تخفیف كوپن ها ایجاد كنید.

شما بعد از ورود به كنترل پانل در اولین اقدام باید به بخش كوپن ها برید و در اونجا كوپن جدید تولید كنید. حداكثر درصدی كه میتونید برای تخفیف هر كوپن در نظر بگیرید همون 25 درصد هست. حالا اگر یك كوپن 10 درصدی بسازید و از طریق اون كوپن خریدی انجام بشه 15 درصد از مبلغ اون خرید سهم شما خواهد بود. به عبارت دیگه : درآمد شما = درصد تخفیف ما به شما – درصد تخفیف شما به مشتری.

چند نكته مهم :

+ با هر كوپن فقط و فقط یك بار میشه از سایت خرید كرد. یعنی اگر با یك كوپن یك سفارش ارسال بشه در هر حالتی دیگه اون كوپن سوخته و دیگه نمیشه ازش استفاده كرد.

+ شما لیستی از كوپنهایی كه ساختید رو دارید كه میتونید ببینید كدوم كوپن ها استفاده شده اند و كدوم باقی موندند.

+ فعلاً محدودیتی در ساختن كوپن ها وجود نداره ولی در آینده نزدیك محدودیتی مثلاً 1000 كوپن برای هر همكار گذاشته میشه. توصیه میشه كه تو ساختن كوپن ها همون مقداری كه لازم هست بسازید كه بعداً بتونید مدیریتشون كنید. برای هر كوپن میتونید توضیحی برای خودتون بنویسید كه بعداً به حافظه تون كمك كنه.

+ هر سفارشی كه از طریق یكی از كوپن های شما ارسال بشه بلافاصله در كنترل پانل اون سفارش رو میبینید (البته مشخصات طرف نزد سایت محفوظه و شما فقط اسمشو و مشخصات خرید رو میبینید). اما تا زمانی كه سفارش تأیید نشه مبلغی به درآمد شما اضافه نمیشه. به محض اینكه مطمئن بشیم سفارش صحیح هست درآمد شما در سایت منظور میشه.

+ در زمان خرید مبلغی برای پست پیشتاز به مبلغ سفارش اضافه میشه و در صورت خرید تعداد هم تخفیفی منظور میشه. دقت كنید كه این مبالغ هیچ تأثیری بر روی درصد سهم شما و درآمد شما نمیگذاره و شما از قیمت خالص كتاب سهم می برید.

+ اول هر ماه درآمد شما ارسال میشه. حداقل مبلغ لازم برای پرداخت پورسات 1000 تومان هست. امكانش هست كه مبلغ موقع پرداخت گرد بشه اما باقیمانده میره برای ماه بعد. مثلاً اگه درآمد 12350 تومن باشه مبلغ 12000 تومن ارسال میشه و 350 تومن تو حساب همكار باقی میمونه. البته اگه امكانش باشه خورده ها رو هم ارسال میكنیم.

+ این سیستم رو كلاً خودم نوشتم. اگه احیاناً نظری داشتید یا مشكلی،‌ باگی، ‌حفره ای،‌ سوراخی،‌ چیزی دیدید ممنون میشم به من اطلاع بدید.

امیدوارم این همكاری هم ما رو در فروش یك محصول فرهنگی كمك كنه تا بتونیم این جور كارها رو ادامه بدیم و هم به شما سود كافی و مناسب رو برسونه.

ویرایش : درصد تخفیف از 15 درصد به 25 درصد افزایش پیدا كرد تا دوستان بیشتری در این پروژه همكاری كنند. درصد تخفیف دوستانی كه تاكنون عضو شدند هم افزایش پیدا كرد.
 

persian-earning

کاربر فعال درآمد اینترنتی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
31 جولای 2004
نوشته‌ها
1,070
لایک‌ها
1
محل سکونت
UnderNet
واقعا شیوه خوبی برای دوستان وب مستر است، علی ال خصوص با این سیستم میشه بالانس خوبی بین تعداد فروش و درصد سود به وجودآورد. امیدوارم موفق باشید.
 

Tony.65

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2006
نوشته‌ها
74
لایک‌ها
0
محل سکونت
Success land
تبریک میگم.شیوه خوبی رو انتخاب کردی اما نه برای یک محصول.
به نظر من این طرحت وقتی جواب میده که محصولات زیادی برای فروش داشته باشی.
حتی اگه کتاب شما بالاترین فروش رو هم داشته باشه فکر میکنید نهایتش چند نسخه بفروشید؟
فکر میکنی چقدر سود میرسونه که افراد برا فروشش اقدام کنن؟
به هر حال امیدوارم موفق باشی
 

sokooot

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
10
سن
40
محل سکونت
جهنم
طرح خوبیه!!
اما دوست من !1 یه چیز رو توجه کن!! شما کتاب رو اگر بخوای بدی به کتاب فروشی های انقلاب هم بفروشن !! عمرا کمتر از 30% ازت پورسانت بگیرن!! باور نداری !! بپرس!!!
پس این رقم 15 درصد یه مقدار بی انصافی در حق وب مستر هاست!!

اما کار جالبیه!! من هم بر خوب بودنش تاکید دارم !! اما 15 درصد فوق العاده بی انصافی است !! تازه اون نه 15 خالص!! 15 ای که باید ازش تخفیف بدی!!!

شما گویا هزینه های خودت رو هم سربار کردی روی درصد !!! اما اگر سایبر می فروشی !! قیمت رو هم سایبر بده!!

