برگزیده های پرشین تولز

لیگ دهم 89-90

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
خوب همونطور که میدونید لیگ دهم از تاریخ 8 مرداد آغاز میشه و فعلا تیم ها در حال یارگیری هستن.
اخبار مطربوط به لیگ دهم رو فعلا اینجا قرار میدیم تا لیگ شروع شه
(البته بجز نقل و انتقالا چون تاپیک مجزا داره , اینجا)
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
وضعیت نامشخص سرمربی 10 تیم لیگ برتری/ فعلا خبری از خارجی‌ها نیست

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در حالیکه کمتر از 57 روز به آغاز دهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور باقی مانده است، فقط پنج تیم حاضر در این رقابت‌ها تکلیف‌شان مشخص است و قطعا می دانند سرمربی‌شان برای فصل پیش رو کیست. به گزارش خبرنگار مهر، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز شد. البته از خیلی وقت پیشتر از این تیم‌ها به تکاپو افتاده بودند، پنهانی و آشکارا و با هر گزینه‌ای مذاکره می کردد تا تیمی خوب برای فصل آینده ببندند. با گذشته کمتر از یک هفته از آغاز فصل نقل و انتقالات برخی تیم‌ها گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و از همین آغاز کار از رقبا پیش افتاده‌اند و البته در این وانفسا هستند تیم‌هایی که هنوز نمی دانند سرمربی‌شان کیست و فصل آینده چه می خواهد و چه دارند که با آن برای خود هدف و آرمان تعیین کنند.
در زیر اشاره ای کوتاه به وضعیت تیمهای لیگ برتری می شود، آنهایی که در تدارک حضور در دهمین دوره لیگ برتر هستند:

سپاهان اصفهان: قهرمان لیگ برتر و یکی از باثبات ترین تیم‌های فوتبال ایران در اولین اقدام قرارداد امیر قلعه نویی را تمدید کرد با این هدف که توفیقات فصل گذشته را تداوم بخشد. حضور جانواریو در سپاهان یکی از مهمترین اتفاقات فصل نقل و انتقالات است که برای این تیم یک موفقیت بزرگ محسوب می شود. از اردوی سپاهان خبر می رسد، ستاره‌های راضی و ناراضی فصل گذشته حفظ می شوند، قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و البته جبران ناکامی‌های لیگ قهرمانان هزینه دارد و ساکت با تدبیر این هزینه‌ها را تامین می کند.

ذوب آهن اصفهان: ابراهیم زاده می خواهد در ذوب آهن بماند و کار نیمه تمام خود را در این تیم تمام کند. رسیدن به قهرمانی آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان رویارویی است که ابراهیم زاده برای تحقق آن باید در ذوب آهن بماند. او می خواهد در ذوب آهن به فعالیت خود ادامه دهد اما هنوز رسما با این باشگاه قراردادی امضا نکرده است. خداحافظی مسلمان از ذوب آهن و بازگشت امید ابوالحسنی به این تیم اولین جابجایی در جمع سبزپوشان اصفهانی است. ذوبی‌ها امیدوارند ترکیب موفق فصل گذشته را حفظ کنند، کاری دشوار که وقوع آن هزینه براست و دشوار. ماندن یا رفتن خلعتبری این روزها دغدغه اصلی ابراهیم‌زاده و مدیران ذوب آهن است.

استقلال تهران: مرفاوی از استقلال رفت و سرمربی مس کرمان شد. با جدایی او استقلال به تکاپو افتاده است تا یک مربی واجد شرایط را پیدا کند. ابراهیم زاده، مظلومی و... در سیاهه آبی پوشان جای دارند اما هیچ کدام هنوز حاضر به پذیرش مسئولیت استقلال نشده‌اند. در تیم استقلال قرارداد 13 بازیکن به اتمام رسیده و تا به امروز تنها "فیلیپ آلوز دسوزا" و جواد شیرزاد با این تیم قرارداد داخلی به امضا رسانده‌اند. پس از جانواریو، سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی هم نزدیک در خروجی باشگاه هستند. باید دید واعظی آشتیانی با شعار فوتبال پاک می تواند، تیمی پاک را برای فصل آینده تدارک ببیند یا در همین فصل نقل و انتقالات مغلوب دیگر تیم‌های لیگ برتری می شود.

پرسپولیس تهران: یکی از محسنات حضور علی دایی در پرسپولیس علاوه بر دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی این است که سرخپوشان پس از سه فصل با نظر سرمربی تیم‌شان بازیکن می گیرند. طی سه فصل گذشته تیم را به نوبت استیلی، پیروانی و عبدی تیم پرسپولیس را بستند و تحویل سرمربیانی دادند که نظری روی جذب بازیکنان نداشتند. اما این بار دایی تیم پرسپولیس را برای لیگ دهم تدارک می بیند. او فهرست خوبی را مدنظر دارد، غلامرضا رضایی، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی، کریم انصاریفرد و ... . این نفرات اسم و رسم دار اگر سرخپوش شوند، تیم دایی می تواند امیدوار به موفقیت در پیکارهای داخلی و آسیایی باشد. تا به امروز که اخبار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات حول و حوش شایعات می گذرد و هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

استیل آذین تهران: پرسرو صدا مانند فصل گذشته. هر ستاره‌ای که در فوتبال ایران است، استیل آذین او را می خواهد. بعد از سوشا مکانی و میلادزنیدپور، حرف از حضور سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی و... در این تیم است. اینها همه قرار است پیراهن استیل آذین را برتن کنند در حالیکه هنوز مشخص نیست نام سرمربی این تیم کیست؟ فعلا که حرف از فرانک ریکارد، فاتح تریم و مصطفی دنیزلی است شاید هم قرعه به نام تیم پیروانی، شاهرودی و عابدزاده افتاد!

صبای قم: از قم اخبار خوبی به گوش نمی رسد. از مدیرعامل تا سرمربی و بازیکنان همه بلاتکلیف هستند. فعلا که بازیکنان این تیم رقم پیشنهادی تیم‌های دیگر را بالا و پایین می کنند و بی خیال صبا هستند. صبای قم این روزها ساکت ترین تیم لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات است.

تراکتورسازی تبریز: بازهم بحث تکراری منشوری بودن کمالوند مطرح شده است. جالب اینجاست که کمالوند و مسئولان تراکتورسازی این موضوع را تکذیب می کنند و از سوی دیگر برخی‌ها به دنبال جانشین برای این مربی هستند. شفق که چند هفته ای است فهرست مورد نظر کمالوند را در جیب دارد، یک گوشش به فدراسیون است تا مبادا سرمربی موفق تیمش را از دست بدهد. تراکتور قرمز لیگ برتر فعلا در استراحتگاه است و منتظر راننده‌ای که برای لیگ دهم استارت بزند. آیا نام این راننده همچنان "فراز کمالوند" خواهد بود یا قرعه به نام یک مربی دیگر می افتد.

