برگزیده های پرشین تولز

ماجرای عجیب و غریب بن شدن من!!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Black & White

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2007
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
خب شیرازی جان، قبل از هر چیز لازمه ازت تشکر کنم بخاطر این که تو این وضعیت وقت گذاشتی این همه جواب دادی. حالا اگه اجازه بدی من هم دفاعیات خودم رو بنویسم.

ببین اول از همه بگم که قصد من از اون پی ام هر چی بود جو سازی نبوده. خودت میدونی اگه بخوام جوسازی بکنم راه های خیلی بهتری هم هست ولی من کلاً از داد و قال انداختن الکی خوشم نمیاد. اصلاً با یه پی ام چه طور میشه جوسازی کرد؟ چطور ممکنه پیغامی رو که فقط خودت می تونی بخونی باعث جوسازی بشه؟ ارعاب هم نبوده. تو صفحات قبل گفتم. واقعیت اینه که بعضی از کارات بی تعارف خیلی عجیب و غریب بودن. حالا نمیخوام دونه دونه اسم ببرم که فکر کنی دارم جو سازی می کنم (هر چند برای همه کارام مدرک مستدال دارم) من بهت هشدار دادم با این کارایی که داری می کنی و بعضیاش اصلاً با منطق جور در نمیاد باعث میشی از مدیریت بیفتی. اگه خاطرت باشه عنوان نوشته هم آخرین هشدار بود نه تهدید و ارعاب!!

الان در مورد واکنشای عجیب من گفتی. ببینم تا حالا خودت بن شدی ببینی آدم چه حالی میشه؟ نه انصافاً جایی بنت کردن؟ باور کن تا وقتی بن بشی درک نمی کنی چی میگم!! مسئله فقط سر از بین رفتن یه یوزر نیم فارسی با 1883 تا پست نیست (من بارها گفتم به تعداد پست علاقه ای ندارم) ولی واقعاً وقتی یه حقی داره ضایع میشه آدم نمی تونه ساکت باشه. مخصوصاً اگه آدم عصبانی هم باشه... تازه من روزای اول تو رو آدم منطقی و خوبی می دونستم که فقط یه کم جو گیر شده. اگر هم خاطرت باشه چند بار پی ام دادم گفتم فلان کارو اگه اینطوری بکنی بهتره تا اونطوری. اونوقت تو اون همه کار رو نادیده می گیری یه ذفعه سر یه پی ام بنم می کنی! اونم حرفی که بهت رک و پوست کنده گفتم و اثراتش رو هم خودت بعداً دیدی (من از خیلی چیزا تو این فروم خبر داشتم. البته بارها بهم شک کردن که شاید یکی از مذیرا داره خبرای پشت پرده رو به من میگه ولی بخدا اینطوری نبود. بعضی کاراتون اونقدر واضح بود که حتی خیلی از بچه های دیگه هم خودشون بدون داشتن هیچ منبعی فهمیدن ولی کمتر کسی به فکر ابرازشون بود)

از اون طرف به من میگی چرا تو کاری که بهت مربوط نیست دخالت می کنی. بابا مگه جز اینه که فروم مال کاربراشه؟ مسائل اینجا به کی مربوطه پس آخه؟ من در اون مورد 6 تا مدیر جدید نظر خودم رو گفتم که تازه بخاطرش یه اخطار هم گرفتم. اونجا هم مثل خیلی جاهای دیگه رک و پوست کنده حرفم رو زدم. خوب بود مثل آدمای دورو به به و چه چه الکی می کردم ولی پشت سرتون یه چیز دیگه می گفتم؟ نه تو بگو کدوم بهتره؟

ادامه دارد...
 

Radian

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,717
لایک‌ها
0
محل سکونت
FREEDOM city............ PPC : HTC Touch HD ......
چون بحث تاپیک مستقیم یا غیر مستقیم به این سه مدیر برمی گرده گفتم عملکرد هر سه تا رو برسی من!الان که این پستو می زنم برای سومین بار با رعایت اصول مرامنامه دست به تعویض ایدی زدم !پس به هیچوجه نه برام بن شدن مهمه نه گرفتم رتبه بالاتر که هه نواع عناوین رنگارنگ کاربری فعال رو قبلا تجربه کردم!;)به نظر من بهتره برای این بخش یک مدیر ترجیحا خانم(جهت حفظ جو دوستانه و رمانتیک بخش!) انتخاب بشه! ;)

آقا میگما یه پیشنهاد هم داشتم برای شما دوست عزیزمون ...

ما که نفهمیدیم ID بالاخره دست کیه ... اما خوب هر دفعه که هرکی باهاش لوگ میکنه آخره نوشتش

اسمشم بنوسیه که ملت مخشون به هم گره نخوره ...

