برگزیده های پرشین تولز

لیگ یازدهم 90/91

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
سلام

در مورد لیگ برتر و به طور کلی فوتبال کشور و فراتر ورزش دولتی ما مشکلی که در حد حرف بود داره شکل جدی تری میگیره.
فرضیه تعطیلی لیگ در نیم فصل چیزی هست که کم کم جدی میشه.
ورزش باید خصوصی بشه و در این گیر و دار روی کاغذ ها قانون های متناقضی وجود داره که برای پرداخت ها شرایط ویژه ای رو میطلبه و این وسط ورزش شده گوشت قربونی که از یه طرف دست به دست میشه که کی خرجش کنه؟ (دولتی یا خصوصی) و از طرف دیگه طمع پز دادن باهاش هم وجود داره. خب با توجه به مشکلات اقتصادی ای که این وسط گریبانگیر شده حالا چند تا از باشگاههای لیگ برتری به مشکلاتی جدی برخوردند. بهر حال موسسات دولتی یا وابسطه به دولت طبق قانون نمیتونند پولی به تیمها تزریق کنند و از طرف دیگه هنوز یه راه جدید برای دریافت پول باز نشده راه قبلی مسدود شده. این بین شرایط خودکفایی و درآمد زایی باشگاهی هم برقرار نیست و ما اینجا هم خیلی ضعف قانون و ضعف اجرای قانون رو داریم.

کم کم صدای وضعیت بد تیم ها داره نمود بیشتری پیدا میکنه. شاهین بوشهر و ملوان الان وضعیت بدی رو پیدا کردند و خبری از گردش مالی نیست. ذوب آهن هم دیگه وضعش خیلی خراب شده و استقلال و پرسپولیسم که دیگه این وضع همیشگیشون بوده و حالا دیگه بدتر از همیشه. مطمعنا سپاهان هم شرایطی شبیه ذوب داره و بعد همینطور میشه فولاد و سایر تیمهای صنعتی دولتی مانند مس و ...

امیدوارم قانون ها خم بشه و راههای نجات باشگاهها از این بن بستی که واقعا درش بی تقصیرند و ناچار هستند باز بشه. ضعف در اجرای قانون ها در زمان گذشته حالا در یک بازه زمانی محدودیت هایی رو برای اجراش ایجاد کرده که تاوانش رو باید ورزش بده! سی و اندی سال برای خصوصی سازی وقت تلف شده و حالا بدون وجود زیر ساختهای لازم باید این کار طی یک سال و نیم اجرا بشه که .......(جالب اینکه واقعا یک دهم حقوق واقعی باشگاه داری هم اجرا نمیشه وباید خصوصی سازی بشه)

ببینیم چی میشه!

هر سال دریغ از پارسال!
تا الان میگفتن سپاهان و ذوب آهن تیمهایی هستند که از خصوصی سازی به اینجا رسیدن که وضع اونه هم دار بدتر میشه و داران مپل قرمز و ابی میشن.
تنها راه این فوتبال آوردن کسایی که واقعا مدیریت میدونند و در کنار اون هم درآمدزایی و کم کردن هزینه های اضافی و پایین آوردن دستمزد کاذب بازیکن و مربی هستش.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
درود
دیشب دو خبر پیوسته داشتیم اینکه کلانتری از فجر کنار گذاشته میشه و بعد اینکه شاغلام پیروانی از صنعت نفت با توافق جدا میشه => میشه گفت شاغلام به فجر برمیگرده! خب بعید هم نیست .

حالا یه تاریخ نگاری. :دی همیشه میگن بعدها در تاریخ خواهند نوشت. یه تصمیم چه ضربه ای به فجر زد! این تیم بعد از سالها که با بازیکن سازی و تقدیمش به تیمهای دیگه خودش در سختی سر میکرد (و با مربیگری غلام پیروانی همیشه از سقوط فرار میکرد) یکی دو فصلی بود که شخصیت یه تیم میانه جدولی رو گرفته بود و بازی باهاش برای همه ترسناک بود. بعد فدراسیون به جنگ با کمیته المپیک اومد و این مربی رو به عنوان سرمربی وطنی (که جلو کمیته المپیک کم نیاره و خارجی نیاره) از فجر جدا کرد و اورد المپیک. اونجا در کش و قوس جنگ و دعوای فدراسیون و کمیته المپیک تیم ملی المپیک یتیم موند. اونهایی که اوردنش حمایتش نکردند و اونهایی هم که دشمنش بودن کوبیدنش. خلاصه غلام پیروانی زیر بار منت و ظلم رفت و اومد کنار. در همین حین تیم چند ساله اش سقوط کرد ! و حالا که با کاری بزرگ البته به لیگ برتر برگشته ، شده همون تیم چند سال قبل که مربیش سالها براش زحمت کشید تا شخصیتش رو تغییر داد از اون تیم همیشه فانوس به دست! حالا اگر شا غلام رفت فجر باز باید کاری رو شروع کنه که شاید ده سال پیش انجامش داده و خب البته اینبار براش راحت تر خواهد بود ولی ، ولی دقت کنید که اگر این دو سال هم بالا سر تیمش بود چه سطح هایی رو از پله های موفقیت در تیم فجر طی شده بود و شاید الان حداقل در حد مدعی سهمیه آسیا می بود.

