برگزیده های پرشین تولز

كلوپ هواداران اورتون

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
آنچلوتی: پیروزی در آنفیلد هدیه به هواداران اورتون
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون، از نتیجه ای که شاگردانش در دربی مرسی ساید برابر لیورپول کسب کردند بسیار راضی بود.



به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی می گوید که پیروزی ویژه آنها در دربی مرسی ساید هدیه ای به هوادارانشان بود.

این اولین پیروزی اورتون در آنفیلد از سال 1999 تاکنون بود و موجب شد تا اورتون در جدول رده بندی لیگ برتر با لیورپول هم امتیاز شود.

کارلو آنچلوتی و شاگردانش در حالی پا به آنفیلد گذاشتند که در دو بازی قبلی خود برابر سیتی و فولام شکست خورده بودند و پس از برد برابر قرمزها سرمربی تافی ها خوشحال است که دوباره طعم پیروزی را چشیده اند.


01574870.jpg






آنچلوتی گفت: "واقعا خوشحالیم. واقعا راضی هستیم. بعد از مدت طولانی اورتون توانست در آنفیلد پیروز شود. این هدیه ای خوب برای هواداران است.


همانطور که قبلا هم گفتم دربی بازی خاصی است اما ما باید سه امتیاز بازی را در خانه هم بگیریم. در خانه به اندازه کافی خوب نیستیم. ما باید در بازی‌های خانگی هماهنگی بیشتری پیدا کنیم و در حال کار روی این قضیه هستیم."





01574871.jpg






شیموس کولمن، کاپیتان اورتون، نیز پس از این پیروزی تاریخی گفت: "خیلی احساس محشری است، مخصوصا بعد از اینهمه سال به اینجا آمدن و هر بار ناامید کردن خودمان و بدتر از آن ناامید کردن هوادارانمان و آبی های شهر...





دوران سختی بود. می توانیم سعی کنیم فراموشش کنیم، اما وقتی 10 سال در این شهر زندگی کرده باشی، پذیرفتنش و تحمل کردنش خیلی سخت بود...





من از اینکه بهانه های کلیشه ای بعد از باخت ها بیاورم خسته شده ام. از سرمربی بابت کارهایی که برای ما کرد تشکر می کنم، همچنین از بازیکنان برای این تغییر باورنکردنی.


این پیروزی برابر قهرمانان فصل پیش و مدافعان عنوان قهرمانی بود... ما واقعا خوشحالیم."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
خامس: از انتقال به اورتون راضی ام
خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی از انتقال به اورتون ابراز خوشحالی کرد.



به گزارش "ورزش سه"، شروع خامس رودریگز در اورتون بقدری خوب بود که بسیاری زین الدین زیدان را به علت عدم استفاده از این بازیکن در ترکیب شماتت می کردند. علیرغم افت در ادامه مسیر، خامس رودریگز اخیرا دوباره به ترکیب بازگشته و او این هفته در برتری تیمش مقابل لیورپول ایفای نقش کرد. خامس رودریگز از حضور در گودیسون پارک رضایت داشته و در مورد برتری اورتون مقابل لیورپول نیز صحبت کرده است.

01562752.jpg


خامس رودریگز گفت: "من از حضور در ترکیب اورتون و انتقال به این تیم خوشحالم. همه ما می دانیم که انتقال به اورتون مرحله جدیدی در دوران ورزشی من محسوب می شود. تقریباً در 30 سالگی شرایط من خوب است و بابت هر چیز جدیدی که به زندگی من اضافه می شود خوشحالم.



برتری مقابل لیورپول در لیگ برتر؟ بازی کردن در برابر لیورپول دشوار بود. همه می دانند که لیورپول تیم بزرگی است و من فکر می کنم آنها در بین سه تیمی قرار دارند که نمایش خوبی ارائه می دهند. خوشحالم که به تیمم کمک کردم تا در این دربی برنده شود. اورتون از سال 1999 تاکنون در استادیوم آنفیلد پیروز نشده بود، پس ما این هفته موفق به تاریخ سازی شدیم. من از اینکه بخشی از ترکیب اورتون در این دیدار بودم احساس رضایت دارم و امیدوارم بتوانم به همین روند خوب در آینده ادامه دهم."
 
بالا