راستی این 45 تا پست این ID فکر کنم همش ماله همین تاپیک بوده دیکه :p
 

Black & White

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2007
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
و اما در مورد درگیریهای من با کاربرای دیگه. من با خیلیا دعوا کردم که بعداً منجر به رفاقتمون شد. چند نفر از کسایی که تو صفحات قبل پست زدن مثل Gulliver و mahi-58 هم دقیقاً اولش با دعوا و کل کل شروع کردیم ولی بعداً همه چیز رو فراموش کردیم (اما همونطور که خوت گفتی جایی به کسی بی احترامی نکردم. کلاً زیادن کسایی که از رک حرف زدن من زود ناراحت میشن؛ ولی بخدا من هیچ موقع قصد بدی نداشتم) موارد عکسی هم بوده. کسایی بودن که یه موقعی سر و سری باهاشون داشتم ولی حالا شدن دشمن بنده! نمونه ش رو تو صفحات قبل هم دیدید. حالا چراش بماند...

اجازه بده از طرفداری خودم از شاهد و داریوش برات بگم. اول از شاهد شروع می کنم. واقعیتش اینه که من با شاهد هیچ رفاقتی نداشته و ندارم! ولی به نظر من شاهد هر چی که بود بخاطر سواد خیلی زیادش (که تقریباً همه کسایی که می شناسنش به این نکته واقفن) آدم قابل احترامی میومد. اینو تو یکی از پی ام ها هم نوشته بودم: واقعاً فکر می کنی تو نت چند نفر مثل شاهد داریم؟ واقعاً چند نفر سواد و دانش فنی اون رو دارن؟ ولی تو یه دفعه اومدی و به یه پستیش که چند روزازش می گذشت و البته به خاطرش از شایان کارت زرد هم گرفته بود دوباره کارت قرمز دادی! از اون گذشته اون موقع تو اصلاً مدیر گفتگوی آزاد فروم نبودی و اونجا مسئولیتی نداشتی. تاره چند صباحی بود که مدیر ASP شده بودی و البته چن روز قبل از اون داستان یه نفر رو بخاطر امضا بن کردی. باور کن به هر کی بگی میگه برای کسی که تازه مدیر شده چنین حرکاتی اصلاً قشنگ نیست. عین این می مونه که آدم بخواد از کسی زهر چشم بگیره. کاری که کردی دقیقاً یه جور دخالت تو مدیریت گفتگوی آزاد بود. سر اون مسئله هم کلی جنگ و جدل راه افتاد تو فروم...

اما در مورد داریوش؛ فقط اینو بهت میگم که سابقه ش از هر کسی که فکر کنی تو این فروم بیشتره. اولین آیدیش رو در سال 2002 ساخته بود، موقعی که هیچ کدوممون نمی دونستیم فروم یعنی چی! اما به دلایلی؛ داریوش کاربری بود که خیلی زیاد بن میشد. البته در مورد آیدیهای اخیرش همه شاهد بودن که واقعاً با بی انصافی و کم لطفی فراوون از بن شدن. مخصوصاً ایدی های Dariux , wolfbane. در مورد بن شدن wolfbane و دلیلی که تو بن شدنش نوشته بود( You have been banned for the following reason: Dariux) واقعاً مضحک بود. خیلی از کاربرا تو این فروم بودن که بن شدن ولی بعداً آیدی ساختن و دست از پا خطا نکردن. بازم نمی خوام از کسی اسم ببرم که سوء تفاهم شه اما خیلیا رو خودت با همین وضعیت می شناسی. از طرفی دیگه داریوش از بهترین دوستانی بود که تو نت پیدا کردم. اگه روزی اقلاً 2 ساعت باهاش چت نمی کردم فکر می کردم یه چیزی گم کردم. اون واقعاً پسر خوبیه. بر خلاف ظاهر خشنش خیلی آدم درستیه. اینو خیلی از کسان دیگه ای هم که می شناسنش می دونن. باور نداری می تونی ازشون بپرسی. اینطوری نیست که من فقط اینو بگم. بحث منحرف نشه ولی من و اون اونقدر بهم اعتماد داشتیم حتی گاهی پسورد آیدیهامو مس دادیم به همدیگه!! خلاصه تو همچین وضعیتی طبیعیه که مشکلی که برای اون پیش بیاد به منم مربوط باشه. نباید انتظاتر داشته باشی اونو بن کنی و من تو پی ام بهت نگم: "داریوش و من نداریم. هر کی داریوش رو ناراحت کنه انگار منو ناراحت کرده و برعکس"
 

vbigdeli

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آگوست 2004
نوشته‌ها
1,958
لایک‌ها
6
محل سکونت
*.*.*
یاشار جان بنده خدا (آقای شیرازی) 6 ساعت تایپ کرد، دیگه صلوات بفرستید تموم شه بره! شما هم ی خورده شیطونک بازی می کردی دیگه،اگه هم قرار باشه هر کی بن بشه یک ID دیگه بسازه و اعتراض کنه،خوب نیست..
 

LEnIn+$

کاربر فعال دوربین دیجیتال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2006
نوشته‌ها
514
لایک‌ها
0
محل سکونت
.!.
عجب!!! نمی دونم چرا بعضیامون دوست داریم همه چیز رو شخصی کنیم!
تو که خودت تا چند ماه پیش مدافع من بودی ولی حالا... .

