برگزیده های پرشین تولز

لپ تاپ HP یا ASUS ؟ هیبریدی یا معمولی؟ رنج 1200 تا 1600 دلار؟

ojen

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2009
نوشته‌ها
94
لایک‌ها
55
محل سکونت
مشهد
سلام
من به تازگی قصد خرید لپ تاپ جدید داشتم که وارد دنیای جدید لپ تاپ ها شدم و واقعا گیج شدم و قیمتهای فضایی که تصمیم گرفتم به یه دوستی بسپارم تا از خارج از ایران برام بیاره که به صرفه تر باشه ولی تویه انتخاب مدل کمی به مشکل خوردم.

اول اینکه این لپ تاپ های دو در یک یا هیبریدی آیا در قدرت و کیفیت تفاوتی با لپ تاپ های معمولی میکنه؟ یه جورایی مثل لپ تاپ با پی سی رومیزی هست؟ چطوریاس؟ آیا به دلیل تاشو بودن صفحه به صورت 360 درجه مشکلاتش بیشتر هست؟ اگر کسی استفاده کرده حتما راهنماییم کنه.

و حالا با بررسی مدل های مختلف بین دوتا برند asus و hp موندم و اینکه معایبشون رو نتونستم دقیق تویه اینترنت پیدا کنم و هنوز جایی بررسی نشدن.

HP Spectre x360 - 15-df1040nr
VS
ASUS ZenBook Flip S Ultra Slim Laptop


https://store.hp.com/us/en/pdp/hp-spectre-x360-15-df1040nr


این دوتا لینک مربوط به لپ تاپ های اچ پی و ایسوس هست که تقریبا 250 دلار اختلاف قیمت هم دارن اما میخوام بدونم که کدوم بهتره اصلا رم DDR4 بهتره یا LPDDR4X یا کارت گرافیک 2 گیگ جیفورس خوبه یا Intel Iris Xe Graphics از نظر قدت همینطور میزان داغ شدن لپ تاپ و کیفیت تاچ و مقاوت و....

اگر کسی از این لپ تاپ ها داره لطفا نظرش روبگه یا اگر گزینه بهتری تویه رنج 1200 دلار تا 1600 دلار داره بگه تا بررسی کنم.

اصلا شاید بهتر باشه لپ تاپ غیر تاچ تهیه کنم؟

من کارم تقریبا 50 درصد وبگردی و مدیریت سایتها و هاستهام هست. 50 درصد دیگه برای برنامه نویسی و شاید فیلم و کمی بازی باشه.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
 
بالا