سایپا کرج: مایلی کهن ماندنی شد. این مهمترین خبر از اردوی نارنجی پوشان کرجی است که روزهای پایانی لیگ را با نتایجی خوب پشت سر گذاشتند. مایلی کهن که در بستن تیم‌های آرام و بی حاشیه تخصص دارد، بازهم این فرصت را خواهد داشت که سایپایی مطمئن را برای جاده پرفراز و نشست لیگ دهم تدارک ببیند. او در اولین اقدام باید کریم انصاریفرد ستاره تیمش را حفظ کند، ستاره‌ای که این روزها بشدت هوای رفتن به پرسپولیس را در سر دارد.
مس کرمان: پایان عصر لوکا و آغاز دوره صمد مرفاوی. مرفاوی به حیات خلوت استقلالی‌ها آمد با این امید که همانند قلعه نویی و مظلومی خود را برای بازگشت موفق به دامان فوتبال مهیا کند. او تیمی نصف و نیمه دارد که هنوز در فصل نقل و انتقالات کار خاصی انجام نداده است. جدایی برخی بازیکنان همچون ادینهو، پیرو قربانی و ... اخباری نگران کننده برای صمد و تیمی است که در هفته سی و سوم در لیگ برتر ماندنی شد.

فولادخوزستان: پاسخ "نه" جلالی به استقلالی‌ها خبری خوش برای فولادخوزستان بود. جلالی می داند فصل آینده کاری دشوار برای بقای فولاد در لیگ برتر دارد، پس خیلی زودتر از دیگر مربیان قرارداد خود را با فولاد تمدید کرده و منتظر است تا تیمی مطمئن را برای فصل بعد ببندد.

پیکان قزوین: پیکان شانس آورد که لیگ برتر تمام شد وگرنه این تیم هم به لیگ دسته اول سقوط می کرد. با عملکردی که تیم پیکان در هفته‌های پایانی لیگ برتر داشته است، باید به مدیران این باشگاه حق داد که دنبال جانشین برای درخشان باشند. پیکان رنگ و رو رفته احتیاج به مرمت دارد، اگر با شرایطی که فصل گذشته داشت، در لیگ برتر آینده حضور یابد از "خط حضور" در این رده خارج می شود.

ملوان بندرانزلی: در میان لیگ برتری ها وضع ملوان از همه بدتر است. اردشیر پورنعمت از مدیرعاملی این باشگاه کناره گیری کرد و رفت تا ملوان بدون سکاندار در دریای طوفانی فصل نقل و انتقالات ساحل آرامش را جستجو کند. کشتی ملوانان فعلا با هدایت فرهاد پورغلامی پیش می رود تا در آینده چه پیش آید.
شاهین بوشهر: شاهین با ماندن در لیگ برتر انگار به همه آرزوهایش رسید. با بقا در لیگ برتر دیگر خبری از بوشهر و شاهین نیست. راستی یاوری همچنان در بوشهر می ماند؟! در میان اخبار پرتعداد فصل نقل و انتقالات جای شاهین هم خالی است.

پاس همدان: فعلا کریم ملاحی ترجیح می دهد منتظر مدیرروستا باشد. پاسی ها منتظر سرمربی تیم شان هستند تا با نظر او برای فصل بعد آماده شوند. آنها دارند وقت را تلف می کنند و اگر زودتر نجنبند شاید تعداد بیشتری از بازیکنان‌شان را سوشا مکانی را پیش خواهند گرفت.


راه آهن شهرری: راه آهن همیشه برای ماندن در لیگ برتر حاضر می شود. تیمی که برای بقا می جنگد آیا لزومی دارد که همپای مدعیان حرکت کند؟ لوکوموتیوران راه آهن نیز هنوز مشخص نشده است، تارتار پاداش حفظ تیم در لیگ برتر را از مسئولان این باشگاه طلبکار است.
در حالی که برخی تیم های حاضر در لیگ برتر به دنبال جذب مربیان خارجی هستند و مذاکراتی را نیز با گزینه های مورد نظر خود انجام داده اند اما هنوز خبری از حضور خارجی های بیشتر در لیگ ایران نیست. لوکا بوناچیچ تنها سرمربی خارجی لیگ نهم ایران بود که تیم آینده او هنوز مشخص نیست.
وضعیت سه تیم صعود کننده به لیگ برتر از رقابتهای لیگ دسته اول هم هنوز مشخص نیست و باید تا پایان رقابتهای لیگ دسته اول منتظر سه تازه وارد جدید بود.

منبع
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
مازيار زارع در خصوص درخواست فدراسيون فوتبال ايران از فدراسيون امارات براي برخورد با وي در خصوص مصاحبه عليه افشين قطبي اظهار داشت: در اين باره اصلا دوست ندارم حرف بزنم و فقط مي‌خواهم سكوت كنم‌. من به كسي توهين نكردم اما اگر ماجرا ادامه پيدا كند اصل ماجرا را بازگو مي‌كنم.

بازيكن فصل گذشته الشارجه امارات افزود:‌ اي ‌كاش قبل از ارسال اين نامه با من صحبت مي‌شد اما اشكالي ندارد و من فقط سكوت مي‌كنم. با اين حال سعي مي‌كنم با حبيب كاشاني در اين باره صحبت كنم.
زارع در ادامه در خصوص پيوستن به تيم‌‌هاي ايراني عنوان كرد: پيشنهادهاي خوبي دارم. با پرسپوليس صحبت‌هايي كردم و به صورت جدي با آنها مذاكراتي انجام داده‌ام. به احتمال قوي فصل آينده دوباره قرمزپوش مي‌شوم اما اين موضوع فعلا قطعيت پيدا نكرده و تا 3 روز آينده تكليفم روشن مي‌شود. دوست ندارم به امارات برگردم اما بايد ببينيم در چند روز آينده چه اتفاقي برايم مي‌افتد.
وي يادآور شد: خيلي دوست دارم پيراهن پرسپوليس را بپوشم و اميدوارم دوباره اين اتفاق بيفتد تا در كنار دايي و مسئولان باشگاه به اين تيم خدمت كنم.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
داود مهابادي، سرمربي تيم فوتبال پيام پس از شكست 3 بر صفر برابر صنعت نفت آبادان در هفته بيست و دوم ليگ دسته اول، سلطاني، پزشك تيم و منصور جماليان، بازيكن را به كميته انضباطي احضار كرد. باشگاه پس از برگزاري جلسه، رأي به اخراج پزشك و كاهش مبلغ قرارداد بازيكن داد.

اكبر سلماني، سرپرست تيم پس از اعتراض مبني بر عدم وجود پزشك در تمرينات، از تيم كنار گذاشته شد.
* محمود صفايي، مديرعامل باشگاه پيام عصر امروز با استاندار خراسان جلسه‌اي را درباره مسائل مالي و كمك به تيم برگزار خواهد كرد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
بالتیماربرتو دستیار سابق مورینیو در تیم های پورتو وچلسی جدیدترین گزینه هدایت شاهین بوشهر است.
بالتیماربرتو دستیار سابق مورینیو در تیم های پورتو وچلسی جدیدترین گزینه هدایت شاهین بوشهر است. پس از آنکه بوشهری ها نتوانستند سرمربی خودرا از بین مربیان داخلی انتخاب کنند با این مربی برزیلی مذاکراتی انجام داده اند وچنانچه به توافق لازم دست یابند او روز پنجشنبه وارد ایران خواهد شد.
برتو سابقه هدایت یک تیم دسته دومی پرتغالی را هم درکارنامه دارد.