راستی دم از فحش زدی. میشه بگی کجا فحش دادم؟ قبول دارم که با خیلیا منجمله همین برادر شیان زیاد کل کل کردم ولی فحاشی کار من نبوده و نیست. اما تا جایی که یادمه آخرین باری که چیزی برای من ریپلای زدی این تو بودی که بهم توهین کردی. درسته؟

در ضمن موضوع این تاپیک سر چیز دیگه ایه. اگه قرار بود بخاطر اون چیزا بن بشم باید خیلی زودتر از اینا بن میشدم و تازه دیگه تو دلیل بن شدنم نمی نوشتن ارعاب و تهدید/ بعلاوه من روزای آخر دیگه زیاد کاری به کار کسی نداشتم. پس می بینی که این دو تا موضوع هیچ ربطی بهم ندارن.

خب! اول یه توضیحی بدم! منظورم از اصطلاح فحشکاری (!!) , درگیری تند لفظی و توهین بود.. نه به کار بردن کلمات رکیک!

؛ چند وقت پیش توی تاپیک فراریان بیمس! بی دلیل اومدی به الند گفتی: "مرض داری!!" .. بعد اونم در جوابت یه چیز بدی گفت!
تو هم گفتی :" دختره ی الدنگ و فلان.. چرا...؟!"...(الته پستا پاک شد..ولی خودت یادت میاد دیگه!
127fs1194685.gif
) منظورم از این چیزا بود!

یا توی تاپیک اسکین هدهای روسی! پست هفت هشت نفر از جمله من رو کوت کردی و با لحن و اسمایلای
توهین امیزی نوشتی که چرا پست نامربوط به موضوع تاپیک دادین و فلان...!
منم به این کارت اعتراض کردم .. جواب دادی که " دوست دارم و به کسی هم ربطی نداره.. ناراحتی برگرد بهموشدونی.. برو pc ورلد..و..."!!
huh.gif

تهدید کردی که نیروی کمکی هم میارم و ..اینا!!
huh.gif
(تازه به من که مثلا دوستت بودم!!)
huh.gif

بعد نوشتی : " کسی که شعور پست دادن نداره حقش بدتر از اینه و.."! (البته بعد ادیتش کردی!)
و بالطبع منم دیدم توهین کردی, جوابای تندی بهت دادم!
129fs2660850.gif

بعد تازه مثلا , به ar shirazi هم اعتراض میکردی که چرا با کاربرا بد رفتار میکنی و فلان ..؟؟
huh.gif
.
والا من تا حالا ازش چیزی غیر از "جناب .. اقای .. دوست عزیز .. لطفا و..." ندیدم!!
(بگذریم که خودمم با روش مدیریت ایشون زیاد موافق نیستم!) ..ولی یه نیگاه به رفتار خودت هم بنداز!
coffee%281%29.gif


(کلا.. . اینا برای یاداوری به خودت بودا !! باز یکی نیاد خودشو بندازه وسط بگه رو هوا حرف میزنی و اینا!!
129fs2660850.gif
)

کلا بیخیال..!
2753.gif
 

Black & White

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2007
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
دلیل گرفتن عنوان کاربر فعالی شما هم همین رفتارهای احساسی شماست و از کاربر فعال توقع بیشتری میرود. البته بنده هیچ نقشی در گرفتن این عنوان از شما نداشته ام .
من از نفس برداشتن یه عنوان پر زرق و برق ناراحت نشدم، منتها 3 - 4 نفری به حرفایی پشت سرم زده بودن که اصلاً خوشم نیومد... البته اون قضیه بیشتر حالت سوء تفاهمی داشت که حل شد و بخیر گذشت؛ و من هیچوقت به صرف برداشتن اون عنوان اعتراض نکردم.
بن شدن شما به هیچ عنوان به دلیل تهدید بنده نبوده است ولی شما ، با من مدیر ارشد فروم اینطوری رفتار میکنید و سعی در ارعاب و تهدید و ترساندن من دارید ، وای به حال دیگر کاربران .

