برگزیده های پرشین تولز

لیست برنامه‌های شرکت سونی برای رویداد E3 2018 فاش شد

lala90

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
43
محل سکونت
زابل
به تازگی تصویری از لیست برنامه‌های شرکت سونی برای رویداد E3 2018 فاش شده است که خبر از معرفی عناوین بزرگی به مانند Devil May cry 5 و Bloodbone 2 می‌دهد. به نظر می‌رسد E3 2018 برای کاربران پلی‌استیشن رویداد بسیار هیجان انگیزی خواهد بود.

شرکت سونی ماه گذشته بر خلاف سنت‌های پیشین خود اعلام کرد که طی رویداد E3 2018 به نمایش عناوینی چون The Last of Us Part 2 و Death Stranding خواهد پرداخت. اگرچه سونی از برنامه‌های خود به طور کامل رونمایی نکرد اما طی هفته‌های گذشته شایعات بسیاری در این رابطه در فضای مجازی منتشر شد. حال جدیدترین شایعات مربوط به تصویری است که از لیست برنامه‌های شرکت سونی برای رویدد E3 2018 فاش شده و از معرفی و نمایش بازی‌های بزرگی طی این رویداد خبر می‌دهد. در تصویر مورد که در قسمت پایین قابل مشاهده است نه تنها Bloodborne 2 و Devil May Cry 5 بلکه نام عناوین دیگری چون MediEvil ،BioShock Resurgence و SOCOM: Coalition نیز به چشم می‌خورد. به علاوه احتمالاً شاهد معرفی و نمایش عناوین واقعیت مجازی چون Resident Evil 2remake و Spider-Man نیز خواهیم بود.


از صحت لیست منتشر شده اطلاعی نداریم. اگرچه کم و بیش می‌دانیم نمایش عناوینی به مانند Ghost of Tsushima ،Spyro: Reignited Trilogyو Kingdom Hearts 3 تایید شده است و به علاوه PUBG نیز عنوانی است که احتمالا طی رویداد E3 2018 برای کنسول پلی‌استیشن ۴ تایید می‌شود اما با این وجود نام‌هایی چون SOCOM بسیار دور از ذهن است. یکی دیگر از دلایلی که می‌توان لیست مورد نظر را ساختگی دانست. بنابراین در حال حاضر که در عصر تکنولوژی قرار داریم، طراحی چنین تصاویری بسیار ساده بوده و از این روی ممکن است تصویر مورد نظر کاملاً ساختگی باشد.

اما در غیر این صورت و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، E3 2018 برای کاربران پلی‌استیشن بسیار رویداد هیجان انگیزی خواهد بود و این موضوع کار را برای رقیبان سونی یعنی مایکروسافت و نینتندو بسیار سخت می‌کند.
 
بالا