//

عجب شعرهایی میگه این یارو!
میخان بازیکن مفتکی گیرشون بیاد!

حسين غلامي در مورد اعلام باشگاه سپاهان مبني بر اينكه احسان حاج صفي امسال محصل است و سرباز نيست گفت: به باشگاه سپاهان احترام مي‌گذرايم و اگر حاج صفي امسال سرباز نيست؛ سال آينده سرباز مي‌شود و در نهايت بايد خدمت سربازي خود را طي كند.به سود بازيكنان سرباز است كه خدمتشان را در ملوان طي كنند.
وي تاكيد كرد: مهرداد اولادي كه سرباز بود چند ماه پس از حضور در تيم ملوان به تيم ملي هم دعوت شد بنابراين بازيكنان سرباز مي‌توانند در ملوان هم توانايي‌هايشان را به همگان ثابت كنند.ضمن اينكه اگر بازيكني با غيبت به سربازي بيايد سه ماه اضافه خدمت خواهد خورد و حتي شنيده‌ام مقرراتي قرار است تصويب شود كه بازيكناني كه با غيبت به خدمت سربازي بروند مجازاتي نظير زندان هم در انتظارشان خواهد بود كه اين مسئله هنوز تصويب نشده است.
 
Last edited:

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
سازمان ليگ فدراسيون فوتبال با انتشار دستورالعملي شرايط صدور مجوز براي فعاليت مربيان در تيم‌هاي ليگ برتري را اعلام کرد.
اين شرايط در دو بخش عمومي و اختصاصي تدوين شده که به شرح زير است:
شرايط عمومي:
1- مدارک لازم براي صدور مجوز استخدام کادر فني و همراهان: الف: سلامت جسماني و رواني به استناد گواهي کميته پزشکي فدراسيون در صورت نياز
ب: عدم سوءپيشينه به استناد گواهي مراجع ذيصلاح
ج: عدم اعتياد به مواد مخدر به استناد گواهي مبادي ذيربط
د: کارت پايان خدمت يا معافيت دائم
ه: ارائه مفاصا حساب مالياتي
و: در اجراي ماده 7 و 9 منشور اخلاقي تکميل و ارائه فرم شماره سه مرامنامه اخلاقي و رفتاري فوتبال ايران
ز: ارائه عملکرد رفتار اخلاقي به استناد ماده 12 منشور اخلاقي و رفتاري با تاييد کميته نظارت بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ حرفه اي فوتبال ايران
شرايط اختصاصي:
2- مدارک لازم براي صدور مجوز استخدام کادر فني (مربيان و ساير کادر):
الف: سرمربي و مربي حداقل گواهينامه معتبر مربيگري درجه A آسيا يا معادل آن با تاييد کميته محترم آموزش فدراسيون
ب: مربيان خارجي بايستي داراي بالاترين گواهينامه مربيگري صادره از کنفدراسيون قاره مربوطه باشند.
ج: مربي بدنساز حداقل گواهينامه معتبر مربيگري B آسيا و مدرک تحصيلي ليسانس تربيت بدني
د: مربي دروازه بان‌ها حداقل گواهينامه معتبر مربيگري B آسيا و سابقه دروازه باني در ليگ برتر
ه: کليه باشگاه‌ها مي بايست حداقل چهار نفر با عناوين (سرمربي، مربي، مربي بدنساز، مربي دروازه بان‌ها) استخدام کنند.
و: کليه مربيان درجه A و B که تاريخ صدور گواهينامه آنها بيش از چهار سال باشد اعتبار ندارد و مي بايست گواهينامه‌هاي خود را به روز تمديد نمايند.
ز:هر مربي در طول يک فصل مسابقاتي در صورت استعفا، فسخ قرارداد يا برکناري پس از ارائه تسويه حساب مالي با اخذ رضايت باشگاه اول مجاز خواهند بود با رعايت ضوابط ابلاغي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران با باشگاه دوم قرارداد منعقد نمايد.
ح: هر باشگاه در طول يک فصل و با رعايت ضوابط ابلاغي فصل مسابقات حداکثر مي تواند از دو نفر با عناوين (کادر فني و مديريتي) استفاده نمايد.
بديهي است سازمان ليگ از پذيرفتن قراردادهاي مخدوش و غيرخوانا فاقد مدارک تکميلي معذور بوده و قراردادهاي فاقد مدارک پيوستي حقي را براي باشگاه و فرد طرف قرارداد ايجاد نخواهد کرد.
ضمنا اين بخشنامه ملاک ثبت قرارداد و صدور کارت شرکت در مسابقات خواهد بود.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
رنامه هفته بيست و چهارم ليگ دسته يک
کميته مسابقات فدراسيون فوتبال برنامه رقابتهاي ليگ دسته يک باشگاه هاي کشور از هفته بيست و چهارم را اعلام کرد.
چهارشنبه 26 خرداد- ساعت 17/15
برق شيراز- آلومينيوم هرمزگان
کوثر لرستان- پتروشيمي تبريز
گسترش فولاد تبريز- نفت تهران
مهرکام پارس تهران- گل گهر سيرجان
شن سا اراک- نساجي مازندران
فولاد نوين اهواز- مس سرچشمه کرمان
شيرين فراز کرمانشاه- داماش گيلان
داماش لرستان- مس رفسنجان
شهرک صنعتي کاوه تهران- پيام خراسان
شموشک نوشهر- شاهين اهواز
شهرداري تبريز- سپاهان نوين
شهرداري بندر عباس-تربيت يزد
نفت آبادان- پيام مخابرات فارس
ايرانجوان بوشهر- اتکا گلستان
نيکبخت در قم!
عليرضا نيکبخت واحدي بازيکن فصل گذشته استيل آذين پس از مذاکره با مسؤولان باشگاه صباي قم با آنها به توافق نهايي رسيد و قراردادي به مدت يک فصل امضا کرد. نيکبخت اولين بازيکن جديد جذب شده صباي قم است.
69 بازيکن در ليگ برتر گل به خودي زده اند
در تاريخ ليگ برتر 69 بازيکن به اشتباه دروازه تيم خودي را گشوده اند که نام اميرحسين صادقي مدافع استقلال تهران با 3 گل زده در صدر اين جدول قرار دارد. 14 بازيکن ديگر نيز دو بار مقابل دروازه تيم خودي گلزني کرده اند و 55 بازيکن نيز هر کدام يک گل خودي به ثمر رسانده اند. صمد زارع ( برق و سپاسي) و محمد نصرتي(پرسپوليس و تراکتور) بازيکناني هستند که براي دو تيم مختلف در ليگ برتر گل به خودي زده اند.
نفريه: سعيدلو از هيأت مديره برنامه سه ساله نخواست