بنده میخواستم شما این حداقل را یاد بگیرید که برخلاف آنچه در پی ام خودتان گفتید ، همیشه انسان نمیتواند هر کاری دلش میخواهد انجام بدهد. چون ممکن است با جوری که دلش نمیخواهد رفتار شود . میخواستم شما یاد بگیرید که با اینگونه کارها حداقل در این فروم شما به جایی نخواهید رسید .
باز تاکید می کنم من کسی رو نترسوندم! اصلاً مگه من اینجا لولوخورخوره یا اسلحهء مرگبار یا ماشین جنگی م کسی رو بترسونم؟ من فقط یه هشداری دادم. شاید لحن گفتنم طوری بوده که اونطوری برداشت کردی. در این مورد بعداً مفصل توضیح میدم.
بچه گانه کار شماست که تا می بینید آی پی دو نفر مثل همه بلندگو می گیرید دستتون و با صدای بلند اعلام می کنید.
تا جایی که من می دونم عرف اینه که وقتی مدیرا با استفاده دسترسی های ویژه مدیرتی چیزی رو می فهمن که شخصاً مربوط به یه کاربره و کاربرای عادی قادر به کشف اون موضوع نیستن اینطوری خبرشو پخش نمی کنن. به هر حال یه سری مسائل به حریم شخصی کاربرا مربوط میشه ولی ظاهراً شما به این نکته توجهی ندارید!
در ضمن اگه خدا بخواد تا آخر امشب خیلی چیزا معلوم میشه.
بابا عجب حرفی می زنی! :blink: خیلیای دیگه تو اون تاپیک اعتراض کردن حتی بدتر از من؛ فقط من باید بن میشدم؟
در ضمن منظور من از عبارت "اگه خدا بخواد تا آخر امشب خیلی چیزا معلوم میشه.". پی امی بود که قرار بود توماس تا اخر شب با یه آیدی دیگه برای من و چند نقر دیگه بفرسته و توش در مورد بن شدنش بیشتر توضیح بده. البته چون آیدیم بسته شد و دیگه نتونستم پی امش رو باز کنم؛ توماس هم بعداً دوباره اونو به این یکی آیدیم فرستاد.
یاشار جان بنده خدا (آقای شیرازی) 6 ساعت تایپ کرد، دیگه صلوات بفرستید تموم شه بره! شما هم ی خورده شیطونک بازی می کردی دیگه،اگه هم قرار باشه هر کی بن بشه یک ID دیگه بسازه و اعتراض کنه،خوب نیست..
وحید جان، مسئله فقط بن شدن من نیست. موضوع کلی موضوع کلی سرنوشت فرومه که فردا در موردش توضیح می دم. باور کن اگه همه چیزایی رو که می خوام بگم بنویسم میشن یه کتاب 100 صفحه ای!!! ولی من سعیمه ظرف یکی دو روز آینده موارد مهمی رو که حتماً باید گفته شه بگم.
 

alibala47

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2007
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
0
حق با اقای شیرازی است
 

Black & White

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2007
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
خب! اول یه توضیحی بدم! منظورم از اصطلاح فحشکاری (!!) , درگیری تند لفظی و توهین بود.. نه به کار بردن کلمات رکیک!

؛ چند وقت پیش توی تاپیک فراریان بیمس! بی دلیل اومدی به الند گفتی: "مرض داری!!" .. بعد اونم در جوابت یه چیز بدی گفت!
تو هم گفتی :" دختره ی الدنگ و فلان.. چرا...؟!"...(الته پستا پاک شد..ولی خودت یادت میاد دیگه!
127fs1194685.gif
) منظورم از این چیزا بود!

یا توی تاپیک اسکین هدهای روسی! پست هفت هشت نفر از جمله من رو کوت کردی و با لحن و اسمایلای
توهین امیزی نوشتی که چرا پست نامربوط به موضوع تاپیک دادین و فلان...!
منم به این کارت اعتراض کردم .. جواب دادی که " دوست دارم و به کسی هم ربطی نداره.. ناراحتی برگرد بهموشدونی.. برو pc ورلد..و..."!!
huh.gif

تهدید کردی که نیروی کمکی هم میارم و ..اینا!!
huh.gif
(تازه به من که مثلا دوستت بودم!!)
huh.gif

بعد نوشتی : " کسی که شعور پست دادن نداره حقش بدتر از اینه و.."! (البته بعد ادیتش کردی!)
و بالطبع منم دیدم توهین کردی, جوابای تندی بهت دادم!
129fs2660850.gif

بعد تازه مثلا , به ar shirazi هم اعتراض میکردی که چرا با کاربرا بد رفتار میکنی و فلان ..؟؟
huh.gif
.
والا من تا حالا ازش چیزی غیر از "جناب .. اقای .. دوست عزیز .. لطفا و..." ندیدم!!
(بگذریم که خودمم با روش مدیریت ایشون زیاد موافق نیستم!) ..ولی یه نیگاه به رفتار خودت هم بنداز!
coffee%281%29.gif


(کلا.. . اینا برای یاداوری به خودت بودا !! باز یکی نیاد خودشو بندازه وسط بگه رو هوا حرف میزنی و اینا!!
129fs2660850.gif
)
فرشاد گوش کن ببین چی میگم.تو خیلی وقته رفتارات عوض شده. اون فرشادی که روز اول تو adenmc دیدم انگار دیگه وجود خارجی نداره. اینو چن بار به خودت گفتم و پشت سرت هم گفتم (نگران نباش نامحرم نبوده!)

در مورد اون تاپیک کاربر Last Name هم موضوع سر منحرف کردن بحث جدی بو دچون دیدم بحثو با پستهای بیربط خراب کردید و البته خودت می دونی که تو اون تاپیک منظورم صرفاً تو نبودی و به مسایلی تو این یکی فروم مربوط می شد. ولی تو اومدی جلو بعدشم به من گفتی: " تو مشکل روانی داری" و از این حرفا.. حالا بگذریم...

در مورد آقای شیرازی هم باز یه بار خودم بصورت خصوصی بهشون گفته بودم که "احترام فقط به مودبانه حرف زدن نیست؛ بلکه احترام به سابقه کاربرا هم خودش یه نوع رعایت ادبه"

و در مورد حرفی که به الند زدم هم خودت می دونی که بی دلیل نبود. و البته اونم بعدش جوای خیلی تندتری داد که منم مجبور شدم همون عبارتی که خودت گفتی رو استعمال کنم!
 