از این تصمیم های بد و خودخواهانه همیشه تو فوتبال ما بوده و اجازه نداده ادمها کارهای بزرگی رو که تو سر دارند به سرانجام برسونند. مثل تغییر مدیریتهایی که در باشگاههای دولتی داریم و یا .....

باشد که رستگار شویم ولی عمرا!
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
انقدر شاغلامو ازار دادن تا رفت!
و می دونم انقدر جلالی رو ازار میدن تا بره

:(
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
انقدر شاغلامو ازار دادن تا رفت!
و می دونم انقدر جلالی رو ازار میدن تا بره

:(
دقیقا فکر میکنم همینطور شده چون دیروز گفته بود کاری که هوادارای نفت با من کردند رو با شمر هم نکنند!
کلا ایشون ادمی نیست که به خاطر اثبات توان خودش حاضر بشه آبروش رو بخطر بندازه. البته به نظر من حق داره چون یه مربی جوان نیست که بخواد خودشو تثبیت کنه. توانش و کارایی که انجام داده مشخصه. بسیار ادم اخلاق گرایی هست و البته نه از اون اخلاقی های خشک و تظاهر نما!

ولی جلالی/ گاهی فکر میکنم بهترین تیمی هست که جلالی میتونه داشته باشه و همینطور بهترین مربی ای هست که فولاد میتونه داشته باشه.
فولاد رو با استعداد پروریش میشناسیم و کار بدور از احساس کردن و همینطور نظم خاص که جلالی دقیقا تبحرش در نظم و ساختن جوان هاست. در کنار اینها امکانات سخت افزادی خوبی هم فولاد خوزستان داره و حواشی هم تقریبا و به نسبت فوتبال خوزستان (اون چیزی که برای صنعت نفت و استقلال و اهواز میبینیم و میدیدیم) کمتر و قابل قبول تر هست. اون دو سال پیش هم که فولاد جلالی رو گذاشت کنار اشتباه بود و خوشبختانه زود اشتباهش رو جبران کرد.

خب فرضیه فجر شیراز غلط در اومد ولی اون افسوس و تصمیمگیری های وقت سر جاشه :دی /
جناب سرهنگ یاوری رفت فجر. ;)



پس از انتخاب به عنوان سرمربي فجر سپاسي؛
محمود ياوري:
احساس كردم مي‌توانم به تيم كمك كنم
دوست دارم كلانتري در تيم بماند و به كارش ادامه دهد

سرمربي جديد تيم فوتبال فجر سپاسي گفت كه دوست دارد همچنان علي كلانتري در فجر سپاسي باقي بماند و او را در هدايت اين تيم كمك كند.

محمود ياوري پس از انتخابش به عنوان سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي اظهار كرد: مديران باشگاه‌ فجر با من تماس گرفتند و از من براي كار در تيم دعوت كردند و من هم با بررسي جوانب، احساس كردم كه مي‌توانم به تيم كمك كنم و بنابراين اين مسئوليت را قبول كردم.

وي در ادامه درباره وضعيت تيم فوتبال فجر در ليگ برتر گفت: هنوز بازي‌هاي زيادي تا پايان فصل باقي مانده است كه بايد براي آن‌ها برنامه‌ريزي كنيم. فعلا ما به سه بازي مانده تا پايان نيم‌فصل به صورت چند بازي تداركاتي خوب نگاه مي‌كنيم ولي در عين حال در آن‌ها چشم به پيروزي هم داريم. ما سعي مي‌كنيم كه با تمرين‌هاي مستمر و تلاش روزافزون به ياري خدا روزهاي خوبي را براي فجر كه پيش از اين هم در آن كار كرده‌ام رقم بزنيم.