عضو مستعفي هيأت مديره باشگاه استقلال اظهارات اميدوار رضايي درباره درخواست سعيدلو براي ارائه برنامه سه ساله از سوي هيأت مديره پيشين اين باشگاه را رد کرد.سعيد نفريه در گفتگو با ايسنا، اظهار داشت: جاي تعجب دارد که چگونه از بين 5 عضو هيأت مديره باشگاه استقلال تنها آقاي رضايي چنين حرفي را از زبان رئيس سازمان شنيده اند. نکته اي که در جلسه آن شب مطرح شد اين بود که سعيدلو از مديرعامل باشگاه استقلال خواست که برنامه بودجه فصل آينده را ارائه کند که آشتياني در پاسخ گفت، در اواخر سال گذشته بودجه را به صورت کتبي و در ابتداي سال 89 هم بودجه پيش بيني شده براي فصل بعد را به دفتر شما (سعيدلو) ارسال کرديم و حتي آشتياني رونوشت مکاتبات ارسالي را در اختيار سعيدلو قرار داد و براي رييس سازمان جاي تعجب دارد که چطور اين مکاتبات را نديده است.
ناصحي: از 90 درصد ليگ برتري ها پيشنهاد داشتم
بازيکن سابق ابومسلم گفت: از 90 درصد تيمهاي ليگ برتر پيشنهاد بازي داشتم.
رضا ناصحي پس از پيوستن به تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: سپاهان از لحاظ امکانات، مديريت، کادر فني و بازيکن تيم بسيار خوبي است و افتخار مي کنم که در يک تيم مردمي و پرهوادار بازي خواهم کرد.
ناصحي رسيدن به تيم ملي را از ديگر دلايل حضورش در سپاهان عنوان و خاطر نشان کرد: تيم سپاهان به عنوان يک ويترين مي تواند به من کمک کند تا پله هاي ترقي را هر چه سريع تر طي کنم و بتوانم به تيم ملي راه يابم.
وي با اشاره به سه ساله بودن قراردادش افزود: صحبتهايي که عده اي مبني بر نجومي بودن قرارداد سپاهاني ها مي کنند به هيچ وجه صحت ندارد. مبلغ قرارداد من در سپاهان با ابومسلم تفاوت چنداني نمي کند، تيمي که مدير موفقي دارد نيازي به قراردادهاي بسيار بالا ندارد.
خيرخواه: شرايط تراکتورسازي مناسب نبود
مهاجم جديد پاس همدان گفت: وقتي با تعلل تراکتورسازي براي تمديد قرارداد روبرو شدم، با پاس به توافق رسيدم. فرهاد خيرخواه افزود: وضعيت تراکتور را به لحاظ مالي و شرايط ديگر براي خودم مناسب نديدم. به همين دليل هم صبر کردن را جايز نديدم.
بدهي ميلياردي استقلال در فصل جاري
معاون پشتيباني باشگاه استقلال تهران از بدهي ميلياردي اين باشگاه که مربوط به فصل اخير و مديران مستعفي آن است، خبر داد.
هادي مباشري که همچنان تنها مسؤولي است که براي رسيدگي به امور جاري در باشگاه آبي پايتخت حضور پيدا مي کند، درباره چگونگي بدهي ميلياردي باشگاه استقلال گفت: باشگاه براي تسويه حساب با بازيکنان و تيم هاي پايه 3 ميليارد بدهي دارد. البته باشگاه براي جذب بازيکنان جديد و تمديد قرارداد با بازيکنان خودي نياز به حداقل 2 ميليارد تومان پول دارد.
وي در پاسخ به اينکه بدهي باشگاه استقلال فقط مربوط به پرداخت پول به بازيکنان مي شود، گفت: بدهي 3 ميلياردي مربوط به بحث نقدينگي باشگاه است. بدهي هاي سال هاي گذشته اين باشگاه که نياز به بررسي و ارائه سند هستند، پابرجاست. البته اين بدهي ها مبالغ بالايي نيست؛ اما براي پرداخت آنها بايد سلسله مراتبي طي شود.
اين در حالي است که اعضاي مستعفي هيات مديره و مديرعامل سابق هنوز استعفاي کتبي نکرده و از حضور برابر علي سعيدلو، رئيس سازمان ورزش جهت پاسخگويي در قبال عملکرد خود خودداري مي کنند.
مبعلي و احتمال حضور در پرسپوليس
ايمان مبعلي هافبک ايراني تيم الشباب امارات که ديگر در ليگ امارات خريداري ندارد، تيم آينده اش را در ليگ ايران جست وجو مي کند. او که پنج سال در ليگ امارات حضور داشت اکنون با دو باشگاه استيل آذين و پرسپوليس وارد مذاکره شده است تا فصل آينده پيراهن قرمز را بر تن کند. پرونده انتقال مبعلي به پرسپوليس روي ميز حبيب کاشاني است و او در حال ارزيابي پيشنهاد مبعلي است تا بتواند اين بازيکن مياني را به جمع پرسپوليسي ها اضافه کند.
گفته مي شود مبعلي با مصدوميتي از ناحيه کمر مواجه است که گويا اين مصدوميت هم در پرونده روي ميز کاشاني آمده است.
هواداران با ذبح گوسفند به استقبال سپاهان رفتند
نخستين جلسه تمريني تيم سپاهان ديروز با حضور 16 نفر از بازيکنان انجام شد. در اين جلسه تمريني که در مجموعه فردوس اصفهان برگزار شد، هواداران سپاهان با ذبح گوسفند به استقبال تيم محبوبشان رفتند.
امير قلعه نويي، سرمربي زردپوشان در اين جلسه گفت: طلايي پوشان سپاهان قدرتمندتر از پارسال تمرينات خود را آغاز کردند و به هواداران اطمينان مي دهم امسال بازي هاي زيباتري از تيم سپاهان شاهد باشند. با توجه به اينکه بعضي از بازيکنان با هماهنگي باشگاه در مرخصي به سر مي برند، اين تمرين با حضور 16 نفر برگزار شد و روزهاي آينده تمرينات را با ترکيب کامل تري ادامه مي دهيم.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
خبرگزاری فوتبال ایران - تیم شهرداری تبریز با برد این هفته خود مقابل پیام مشهد قهرمانی خود را در گروه اول دسته یک باشگاه ایران جشن گرفت و با 53 امتیاز اولین تیمی بود که جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.
در گروه ب نیز تیم داماش توانست امتیازات خود را به 42 برساند تا این تیم گیلانی نیز به صعود به لیگ برتر نزدیک شود. داماش اکنون صدرنشین گروه ب است.
نتایج هفته بیست و سوم لیگ یک
گروه الف
پیام صفر ـ شهرداری 2
مس رفسنجان یک ـ کاوه تهران یک
شاهین اهواز صفرـ داماش لرستان 3
تربیت یزد 2ـ شموشک یک
سپاهان نوین 2ـ نفت صفر
اتکا گرگان صفر ـ شهرداری بندرعباس صفر
پیام مخابرات صفر ـ ایران جوان صفر
گروه ب
آلومینیوم هرمزگان یک ـ کوثر لرستان صفر
نفت تهران یک ـ برق شیراز صفر
پتروشیمی صفرـ مهرکام پارس صفر
نساجی مازندران یک ـ گسترش فولاد 3
گل گهر سیرجان 4 ـ فولاد اهواز یک
داماش گیلان یک ـ شنسا اراک صفر
مس سرچشمه 3ـ شیرین فراز یک
 

Mike Watson

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژوئن 2010
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
0
محل سکونت
Karaj
امیدوارم لیگ بهتری داشته باشیم.