Gulliver

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2006
نوشته‌ها
85
لایک‌ها
0
محل سکونت
liliput

Black & White

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2007
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
0
از ادمین های محترم خواهشندم اجازه دهند ، این تاپیک پیش برود و سوء تفاهم ها برطرف گردند
منم همین خواهش رو دارم. اگه اجازه بدید بقیه حرفا رو فردا میگم. بازم میگم مسائلی هست که خیلی مهمتره...
فعلاً خدافظ همگی تا بعد...
 

لوپین

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2006
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
2
1- من هرگز چنین اعتقادی نداشته و ندارم
2- من هرگز به کسی توهین و بی احترامی نکرده ام. اگر مستند صحبت کنید بهتر است .
3- در مورد شاهد ، قبلا بارها هم توضیح داده ام .

1وشما وقتي با تازه مدير شده بوديد و با شاهد برخورد مي كرديد(غير قابل قبول ترين اقدامي كه ديدم كارت قرمزي بود كه بخاطر چيزي كه در قبل از مديرتتون اتفاق افتاده بود به اون داديد!اين كار هر انساني رو تحريك به مقابله به مثل مي كرد) با افتخار پستهايي گروهي از كاربران رجيستر يوزر مظلوم رو كه در خواست برخورد با كاربران فعال رو كرده بودن كوتو كرديد و وعده اجراي عدالت مي داديد!!
2. شما با هدف زهر چشم كرفتن از كاربران فعال با همه اونها به نحوي برخورد كرديد ساعتها دو نه دونه پستهاشون رو برسي كرديد بعضي رو امضاشونو رو اديت كرديد به بعضي كارتهاي زرد قرمز داديد و كلا از همه ابزارها يي كه ممكنه وجود داشته باشه استفاده كرديد!ودر مواردي مثل اينوي يا شاهد كه كاربر حرف گوش نكرد اون رو بن كرديد!
3. موضوع شاهد از مزاحمت هاي يك يوزر به نام تگنا (اينكه بگيد كاربري كه در جيد كاريري كه صدها بار در چندين فروم بن شده كاري خلاف مرامنامه نكرده يك توهينه !)براي اكثركاربارن قديمي منجمله شاهد شروع شد شروع شد!
كه از اين نقطه ضعف كه كاربران فعال بشدت بايد مراقب ايدي خودشون باشن سوئ استفاده مي كرد و براي اونها با هدف تحريكشون پي امهايي حاوي اهانت به خانواده اين افراد مي فرستاد!
4. طبق پستي كه از طرف شايان موجوده اين نحوه مديريت يك روش متداول بوده كه اعمال شده!
نده بعنوان مدیر فروم تشخیص دادم که آن عکس نباید بعنوان آواتار مورد استفاده قرار گیرد . ممکن است عکسی در جایی قرار داشته باشد ؛ دلیل ندارد که آن عکس بعنوان آواتار استفاده شود . در این مورد اگر مشکلی دارید با ادمین در میان بگذارید
يعني حق شماست در امور شخصي كاربران كه هيچ اسيبي به ديگران نمي رسونه دخالت كنيد و كاربران بايد با عقايد و نظرات شخصي شما خودشون رو تطبيق بدن!
در ضمن شما تنها مديري هستيد كه مديريتتون رو با يك ليست سياه بلند بالا شمال اكثر كاربران فعال موجود در بخش شروع كرديد!
يك سوال هم دارم چه طور با سيصد پست خودتو رو براي مديريت گفتگوي ازاد مناسب دونستيد!

بزرگترين بي احترامي شما به كاربران فعال اينه كه به هر دليل تنها مديري هستيد كه احترام تعداد پستهاي يوزرهاي بسيار با سابقه تر از خودتون رو نگه نمي داريد!
 

On Parole

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
53
لایک‌ها
3
قبل از هرچیز بنده این نکته را عرض کنم که این تاپیک ، صرفا به بررسی بن شدن یاشار اختصاص دارد
جناب شیرازی پس تکلیف من چیه که 2 تا از آیدیهام رو بن کردید ؟
کجای این تاپیک اسم یاشار روش هست ؟
به غیر از یاشار عزیز ، من و افراد دیگه ای هم هستیم که چوب کارای شما رو خوردیم !
شایسته هست که به کار بقیه هم رسیدگی بشه !
 

Gone

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
1وشما وقتي با تازه مدير شده بوديد و با شاهد برخورد مي كرديد(غير قابل قبول ترين اقدامي كه ديدم كارت قرمزي بود كه بخاطر چيزي كه در قبل از مديرتتون اتفاق افتاده بود به اون داديد!اين كار هر انساني رو تحريك به مقابله به مثل مي كرد) با افتخار پستهايي گروهي از كاربران رجيستر يوزر مظلوم رو كه در خواست برخورد با كاربران فعال رو كرده بودن كوتو كرديد و وعده اجراي عدالت مي داديد!!