(حداقل باید قیمتی بدی که کتابفروش می دی!!! این جوری هم دوستان می تونن تخفیف درست و حسابی تری بدن و هم در امد بهتری داشته باشن!!! در غیر این صورت ارزشی نداره!! چون ملت دانشجو خودشون بن تخفیف دارن!! از کتابفروشی با قیمت پشت جلد می خرن 10% تا 50% اش رو با بن می دن !! یعنی کار شما توی نت کشک!!)
(من که خودم همین کارو می کنم!!)
اونایی هم که بن ندارن به راحتی از دلا لای انقلاب می خرن!! و این جوری تا 40% مبلغ رو اف می کنن!!




فروش بیشتر با سود کمتر = منفعت بیشتر


امیدوارم موفق باشی!!
 

firebird

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
1,424
لایک‌ها
10
سن
46
من خیلی از حرفهای دو تا دوست عزیز (Tony.65 و sokooot) رو قبول دارم. (چون طولانی میشه quote نکردم) مشخص هست که به بازار کتاب آشنا هستید. این 15 درصد هم وحی منزل نیست و قابل تغییر هست. من در ذهنم در نظر داشتم که 15 درصد رو برای همه وب مسترها در نظر بگیرم ولی دوستانی که وب سایتهای بهتری دارند - مثلاً در زمینه برنامه نویسی یا سایتشون پربیننده است - درصد بیشتری مثلاً 20 درصد داشته باشند. این کاری که شروع کردیم من جای دیگه ندیدم و فکر میکنم برای اولین بار باشه و مطمئناً ایراداتی داره که امیدوارم در طول زمان و با کمک شما و دوستان دیگر رفع بشه اما اینکه چطور ما به این رقم رسیدیم رو من با چند عدد و رقم میگم بهتون :

+ شرکتهای پخش معمولاً بین 35 تا 40 درصد کتاب رو به تعداد بسیار بالا به طور امانی می گیرند (حداقل 200 به بالا) و سر هر ماه تعداد فروش رفته رو به صورت چک میدن که به دلیل بالا بودن مبلغ چک و اعتبار این شرکت ها به راحتی میشه این چک رو نقد کرد. یک مسأله رو توجه کنید که اگر من میخواستم فقط با شرایط این شرکتها بسازم دیگه سایت نمی زدم و برنامه نمینوشتم و این همه زحمت رو به دوش خودم نمینداختم.

+ من الان همین کتاب و سی دی رو به چند کتاب فروشی در مشهد به نرخ 25 درصد به طور امانی دادم. البته اونها به تعداد گرفتند و فروش تعداد بسیار باصرفه تر هست. علاوه بر این هزینه پستی هم وجود نداره و بعد از فروش کتابها مبلغشو نقد می پردازند. اگه هر کدوم از دوستان بتونند کتاب رو به تعداد بفروشند (مثلاً به آموزشگاههای کامپیوتر شهر خودشون که بنا به تجربه خودم استقبال هم می کنند) من میتونم تخفیف بهتری هم بدم.

+ الان در این تاپپک من دارم کتاب رو به دوستان پرشین تولز با 10 درصد تخفیف میدم و هزینه پست هم جداگانه حساب نمیشه. تمام کتابها رو به خاطر رضایت دوستان با پست پیشتاز میفرستم چون پست عادی به نحو عجیبی دیر میرسه. هزینه پست و بسته بندی 1800 تومن میشه که 30 درصد قیمت کتاب هست. با اون 10 درصد میشه 40 درصد.

+ تو سیستم ما 15 درصد تخفیف داده میشه. هزینه پست عادی 600 تومان هست که 10 درصد دیگه است که میشه 25 درصد. تو همین سیستم برای پست پیشتاز 1000 تومان اضافه گرفته میشه که 800 تومن دیگه رو خودمون میدیم. اینجا هم 13 درصد هزینه پست به دوشمون هست که با 15 درصد تخفیف میشه 28 درصد.

+ در سیستم ما دوستان وب مستر فقط بازاریابی رو انجام میدن اونم به این شکل که به کاربرانشون کوپنهای تخفیف مثلاً 5 و 10 درصدی میدن و در همون حال 5 تا 10 درصد سود برای هر کتاب می گیرند ولی وظیفه کتابفروش و شرکت پخش بسیار گسترده تر هست و طبیعیه که سود بیشتری طلب کنند.

حالا شما با این اطلاعاتی که دادم نظرتون رو درباره درصدی که فکر میکنید مناسب باشه بگید طوری که دو طرف راضی باشند.
 

sokooot

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
10
سن
40
محل سکونت
جهنم
کارفرهنگی نه گفتن نداره!!

شماره تلفن ات رو برای من پ خ کن

من روی اکانت های ریسلر ام 5 تا دی وی دی تمپلت هدیه می دادم!! از این به بعد می خوام کتاب بدم!
(با اینکه می دونم خیلی ها بهم خواهند خندید)


من هستم
فقط ببین تخفیف باحال بده (تعداد هم با احتساب اونایی که هنوز براشون ارسال نکردیم 11 تافعلا)
خودم هم به مشتریام تحویل می دم

این مشخصات رو لطفا پ خ کن
ممنون
 

firebird

Registered User
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
1,424
لایک‌ها
10
سن
46
درصد تخفیف بیشتر شد. پست اول رو ویرایش كردم.
 
بالا