برام خیلی مهمه که تیم ها پاک باشند و بازیکنان ان مهتر از همه هستند.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
آشتياني:نمي‌توانند با شعار پول بياورند



مديرعامل پيشين باشگاه استقلال با بيان اينکه " انتظار نداشته باشيد بقال سرکوچه بيانيه هاي باشگاه استقلال را مي نوشت" در مورد وعده هاي علي فتح الله‌زاده گفت: با شعار نمي‌شود براي استقلال بودجه آورد اما اميدوارم ايشان موفق شوند!

00003426.jpg


امیررضا واعظی آشتیانی که اوایل خردادماه و به دنبال اختلاف با رئیس سازمان تربیت بدنی از سمتش در باشگاه استقلال استعفا کرد، در جدیدترین اظهار نظر خود به خبرنگار مهرگفت: این توصیه جدی من به سرپرست جدید استقلال تهران است که عزت خود در این باشگاه را به جای سکوها و لیدرها از خدا طلب کند.
وی ادامه داد: عزت ما در دست خداست و نباید در روزنامه ها و دست خط دیگران بدنبال آن بود. همه در برابر خداوند مسئول هستیم و نباید پول مردم در محل دیگری غیر از مخارج روشن باشگاه خرج شود.
مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال در مورد احتمال موفقیت گروه جدید هم گفت: تحلیل من این است که در فصل آینده در همین گروه جدید یک انشقاقی ایجاد می شود و همین موضوع به این گروه صدمه می زند.
امیررضا واعظ آشتیانی درباره علت استعفای خود از باشگاه استقلال تهران گفت: من هیچگاه در عمر مدیریتی خود برکنار نشدم و رفتن من از باشگاه استقلال به دو دلیل بود. یکی محاصره اقتصادی باشگاه استقلال از طرف سازمان تربیت بدنی و دیگری دل زدگی خودم از محیط ورزش و باشگاه استقلال تهران.
وی در مورد مصادیق محاصره اقتصادی باشگاه در زمان مدیریتش و بدهی دو میلیارد و هفتصد میلیون تومانی این باشگاه گفت: این مبلغ بدهی بازیکنان است و تمام کمک سازمان تربیت بدنی در 10 ماه اخیر مسئولیت من دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است و این همان معنی محاصره اقتصادی را می دهد. ضمن اینکه ما در این مدت توانستیم دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان از محل اسپانسر برای استقلال کسب در آمد کنیم. من واقعا به نقطه ای رسیده بودم که هیچ شوقی برای خدمت به استقلال نداشتم و دلم نمی خواست بدون انگیزه جایگاهی را اشغال کنم و استعفا دادم.
آشتیانی درباره این موضوع که فتح الله زاده سرپرست جدید اعلام کرده حتی با چک شخصی کار باشگاه استقلال تهران را راه می اندازد گفت : با شعار نمی شود بودجه برای استقلال آورد و امیدوارم که چنین موضوعی از عهده ایشان بربیاید و موفق شوند. ولی برای اطلاع مردم می گویم هیئت مدیره مستعفی این باشگاه در آخرین نشست خود با آقای سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی اعلام کرد قادر نیست 60 درصد درآمدزایی مورد نظر سازمان تربیت بدنی را برای استقلال صورت دهد و باید ببنیم آیا اقای سعیدلو همین انتظار را هم از مدیران جدید استقلال دارد یا این شرایط فقط برای ما بود و اگر حمایت کنند خودشان را زیر سوال برده اند.

مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال تهران درمورد این تحلیل که گفته می شود آمدن سرپرست و تیم جدید باشگاه استقلال در تلافی استعفای شما و برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال است گفت: من هرگز این موضوع را اینطور نگاه نکردم ولی اگر سازمان تربیت بدنی با چنین نیتی کادر جدید را به خدمت گرفته باشد خیانت در حق ورزش و باشگاه استقلال تهران است و امیدوارم چنین نباشد.
واعظی آشتیانی درباره اختلافش با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قبلا گفته ام ایشان هنوز به آن اندازه بلوغ مدیریتی نرسیده که از من شکایت کند و از جای دیگری به او خط و خطوط می‌دهند و من حاضرم در هر دادگاهی با ایشان روبرو شوم.
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران همچنین از پرونده شکایت 115 میلیون تومانی این باشگاه از عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر خبر داد و اضافه کرد: ایشان بایستی برای هدر دادن پول مردم از محل محرومیت غیر قانونی حنیف عمران زاده بازیکن استقلال پاسخگو باشد و این موضوع را ما به دادگاه برده ایم و هیچ شخصی نمی تواند ایشان را ببخشد حتی اگر رئیس سازمان تربیت بدنی هم ورود به اینکار کند که من مطمئنم اینکار را نمی کند رضایت نمی دهیم به این دلیل که پول دولت است. اگر رئیس سازمان تربیت بدنی و یا مسئولان جدید استقلال به هر دلیل از این شکایت بگذرند بنده به عنوان مدعی العموم پرونده این شکایت را به سازمان بازرسی کشور خواهم برد و نمی گذارم حقی از بیت المال ضایع شود.
"باشگاه استقلال در زمان مدیریت واعظی آشتیانی بیانیه های متعددی صادر کرد". مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران در پاسخ به این سوال که گفته می شود این بیانیه ها را خودتان می نوشتید گفت: حتما انتظار نداشتید که بقال سرکوچه باشگاه استقلال این بیانیه ها را بنویسد! بیانیه ها را من نوشتم و خوشحالم که سنت بیانیه نویسی و فعال شدن سایت باشگاههای فوتبال را زنده کردم و تمام بیانیه ها با موافقت اعضای هیئت مدیره همراه بود.
واعظی آشتیانی در این مورد که امیدواررضایی گفته من از مفاد بیانیه ها بی اطلاع بودم افزود: آقای رضایی این حرفها را در روزهای استعفای من و سایر اعضای هیئت مدیره می زند و اصلا ایشان در تمام مدتی که خدمتشان بودیم بیشتر نقش مشورتی و امور معنوی داشتند تا کمک به حل مشکلات جدی اقتصادی باشگاه استقلال. در حالیکه سایر اعضای هیئت مدیره نظیر آقایان انصاری، دانشجو و نفریه کمکهای موثر و فراوانی به باشگاه استقلال تهران کردند که از همه آنها تشکر می کنم.
مدیرعامل پیشین استقلال تهران در مورد نقدهایی که برخی به شیوه مدیریت او دارند گفت: اگر حرف بی ربط و مفت مالیات داشت بسیاری از این موارد جمع می شد.
آشتیانی درباره علت حضور گسترده افراد سیاسی و صنعتی در مدیریتهای کلان ورزش هم گفت: در وهله اول من اعتقاد دارم ما در ساختن مدیر برای مجموعه ورزش ناموفق بوده ایم و بعد هم می گویم هیچ منافاتی وجود ندارد که یک نفر که علم مدیریت می داند از حوزه سیاسی یا صنعتی و اقتصادی وارد ورزش شود اتفاقا کمک زیادی هم می کند به شرط آنکه سیاسی کاری نکند.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
امروز رئیس فدراسیون فوتبال ایران صداوسیما را تهدید کرد که اگر مبلغ اندک حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر را تغییر ندهد، اجازه پخش بازی‌های لیگ دهم را به تلویزیون نخواهد داد.