2. شما با هدف زهر چشم كرفتن از كاربران فعال با همه اونها به نحوي برخورد كرديد ساعتها دو نه دونه پستهاشون رو برسي كرديد بعضي رو امضاشونو رو اديت كرديد به بعضي كارتهاي زرد قرمز داديد و كلا از همه ابزارها يي كه ممكنه وجود داشته باشه استفاده كرديد!ودر مواردي مثل اينوي يا شاهد كه كاربر حرف گوش نكرد اون رو بن كرديد!


در ضمن شما تنها مديري هستيد كه مديريتتون رو با يك ليست سياه بلند بالا شمال اكثر كاربران فعال موجود در بخش شروع كرديد!

يك سوال هم دارم چه طور با سيصد پست خودتو رو براي مديريت گفتگوي ازاد مناسب دونستيد!

بزرگترين بي احترامي شما به كاربران فعال اينه كه به هر دليل تنها مديري هستيد كه احترام تعداد پستهاي يوزرهاي بسيار با سابقه تر از خودتون رو نگه نمي داريد!


واقعا از پست این دوستمون لذت بردم.

لوپین عزیز به نظر من این کارها فقط و فقط یه دلیل داره اونهم چیزی نیست جز اینکه شان کاربرهای فعال و با پست بالا رو بیاره پایین تا خودش رو هم شان اونا ببینه
وگرنه چرا با یه یوزر قدیمی مثل شاهد با 6000 هزار تا پست باید دربیافته اونهم برای یه پستی که جنبه شوخی داشته ، توی گفتگوی آزاد بوده و تازه تاریخ پست قبل از مدیریت ایشون بوده !!!!

یعنی فقط میگشته تو کاربرای فعال یه بهونه پیدا کنه تا از پرشین تولز بندازشون بیرو ن بعد خودش بشه .....




دوستان وقتی یه یوزر با سیصد تا پست مدیر میشه و یه کم انگیزه جاه طلبی داشته باشه طبیعیه که با یوزرهای فعال و با پست بالا در بیافته چرا ؟ چون میخواد شان اونها رو بیاره پایین تا هم شان خودش بشن. تا جایی که امکان داره باید یوزرهای قدیمی رو از میدون در بکنه چه فعال چه غیر فعال
اولین نفری هم که این بلا سرش اومد شاهد بود با شش هزار پست میدونید یه یوزر با شش هزار پست یعنی چی؟
و بعدش به شدت افتاد دنبال پست درست کردن برای خودش تا جبران کمبود پستهاش رو بکنه

دوستان نگید تعداد پست مهم نیست هرچی باشه تعداد پست نشون دهنده اینه که یوزر چقدر تجربه دنیای مجازی رو داره

من به خاطر همین مدیریتها مجبور شدم از سرزمین مادریم مهاجرت کنم و به غربت پناه ببرم :(،خوشحال بودم که در این فروم از این مدیریتها نیست اما متاسفانه با مدیریت و طرز تفکر ایشون مجبور شدم از دنیای مجازی که به زبان مادریم هست هم مهاجرت کنم :(:(


اقای تازه مدیر میتونی این پست رو پاک کنی و این یوزر رو هم بن کنی. اما خوشحالم که حرفم رو زدم.

خداحافظ
 

alireza sh

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2006
نوشته‌ها
2,775
لایک‌ها
70
سن
40
محل سکونت
نصف جهان
در خصوص پستهای یاشار بنده نکته جدیدی پیدا نکردم . جواب موارد را هم قبلا داده ام .

البته بنده از انتقاداهای ایشان که فرموده اند بعدا خواهند گفت استقبال میکنم .


آقا یا خانم لوپین (باور بفرمایید من هنوز نفهمیدم شما چند تا آی دی دارید ؟ کدامشان مال شماست ؟ کدامشان مال کس دیگری است ... )

در خصوص شاهد بارها و بارها توضیح داده ام. در ان زمان حتی یک مدیر هم نبود که کارهای شاهد را تایید کند . کاربر 6000 پستی چرا باید آن پستهای رکیک و ... را بزند ؟ چرا باید با همه اینقدر هتاکانه برخورد کند ؟

بنده بازهم قاطعانه . صراحتا عرض میکنم ، هر کاربری اگر صد هزار پست هم داشته باشد ، اگر بخواهد هتاکی کرده و احترام دیگران ، چه کاربران و چه مدیران را نگه ندارد ، با او برخورد خواهد شد. چه خوشش بیاید و چه خوشش نیاید .

يعني حق شماست در امور شخصي كاربران كه هيچ اسيبي به ديگران نمي رسونه دخالت كنيد و كاربران بايد با عقايد و نظرات شخصي شما خودشون رو تطبيق بدن!
در ضمن شما تنها مديري هستيد كه مديريتتون رو با يك ليست سياه بلند بالا شمال اكثر كاربران فعال موجود در بخش شروع كرديد!
يك سوال هم دارم چه طور با سيصد پست خودتو رو براي مديريت گفتگوي ازاد مناسب دونستيد!

بزرگترين بي احترامي شما به كاربران فعال اينه كه به هر دليل تنها مديري هستيد كه احترام تعداد پستهاي يوزرهاي بسيار با سابقه تر از خودتون رو نگه نمي داريد!

