برگزیده های پرشین تولز

لطفن يه برنامه طراحي فلوچارت FlowChart با اين مشخصات معرفي كنند...

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام دوستان عزيز
1538.gif


. دوستان عزيز! يه برنامه طراحي Flowchart مي‌خواهم كه توانايي لينك كردن يك باكس از يك FC به پروسه كامل آن باكس را در FC ديگري كه طراحي كرده‌ايم را داشته باشد. يعني با كليك روي آن باكس FC ريز آن را يا نمايش دهد. حالا يا اين FC دوم در همان Page يا Pageهاي بعدي FC Main باشه يا در فايلي مجزا. براي بهتر رساندن منظورم يه مثال ميزنم:

. فرض كنيد Flowchart يك پروسه كلي از كارهايي كه برنامه بايد انجام دهد را به شكل زير طراحي كرده‌ايم:



. همچنين براي هر پروسه فوق (كه فعلن 2 تا پروسه در تصوير هست) هم يه FC مجزا طراحي نموده‌ايم كه آن پروسه را با جزيات كاملتر و مراحل مختلف نشان مي‌دهد. حالا مي‌خواهم برنامه اين امكان را داشته باشد كه وقتي روي مثلن باكس Get OS Information كليك مي‌كنم، FC مرتبط با اين باكس را كه با جزيات بيشتري طراحي نموده‌ام را بياورد.

. در خواست راهنمايي: همچين برنامه‌اي را مي‌شناسيد كه در آن بشود باكسي از يك FC را به يك FC ديگه طوري لينك كرد كه با كليك روي اون باكس، FC لينك شده را نمايش دهد؟!

. برنامه‌اي كه الان دارم Diagram studio هست ولي چنين امكاني را ندارد. لطفن برنامه Power Point را معرفي نكنيد، كار با آن را بلد هستم ولي براي FC برنامه نويسي به شكل تخصصي طراحي نشده.
موفق باشيد.
67562.gif


خداحافظ
IgImAx
88/02/10
209266.gif
26650.gif
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
من برنامه ای با این مشخصاتی که شما میخوای ندیدم ولی از لحاظ نوشتن برنامه ظاهرش که زیاد سخت نیست !(اگر درست فهمیده باشم شما چی میخوای)
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام Mahdy2021 عزيز
1538.gif


به نقل از Mahdy2021 :
...ولی از لحاظ نوشتن برنامه ظاهرش که زیاد سخت نیست...
. اولند، ممنون كه توجه نموديد و پاسخ داديد، ولي: درست متوجه منظورتان از اين جمله نشده!؟ من كلن يه برنامه طراحي فلوچارت با اون مشخصات و براي برنامه‌‌هايي كه مي‌نويسم مي‌خواهم. وقتي يه برنامه قرار كارهاي پيچيده و زيادي را انجام دهد ديگه نميشه بدون رعايت و استفاده از اصول كامل الگوريتم نويسي و بعدش تبديل الگوريتم به فلوچارت با جزيات بيشتر و بعدش طراحي كلي GUI و ... كار اون برنامه را جلو برد!

. برنامه‌ايي كه الان دارم Diagram studio هست و كلي محيط طراحي داره ولي متاسفانه Multi Layout نيست. الان كه بين برنامه‌هاي طراحي FC جستجو كردم، يك برنامه خيلي عالي تبديل الگوريتم به FC با خاصيت Multi Diagram يافتم! به نام FlowBreeze . اين برنامه در تصوير‌هاي بالا و وسطي در اين آدرس تقريبن آنچيزي را كه مي‌خواهم دارد و در دمو 2 هم كه يك توانايي خيلي عالي از برنامه را كه الگوريتم را به FC تبديل مي‌كند را نشان مي‌دهد. اما اينكه چقدر Multi Diagram-اش خوب و راحت بين پروسه‌ها پرش كنه را نمي‌دانم و بايد تستش كنم.

. من برنامه فوق را تا زماني كه دوستان برنامه‌اي را كه تست كرده باشند و توانايي خواسته شده من را داشته باشد، دونلود نمي‌كنم. پس اگر دوستان برنامه‌اي را مي‌شناسيد، لطفن آدر سايتش را بدهند، بقيه‌اش با خودم....!

موفق باشيد.
67562.gif


خداحافظ
IgImAx
88/02/11
209266.gif
26650.gif
 
بالا