به گزارش فرارو، علی کفاشیان که در آفریقای جنوبی به سر می‌برد با اشاره به مبلغ اندک حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ برتر گفت: «در حال حاضر حق پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ورزشي اندك است و اين موضوع نياز به رسيدگي دولت و كمك سازمان تربيت بدني دارد.»

وی با تأكيد بر اينكه اگر شرايط همين گونه ادامه يابد، اجازه پخش ليگ دهم فوتبال را نخواهد داد، افزود: «چرا گرفتاري‌هاي فوتبال براي ماست، در حالي كه استفاده از امكانات آن براي ديگران؟ در حال حاضر حق پخش تلويزيوني ايران قابل مقايسه با كشورهاي اروپايي نيست و حتي در حد كشورهاي آسيايي هم نيست.»

وي خاطرنشان كرد: «مجمع عمومي فدراسيون فوتبال در تيرماه برگزار خواهد شد و در اين جلسه در مورد اين موضوع تصميم خواهيم گرفت و اگر حق پخش تلويزيوني افزايش پيدا نكند اجازه پخش رقابت‌ها را نخواهيم داد. باشگاه‌هاي ايراني بايد درآمدزايي داشته باشند تا بتوانند تمام رده‌هاي سني خود را رشد و پيشرفت دهند.»

سال‌ها است كه موضوع پرداخت حق پخش مسابقات ليگ برتر توسط صدا و سيما از محل آگهي‌هاي تلويزيوني پيش از بازي و بين دو نيمه در جامعه فوتبال مطرح است.

اين ماجرا به قصه‌اي كهنه تبديل شده است. به دليل ناممكن بودن تاسيس شبكه‌هاي خصوصي در ايران، شبكه‌هاي دولتي بي‌رقيب‌اند و اين باعث شده كه در تمام اين سال‌ها فوتبال باشگاهي و حتي ملي، چشم به دست سازمان صدا و سيما باشد.

اين سازمان با بودجه‌هاي نجومي‌اش، هميشه به مسابقات ليگ برتر به عنوان خوراكي لذيذ و حاضر و آماده نگاه كرده كه علاوه ‌بر پر كردن جدول برنامه‌ها و نيز وقت مخاطبان به بهترين شكل، مي‌تواند منبع درآمد عظيم از طريق جذب آگهي باشد.

اما با وجود مدل آماده‌اي كه در جهان فوتبال و ليگ‌هاي حرفه‌اي در تعامل با شبكه‌هاي تلويزيوني وجود دارد، سازمان صدا و سيما حاضر نشده که سهم حقیقی باشگاه‌ها را به آنها پرداخت کند. باشگاه‌ها بارها براي احقاق حق خود تلاش كرده‌اند اما اين تلاش‌، نتوانسته به نتيجه مطلوبي برسد.

برای اولین بار در دوره رياست محسن صفايي فراهاني بر فدراسيون فوتبال اقداماتي انجام گرفت تا اين مشكل با تصويب طرحي قانوني در مجلس ششم برطرف شود كه اين تمهيد هم در رفت و برگشت به شوراي نگهبان تبديل به يكي از منازعات سياسي شد و سرانجام به جايي نرسيد.

با تغییر دولت در سال‌های گذشته و یکدست شدن فضای سیاسی و هماهنگی میان دولت، مجلس و صداوسیما انتظار می‌رفت به دور از قیل و قال سیاست این مشکل فوتبالی حل شود. در این راستا رایزنی‌هایی میان مسئولان ارشد رسانه ملی و مدیران باشگاه‌ها انجام گرفت.

بر این اساس بود که در جلسه شوراي مركزي اتحاديه فوتبال، مديران باشگاه پرسپوليس، استقلال، سپاهان و پاس به عضويت كميته پيگيري حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال از طريق مجلس اسلامي درآمدند.

در پنجاهمين نشست اين شورا، محمدرضا ساكت، سردار غياثي، محمدحسن انصاري‌فرد، مقداد نجف‌نژاد (مديرعامل سابق استقلال) و محمود جمالي نايب رييس شوراي مركزي به عنوان نماينده اتحاديه فوتبال براي پيگيري حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال انتخاب شدند.

نماینده این جمع یعنی محمد حسن انصاری‌فرد به مذاکره با مجلسی‌ها پرداخت و در مورد نتیجه حاصله، در آن زمان گفت: «در جلسه‌اي كه با آقايان يحيي‌زاده و حسن زماني نمايندگان آقاي حدادعادل رييس مجلس در‌ خصوص دادن بودجه مناسب براي حق پخش تلويزيوني بازي‌هاي ليگ برتر داشتيم، به نتايج مثبتي دست پيدا كرديم. چون صداوسيما بودجه لازم را براي دادن پول به باشگاه‌ها ندارد، مجلس تصميم گرفته با تغيير در رديف‌هاي بودجه مبلغ 100ميليارد تومان به حق پخش مسابقات فوتبال اختصاص دهد.

اما بازهم این مذاکرات به جایی نرسید تا این بار AFC و فیفا دست به کار شدند تا مگر بتوانند با تهدید به ایجاد مشکلاتی از قبیل عدم امکان حضور همه یا چهار تیم ایرانی در جام قهرمان آسیا، صداوسیما را متقاعد کنند تا نسبت به پرداخت حق پخش تلویزیزنی بازی‌ها اقدامات درخوری انجام دهد.

بدین‌ترتیب بود که همزمان با آغاز لیگ سال 1387 رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به حل نشدن مشکل حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر نسبت به وضعیت ایران در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد.

عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به دو اشکال اساسیAFC از لیگ برترفوتبال ایران با مهر اظهارداشت: «درآخرین بازدید نمایندگان AFC تغییراساسنامه باشگاهها و دریافت حق پخش تلویزیونی دو ایراد اساسی مسابقات لیگ برتر بود که به ایران تا 10 مهرماه مهلت داده شد تا جهت رفع این دو اشکال اقدام کند.»

همزمان با این اتفاقات کفاشیان هم تهدید کرد که از ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها خودداری می‌کند. اما صداوسیما در واکنش به این اظهارات در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: «مطابق مصوبه مورخ 16 مرداد 81 مجمع تشخیص مصلحت **** سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش مسابقات ورزشی در کلیه رشته ها؛ مجاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نیست.»

دعواها ادامه داشت تا اینکه رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، محمد علی آبادی خبر از حل این مشکل داد. رئیس سازمان تربیت بدنی از برطرف شدن موانع برای پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال خبرداد.

محمد علی آبادی با اشاره به نشست سه جانبه خود با دکتر محمود احمدی نژاد ومهندس عزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا سیما افزود: «طی چند ماه گذشته در خصوص چگونگی پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال مشکلاتی به وجود آمده بود که ما طی نشست شب گذشته در صدد استیفاء از حقوق ورزش به ویژه فوتبال برآمدیم.»

علی آبادی افزود: «در نشست با دکتر احمدی نژاد به مسئله حق پخش تلویزیونی رسیدگی کردند و مقرر شد این حق از جانب سازمان صدا و سیما به فوتبال تعلق گیرد. آقای ضرغامی نیز قبول کردند در این زمینه اقدام کنند گرچه نسبت به پرداخت بخشی از این رقم اعتراض داشتند که رئیس جمهور تاکید کردند کسری سازمان صدا و سیما را جبران خواهند کرد.»

با این اوصاف تهدیدهای فدراسیون هم‌چنان ادامه دارد و سخنان امروز کفاشیان دلالت بر این موضوع دارد. اما اینکه چه مقدار این تهدیدها در رفع شدن این مشکل ورزشی و شاید سیاسی موثر است، پرسشی است که پاسخش را باید در آینده جستجو کرد.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
مدیر عامل تیم فوتبال مس کرمان گفت: سعی می کنیم با خرید بازیکنان مورد نیاز در ادامه فصل نقل و انتقالات تیم را برای حضور در جمع تیمهای بالای جدول ببندیم.
فتح الله نژاد زمانی افزود: تا امروز 2 بازیکن جدید جذب تیم کردیم و در ادامه با نظر کادر فنی بازیکنان مورد نیاز دیگری را نیز جذب خواهیم کرد متاسفانه به دلیل برخی مشکلات مالی باید صبر کنیم تا بازیکنانی که قیمت کمتری دارند را برای مس انتخاب کنیم البته ما هیچ عجله ای نداریم و باید با برنامه ریزی پیش برویم.
وی خاطرنشان کرد: در چند روز آینده تمرینات مس کرمان آغاز خواهد شد و در صورت امکان اردویی هم درترکیه برگزار خواهیم کرد تا تیم با صلابت بیشتری قدم به رقابت های لیگ برتر بگذارد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
و
نفت تهران به ليگ برتر فوتبال ايران صعود کرد

به گزارش ايرنا، در اين ديدار که از هفته بيست و پنجم اين مسابقه ها و در ورزشگاه اکباتان برگزار شد، ‌تيم نفت تهران با دو گل حريف خود را شکست داد و با ايستادن در مکان نخست گروه دوم به طور مستقيم به ليگ برتر راه يابد.
محمد سواد کوهي در دقيقه 42 و سپهر مير محمد صادق در دقيقه 70 براي تيم نفت تهران در اين بازي گلزني کردند.
در پايان اين ديدار بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم نفت تهران جشن صعود به ليگ برتر را در ورزشگاه اکباتان برپا کردند.
پيش از اين تيم شهرداري تبريز با صدرنشيني درگروه نخست اين رقابت ها جواز حضور در ليگ برتر باشگاه هاي ايران را به دست آورده بود.


شخصا خوشحال شدم

ادیت: البته الان خودم رفتم تحقیق کردم / متوجه شدم که فقط 3 امتیاز بیشتر از تیم دوم داره و با تفاضل 6 گل برتر نسبت به تیم دوم در یک هفته به پایان لیگ 1 به احتمال زیاد صعود کرده محسوب میشه.
 
Last edited:

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
نفت تهران رو برای اولین باره اسمش رو میشنوم :دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
نفت تهران رو برای اولین باره اسمش رو میشنوم :دی

عجیبه که اینو میگی!!!!!!

بوده ولی امسال شرکت نفت ایران و البته بخش تهران خوب ازش حمایت کرد. و بودجه خوبی بهشون داد.
من از نیم فصل منتظر صعودش بودم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
ماراتن دهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران 287 روز به طول مي انجامد
به گزارش خبرنگار ايرنا، سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال روز سه شنبه برنامه پيشنهادي خود را به باشگاه ها اعلام و از آنان خواست که با توجه به فشردگي رقابت هاي بين المللي در سطح ملي و باشگاهي، نقطه نظرات خود را به اين سازمان ارائه دهند.
بر اساس اين برنامه پيشنهادي، دهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران روز پنجم مرداد ماه سال جاري همزمان با ولادت حضرت مهدي (عج) آغاز مي شود.
اردوي پنج روزه تيم ملي فوتبال ايران براي انجام يک ديدار دوستانه در روز 20 مرداد ماه بعد از هفته سوم بر پا خواهد شد، به طوري که باشگاه ها ملي پوشان خود را در اختيار نخواهند داشت.
نيم فصل اول ليگ برتر باشگاه هاي ايران 18 آبان ماه سال جاري پس از برگزاري هفته پانزدهم اين مسابقه ها خواهد بود، به طوري که پس از آن اردوي تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در جام ملت هاي آسيا ادامه خواهد يافت و تيم اميد ايران عازم بازيهاي آسيايي گوانگ ژو چين مي شود.
دور برگشت دهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران هفتم آذر ماه سال 89 آغاز مي شود، اما پس از برگزاري چهار هفته بار ديگر اين رقابت ها تعطيل مي شود تا تيم ملي خود را براي حضور در جام ملت هاي آسيا آماده کند.
هفته بيست و يکم ليگ برتر نيز 11 بهمن ماه سال جاري پس از يک ماه تعطيلي برگزار خواهد شد تا قهرمان اين پيکارها روز 30 ارديبهشت ماه سال 1390 مشخص شود.
مسابقه هاي جام حذفي باشگاه هاي ايران نيز از 16 مهر ماه سال جاري آغاز مي شود، به گونه اي که قهرمان اين دوره از رقابت ها 15 خرداد ماه سال آينده معرفي خواهد شد.
همچنين مراسم قرعه کشي دهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران روز چهارشنبه 16 تير ماه جاري در محل فدراسيون فوتبال برگزار مي شود.
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
عجیبه که اینو میگی!!!!!!