برای این فرموده های شما ، دلیل زیاد دارم ولی از آنجایی که برداشت من این است که شما دوست ندارید دلیل منطقی بشنوید ، توجهتان را به جمله ای جلب میکنم که در زمان عضو شدن در فروم خوانده اید و با پذیرفتن آن ، عضو فروم شده اید :
1. استفاده از کلمات یا تصاویر رکیک و نامناسب در پروفایل کاربر (شامل نام کاربری، آواتار، امضا و ...) همچنین در نوشته ها و تاپیکها تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

4. احترام به کاربران و مدیران سایت، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند فروم است.

12. امضای کاربران باید مطابق قوانین مطرح شده در مورد امضا باشد. امضاهای نامناسب بدون اطلاع قبلی حذف می شوند.

15. حق حذف یا انتقال یک نوشته یا تاپیک، بدون دلیل و اطلاع قبلی برای ادمین و مدیران پرشین تولز محفوظ است. که البته در صورت تمایل، می توانند در آن مورد توضیح یا اخطار دهند.


بار دیگر عرض میکنم که شما و هر کاربر دیگری ، با پذیرفتن این قوانین است که عضو فروم شده اید . اگر آنها را قبول ندارید ، بحث دیگری است .




جناب شیرازی پس تکلیف من چیه که 2 تا از آیدیهام رو بن کردید ؟
کجای این تاپیک اسم یاشار روش هست ؟
به غیر از یاشار عزیز ، من و افراد دیگه ای هم هستیم که چوب کارای شما رو خوردیم !
شایسته هست که به کار بقیه هم رسیدگی بشه !

آی دی قبلی شما چه بوده ؟

ایجاد کننده تاپیک یاشار است و ایشان در مورد بن شدنشان مسائلی را مطرح میکنند که من و ایشان سعی داریم مشکلات پیش آمده را با گفتگو و به صورت دوستانه حل کنیم .
 

Radian

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,717
لایک‌ها
0
محل سکونت
FREEDOM city............ PPC : HTC Touch HD ......
خب! اول یهباز یکی نیاد خودشو بندازه وسط بگه رو هوا حرف میزنی و اینا!!
129fs2660850.gif
)

کلا بیخیال..!
2753.gif

دم شما گرم برای مدارک ... این جمله یکم تو ذوق زد . یکی یه کم از شما تجربش ....

موفق باشید
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
آقای شیرازی حرفهای شما رو کامل خوندم بزارید خیلی رک بکم (با اینکه میدونم خیلی از بچه ها ناراحت میشن:()

کارهایی شما چه از بن کردن و تغیز آواتر و اخطار و همه اینها کاملا طبق قوانین بوده و حق یه مدیر هست:blush:

ولی من سوالم اینجاست که سری که درد نمی کنه دستمال نمیبندند :blink: یعنی درست که شاهد اون کار رو کرد(من هنوز تو قضیه اش نیستم) ولی حتی کار شاهد هم اشتباه بود بهتر بود شما قضیه رو با یه مدیری که موجه تر بود از نظر سوابق در میون میزاشتید و نتیجه خیلی بهتر میگرفتید و دیگه این همه مشگل رو درست نمیگردید(من نمیگم حق نداشتید شاهد رو بن کنید ولی میشد جور دیگه این مشگل رو حل کرد)

من فکر میکنم مشگل بچه ها به خصوص قدیمها با شما سر همین موضوع هست که شما به دلیل تعداد پست هاتون در موقع مدیر شدن و همین طور سال ورود به پرشین تولز صلاحیت لازم رو ندارید که بتونید به بچه های قدیمی تر امر و نهی کنید(از نظر منطقی این طرز فکر اشتباه هست ولی خود من از نظر دلی این حرف رو قبول دارم:blush:)


در کل من به شما پیشنهاد میدم که سعی کنید با بچه ها خیلی صریح و قاطع برخورد نکنید و اگر میبنید کار بری مثل همین یاشار مثلا از بهروز حرف شنوی داره کار رو به دست بهروز بدید :blush:(البته این فقط یه پیشنهاد)

امیدوارم مشگل شما هر چه زودتر با بچه ها حل بشه همین طور بچه ها از بن شدن در بیان و این مشگل به خوبی وخوشی حل بشه و شما تبدیل به یکی از دوستای خوب بچه ها بشین:)
 

Golzarion

کاربر فعال ادبیات
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 جولای 2006
نوشته‌ها
761
لایک‌ها
8
ایجاد کننده تاپیک یاشار است و ایشان در مورد بن شدنشان مسائلی را مطرح میکنند که من و ایشان سعی داریم مشکلات پیش آمده را با گفتگو و به صورت دوستانه حل کنیم .

..... ولی شما ، با من مدیر ارشد فروم اینطوری رفتار میکنید و .....

بخش شبکه را هم که به همت دوست عزیزمن بهروز کاشانی به کل متحول شد را هم دیده اید .

آقای شیرازی عزیز ممنون از اینکه سعی دارید مشکلات رو دوستانه حل کنید.