وي در ادامه با اعلام اين خبر كه دوشنبه اولين حضورش در تمرين فجر سپاسي در اين فصل را تجربه مي‌كند و با بازيكنان اين تيم آشنا مي‌شود افزود: من با تمام وجود دوست دارم كه علي كلانتري در تيم بماند و ما به كمك يكديگر كار كنيم. او دو سال در كنار تيم بوده است و براي اين تيم زحمات زيادي كشيده است و در واقع من با حضور او در تيم مي‌خواهم به او كمك كنم تا با يكديگر تيم فجر را به موفقيت برسانيم.
توضیح: محمود ياوري به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز انتخاب شد تا از اين پس به جاي علي كلانتري هدايت اين تيم شيرازي را بر عهده بگيرد.

ياوري فصل پيش به عنوان سرمربي تيم‌هاي صبا، پاس همدان و استيل آذين تهران سابقه كار در ليگ برتر را داشته است.
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
من خودم خوزستانی هستم و فوتبال خوزستان رو هم قبول هم و هم دوستش دارم
اما ضعف های بزرگی داره یکیش تماشاگراش هستن
من هیچ وقت یادم نمیره این صنعت نفت بود که عمری هوادارش تو ورزشگاه ابادان پر می شدن و یه قرمز و ابی پیدا نمیشد(بماند که حالا چندتا شهر ادعای این اتفاق رو برای خودشون دارن)
فوتبال خوزستان و تماشگراش همون هایی هستن که تشویق های جنوبی و پر هیجان رو به کل ایران هدیه دادن!
نمی دونم
نمی دونم چرا تو این چند سال اخیر همش حاشیه ساز شدن و به مربی های خوب تازیدن!
جلالی بهترین گزینه برای سالها مربی گری تو فولاد هست و دوست دارم تا اخر عمر مربی گریش اینجا بمونه
ولی می دونم وقتی باخت میاره چیکار می کنن!
و مدیران هم انقدر بی ارادن که از 4 تا شعار می ترسن و رزومه خوب این مرد خوب و پاک فوتبال رو فراموش می کنن
 

hossein137

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
10 جولای 2009
نوشته‌ها
9,400
لایک‌ها
10,757
سن
34
محل سکونت
Isfahan
قوانین جدید برای تسهیل در نقل و انتقالات/ جابجایی بازیکنان بصورت توافقی

رئیس سازمان لیگ برتر با اعلام اینکه وضع قوانین جدید، دست تیمها را در زمان نقل و انتقالات نیم فصل بازتر کرده است، گفت: در نیم فصل باشگاهها به صورت توافقی می‌توانند با یکدیگر تبادل بازیکن کنند.
عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور گفت: قوانین نقل و انتقالات مانند سال گذشته است اما با برخی از تغییرات و قوانین جدیدی که برای این فصل وضع کرده‌ایم دست تیمها برای انجام نقل و انتقال بازیکنان بازتر شده است.

وی با تشریح این قوانین اظهار داشت: بازیکنی که در فصل گذشته لیگ برتری بوده و در ابتدای فصل جاری جذب تیمی نشده باشد، سهمیه لیگ برتری محسوب نشده و بصورت بازیکن آزاد می‌تواند به عضویت هر تیمی که تمایل دارد، درآید.

محمدی تصریح کرد: در گذشته قانون جابجایی بازیکن بین دو باشگاه در نیم فصل وجود نداشت اما در این فصل باشگاهها به صورت توافقی می‌توانند با یکدیگر تبادل بازیکن کنند.

وی همچنین افزود: اگر فهرست بازیکنان باشگاهی تکمیل باشد، در صورت جلب رضایت یک بازیکن می‌تواند نام یکی از بازیکنان خود را از فهرست خارج کرده و بازیکن جدیدی را جذب کند.

رئیس سازمان لیگ برتر با اعلام اینکه هر تیم حداکثر هفت بازیکن را می‌تواند در فصل نقل و انتقالات نیم فصل جذب کند به شرطی که فهرست آن تیم خالی باشد، اعلام کرد: زمان نقل و انتقال رسمی بازیکنان از 29 آذر شروع می شود و در 14 دی به پایان می‌رسد.

وی در خصوص تاریخ فینال جام حذفی و فشردگی برنامه بازیها از هفته هجدهم تا بیست و یکم نیز گفت: اگر مورد خاصی پیش نیاید تصمیم ما در سازمان لیگ این است که فینال جام حذفی را در تاریخ 14 بهمن برگزار کنیم.