بوده ولی امسال شرکت نفت ایران و البته بخش تهران خوب ازش حمایت کرد. و بودجه خوبی بهشون داد.
من از نیم فصل منتظر صعودش بودم.

آخه نفت تهران بیشتر تو کشتی فعال بود ...

واقعا چه لیگ مسخره ای داریم ما
خیلی وقته لیگ برتر تموم شده اما هنوز یک هفته دیگه از لیگ یک مونده !
بازار نقل و انتقالات هم که یه ماهی هست فعاله!
اونوقت این تیم هایی که تازه میان لیگ برتر عملا هیچ بازیکن بدرد بخوری نمونده که بخوان جذب کنند!
حتما تدادی از بازیکنانشون که عامل صعود بودن هم به تیم های لیگ برتری بهتر میرن
و دست این تازه صعود کزده ها میمونه تو گردو!
محبورن چند تا بازیکن از لیگ یک بازیکنای درجه دوی لیگ برتر و احتمالا چند تا بازیکن درجه 3 برزیلی!! جذب کنن....
اونوقت خیلی راحت سقوط میکنن!
اینه داستان مسخرگی فوتبال ما!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سازمان ليگ فوتبال حرفه‌اي تقويم پيشنهادي خود را براي فصل 90 - 89 اعلام كرد.

سازمان ليگ از باشگاه‌ها خواسته نظرات و پيشنهادهايشان را در اين زمينه حداكثر تا روز 10 تير ماه به اين سازمان اعلام كنند.


تقويم كامل فوتبال ايران در فصل 90 - 89

*اولين اردوي تيم ملي فوتبال ايران از تاريخ 21 تيرماه تا 31 تيرماه در اتريش برگزار خواهد شد.

*تاريخ قرعه‌كشي ليگ برتر روز 16 تيرماه است و روز 28 تير فصل نقل و انتقالات به پايان مي‌رسد.

*هفته اول ليگ برتر در روزهاي 4 و 5 مرداد آغاز خواهد شد.

*روز 10 مرداد هفته دوم و روز 15 مرداد هفته سوم مسابقات ليگ برتر برگزار مي‌شود.

* از روز 16 مرداد اردوي دوم تيم ملي فوتبال آغاز مي‌شود و تا روز 20 مرداد كه روز فيفا است اين اردو ادامه خواهد داشت.

*22 مرداد هفته چهارم ليگ برتر

*26 مرداد هفته پنجم ليگ برتر

*31 مرداد هفته ششم ليگ برتر

*5 شهريور هفته هفتم ليگ برتر

*8 شهريور آغاز اردوي تيم ملي

* 12 شهريور ديدار دوستانه تيم ملي ايران و چين

*16 شهريور ديدار دوستانه تيم ملي ايران و كره جنوبي

* 19 شهريور هفته هشتم ليگ برتر

*24 شهريور مرحله يك چهارم ليگ قهرمانان آسيا

*26 شهريور هفته نهم ليگ برتر

* 29 شهريور اردوي تيم ملي فوتبال

*يك تا 12 مهر اردوي غرب آسيا

*13 و 14 مهر ليگ قهرمانان آسيا نيمه نهايي

*16 مهر مرحله اول جام حذفي

*17 مهر روز فيفا

*21 مهر روز فيفا

*23 مهر هفته دهم ليگ برتر

* 28 مهر ليگ قهرمانان آسيا مرحله نيمه نهايي

* 30 مهر هفته يازدهم ليگ برتر

* 4 آبان هفته دوازدهم ليگ برتر

* 9 آبان هفته سيزدهم ليگ برتر

*14 آبان هفته چهاردهم ليگ برتر

*18 آبان هفته پانزدهم ليگ برتر

*21 آبان ديدار نهايي ليگ قهرمانان آسيا و آغاز المپيك آسيايي گوانگجو و ديدارهاي تيم زير 23 سال

* 22 آبان اردوي تيم ملي

*26 آبان فيفا دي

* 28 آبان مرحله دوم جام حذفي

* 7 آذر هفته شانزدهم ليگ برتر

*12 آذر هفته هفدهم ليگ برتر

*16 آذر مرحله سوم جام حذفي

*21 آذر هفته هجدهم ليگ برتر

*28 آذر هفته نوزدهم ليگ برتر

*3 دي هفته بيستم

* 4 تا 16 دي اردوي تيم ملي

* 7 دي جام حذفي مرحله چهارم

*21 دي جام ملت‌هاي آسيا ديدار تيم ملي ايران و عراق

*25 دي ايران و كره شمالي

*29 دي ايران و امارات آخرين ديدار مرحله گروهي در جام ملت‌هاي آسيا

* 2بهمن مرحله يك چهارم جام ملت‌هاي آسيا

*5 بهمن مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا

* 8 بهمن ديدار رده بندي جام ملت‌هاي آسيا

* 9 بهمن ديدار نهايي جام ملت‌هاي آسيا

* 11 بهمن هفته بيست و يكم ليگ برتر

*17 بهمن هفته بيست و دوم ليگ برتر

*20 بهمن روز فيفا

*23 بهمن مرحله اول پلي آف

* 26 بهمن هفته بيست و سوم

* 30 بهمن مرحله دوم پلي آف

*1 اسفند هفته بيست و چهارم ليگ برتر

* 4 اسفند مقدماتي المپيك

* 6 اسفند هفته بيست و پنجم ليگ برتر

*10 و 11 اسفند ليگ قهرمانان آسيا

* 13 اسفند هفته بيست و ششم ليگ برتر

* 18 اسفند مقدماتي المپيك

*20 اسفند هفته بيست و هفتم ليگ برتر

* 24 و 25 اسفند ليگ قهرمانان آسيا

* 27 اسفند هفته بيست و هشتم ليگ برتر

*6 فروردين 1390 مقدماتي جام جهاني 2014

*10 فروردين مقدماتي جام جهاني 2014

* 12 فروردين مرحله پنجم جام حذفي

* 16 و 17 فروردين ليگ قهرمانان آسيا

* 19 فروردين هفته بيست و نهم ليگ برتر

* 26 فروردين هفته سي‌ام ليگ برتر

* 30 و 31 فروردين ليگ قهرمانان آسيا

*يك ارديبهشت هفته 31 ليگ برتر

* 9 ارديبهشت هفته 32 ليگ برتر

*13 و 14 ارديبهشت ليگ قهرمانان آسيا

*20 و 21 ارديبهشت ليگ قهرمانان آسيا

* 23 ارديبهشت هفته 33 ليگ برتر

* 30 ارديبهشت هفته 34 ليگ برتر و پايان مسابقات ليگ برتر

* 6 خرداد مرحله رفت ديدار نهايي جام حذفي (در صورتي كه تيم‌هاي فيناليست از دو شهر مختلف باشند )

* 11 خرداد مرحله برگشت ديدار نهايي جام حذفي

*14 خرداد روز فيفا

* 18 خرداد مقدماتي جام جهاني 2014


منبع: فارس
 
Last edited:
بالا