و همچنان یک سری سوالات هم هست که خارج از عنوان و بحث این تاپیک هست .... ممنون میشم اگه در این مورد هم تصمیمی بگیرد تا سوء تفاهم ها حل بشه :happy:

...... و این مشگل به خوبی وخوشی حل بشه و شما تبدیل به یکی از دوستای خوب بچه ها بشین:)

دوست خوبم به نکته مهمی اشاره کردند که خیلی از دوستان با تجربه بهش معتقدند : " اتفاقا رفتار و برخورد دوستانه با کاربران و سایر مدیران خیلی موثر هست."

من هم آرزو می کنم این دوستی ها ایجاد بشه .:happy:
.
 

alireza sh

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2006
نوشته‌ها
2,775
لایک‌ها
70
سن
40
محل سکونت
نصف جهان
آقای شیرازی حرفهای شما رو کامل خوندم بزارید خیلی رک بکم (با اینکه میدونم خیلی از بچه ها ناراحت میشن:()

کارهایی شما چه از بن کردن و تغیز آواتر و اخطار و همه اینها کاملا طبق قوانین بوده و حق یه مدیر هست:blush:

ولی من سوالم اینجاست که سری که درد نمی کنه دستمال نمیبندند :blink: یعنی درست که شاهد اون کار رو کرد(من هنوز تو قضیه اش نیستم) ولی حتی کار شاهد هم اشتباه بود بهتر بود شما قضیه رو با یه مدیری که موجه تر بود از نظر سوابق در میون میزاشتید و نتیجه خیلی بهتر میگرفتید و دیگه این همه مشگل رو درست نمیگردید(من نمیگم حق نداشتید شاهد رو بن کنید ولی میشد جور دیگه این مشگل رو حل کرد)

من فکر میکنم مشگل بچه ها به خصوص قدیمها با شما سر همین موضوع هست که شما به دلیل تعداد پست هاتون در موقع مدیر شدن و همین طور سال ورود به پرشین تولز صلاحیت لازم رو ندارید که بتونید به بچه های قدیمی تر امر و نهی کنید(از نظر منطقی این طرز فکر اشتباه هست ولی خود من از نظر دلی این حرف رو قبول دارم:blush:)


در کل من به شما پیشنهاد میدم که سعی کنید با بچه ها خیلی صریح و قاطع برخورد نکنید و اگر میبنید کار بری مثل همین یاشار مثلا از بهروز حرف شنوی داره کار رو به دست بهروز بدید :blush:(البته این فقط یه پیشنهاد)

امیدوارم مشگل شما هر چه زودتر با بچه ها حل بشه همین طور بچه ها از بن شدن در بیان و این مشگل به خوبی وخوشی حل بشه و شما تبدیل به یکی از دوستای خوب بچه ها بشین:)

با سلام خدمت شما دوست گرامی .

ممنون از نظر و توجه شما

خب این هم نظر شما بود و بنده کاملا به آن احترام میگذارم .

اما گاهی برخی رفتارهای کاربران قدیمی واقعا قابل تحمل نیست و یک مدیر فروم مجبور میشود که برخوردی قاطعانه داشته باشد .

در خصوص از بن در آمدن بچه ها ، نمیدانم منطورتان از بچه ها چه بوده ؟ اما اگر منظورتان یاشار بوده است که من عرض کردم ، ایشان را تصمیم داشتم برای 1 ماه بن کنم که اشتباها دائمی بن شدند (این مشکل بارها از طرف مدیران پیش آمده و سریع هم حل شده است ) . عرض هم کردم که به دلیل جو و اوضاع آن زمان ، تغییر زمان بن شدن ایشان به صلاح نبود . حتی بسیاری از مدیران هم نمیدانند که ایشان قرار بوده 1 ماهه بن شوند .

در مورد از بن در آمدن هم تصمیم با ادمین سایت است . من با این مساله مشکلی ندارم .

آقای شیرازی عزیز ممنون از اینکه سعی دارید مشکلات رو دوستانه حل کنید.

و همچنان یک سری سوالات هم هست که خارج از عنوان و بحث این تاپیک هست .... ممنون میشم اگه در این مورد هم تصمیمی بگیرد تا سوء تفاهم ها حل بشه

سپاسگذارم . در مورد ان مسائل هم بعدا صحبت خواهیم کرد. اجازه بدهید حرفهای یاشار را کامل گوش کنیم . بعد از حل مشکلات و رفع سوء تفاهم ها ، تصمیم خواهیم گرفت

موفق باشید :):)
 

alireza sh

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2006
نوشته‌ها
2,775
لایک‌ها
70
سن
40
محل سکونت
نصف جهان
در مورد آقای شیرازی هم باز یه بار خودم بصورت خصوصی بهشون گفته بودم که "احترام فقط به مودبانه حرف زدن نیست؛ بلکه احترام به سابقه کاربرا هم خودش یه نوع رعایت ادبه"

یاشار جان ، من هم قبلا گفتم ، با این حرفت موافقم اما از کاربر با سابقه خیلی خیلی بیشتر انتظار میره . احترام هر کسی هم دست خودش است . نمیشود که به دلیل سابقه بالا هر کسی هر کاری خواست بکنه !

موفق باشی
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا