aftabgardun_erfan
Registered User
آیا کسب و کار شما به نحو احسن کارش را انجام می دهد؟آیا محصولات و خدمات تان برای مشتریان محبوبند؟
در این صورت خوب کار میکنند . اما توقع نداشته باشید که روزگار خوب برای همیشه ادامه داشته باشد . اولویتهای مشتری تغییر میکند . رقبا ، خریداران را با محصولات جدیدشان وسوسه می کنند . و نیازهای جدیدی را در مشتریان درک میکنند که تاکنون هیچ کسی به آن ها نپرداخته است .
اگر کسب و کارهای کوچک میخواهند ضمن حفظ بقایشان ،در مسیر موفقیت نیز گام بردارند، تدوین ابعاد کلیدی بازاریابی، الزامی است. بسیاری از مالکان کسب و کارهای کوچک بر این باورند که اگر نتوانند مانند کوکاکولا۱ یا نایک۲ باشند، این بدان معنا است که در کل فرآیند بازاریابی شکست خواهند خورد. در واقع، طبقهبندیهای مختلفی وجود دارند که میتوانند به کسب و کار کوچک شما کمک کنند.
در کسب و کار ، بقا و رشد بلند مدت از بهره برداری موفق از فرصت های جدید بازار، ناشی می شود . شما آن فرصت ها را با گوش کردن و یاد گرفتن پیدا میکنید . گوش کردن و یادگیری ، مهارت های سازمانی مورد نیازند که در نهایت ، برندگان را از بازندگان جدا میکنند .
آن ها مواردی هستند که شرکت ها باید برای این که مشتریان و رقبا را درک کنند و فرصت های بازار را شناسایی کنند، انجام می دهند.
در گذشته ، کارکرد بازاریابی معمولاً به صورت مالکیت شغل بود و از طریق تحقیقات رسمی بازار و تجزیه و تحلیل داده های مشتری دنبال می شد . امروزه ما دریافته ایم که این امر یک اشتباه بوده است و گوش کردن و یادگیری مسئولیت های فردی هستند . همواره مشتریان ، نیازمندی ها ، ترجیحات ، علایق و مواردی که به آن ها علاقه ندارند را نشان می دهند ، و هر فردی باید تلاش کند تا آن علائم را به دست آورد .
تحقیقات رسمی بازاریابی ، تنها یک روش برای انجام این امر هستند. تحقیقات رسمی بازاریابی ، تنها یک روش برای انجام این امر هستند. فروشندگان به صورت روزانه با مشتریان در تماس اند و هر تماس ، فرصتی برای گوش دادن و یاد گرفتن است . تولید کنندگان محصول ، با کاربران اصلی که به صورت معمولی محصولات آماده مصرف را تغییر می دهند ، صحبت میکنند تا آنها را با نیازهای منحصر به فردشان سازگار کنند.
منبع : نسل وب
در این صورت خوب کار میکنند . اما توقع نداشته باشید که روزگار خوب برای همیشه ادامه داشته باشد . اولویتهای مشتری تغییر میکند . رقبا ، خریداران را با محصولات جدیدشان وسوسه می کنند . و نیازهای جدیدی را در مشتریان درک میکنند که تاکنون هیچ کسی به آن ها نپرداخته است .
اگر کسب و کارهای کوچک میخواهند ضمن حفظ بقایشان ،در مسیر موفقیت نیز گام بردارند، تدوین ابعاد کلیدی بازاریابی، الزامی است. بسیاری از مالکان کسب و کارهای کوچک بر این باورند که اگر نتوانند مانند کوکاکولا۱ یا نایک۲ باشند، این بدان معنا است که در کل فرآیند بازاریابی شکست خواهند خورد. در واقع، طبقهبندیهای مختلفی وجود دارند که میتوانند به کسب و کار کوچک شما کمک کنند.
در کسب و کار ، بقا و رشد بلند مدت از بهره برداری موفق از فرصت های جدید بازار، ناشی می شود . شما آن فرصت ها را با گوش کردن و یاد گرفتن پیدا میکنید . گوش کردن و یادگیری ، مهارت های سازمانی مورد نیازند که در نهایت ، برندگان را از بازندگان جدا میکنند .
آن ها مواردی هستند که شرکت ها باید برای این که مشتریان و رقبا را درک کنند و فرصت های بازار را شناسایی کنند، انجام می دهند.
در گذشته ، کارکرد بازاریابی معمولاً به صورت مالکیت شغل بود و از طریق تحقیقات رسمی بازار و تجزیه و تحلیل داده های مشتری دنبال می شد . امروزه ما دریافته ایم که این امر یک اشتباه بوده است و گوش کردن و یادگیری مسئولیت های فردی هستند . همواره مشتریان ، نیازمندی ها ، ترجیحات ، علایق و مواردی که به آن ها علاقه ندارند را نشان می دهند ، و هر فردی باید تلاش کند تا آن علائم را به دست آورد .
تحقیقات رسمی بازاریابی ، تنها یک روش برای انجام این امر هستند. تحقیقات رسمی بازاریابی ، تنها یک روش برای انجام این امر هستند. فروشندگان به صورت روزانه با مشتریان در تماس اند و هر تماس ، فرصتی برای گوش دادن و یاد گرفتن است . تولید کنندگان محصول ، با کاربران اصلی که به صورت معمولی محصولات آماده مصرف را تغییر می دهند ، صحبت میکنند تا آنها را با نیازهای منحصر به فردشان سازگار کنند.
منبع : نسل وب