محمدی تصریح کرد: با در پیش بودن بازیهای تیم ملی، پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مرحله گروهی این رقابتها و فینال جام حذفی چاره‌ای جز برگزاری فشرده بازیهای لیگ ازهفته هجدهم تا بیست و یکم نداریم.

نیم فصل نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور امروز دوشنبه با برگزاری چهار دیدار رسما به اتمام می رسد و تیمهای حاضر در این رده از روز 15 آذرماه رقابت خود را از سر خواهند گرفت.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
مدیرروستا سرمربی شهرداری تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته شایعات زیادی در خصوص جدایی میودراگ یسیچ از سرمربیگری تیم شهرداری تبریز به گوش می رسید تا اینکه امروز مسئولان باشگا شهرداری تبریز تصمیم خود را عملی کردند و به دنبال جدایی یسیچ از این تیم علی اصغر مدیرروستا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند.
یسیچ پیش از این با شروع تعطیلات نیم فصل برای استراحت به کشورش بازگشته بود اما باشگاه شهرداری تبریز تصمیم خود را برای ادامه همکاری با این مربی تغییر داد.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
13900919100322_PhotoA.jpg


استقلال بهترین، مس سرچشمه بدترین/ دایی بار دیگر جهانی شد!
 

hossein137

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
10 جولای 2009
نوشته‌ها
9,400
لایک‌ها
10,757
سن
34
محل سکونت
Isfahan
اعلام حكم محسن بياتي‌نيا و يك سال محروميت از فوتبال
هاشميان در گفت و گو با ايسنا:
از اين پس آلودگي مكمل‌ها به «متيل هگزان آمين» مشمول تخفيف نخواهد بود


رييس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال با اعلام نام بازيكن دوپينگي ليگ برتر گفت: محسن بياتي نيا به دليل تخلف به مدت يك سال محروميت از حضور در كليه فعاليت‌هاي فوتبال و اخطار كتبي محكوم شد.

دكتر احمد هاشميان با اعلام اين كه محسن بياتي نيا بازيكني است كه آزمايش دوپينگش مثبت اعلام شده است، درباره حكم اين بازيكن گفت: در تاريخ 12 آذر ماه 1390 در ديدار بين تيم‌هاي مس كرمان و مس سرچشمه از اين بازيكن آزمايش دوپينگ به عمل آمد و با اعلام آزمايشگاه كنترل دوپينگ مبني بر مثبت بودن آزمايش اين فرد با ماده «متيل هگزان آمين» اين بازيكن محكوم شد.

وي در ادامه حكم محسن بياتي نيا را به اين شرح اعلام كرد: نظر به اين كه بر اساس اعلام سازمان جهاني مبارزه با دوپينگ، مكمل‌هاي مورد استفاده بازيكنان در ماه‌هاي اخير به شكل گسترده به ماده «متيل هگزان آمين» آلوده شده است، لذا آنچه در رسيدگي به اين پرونده مورد توجه قرار گرفت، اين بود كه اغلب بازيكنان قرباني اين آلودگي هستند و اگر چه اين مساله توجيهي براي مثبت شدن تست دوپينگ بازيكنان نيست، ولي از آنجايي كه اين ماده جزو مواد خاص محسوب مي‌شود، مطابق آيين‌نامه زماني كه اثبات شود، بدون قصد قبلي اين ماده وارد بدن بازيكن شده است، مي‌تواند با تخفيف مجازات روبرو شود.

هاشميان ادامه داد: به دليل آن كه ورود ماده مذكور به بدن بازيكن از طريق مكمل براي اعضاي كميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات محرز شده بود، به واسطه اين تخلف محسن بياتي نيا به اخطار كتبي محكوم شد. ضمن اين كه به دليل وجود سابقه قبلي و با استناد به ماده 82 آيين‌نامه ملي كنترل دوپينگ فوتبال با عنوان تخلفات متعدد اين بازيكن از تاريخ 7 دي ماه 1390 به مدت يك سال از حضور در كليه فعاليت‌هاي رسمي در فوتبال محروم گرديد. اين بازيكن تا پايان وقت اداري پنجشنبه 15 دي ماه فرصت داشت كه نسبت به حكمش درخواست استيناف دهد كه با توجه به اين كه اين درخواست از سوي بازيكن ارائه نشده است، حكم وي قطعي تلقي و اعلام عمومي گرديد.

