برگزیده های پرشین تولز

لو رفتن عکسهای جدید اچ تی سی ۱۰ (HTC 10)

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
این روزها شایعات بازار گرمی ندارند.چون اکثر کمپانی ها پرچمداران خود را معرفی کرده اند و فقط پرچمدار کمپانی اچ تی سی یعنی وان ام ۱۰ (One M10) باقی مانده است. اچ تی سی ۱۰ را دیروز در تصاویری در دنیای واقعی دیدیم که آن ها هم در رنگ مشکی بودند، البته در کنار ان یک رندر کامل از همه زوایا در رنگ نقره ای هم وجود داشت. امروز اما تصاویر همان وضعیت را دارند، یعنی یک رندر در رنگ نقره ای و دو تصویر از دستگاه واقعی در رنگ مشکی. در ادامه با ittl همراه باشید.





امسال اچ تی سی تقریبا شبیه به سال ۲۰۱۴ عمل کرد و اچ تی سی ۱۰ را همانند وان ام ۸ پس از معرفی پرچمدار سامسونگ و سونی در نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد. التبه امسال اوضاع کمی متفاوت است و رقابت با حضور الجی و پرچمدار ۱۰۲۶ این شرکت، یعنی الجی جی ۵ سخت تر هم می شود. به نظر می رسد به همین زودی ها شاهد ارایه رسمی اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) باشیم چرا که اچ تی سی تا کنون ۲ تیزر رسمی برای پرچمدار بعدی خود منتشر کرده است، یک تصویر که تا حدود زیادی به طراحی دستگاه اشاره می کند و یک ویدیو که تلاش شبانه روزی اچ تی سی بر روی پرچمدار بعدی خود را به ما یادآور می شود.



طراحی پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی با پرچمداران قبلی در سری One MX فرق دارد و شاید دلیل حذق شدن One M از نام پرچمدار ۲۰۱۶ و تنها HTC 10 نامیدن آن، همین باشد. یکی از مهم ترین تغییرات اچ تی سی در جلوی دستگاه رخ می دهد، همانطور که قبلا دیدیدم حضور حسگر اثرانگشت و اسپیکر دوتایی استریو بوم ساوند در جلو دستگاه در وان ام ۹+ (One M9+) اصلا جالب نبوده است، به همین دلیل اچ تی سی تصمیم گرفت طراحی وان آ ۹ (One A9) را برای جلوی پرچمدار بعدی خود در نظر بگیرد. با این طراحی دیگر بلندگوی دوتایی استریو بوم ساوند اچ تی سی که یکی از برتری های همیشگی دستگاه های این شرکت به دیگر شرکت ها بود حذف شده است اما خوب آنکه جایش به حسگر اثرانگشت داده شده است.

مشخصات پرچمدارهای سال ۲۰۱۶ بسیار نزدیک به هم شده است. اچ تی سی ۱۰ به احتمال ۹۹٪ از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد، نمایشگر ۵.۲ به رزلوشن QHD دارد و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری آلتراپیکسل را خواهد داشت. نظر شما درباره پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ تی سی چیست؟ زیباست و قابل رقابت؟



منبع:
لو رفتن عکسهای جدید اچ تی سی ۱۰ (HTC 10)
 
بالا