رييس كميته‌ پزشكي فدراسيون فوتبال پس از اعلام راي اين كميته‌ درباره محسن بياتي نيا تاكيد كرد: اين تصور كه آلودگي مكمل باعث تخفيف مجازات بياتي‌نيا شده است، غلط است. آنچه در اين پرونده مورد توجه قرار گرفت اين بود كه بر اساس گزارش سازمان جهاني مبارزه با دوپينگ مكمل‌ها در سطح گسترده‌اي با ماده «متيل هگزان آمين» آلوده شده‌اند و اين عاملي بود براي اين كه وجود اين ماده خاص در اين پرونده مورد توجه قرار گيرد. اگر به جاي اين مكمل ماده ممنوعه ديگري مانند «استروئيدهاي متابوليك» وجود داشت كه اغلب مكمل‌ها با اين ماده آلوده مي‌شوند، مجازات بازيكن به هيچ عنوان كمتر از دو سال نبود.

هاشميان همچنين افزود: بار ديگر تاكيد مي‌كنم كه ورزشكاران و مسئولان باشگاه‌ها نبايد از اين حكم سوء برداشت كنند كه اگر آلودگي بازيكن از طريق مكمل باشد، مشمول تخفيف مي‌شود ، اين مورد و مورد قبلي كه درباره بازيكن داماش گيلان رخ داد، يك استثنا بود و اكنون نيز با توجه به اين كه دو مورد از اين نوع دوپينگ مثبت اعلام و به اندازه كافي نيز درباره آن اطلاع رساني شده است، لذا از اين تاريخ به بعد مثبت شدن دوپينگ بازيكنان با ماده «متيل هگزان آمين» به هيچ عنوان مشمول حداقل مجازات نخواهد بود.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
علام برنامه هفته بیست‌ودوم تا بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، برنامه بازی ها به شرح زیر است:

هفته بیست و دوم: چهارشنبه پنجم بهمن
ذوب آهن – ملوان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه فولادشهر اصفهان

صبای قم – شاهین بوشهر – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

فجر شهید سپاسی – مس کرمان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه حافظیه شیراز

نفت تهران – سپاهان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه دستگردی تهران

داماش گیلان – سایپا – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه عضدی رشت

شهرداری تبریز – تراکتورسازی تبریز – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

مس سرچشمه – راه آهن – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه باهنر کرمان

استقلال – فولاد خوزستان – ساعت 18 – ورزشگاه آزادی تهران

نفت آبادان – پرسپولیس– ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه تختی آبادان

هفته بیست و سوم: یکشنبه نهم بهمن

مس کرمان – داماش گیلان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه باهنر کرمان

سپاهان – فجر شهید سپاسی – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ملوان – صبای قم – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه تختی انزلی

راه آهن – شهرداری تبریز – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه اکباتان تهران

فولاد خوزستان – نفت آبادان – ساعت 16 – ورزشگاه تختی اهواز

سایپا – نفت تهران – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه انقلاب کرج

پرسپولیس – ذوب آهن – ساعت 18 – ورزشگاه آزادی تهران

شاهین بوشهر – مس سرچشمه – ساعت 16 – ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر

تراکتورسازی – استقلال – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

هفته بیست و چهارم: پنجشنبه سیزدهم بهمن

استقلال – پرسپولیس – ساعت 18 – ورزشگاه آزادی تهران

مس کرمان – سایپا – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه باهنر کرمان

صبای قم – مس سرچشمه – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

ذوب آهن – شاهین بوشهر – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه 14/11/90
داماش گیلان – سپاهان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه عضدی رشت

نفت تهران – تراکتورسازی – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه دستگردی تهران

فجر شهید سپاسی – راه آهن – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه حافظیه شیراز

نفت آبادان – ملوان – ساعت 16 – ورزشگاه تختی آبادان

شهرداری تبریز – فولاد خوزستان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

هفته بیست و پنجم: دوشنبه هفدهم بهمن
مس سرچشمه – ذوب آهن – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه باهنر کرمان

سایپا – استقلال – ساعت 17 – ورزشگاه تختی تهران

سه شنبه هجدهم بهمن
پرسپولیس – فجر شهید سپاسی – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی تهران

شاهین بوشهر – شهرداری تبریز – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی تهران

چهارشنبه نوزدهم بهمن
ملوان – نفت تهران – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه تختی انزلی

سپاهان – مس کرمان – ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

تراکتورسازی – نفت آبادان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) تهران

پنجشنبه بیستم بهمن
راه آهن – داماش گیلان – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه اکباتان تهران

فولاد خوزستان – صبای قم – ساعت 16 – ورزشگاه تختی اهواز

هفته بیست و ششم: سه شنبه بیست و پنجم بهمن
استقلال – ملوان – ساعت ۱۷:۱۵– ورزشگاه آزادی تهران

شهرداری تبریز – مس سرچشمه – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

سپاهان– سایپا – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نفت تهران – ذوب آهن – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه دستگردی تهران

نفت آبادان – راه آهن - ساعت 16 – ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه بیست و ششم بهمن
صبای قم – پرسپولیس – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

داماش گیلان – شاهین – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه عضدی رشت

فجر شهید سپاسی – فولاد خوزستان – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه حافظیه شیراز

مس کرمان – تراکتورسازی – ساعت ۱۵:۳۰– ورزشگاه باهنر کرمان
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
بلاژويچ:براي‌نخستين‌باردرعمرمربيگري‌ام برکنارشدم


مرد 76 ساله کروات از مسوولان باشگاه مس به خاطر برکناري‌اش ناراحت است و مي‌گويد که براي نخستين بار در عمر مربيگري‌اش از کارش برکنار شده است.

00033082.jpg


ميروسلاو بلاژويچ در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره برکناري خود از سرمربي‌گري مس کرمان و قبول پست مديريت فني اين تيم صحبت کرد.
* بالاخره خبر برکناري‌ به اطلاع‌تان رسيد؟
بله. واقعا شگفت زده شدم. واقعا نمي‌دانم چرا من را برکنار کرده‌اند. از زماني که هدايت مس را در دست گرفتم 26 امتياز گرفته‌ايم و بدون احتساب پنج هفته اول در رتبه هشتم جدول هستيم. در حالي که مربي قبلي مس از 5 بازي تنها يک امتياز گرفته بود.
* پس از عملکرد خودتان در مس راضي هستيد؟
بله راضي‌ام. تيم من خوب کار کرده.
* در صحبت‌هاي دوشنبه شب با سعدمحمدي چه چيزي بين شما رد و بدل شد. آن موقع خبري از برکناري نبود؟
نه، او در کمال ادب و احترام با من صحبت کرد و حرفي از اين نزد که بعد از بازي تراکتورسازي بايد از مس بروم. با اين حال من در بازي با تراکتور روي نيمکت مس مي‌نشينم و در اين بازي فقط به پيروزي فکر مي‌کنم.
* مسووليت‌پذيري شما جاي تحسين دارد. اگر خاطرتان باشد اوايل حضورتان در مس در گفت‌وگو با ايسنا گفته بوديد دو داور ايراني باعث شدند شما با تيم ملي اميد چين از رقابت‌هاي انتخابي المپيک حذف شويد. آيا اين بار هم از ايراني‌ها ناراحت هستيد؟
خير. من روي حرفم مي‌مانم. هميشه گفته‌ام و الان هم مي‌گويم ايراني‌ها بهترين مردم در کل دنيا هستند و آنها را خيلي دوست دارم.
* از دست مسوولان باشگاه چطور؟
از دست آنها ناراحتم. چرا که براي اولين بار در طول دوران مربي‌گري ام من را از کار برکنار کردند.
* پست مديريت فني مس را قبول مي‌کنيد؟
نمي‌دانم مدير فني چه پستي است! من براي سرمربي‌گري به اينجا آمدم و بايد روي اين پست فکر کنم. هنوز نمي‌دانم مسووليت‌هاي جديدم در اين پست چيست. شايد مثل آلکس فرگوسن در منچستريونايتد باشد که مدير تيمش است.
* نه! مدير فني در ايران بعد از سرمربي نفر دوم تيم در امور فني است.
نمي‌دانم. بايد راجع به اين پست فکر کنم.
* شايعه شده بود شما دوشنبه شب با بازيکنان مس خداحافظي کرده‌ايد.
خير! اين موضوع صحت ندارد. چطور مي‌توانم با بازيکنانم خداحافظي کنم در حالي که فردايش تيمم بازي دارد.
* بعد از بازي با تراکتورسازي چه مي‌کنيد؟
بايد با همه مسوولان تيم صحبت کنم و ببينم آنها چه مي‌گويند. من هنوز هم شگفت زده هستم.
 

-Arash-

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2011
نوشته‌ها
3,125
لایک‌ها
2,060
محل سکونت
North Korea
امروز چه خبره تو فوتبال ایران ؟

تا به این لحظه مس و سایپا دو تا اخراجی دادن . فولاد و راه آهن یه دونه


اگه ایتالیا بود میگفتم شرط بندیه :D
 
بالا